Zeker, het was ook een flauwe post van mij. Al was ik wel enthousiast gisteravond.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is en blijft koffiedik kijken ook op de dag zelf kunnen de weers verwachtingen er compleet naast zitten.
Het is coviddik tegenwoordig :pquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is en blijft koffiedik kijken ook op de dag zelf kunnen de weers verwachtingen er compleet naast zitten.
Demolition kabinet niet te vergeten. Hun schuld. Maken alles kapot, ook de winter :pquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Al het slechte komt uit het westen. Engeland, Rotterdam en ook het weer
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] Pluim noord-oost, niet verkeerd toch?Zelfs een lijntje richting 15 graden aan het eind
Veel meer leden voor koud heb ik het idee. Oper en control eenzaam boveninquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:44 schreef Pvt.Webster het volgende:
Pluimen EC zijn op zich nog goed voor winterliefhebbers. Oper en controle liggen bovenin, maar grootste deel gaat onder 0. Nu nog snil er bij
Niks mis meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] Pluim noord-oost, niet verkeerd toch?Zelfs een lijntje richting 15 graden aan het eind
Wat een draai weer iddquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:09 schreef Starhopper het volgende:
GFS ziet er ineens een heel stuk beter uit
Mag dat 100 km zuidelijker aub, Utrecht wil ook wat sneeuwpretquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Wat een draai weer idd [ afbeelding ] beetje sneeuw erbij voor de sfeer
Lente in Drenthequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef michiel_merk het volgende:
Yo bro, vette shizzle. Waar in Assen? Marsdijk hiero, kom ff paar jonko's en halve liters klappenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:41 schreef TwinBro het volgende:
Laat ik nou net in Assen wonen.
En in de thuiszorg werken.
En maandag late dienst hebben.
In Haren.
Nohh... 42 cm sneeuwquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Wat een draai weer idd [ afbeelding ] beetje sneeuw erbij voor de sfeer
7cm is niet veel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:20 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.weerplaza.nl/(...)ds&element=snowdepth
HOLY FUCK
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.. moest 'm maken.
Maar kijk eens even wo 10 februari 22:00 uur. Ik woon in Leeuwarden.. 47cm..
Zuiger van het FOK!-OMT
quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]Ik hoop dat je verzekerd bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.. moest 'm maken.
Maar kijk eens even wo 10 februari 22:00 uur. Ik woon in Leeuwarden.. 47cm..![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |