Mag niet 3x groente/fruit of is dat valsspelenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen dat we met die vakjesborden moeten werken en altijd iets van groente of fruit in minstens 1 van die bakjes moeten hebben.
Creepy is misschien een groot woord, maar als creepers een koning zouden hebben zou jij dat wel zijnquote:
Waaromquote:Op zondag 31 januari 2021 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Creepy is misschien een groot woord, maar als creepers een koning zouden hebben zou jij dat wel zijn
U stelt een vraag, wij antwoordenquote:Op zondag 31 januari 2021 18:11 schreef Paul het volgende:
Zucht waarom zijn jullie zo onaardig tegen mij
Inderdaad, doe eens lief tegen Paulquote:Op zondag 31 januari 2021 18:11 schreef Paul het volgende:
Zucht waarom zijn jullie zo onaardig tegen mij
We beantwoorden zijn vraagquote:Op zondag 31 januari 2021 18:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, doe eens lief tegen Paul
Dat is wel de bedoeling, jaquote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:10 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Mag niet 3x groente/fruit of is dat valsspelen
Wow, die heb ik een half uur geleden net bekekenquote:
Zucht. Ga een week met retraite of zo.quote:
De laatste dag van de maandquote:
Of een paar maandjes bij boeddistische monniken in Thailand Om Mani Padme Hummen om zichzelf te ontdekken of zo.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zucht. Ga een week met retraite of zo.
Er zitten nog al wat steekjes los. Ik hoop er maar t beste van.
Vooral die verhalen over creepers die mannen achterna zitquote:Op zondag 31 januari 2021 18:16 schreef ToT het volgende:
Volgens mij gaan de helft van de verhalen op creepypasta over een bepaald modje hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |