SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vind het knap van je zoon hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:49 schreef livelink het volgende:
MadMaster en Melting ook al weer vroeg op. Ik sta op zondag vroeg op, omdat mijn zoon al om 06.00 op staat om te gaan mountainbiken. Dan word ik ook wakker en sta maar op. Is voor mijn zoon ook nog gezellig.
Hij had het er vanochtend erg zwaar mee. Hij had eigenlijk helemaal geen zin, maar hij is toch maar gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je zoon hoor.
Ik was al even wakker, en dan sta ik ook maar op.
Ik ben nog in een staat tussen slapend en wakker.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:49 schreef livelink het volgende:
MadMaster en Melting ook al weer vroeg op. Ik sta op zondag vroeg op, omdat mijn zoon al om 06.00 op staat om te gaan mountainbiken. Dan word ik ook wakker en sta maar op. Is voor mijn zoon ook nog gezellig.
Dat hij dan niet thuis blijft voor 1 keer!quote:Op zondag 31 januari 2021 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had het er vanochtend erg zwaar mee. Hij had eigenlijk helemaal geen zin, maar hij is toch maar gegaan.
Goedemorgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:28 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat een bikkel is die zoon van jou, livelink!
Mijn golfwedstrijd gaat door, het golfen zal wel stuiteren worden zolang de baan bevroren is. Het ziet er nu buiten wel mooi uit
Het is al fijn dat het doorgaat dus dat komt wel goedquote:Op zondag 31 januari 2021 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En succes met slaan straks.
Gewoon die bal over de bevroren sloten heen meppen...quote:Op zondag 31 januari 2021 09:28 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat een bikkel is die zoon van jou, livelink!
Mijn golfwedstrijd gaat door, het golfen zal wel stuiteren worden zolang de baan bevroren is. Het ziet er nu buiten wel mooi uit
Dat verschilt. Hij bepaalt op het moment zelf naar welke mountainbikeroute hij gaat. Dat varieert van Zeist, Driebergen, Amerongen, Leersum en Lage Vuursche. Daar moet hij dan ook eerst naartoe fietsen. Zeist en Driebergen is het dichtste bij, maar als hij naar Lage Vuursche of Leersum gaat, is hij sowieso ook langer dan een uur onderweg daar naartoe. Meestal is hij ergens tussen 12 en 15 weer terug. En hij vertrekt tussen 07.30 en 08.00. Je mag pas na zonsopgang de routes op.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog in een staat tussen slapend en wakker.
De katten hebben mijn plek in bed ingepikt en dus zit ik noodgedwongen wat muziek te luisteren in de huiskamer.
Hoe lang fietst je zoon vanaf 6 uur?
Wel mooi om de zon op te zien komen nu...
quote:Op zondag 31 januari 2021 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat verschilt. Hij bepaalt op het moment zelf naar welke mountainbikeroute hij gaat. Dat varieert van Zeist, Driebergen, Amerongen, Leersum en Lage Vuursche. Daar moet hij dan ook eerst naartoe fietsen. Zeist en Driebergen is het dichtste bij, maar als hij naar Lage Vuursche of Leersum gaat, is hij sowieso ook langer dan een uur onderweg daar naartoe. Meestal is hij ergens tussen 12 en 15 weer terug. En hij vertrekt tussen 07.30 en 08.00. Je mag pas na zonsopgang de routes op.
Te veel. Hij heeft die beweging echt nodig.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel energie heeft hij wel niet?
Zo, dat is bijna een dagtaak.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat verschilt. Hij bepaalt op het moment zelf naar welke mountainbikeroute hij gaat. Dat varieert van Zeist, Driebergen, Amerongen, Leersum en Lage Vuursche. Daar moet hij dan ook eerst naartoe fietsen. Zeist en Driebergen is het dichtste bij, maar als hij naar Lage Vuursche of Leersum gaat, is hij sowieso ook langer dan een uur onderweg daar naartoe. Meestal is hij ergens tussen 12 en 15 weer terug. En hij vertrekt tussen 07.30 en 08.00. Je mag pas na zonsopgang de routes op.
De polder in?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Hallo all!
Het rooster is volgens mij vandaag leeg.
Zo de polder in voor honing.
Die is op en dat betekent paniek bij mw. MM...
Echte mannen kauwen gewoon op bijenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
De polder in?
Ga je de bijen zelf vangen en uitwringen dan?
Wat anders?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
De polder in?
Ga je de bijen zelf vangen en uitwringen dan?
Op zondag is er meestal weinig activiteit hier.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:35 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Zeg, is er nog enkele vraag voor wat nummers later vandaag? Zo ja zou ik graag even willen draaien
Jammerquote:Op zondag 31 januari 2021 13:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Op zondag is er meestal weinig activiteit hier.
In het zonnetje is het echt heerlijk, maar daarbuiten brrrquote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Uiteindelijk weer 3 potten honing rijker en even in het zonnetje over de Daijk in Volendam geslenterd, onder het genot van een glühweintje en een bak kibbeling.
Minder druk dan normaal, maar het zonnetje trok nog aardig wat publiek...
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Uiteindelijk weer 3 potten honing rijker en even in het zonnetje over de Daijk in Volendam geslenterd, onder het genot van een glühweintje en een bak kibbeling.
Minder druk dan normaal, maar het zonnetje trok nog aardig wat publiek...
Mocht je je vervelen (ik maak even schaamteloos reclame...quote:
https://www.mixcloud.com/MadMaster666/rave-o-lution/quote:A bunch of old skool rave anthems, live mixed and broadcasted @ Mousestore Radio on March 13, 2019.
Tracklist
1. Secretary by Synthadelic
2. Intro Rave-O-Lution by MadMaster
3. O Fortuna (Apocalypse Chorus Mix) by Apotheosis
4. James Brown Is Dead (Wide Awake Mix) by L.A. Style
5. Flesh Is The Fever (Original Mix) by The Horrorist
6. The House Of House (Garage Inc Remix) by Cherry Moon Trax
7. Terapia (D.J. Ricci Mix) by Ramirez
8. Woops (Original Mix) by Bountyhunter
9. Our Reservation by Desperation
10. Amphetamine (Heckmann 2001 Version) by Drax Ltd 2
11. Bass Solution by Maurizio Braccagni
12. Bonus Poing by Rotterdam Termination Source
13. Poing by Rotterdam Termination Source
14. Beatbox (Lick Mix) by Dj Looney Tune
15. Don't Deny The Beat by Club X
16. Bass Machine by E-Man
17. Be On Your Way by DJ Zany
18. Deal Wit' Beats by Nasty Django & Cirill
19. Hit Hard by Robert Armani
20. Poltergeist by Dr. Macabre
21. Wayfarer by Phrenetic System
22. Chronic Disorder by Menace II Society
23. I Like It Loud (Club Extended Original) by Marc Acardipane feat. Dick Rules
24. Hysteria by Joe Inferno
25. The First Rebirth (Primer Remix) by Jones & Stephenson
26. Bring That Shit Back by Wasting Program
27. The Orange Theme (Blu Peter Mix) by Cygnus X
28. Soushkin (Original Mix) by Dream Your Dream
29. Bleep Blaster by Rave Creator
30. Bow-Chi-Bow (Xtro & Qbrick Rmx) by Hocus Pocus Featuring Ramirez
31. El Gallinero (Mas Volumen I) by Ramirez
32. Killing Your Brain (Dj Schinkel Mix) by Vortex
33. Diablo (Extended 666 Mix) by 666
34. D.E.V.I.L. (BK remix) by 666
35. Heavy Beats by Jerry Lee vs Power T
36. Here We Go (Original Mix) by Pavo and DJ Zany
37. Go (The Mover Mix) by Moby
38. Is Anybody Out There? by Don Diablo
39. Dominator (DJ Yves Mix) by Human Resource
40. No Good (Start The Dance) (Re-Style Bootleg) by The Prodigy
41. It's Your DJ (Original Remastered Mix) by Thunderball
42. Bonzai Channel One (Remix) by Thunderball
43. The Judgement Day by Members of Mayday
44. Enter the Arena by Members Of Mayday
45. Revolution by Genlog
46. El Punto Final [UK Mix] by Final Analyzis
Ik luister! Gebruik jij heel toevallig ook Soulseek? Ik zie namelijk net iemand genaamd MadMaster een nummer van me downloadenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef MadMaster het volgende:
En aangezien ik weer wat 'ouwe' nieuwe tracks binnen heb, ga ik die zo even 'testen'.
De stream gaat NU aan...
En dit ga ik zeker een keer luisteren!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je je vervelen (ik maak even schaamteloos reclame...):
Rave-O-Lution by MadMaster (2 hours & 15 minutes)
[..]
https://www.mixcloud.com/MadMaster666/rave-o-lution/
Ik zeg niks...quote:Op zondag 31 januari 2021 17:31 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Ik luister! Gebruik jij heel toevallig ook Soulseek? Ik zie namelijk net iemand genaamd MadMaster een nummer van me downloadenlekker toevallig
Sorry, ben alweer afgehaakt: er moet gekookt wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niks...![]()
Weet je zeker dat je nu naar de juiste stream luistert?
Dat waren een paar geweldige minuten dan.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:42 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Sorry, ben alweer afgehaakt: er moet gekookt worden
Kan wel, maar daar heb ik m'n eigen afspeellijst voorquote:Op zondag 31 januari 2021 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren een paar geweldige minuten dan.
En sinds wanneer kan je niet koken met muziek aan?
Ik houd wel van stamppotquote:Op zondag 31 januari 2021 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren een paar geweldige minuten dan.
En sinds wanneer kan je niet koken met muziek aan?
Jummie, welke versie?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik zo aan tafel...
Klinkt goed maar als stamppot weet ik het niet, haha.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nachos uit de oven met veel kaas en guacemole...
Ik zou zeggen vraag het hemquote:Op zondag 31 januari 2021 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Ha jongens, wanneer weer een BBQ meet bij Outpost?
Goedemorgen.quote:
Ja, het lijkt steeds korter te worden.quote:Op maandag 1 februari 2021 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Waar is het weekend gebleven?
Laten we dan maar hopen dat de tijd die we nu niet krijgen we deze zomer extra hebben.quote:Op maandag 1 februari 2021 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het lijkt steeds korter te worden.
Ze hebben het dansje nog niet helemaal onder de kniequote:Op maandag 1 februari 2021 06:53 schreef Dj_Vout het volgende:
Tiktok, tiktok, ik wil met jou een avondklok!
Het is in Noord Holland in ieder geval een puinhoop op de wegquote:Op maandag 1 februari 2021 08:30 schreef just me het volgende:
goedemorgen
en kijk uit als het glad is
Ik kreeg er in ieder geval een melding van van de NOS. Ik heb geen plannen vandaag dus ik blijf lekker binnen !quote:Op maandag 1 februari 2021 09:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is in Noord Holland in ieder geval een puinhoop op de weg
De kabouter kan inmiddels hele boeken lezen?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg er in ieder geval een melding van van de NOS. Ik heb geen plannen vandaag dus ik blijf lekker binnen !
Het zoomen met de kabouter zit er weer op voor vandaag, ik heb mijn best weer gedaan
ze is nog "langzaam" met lezen, ze spelt de woorden letter voor letter maar de intonatie is weer wel heel erg goed! Het is heel leuk om te zien hoe ze de woorden vormt en dan uitspreekt. Deze week nog 3x zoomen en dan is het weer afgelopen.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kabouter kan inmiddels hele boeken lezen?
Leuk om dat zo mee te krijgen. Ik heb geen ervaring met hoe dat werkt, dat leren lezen, ik kon het gewoon al zomaar als kleuter en heb me op school rot verveeld toen de klas het moest lerenquote:Op maandag 1 februari 2021 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
ze is nog "langzaam" met lezen, ze spelt de woorden letter voor letter maar de intonatie is weer wel heel erg goed! Het is heel leuk om te zien hoe ze de woorden vormt en dan uitspreekt. Deze week nog 3x zoomen en dan is het weer afgelopen.
Heel apart is dat zij beter kan lezen dan wat ze laat zien.. komt vast wel weer goed als ze klassikaal onderwijs gaat krijgen want de juf legt het toch weer anders uitquote:Op maandag 1 februari 2021 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuk om dat zo mee te krijgen. Ik heb geen ervaring met hoe dat werkt, dat leren lezen, ik kon het gewoon al zomaar als kleuter en heb me op school rot verveeld toen de klas het moest leren
Op meerdere manieren uitleg krijgen werkt ook goed, zo heb ik mijn beste vriendin de lagere school doorgesleept, ik legde dingen nog een keer op mijn manier uit, we speelden ook regelmatig op woensdagmiddag een tijdje ‘schooltje’ en dan werd er geoefend.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
Heel apart is dat zij beter kan lezen dan wat ze laat zien.. komt vast wel weer goed als ze klassikaal onderwijs gaat krijgen want de juf legt het toch weer anders uit
ze moest ook rekenen vanmorgen, welk getal is groter, en dan kreeg je 4 getallen, zeg maar 14, 33, 48, 29.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op meerdere manieren uitleg krijgen werkt ook goed, zo heb ik mijn beste vriendin de lagere school doorgesleept, ik legde dingen nog een keer op mijn manier uit, we speelden ook regelmatig op woensdagmiddag een tijdje ‘schooltje’ en dan werd er geoefend.
Er leiden meerdere wegen naar Rome en van haar eigen oplossing leert ze ook wat, toch?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:43 schreef just me het volgende:
[..]
ze moest ook rekenen vanmorgen, welk getal is groter, en dan kreeg je 4 getallen, zeg maar 14, 33, 48, 29.
slimpie begon gewoon met op te schrijven 1,2,3 en 4 en ging daarna aanvullen, vast niet de bedoeling maar het werkt wel
![]()
Er zijn natuurlijk ook ouders die niet kunnen helpen of die niet goed kunnen uitleggen, of geen geduld/tijd hebben. Fijn dat ze volgende week weer naar school mogen en dan hebben ze na 2 weken weer vakantiequote:Op maandag 1 februari 2021 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er leiden meerdere wegen naar Rome en van haar eigen oplossing leert ze ook wat, toch?
Grappig om te zien hoe ze dingen leren oplossen, ik denk dat veel ouders door het thuisonderwijs daar nu veel meer inzicht in krijgen.
Wat zul je toch gaan doen met je vrije tijd?quote:Op maandag 1 februari 2021 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook ouders die niet kunnen helpen of die niet goed kunnen uitleggen, of geen geduld/tijd hebben. Fijn dat ze volgende week weer naar school mogen en dan hebben ze na 2 weken weer vakantie
laten we hopen dat het dan mooi weer is, dan kan ik mijn golf skills verbeterenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zul je toch gaan doen met je vrije tijd?
weekmenu?? ik weet nog niet eens wat ik vanavond ga etenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit te puzzelen op een weekmenu en boodschappenlijstje
Ik wil niet elke dag boodschappen doen. In principe ga ik 1 keer per week en Symph ook. Soms gaat 1 van ons 2 keer, zoals deze week, want er was gisteren bij de Aldi allerlei groente op en toen kon Symph geen alternatief bedenken, dus ik moet vandaag, want we hebben geen groente meer. En dan gaat er iemand woensdag of donderdag weer.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef just me het volgende:
[..]
laten we hopen dat het dan mooi weer is, dan kan ik mijn golf skills verbeteren
[..]
weekmenu?? ik weet nog niet eens wat ik vanavond ga eten
Ik ben niet zo georganiseerdquote:Op maandag 1 februari 2021 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wil niet elke dag boodschappen doen. In principe ga ik 1 keer per week en Symph ook. Soms gaat 1 van ons 2 keer, zoals deze week, want er was gisteren bij de Aldi allerlei groente op en toen kon Symph geen alternatief bedenken, dus ik moet vandaag, want we hebben geen groente meer. En dan gaat er iemand woensdag of donderdag weer.
Nog even en je wordt golfprof!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef just me het volgende:
[..]
laten we hopen dat het dan mooi weer is, dan kan ik mijn golf skills verbeteren
het is meer bezigheidstherapiequote:
Golfprof en bezigheidstherapeut... dan ga je het nog druk krijgenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Golfprof en bezigheidstherapeut... dan ga je het nog druk krijgen
Ga je tippelen?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:14 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
schrijf er nog maar tippelaar bij want ik ga even een eindje lopen
Tiepelaar? Dacht dat ze dat alleen in het noorden deden...quote:Op maandag 1 februari 2021 14:14 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
schrijf er nog maar tippelaar bij want ik ga even een eindje lopen
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tiepelaar? Dacht dat ze dat alleen in het noorden deden...
ik zou meteen bellen dan heb je misschien morgen een werkende vaatwasser!quote:Op maandag 1 februari 2021 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok dat onze vaatwasser dood is. Al sinds we hier wonen doet hij het niet geweldig, maar nu doet hij niks meer, behalve afpompen. Heb er nu een emmer met heet water en soda in gegoten en eind van de avond zet ik ‘m weer aan. Als hij het dan nog niet doet, dan gooi ik er nog een emmer met water en azijn in en kijk ik wat het morgenochtend wordt, maar ik vrees dat de witgoedmeneer een nieuwe mag komen installeren.
Ik bewonder je doorzettingsvermogen en het duurt toch nog even voordat jullie gaan verhuizenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Als hij nog te redden is door de schoonmaaktruc dan vind ik dat het wel waard, de nieuwe wordt door de volgende bewoner toch direct weer weggedaan, want die gaat echt wel direct de keuken slopen
Oké ik snap wat ze bedoelen, maar "tussen 12.00u en 14.00u" of "van 12.00u - 14.00u" is toch veel netter?quote:Tussen 12-14 zijn we telefonisch niet bereikbaar
Het is misschien tussen 12 en 14 februari.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oké ik snap wat ze bedoelen, maar "tussen 12.00u en 14.00u" of "van 12.00u - 14.00u" is toch veel netter?
Oud leraar van me zou dan zeggen "12-14 wat? koeien?"
Of tussen 14 december.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is misschien tussen 12 en 14 februari.
Dat is toch al van vorig jaar of zo?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft, kijk Reizen Waes Japan terug op NPO start. Japanners zijn niet goed bij hun hoofdde eerste van de drie afleveringen staat er nog een week op, dus haast je. We hebben net twee afleveringen achter elkaar gekeken, en moeten echt ff bijkomen
Hij was in mei ofzo op de Belgische tv te zien en onlangs dus bij de NPO. In die tempel, wat een massa mensen, brrr. Op de NPO zijn ze nu aan de afleveringen in Vlaanderen begonnen, paar weken na de start op de Belgische tv, komt goed uit, want daar hebben we wat afleveringen gemist.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch al van vorig jaar of zo?
Ik heb die serie gezien. Is die aflevering met dat ritueel in die tempel al geweest?
En ja, Japanners zijn vreemd, ik heb het ter plekke mogen meemaken.
Hij doet trouwens bijna dezelfde reis als die wij hebben gedaan...
Even gecheckt en het is vorig jaar in juni al op TV in Nederland geweest:quote:Op maandag 1 februari 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij was in mei ofzo op de Belgische tv te zien en onlangs dus bij de NPO. In die tempel, wat een massa mensen, brrr. Op de NPO zijn ze nu aan de afleveringen in Vlaanderen begonnen, paar weken na de start op de Belgische tv, komt goed uit, want daar hebben we wat afleveringen gemist.
We zijn er weer. Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen deze morgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn er weer. Goedemorgen Melting
Nee. Weer een ramp op mijn werk. Ik had een online meeting over mental vitality met allemaal tips en tijdens die meeting kreeg ik in de gaten dat de boel weer aan het instorten was. Dus kon mijn aandacht er niet meer bijhouden en alle tips kwamen ook meteen als onnozel over. Dus uit die meeting meteen in crisisoverleg. En mijn collega die in dat uur alles alleen had opgevangen zag het niet meer zitten en wilde even pauzeren, dus ik moest ook volop aan de bak. En dat was 's ochtends. Ik opperde om een backup van de database terug te zetten, maar dat wilden ze niet omdat dan alle mutaties van die ochtend verloren waren. Bla, bla, hele dag ellende en eind van de dag is toch besloten om alsnog die backup terug te zitten. Dus in plaats van 2 uur mutaties verloren zijn we nu een hele dag mutaties verlorenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 06:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
De maandag weer goed doorgekomen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 06:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Weer een ramp op mijn werk. Ik had een online meeting over mental vitality met allemaal tips en tijdens die meeting kreeg ik in de gaten dat de boel weer aan het instorten was. Dus kon mijn aandacht er niet meer bijhouden en alle tips kwamen ook meteen als onnozel over. Dus uit die meeting meteen in crisisoverleg. En mijn collega die in dat uur alles alleen had opgevangen zag het niet meer zitten en wilde even pauzeren, dus ik moest ook volop aan de bak. En dat was 's ochtends. Ik opperde om een backup van de database terug te zetten, maar dat wilden ze niet omdat dan alle mutaties van die ochtend verloren waren. Bla, bla, hele dag ellende en eind van de dag is toch besloten om alsnog die backup terug te zitten. Dus in plaats van 2 uur mutaties verloren zijn we nu een hele dag mutaties verloren![]()
En mag ik vandaag waarschijnlijk de hele dag daarmee aan de gang gaan. Terwijl er ook nog allemaal factureringen en maandoverzichten gedraaid moeten worden. Ik zie het echt niet meer zitten nu.
Van mij mag je hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:09 schreef livelink het volgende:
Dank je. Is eigenlijk niet mijn bedoeling om het hier te ventileren. Is ook niet zo slim misschien, maar wil op mijn werk niet zo in de negativiteit blijven hangen, want daarmee raak je alleen maar verder van huis.
Goedemorgen Koen.quote:
al wakker, uurtje doende, werd wakker door wat SMS berichten over onderuitgaande jobsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Koen.
Nog wakker, of al wakker?
Bij jullie ook al ellende dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al wakker, uurtje doende, werd wakker door wat SMS berichten over onderuitgaande jobs
greatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij jullie ook al ellende dus.
Volgens mij is het een trend.
Ons kantoor in Duitsland ligt plat.
Geen medelijden mee.... en dan zo'n jank advocaat er bij....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)even-kwijt~ac3ce733/![]()
Goedzo, nu de rest ook keihard aanpakken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:18 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Pfff wat een werk perikelen, sterkte ermee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, morgenochtend wordt de nieuwe vaatwasser geinstalleerd, fijn, zo’n witgoedzaak om de hoek die ook de huidige machine heeft geplaatst
je gaat weer draaien vanavond ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:28 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik deze dag al eerder meegemaakt heb...
Ik zal wel moeten, er is weer een persco.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, morgenochtend wordt de nieuwe vaatwasser geinstalleerd, fijn, zo’n witgoedzaak om de hoek die ook de huidige machine heeft geplaatst
heb je al 'n pakkende titel voor op FB ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, er is weer een persco.
Ik heb nog niet eens een themaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
heb je al 'n pakkende titel voor op FB ?
Jeuh wat een bedrag! Kan hij zelf in- en uitruimen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel ff bij a ¤600 kwijt, ik vind het nogal wat. Nu maar hopen dat de ovenkookplaatcombi het nog even volhoudt
Vaatwassers zijn duur, dit is een van de goedkopere er zit ook nog ¤90 installatiekosten bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:05 schreef just me het volgende:
[..]
Jeuh wat een bedrag! Kan hij zelf in- en uitruimen?
Symph zei: dan eten we vanavond maar iets van de snackbar, dan hebben we minder afwas.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:05 schreef just me het volgende:
In ieder geval veel plezier ermee en dat alles er blinkend schoon uit gaat komen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph zei: dan eten we vanavond maar iets van de snackbar, dan hebben we minder afwas.
Leuk geprobeerd, maar ik kan morgen prima de nieuwe vaatwasser twee keer aanzetten hoor
Oh, je wilde behulpzaam zijnquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij eet het liefst twee keer per week van de snackbar. En dan ook drie snacks erbij he?
Voordeel is het je hier je ei kwijt kunt, desnoods onder een spoiler. Hopen dat na het gesprek morgen het voor jou ook beter gaat worden want dat wordt ook wel tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:54 schreef livelink het volgende:
Sorry van mijn rant van vanmorgen. Vandaag een gesprek gehad, waaruit bleek dat de issues van gisteren bij iedereen zo'n impact had gehad. Van hoog tot laag hadden we een slechte dag/avond gehad. En dat er nu toch echt wel dingen gaan veranderen.
Morgen gaan er een aantal mensen naar kantoor om face-to-face zaken uit te praten en de lucht is nu weer geklaard. Voel me ook meteen weer een stuk beter.
De vooruitzichten zijn positief.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:54 schreef livelink het volgende:
Sorry van mijn rant van vanmorgen. Vandaag een gesprek gehad, waaruit bleek dat de issues van gisteren bij iedereen zo'n impact had gehad. Van hoog tot laag hadden we een slechte dag/avond gehad. En dat er nu toch echt wel dingen gaan veranderen.
Morgen gaan er een aantal mensen naar kantoor om face-to-face zaken uit te praten en de lucht is nu weer geklaard. Voel me ook meteen weer een stuk beter.
Soms moeten er vervelende dingen gebeuren om zaken verbeterd te krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:54 schreef livelink het volgende:
Nee, gaat hem niet worden. Ik moet zo nog koken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Gaat Brother zo draaien of niet?
Zo niet, dan wil ik eventueel wel wat Britse varianten of zo draaien, als dat gewenst is...
Presentquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo niet, dan wil ik eventueel wel wat Britse varianten of zo draaien, als dat gewenst is...
Gewenstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Morgen weer golfenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
De Britse variant beïnvloedt de 3e golf!!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat jouw betreft kunnen er niet genoeg golfen komen...
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat jouw betreft kunnen er niet genoeg golfen komen...
Ik probeer serieus te zijn op de baanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestaat er ook een Britse variant van Ria Valk voor just me?
Daar sla je denk ik wel de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Dit nummer past wel bij het persco-gevoel. Alsof we willoos mee worden gevoerd met de stroom en alleen maar proberen ons hoofd omhoog te houden zodat we niet verdrinken.
Met de nadruk op probeer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer serieus te zijn op de baan
Ik hoop niet dat ik je teleurstel, maar die ken/heb ik niet...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wat is dan de Britse variant?
quote:
Oh, ik dacht dat het thema van de show was dat er een Britse variant van alles was. My bad...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik je teleurstel, maar die ken/heb ik niet...
Zou je dan zelf niet gevaccineerd worden worden ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik heb in mijn hoofd het vaccineren al helemaal niet meer als serieuze optie staan, geloof ik. Ik ben nu vooral blij als mijn ouders allebei gevaccineerd zijn en verder geloof ik het wel (of niet)
quote:
Ik wilde inderdaad aanvankelijk alleen Britse uitvoerenden/muziek draaien, maar dat is sowieso al 50% van het totaal aanbod.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het thema van de show was dat er een Britse variant van alles was. My bad...
Willen graag, maar ik geloof er niet meer zo in.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
Zou je dan zelf niet gevaccineerd worden worden ?
[..]
blijven hopen tot het tegendeel bewezen is !quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Willen graag, maar ik geloof er niet meer zo in.
alles goed gegaan met. de KPN ?quote:
er zit schot in en dat is goedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Laatste deel glas installatie afwachten, maar verder nu wel lijkt het. Wel hoop herrie nog bij de buren/buurt. Nadeel van flat, dat duurt langer...
Dat hoort meer bij Voutquote:
Ik was 18 toen ik 'm voor het eerst zag optreden...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
De beste man is deze week 60 geworden
Ik 49 omgeveerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was 18 toen ik 'm voor het eerst zag optreden...
maar niet weg terwijl ik de poort in de .conf al heb aangepast.quote:2021-02-02 20:38:50 ERROR [MICROSERVER] Error opening port 8000 because could not bind to 8000 because address already in use
Zo kom je al luisterend toch weer wat verderquote:root@xxxxxx:~/shoutcast# 2021-02-02 20:38:50 WARN [CONFIG] Ignoring streampath_1=http://192.168.0.102:8765 as this will produce an invalid path.
Bind dat ding vast op z'n rug en zet 'm aan...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
Wij hebben sinds zaterdag een Roomba robotstofzuiger. Zo'n stofzuiger en een puber in huis is geen goede combinatie.
Mijn puber heeft nog maar een doel en dat is de stofzuiger het leven zuur te maken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
Wij hebben sinds zaterdag een Roomba robotstofzuiger. Zo'n stofzuiger en een puber in huis is geen goede combinatie.
Mijn puber heeft nog maar een doel en dat is de stofzuiger het leven zuur te maken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
Wij hadden de accu van Guus 2.0 gemold, gelukkig hadden we nog een accu liggen van de gestuiterde Guus 1.0quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:46 schreef just me het volgende:
.Ik ben nog steeds heel blij met mijn Truus
Ik krijg altijd zo'n kerstbeeld bij dat nummer van Hot Chocolate...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan hebben we dat ook maar weer gehad, die kerst
intrigerende hoesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft de 12 inch hiervan ooit gekocht, omdat ze de hoes zo mooi vond.
Nu een collectors item...
Ik durf wel een gokje te wagen...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Makkelijke voorspelling tegenwoordig.
Ik vertrouw erop, ik ga het niet napluizenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu is alles Brits van origine.
Denk ik...
vooral in het beginquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
Auw, dit klinkt vals. Zal wel expres zijn, maar toch.
Niet als je dat snerpende intro geluid om de 30 seconden uit een Haunted House naast je hotel hoort, zoals wij hadden in Austin, Texas...quote:
Welterusten gozer!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:19 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes zover, Madmaster.
Ik ga mijn bedje in duiken.
Fijne avond nog allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:19 schreef Melting het volgende:
Dat was de attractie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet als je dat snerpende intro geluid om de 30 seconden uit een Haunted House naast je hotel hoort, zoals wij hadden in Austin, Texas...
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:19 schreef Melting het volgende:
Ja, rond Halloween heb je in de USA overal Haunted House en ze hadden er één op het parkeerterrein naast ons hotel neer gezet. Met enorme speakers er bij om publiek te lokken en dan dat geluid van How Soon Is Now als een soort van jingle om de 30 seconden...quote:
Oh, daar zou ik ook niet blij van worden, geloof ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, rond Halloween heb in de USA overal Haunted House en ze hadden er één op het parkeerterrein naast ons hotel neer gezet. Met enorme speakers er bij om publiek te lokken en dan dat geluid van How Soon Is Now als een soort van jingle om de 30 seconden...
Wel een opwindend gevoel, iemand die met een ronkende kettingzaag en een bebloed gezicht ineens voor je staat...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik ook niet blij van worden, geloof ik.
Ja, ik ben dus een schijterd op dat punt. Alles wat met horror en spoken te maken heeft, mijd ik. Een aantal jaren geleden was in Utrecht zo'n spookhuis een enorme attractie. Die heb ik ook mooi overgeslagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een opwindend gevoel, iemand die met een ronkende kettingzaag en een bebloed gezicht ineens voor je staat...
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus wel echt een heel fijn nummer van UB40quote:
Ik ben ook alleen maar liefhebber van hun eerste 2 albums, daarna werd het al snel een gladde bende.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik dus wel echt een heel fijn nummer van UB40
Wat u wilt...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan zo The Selecter ook maar, toch?
Live ook altijd een apotheose...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist niet dat ze ook dit hadden gemaakt. En nu mis ik spijkerbroek weer, met z’n anecdote
Tsja, onze platenkasten komen redelijk overeen...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Jezus, je draait echt m’n halve platenkast vanavond
Wat zou er niet uit te houden moeten zijn hier?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef just me het volgende:
Hoe is het @:Fogel, beetje uit te houden daar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |