Dat is toch gewoon een middelmatige tokkel over de akkoorden van een traditional.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:47 schreef golfer het volgende:
Laatste echt grote naam was van gisteren:
Gitarist Hilton Valentine van de Britse band The Animals is op 77-jarige leeftijd overleden. Hij was de artiest achter een van de bekendste gitaarriffjes uit de muziekgeschiedenis, die van The House of the Rising Sun.
Sophie Xeon is toch wel een heel stuk invloedrijker geweest dan Hilton Valentine lijkt me. Neemt niet weg dat de laatste een bekendere naam is bij het grote publiek.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja dit is wellicht een grotere naam als Sophie Xeon maar die mag je ook wel even noemen voor de overgang naar dit topic.
Damn!! Ik kom er net pas achter dat Sophie Xeon is overledenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja dit is wellicht een grotere naam als Sophie Xeon maar die mag je ook wel even noemen voor de overgang naar dit topic.
Oh dat ESF liedje vond ik best leukquote:Op maandag 8 februari 2021 11:22 schreef riazop het volgende:
Örs Siklósi
Hongarije
zanger van de band AWS
29 jaar, leukemie
quote:
quote:Wilson overleed op 76-jarige leeftijd, twee dagen nadat ze een nieuw solo-album had aangekondigd dat op haar verjaardag 6 maart zou moeten verschijnen
Oef, grote naam weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef Zelva het volgende:
Jazzpianist Chick Corea (79) overleden
Jezus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef Zelva het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:42 schreef Zelva het volgende:
Zo verliest de jazz binnen 24h er twee...quote:His group, the Milford Graves Latino Quintet, included saxophonist Pete Yellin, pianist Chick Corea, bassist Lisle Atkinson, and conga player Bill Fitch
Ik heb laats nog een boeket Regge asters voor mijn vrouw gehaald, vanwege Valentijnsdag.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 07:14 schreef bartrid het volgende:
Miles Seaton van Akron/Family. 41 nog maar..
https://www.stereogum.com(...)es-seaton-dead/news/
Die ook jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:10 schreef Ulx het volgende:
U-Roy, ook een grote regge aster, is overleden.
Dat was een grote.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die verdient toch op zijn minst een linkje
https://oor.nl/news/reggaepionier-u-roy-78-overleden/
Da's nog best jong...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:10 schreef lubje25 het volgende:
Mark Anthony Morales, beter bekend onder de artiestennaam Prince Markie Dee, was een Amerikaan rapper, songwriter, producer en radiopersoonlijkheid van Puerto Ricaanse afkomst. Morales was lid van de Fat Boys, een baanbrekende rapgroep die in de jaren tachtig bekendheid verwierf.
Overleden: 18 februari 2021, Miami, Florida, Verenigde Staten Trending
Geboren: 19 februari 1968, Brooklyn, New York City, New York, Verenigde Staten
Wow, nooit van gehoord helaas, maar dit klinkt erg mooi. Ik ga meer van 'm luisterenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:15 schreef usagi414 het volgende:
Đorđe Bala¨ević is overleden aan de gevolgen van Covid.
Damn, heb je zo je best gedaan om airbags in je lippen in te laten bouwen, sterf je nog aan een auto ongeluk...quote:Op maandag 22 februari 2021 21:48 schreef riazop het volgende:
Jaysira (Ravenberg)
Nederlandse rapster, presentatrice, influencer
Verkeersongeluk Ghana.
34 jaar
Die airbags zaten niet alleen in haar lippenquote:Op maandag 22 februari 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, heb je zo je best gedaan om airbags in je lippen in te laten bouwen, sterf je nog aan een auto ongeluk...
Maar goed, na 1 keer wat brabbelen op een beatje ben je tegenwoordig dus ook al een rapper.
Het zijn snelle tijden...
quote:
quote:
Groot gemis. Prachtige liedjes geschreven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef riazop het volgende:
Jeroen van Merwijk
zanger, cabaretier
darmkanker
65 jaar
Hier word ik heel verdrietig van.quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:04 schreef riazop het volgende:
Jeroen van Merwijk
zanger, cabaretier
darmkanker
65 jaar
Net als met The Lau en Bob Fosko, je weet dat het op korte termijn gaat gebeuren, maar als het dan eenmaal zover is, dan is dat toch wel even schrikken...quote:
Alweer?quote:Op donderdag 4 maart 2021 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris Barber (90)
Ook wel een grote naam.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 17:44 schreef bartrid het volgende:
Ook overleden, Chris Barber, bandleider en trombonist. 90.
https://www.theguardian.c(...)dleader-dies-aged-90
RIPquote:Op maandag 8 maart 2021 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Hodfr Lars Goran-Petrov
https://en.wikipedia.org/wiki/Lars_G%C3%B6ran_Petrov
[ twitter ]
Wat een ontzettende geweldige band was/is dat en wat een podium beest Death'n'Roll to the max altijd feest en geweldige muziekeen geweldig musicus minder
Van 1990 tot 1991 en van 1992 tot 2014... Heeft op alle albums behalve 1 gezongen.quote:
En sinds 2014 in Entombed A.D. wat dus gewoon Entombed is zonder de partypooper.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van 1990 tot 1991 en van 1992 tot 2014... Heeft op alle albums behalve 1 gezongen.
Het laatste concert van Entombed AD wat ik in Drenthe heb gezien was een aanfluiting. “Entombed” onwaardig. 1 Dronkemansfeestje.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
En sinds 2014 in Entombed A.D. wat dus gewoon Entombed is zonder de partypooper.
In Hedon destijds na het optreden nog backstage via een maat van me kunnen pilsen met LG en Alex (die zat er toen nog bij, Uffe was volgens mij al weg). Vriendelijke kerels allebei. Alex was wat rustig. Al is de herinnering aan die avond wat vaag...quote:Op maandag 8 maart 2021 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Hodfr Lars-Göran Petrov
https://en.wikipedia.org/wiki/Lars_G%C3%B6ran_Petrov
[ twitter ]
Wat een ontzettende geweldige band was/is dat en wat een podium beest Death'n'Roll to the max altijd feest en geweldige muziekeen geweldig musicus minder
Hebquote:Op maandag 8 maart 2021 21:49 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
In Hedon destijds na het optreden nog backstage via een maat van me kunnen pilsen met LG en Alex (die zat er toen nog bij, Uffe was volgens mij al weg). Vriendelijke kerels allebei. Alex was wat rustig. Al is de herinnering aan die avond wat vaag...
Kwam jij ook niet uit de buurt?
Left hand path maar weer eens aangeslingerd \m/
Klopt 2008. Zeer vette show!quote:Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb
Heb ze ooit wel in hedon gezien, was nog de oude hedon. Wat een gaaf concert was dat, in de pit twee of drie keer mn bril kwijtgeraakt en teruggevonden, en paar keer gevallen, en zelden zoveel zweet en bier op een dansvloer zien liggen... Erg gaaf concert.
2008 was dat.
Dat is toch ook wel veel te jong.quote:Dan Sartain, Garage Rock Singer-Songwriter, Dies at 39.
The horror. Valt niet tegenop te posten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Er overlijden veel jongeren artiesten.
quote:A pioneering sticksman on the Irish scene, Noel ‘Nollaig’ Bridgeman drummed with Skid Row, Mary Black, The Waterboys, Christy Moore and many more of Ireland’s leading musical lights.
quote:Van Dik Hout-drummer Oscar Kraal (50) is overleden. Dat laat de band vrijdag op Twitter weten. De drummer leed al enige tijd aan alvleesklierkanker.
„Tot ons grote verdriet is Oscar Kraal overleden. Na een ongelijke strijd die hij met ongelooflijk veel kracht onderging kwam er een einde aan een leven vol muziek en liefde”, schrijft de band. „Oscar zijn drummen, zijn persoonlijkheid en vriendschap dragen we voor altijd met ons mee in ons hart.”
De band sluit af met een steunbetuiging aan zijn dochters, familie en vrienden. „Os, we zullen je nooit vergeten.”
Kraal drumde ook voor singer-songwriter Milow. Daarnaast speelde hij voor onder anderen Frank Boeijen, Niels Geusenbroek en Anouk. Ook gaf de drummer les op het conservatorium van Amsterdam. Sinds 2018 drumde hij bij Van Dik Hout.
Veel te jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |