Het zou leuk zijn als dp026 weer eens met zijn kennis post in plaats van z'n vriendjes te proberen te interesseren voor een nietszeggend relletje. Succesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan zal ie eerst uit jouw reet moeten komen!
Peelo hiero. Hopen op een bak sneeuw. Denk dat wij wel goed zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Yo bro, vette shizzle. Waar in Assen? Marsdijk hiero, kom ff paar jonko's en halve liters klappen
Sneeuw gaat er sowieso komen zondag. Het is alleen de vraag of alleen groningen in de prijzen valt of ook andere delen van Nederlandquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:46 schreef Ronald het volgende:
Krijgen die debiele modellen dan toch een keer gelijk met hun sneeuw? Vooralsnog verwacht verwacht ik zondag +2 graden en 70% van de dag regen zoals gewoonlijk
Enschede ligt ook aardig gunstig, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sneeuw gaat er sowieso komen zondag. Het is alleen de vraag of alleen groningen in de prijzen valt of ook andere delen van Nederland
Ja bizarquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
En die pluim voor Noordoost.. Ook een dag of 6 de vrieskist in.
Nu zorgen dat het zuiden/oosten/zuidoost ook wat meepakt. Anders krijg ik 15 mm regen ipv een dik pak sneeuw
We zitten nu in redelijk betrouwbare termijn. Denk dat dat het voor NO wel goed zit. Zuidelijker blijft van dag tot dag bekijken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja bizar![]()
Komt het dan toch nog goed?!
Dit ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:43 schreef INViCTuS het volgende:
Maar vandaag de zoveelste dag grijs met regen. Om toch gvd niet goed van te worden. Echt toe aan lente en droogte met zon
Morgen krijgen we het zonnetje te zienquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:43 schreef INViCTuS het volgende:
Maar vandaag de zoveelste dag grijs met regen. Om toch gvd niet goed van te worden. Echt toe aan lente en droogte met zon
Zo snel als het op de kaarten kwam en verdween kan het ook weer terugkomen he. Zo ver weg is het zo te zien ook weer niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
Zo te zien kunnen we weer fluiten naar de vorst volgende week
Dit ja. Ik gun het de winterliefhebbers van harte, maar het hoeft van mij niet meer. Echt toe aan wat warmte en zonlicht..quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:43 schreef INViCTuS het volgende:
IJsdagen met een flink pak sneeuw en de hele dag zon vind ik prachtigquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit ja. Ik gun het de winterliefhebbers van harte, maar het hoeft van mij niet meer. Echt toe aan wat warmte en zonlicht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |