Zo waarom ben je zo boos joh? Doe even rustig.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja maar iedereen doet het prima bij Salzburg? Kom eens met verdere voorbeelden dan? De rest was een puinhoop.
Niet zo het slachtoffer spelen joh, vraag toch gewoon naar voorbeelden? Waar doe ik boos? Europees goed gedaan? Want Salzburg zat in Europese kwart- en halve finales?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:40 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Zo waarom ben je zo boos joh? Doe even rustig.
Iedereen doet het binnenslands wel goed met Salzburg, maar hij heeft het toch Europees ook goed gedaan? Daarmee onderscheidde hij zich wel degelijk vind ik.
Onderbouwing, raar joh op een voetbalforum de discussie aangaan. Maar was vergeten wat voor eng kliekje het psv topic wasquote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV heeft verloren komt user @:7Eleven hier antwoorden eisen. Heel bijzonder.
Net zo in het Feyenoordtopic. Enorm irritante user.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV heeft verloren komt user @:7Eleven hier antwoorden eisen. Heel bijzonder.
Nog zo’n zuurpruim die normaliter niet uit z’n woorden komtquote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo in het Feyenoordtopic. Enorm irritante user.
Slachtoffer? Euh, oké.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:42 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Niet zo het slachtoffer spelen joh, vraag toch gewoon naar voorbeelden? Waar doe ik boos? Europees goed gedaan? Want Salzburg zat in Europese kwart- en halve finales?
Ze schijnen wel goed te zijn met ritmes.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef Longcat. het volgende:
Het stappenplan om PSV te verslaan:
1. Ga met 11 man achterin liggen
2. Heb een paar snelle jongens gereed staan als je de bal hebt
3. Counter erop los met snelheid
4. Scoor goal
Defensief is het echt zo een fucking ramp bij PSV. Teze met Sangaré die achter blijven. Ik dacht dat donkere jongens snel waren maar valt weer vies tegen
Jij bent gelukkig niet irritant.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo in het Feyenoordtopic. Enorm irritante user.
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nog zo’n zuurpruim die normaliter niet uit z’n woorden komt
En dat is niet voor het eerst! Ongekend karakter om steeds terug te keren is user @7Eleven niet vreemd.quote:
Boos doen? Euh, oké. Maar als jij Schmidt een goede coach vindt op basis van 2 partijtjes tegen Ajax destijds, dan is dat je goed recht.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Slachtoffer? Euh, oké.
Ik geef voorbeelden, maar die vind jij niet zo sterk volgens mij. En dan mag gewoon natuurlijk
Ik vind dit forum echt een paar enge typetjes hebben, blij dat we niet meer in oorlogstijd leven, je weet het nooit met dit soort luiquote:
Dit dus. Al bijna 2 weken droog. Terwijl jij nog nat achter de oren bent.quote:
Fetx onthoud zich al zo lang dat het een wizard is, verneem ik uit de wandelgangenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Al bijna 2 weken droog. Terwijl jij nog nat achter de oren bent.
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik vind dit forum echt een paar enge typetjes hebben, blij dat we niet meer in oorlogstijd leven, je weet het nooit met dit soort lui
Erg eng allemaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:51 schreef Buitendam het volgende:
Onder de 20 posts gebleven voor de oorlogsreferentie is gemaakt. Een welverdiende like voort topuser @:7Eleven
Jouw nagels in mijn rug zijn pas eng.quote:
Dit is dus waarom wij boven Feyenoord gaan eindigen. Je kunt nooit over een heel seizoen zo weinig op goal schieten en toch 3e worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |