Zo waarom ben je zo boos joh? Doe even rustig.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja maar iedereen doet het prima bij Salzburg? Kom eens met verdere voorbeelden dan? De rest was een puinhoop.
Niet zo het slachtoffer spelen joh, vraag toch gewoon naar voorbeelden? Waar doe ik boos? Europees goed gedaan? Want Salzburg zat in Europese kwart- en halve finales?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:40 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Zo waarom ben je zo boos joh? Doe even rustig.
Iedereen doet het binnenslands wel goed met Salzburg, maar hij heeft het toch Europees ook goed gedaan? Daarmee onderscheidde hij zich wel degelijk vind ik.
Onderbouwing, raar joh op een voetbalforum de discussie aangaan. Maar was vergeten wat voor eng kliekje het psv topic wasquote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV heeft verloren komt user @:7Eleven hier antwoorden eisen. Heel bijzonder.
Net zo in het Feyenoordtopic. Enorm irritante user.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV heeft verloren komt user @:7Eleven hier antwoorden eisen. Heel bijzonder.
Nog zo’n zuurpruim die normaliter niet uit z’n woorden komtquote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo in het Feyenoordtopic. Enorm irritante user.
Slachtoffer? Euh, oké.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:42 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Niet zo het slachtoffer spelen joh, vraag toch gewoon naar voorbeelden? Waar doe ik boos? Europees goed gedaan? Want Salzburg zat in Europese kwart- en halve finales?
Ze schijnen wel goed te zijn met ritmes.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef Longcat. het volgende:
Het stappenplan om PSV te verslaan:
1. Ga met 11 man achterin liggen
2. Heb een paar snelle jongens gereed staan als je de bal hebt
3. Counter erop los met snelheid
4. Scoor goal
Defensief is het echt zo een fucking ramp bij PSV. Teze met Sangaré die achter blijven. Ik dacht dat donkere jongens snel waren maar valt weer vies tegen
Jij bent gelukkig niet irritant.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo in het Feyenoordtopic. Enorm irritante user.
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nog zo’n zuurpruim die normaliter niet uit z’n woorden komt
En dat is niet voor het eerst! Ongekend karakter om steeds terug te keren is user @7Eleven niet vreemd.quote:
Boos doen? Euh, oké. Maar als jij Schmidt een goede coach vindt op basis van 2 partijtjes tegen Ajax destijds, dan is dat je goed recht.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Slachtoffer? Euh, oké.
Ik geef voorbeelden, maar die vind jij niet zo sterk volgens mij. En dan mag gewoon natuurlijk
Ik vind dit forum echt een paar enge typetjes hebben, blij dat we niet meer in oorlogstijd leven, je weet het nooit met dit soort luiquote:
Dit dus. Al bijna 2 weken droog. Terwijl jij nog nat achter de oren bent.quote:
Fetx onthoud zich al zo lang dat het een wizard is, verneem ik uit de wandelgangenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Al bijna 2 weken droog. Terwijl jij nog nat achter de oren bent.
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik vind dit forum echt een paar enge typetjes hebben, blij dat we niet meer in oorlogstijd leven, je weet het nooit met dit soort lui
Erg eng allemaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:51 schreef Buitendam het volgende:
Onder de 20 posts gebleven voor de oorlogsreferentie is gemaakt. Een welverdiende like voort topuser @:7Eleven
Jouw nagels in mijn rug zijn pas eng.quote:
Dit is dus waarom wij boven Feyenoord gaan eindigen. Je kunt nooit over een heel seizoen zo weinig op goal schieten en toch 3e worden.quote:
Parel van het forumquote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw nagels in mijn rug zijn pas eng.
Feyenoord creëert buiten Ajax het meeste aantal schoten van de Eredivisiequote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is dus waarom wij boven Feyenoord gaan eindigen. Je kunt nooit over een heel seizoen zo weinig op goal schieten en toch 3e worden.
Op basis van xG zou Feyenoord tweede staanquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is dus waarom wij boven Feyenoord gaan eindigen. Je kunt nooit over een heel seizoen zo weinig op goal schieten en toch 3e worden.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis van xG zou Feyenoord tweede staan
Jep. Het schrijnend gebrek aan scorend vermogen is al een lange tijd duidelijk, maar vandaag viel het allemaal goed.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord creëert buiten Ajax het meeste aantal schoten van de Eredivisie
Vandaag was een beetje een uitzondering wat dat betreft.
Trieste vertoning iddquote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef yats het volgende: [..] Ging goed vandaag he? Tegen dit Feyenoord kansloos zijn
![]()
Feyenoord is dan ook PSV op alle fronten voorbij.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef Maastoren het volgende:
Jammer jongens. Valt ook niet mee om te moeten spelen tegen een echte topclub.
5 punten achter en dan hiermee komenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:33 schreef Maastoren het volgende:
Jammer jongens. Valt ook niet mee om te moeten spelen tegen een echte topclub.
AZ had er minimaal 3 MOETEN scoren, het zit Ajax niet tegen wat dat betreftquote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef WaikikiWim het volgende:
Ajax 0-3. Die lopen mijlenver voor op alles en iedereen in de Eredivisie.
Jij bent echt een act hč.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ had er minimaal 3 MOETEN scoren, het zit Ajax niet tegen wat dat betreft
En dan hebben we het niet eens over de VAR beslissingen in hun voordeel de laatste weken
Geluk van de kampioen
Ja, ik zei het vooraf al: waarschijnlijk is het einde dag gespeeld. Januari en de spanning is er alweer vanaf.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef WaikikiWim het volgende:
Ik had liever een gelijkspel gezien. Zodat je een beetje van beide hebt.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
Hadden jullie liever gehad dat AZ had gewonnen zodat je nog evt iets van kampioen kon worden, of vinden jullie dit juist beter zodat AZ niet inloopt en de 2e plaats veiliger is?
Die speelden afgelopen weken ook niet groots natuurlijk. Maar als je in de winterstop meer dan 20 miljoen kunt aftikken voor een spits, en wij sukkelen met Rosario en Boscagli, dan KUN je als PSV supporter ook niet denken dat je een reëele kans hebt op de landstitel.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:23 schreef WaikikiWim het volgende:
Ajax winst is prima.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
Hadden jullie liever gehad dat AZ had gewonnen zodat je nog evt iets van kampioen kon worden, of vinden jullie dit juist beter zodat AZ niet inloopt en de 2e plaats veiliger is?
Mijn hemel. Ik wist helemaal niet dat het zo beroerd was in de topduels van PSV.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax winst is prima.
Zolang je dit soort statistieken blijft houden, dan ga je als PSV nooit meer meedoen om het kampioenschap. Nu maar vol voor plek 2.
[ twitter ]
We zijn het AZ van een aantal jaren geleden. Die wonnen ook nooit een topper onder Van den Brom.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel. Ik wist helemaal niet dat het zo beroerd was in de topduels van PSV.
Dit is comedy capers inderdaad.. We lachen om Feyenoord, maar in dit opzicht is PSV natuurlijk zelf ook subtop.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax winst is prima.
Zolang je dit soort statistieken blijft houden, dan ga je als PSV nooit meer meedoen om het kampioenschap. Nu maar vol voor plek 2.
[ twitter ]
Ik mis ook wel een beetje de realiteitszin van onze trainert moet ik zeggen. 'Zij scoren bij hun eerste mogelijkheden'. Laten we beginnen door het beestje bij de naam te noemen: in verdedigend opzicht ging echt álles, maar dan ook echt alles mis wat er maar mis kon gaan.quote:PSV-trainer Schmidt sloot zich aan bij de woorden van zijn aanvoerder. "We waren goed voorbereid en begonnen goed. We hadden veel balbezit tegen een verdedigende tegenstander, maar zij scoren bij hun eerste mogelijkheden", begon Schmidt zijn analyse bij ESPN.
6 Keer uit, 5 keer thuis KNJB!!!!quote:Op zondag 31 januari 2021 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax winst is prima.
[ twitter ]
Ik zei toch dat jullie geen kampioen gaan worden?quote:
Ik had het liefst twee keer een gelijkspel gezien.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch dat jullie geen kampioen gaan worden?
Ik had het liefste gehad dat zowel Ajax als AZ had verloren. Mag dat ook?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
PSVCL niet hoor, die roept continu dat PSV kampioen word.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak.
Ik denk dat het gros van de users hier ook niet in het kampioenschap geloofde met deze achterste linie en het gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Kans is best groot.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
PSVCL niet hoor, die roept continu dat PSV kampioen word.
Gros van de users hier zeg ik, en jij noemt 1 iemand die hier bekend staat als labiel.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
PSVCL niet hoor, die roept continu dat PSV kampioen word.
Gewoonquote:Op zondag 31 januari 2021 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel. Ik wist helemaal niet dat het zo beroerd was in de topduels van PSV.
Opbouwjaar .. nieuwe systeem, trainer etc. Veel blessures.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zei toch dat jullie geen kampioen gaan worden?
Elke wedstrijd jezelf indekken is idd ook een optiequote:Op zondag 31 januari 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gros van de users hier zeg ik, en jij noemt 1 iemand die hier bekend staat als labiel.
Overgewicht en een stofwisselingsziekte. En een spierblessure sinds de kerst.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er met Gotze aan de hand eigenlijk
Realisme is iets anders dan indekken.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Elke wedstrijd jezelf indekken is idd ook een optie
Zonde. Denk dat met hem erbij jullie een stuk beter hadden gepresteerd.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Overgewicht en een stofwisselingsziekte. En een spierblessure sinds de kerst.
Realistisch als je voor Groningen bent ofzo, niet voor de nummer 2 van NL tegen een Feyenoord uit vorm die de laatste 3 wedstrijden geen punt hebben gepakt..quote:Op zondag 31 januari 2021 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Realisme is iets anders dan indekken.
Met Gakpo had je hier vandaag gewonnenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonde. Denk dat met hem erbij jullie een stuk beter hadden gepresteerd.
Nee als je spelers als Götze, Madueke en Gakpo mist, en je mag naar de kuip, dan weet je dat je het moeilijk gaat krijgen. PSV heeft het sowieso lastig in de Kuip.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Realistisch als je voor Groningen bent ofzo, niet voor de nummer 2 van NL tegen een Feyenoord uit vorm die de laatste 3 wedstrijden geen punt hebben gepakt..
Zag overal dezelfde reacties voorbij komen nadat Feyenoord bij Heerenveen verloor, “dan zullen ze zondag wel weer vertrouwen tanken tegen PSV” “zal je zien dat Berghuis opeens als Messi speelt” etc etc
Vind dat maar een trieste instelling voor een topclub.
Kijk alweer uit naar de indek reacties voor de wedstrijd tegen Twente
Teze kiest vooral zo slecht positie als wat.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef Longcat. het volgende:
Het stappenplan om PSV te verslaan:
1. Ga met 11 man achterin liggen
2. Heb een paar snelle jongens gereed staan als je de bal hebt
3. Counter erop los met snelheid
4. Scoor goal
Defensief is het echt zo een fucking ramp bij PSV. Teze met Sangaré die achter blijven. Ik dacht dat donkere jongens snel waren maar valt weer vies tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |