Feeling Blue?quote:
Eindelijk is Dry January afgelopenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef Arizona het volgende:
Trouwens, de beste wensen voor februari allemaal!
Mufasa maakt gewoon geen schijn van kans hèquote:
Ze willen consequent zijn blijkbaar. Consequent fout dan weliswaar.quote:
Benieuwd of ze een speler die met een andere club gaat praten ook ontslaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze willen consequent zijn blijkbaar. Consequent fout dan weliswaar.
Dat praten met andere clubs door spelers gebeurd standaard al, dus het antwoord is daarop neequote:Op maandag 1 februari 2021 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd of ze een speler die met een andere club gaat praten ook ontslaan.
Februarimaand, beste maand!quote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef Arizona het volgende:
Trouwens, de beste wensen voor februari allemaal!
De maand heeft zeker voordelenquote:
Verschillende maanden hebben wel watquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Strani het volgende:
Wat is eigenlijk echt jullie favoriete maand? Voor mij toch echt mei. Fijn weer, echte lentesferen en nog niet te warm. Langere avonden al, en dan ook nog veel leuke evenementen in een normaal jaar. ESF, Champions League finale enz.
Ik vind januari meestal niet zo erg omdat ik dan ook met nieuwe energie aan dingen wil beginnen, nieuwe projecten en zo. Maar ik vind het nu ook wel lekker dat de lente weer een stapje dichterbij isquote:Op maandag 1 februari 2021 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Verschillende maanden hebben wel watLente heeft als voordeel dat het nog niet al te warm is overal, bij herfst vind ik het juist wel wat hebben dat het weer tijd is om vroeger binnen te gaan zitten met lekkere hapjes en drankjes. Ik heb dus niet een ultieme favoriet, maar ik denk dat oktober, december en mei wel goed gaan scoren.
Januari is juist weer een heel niksige maand vol grijs en weinig mensen die echt ergens zin in lijken te hebben. Dingen om naar uit te kijken zijn meestal nog ver weg en mensen passen hun gedrag aan op basis van een goed voornemen, waardoor ze ineens iets moeten doen waar ze eigenlijk niet zoveel zin in hebben. Of ze hebben het goede voornemen alweer opgegeven en balen er van dat er weer iets niet is gelukt.
Ik denk juli. Lekker lang licht, zwoele zomeravonden, chillen in de tuin onder de parasol, meestal heb ik vakantie in die maand. En als je wel aan het werk bent is het superrustigquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Strani het volgende:
Wat is eigenlijk echt jullie favoriete maand? Voor mij toch echt mei. Fijn weer, echte lentesferen en nog niet te warm. Langere avonden al, en dan ook nog veel leuke evenementen in een normaal jaar. ESF, Champions League finale enz.
Privé leven zit in de knoop, waardoor ik niet genoeg energie heb om me vol in te zetten op m'n werk, waardoor ik ook geen energie uit m'n werk haal.quote:
April, maand met de minste neerslag.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2021 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
HHB:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind januari meestal niet zo erg omdat ik dan ook met nieuwe energie aan dingen wil beginnen, nieuwe projecten en zo. Maar ik vind het nu ook wel lekker dat de lente weer een stapje dichterbij is
Sterkte ermee.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Privé leven zit in de knoop, waardoor ik niet genoeg energie heb om me vol in te zetten op m'n werk, waardoor ik ook geen energie uit m'n werk haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |