SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vind het knap van je zoon hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:49 schreef livelink het volgende:
MadMaster en Melting ook al weer vroeg op. Ik sta op zondag vroeg op, omdat mijn zoon al om 06.00 op staat om te gaan mountainbiken. Dan word ik ook wakker en sta maar op. Is voor mijn zoon ook nog gezellig.
Hij had het er vanochtend erg zwaar mee. Hij had eigenlijk helemaal geen zin, maar hij is toch maar gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je zoon hoor.
Ik was al even wakker, en dan sta ik ook maar op.
Ik ben nog in een staat tussen slapend en wakker.quote:Op zondag 31 januari 2021 08:49 schreef livelink het volgende:
MadMaster en Melting ook al weer vroeg op. Ik sta op zondag vroeg op, omdat mijn zoon al om 06.00 op staat om te gaan mountainbiken. Dan word ik ook wakker en sta maar op. Is voor mijn zoon ook nog gezellig.
Dat hij dan niet thuis blijft voor 1 keer!quote:Op zondag 31 januari 2021 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had het er vanochtend erg zwaar mee. Hij had eigenlijk helemaal geen zin, maar hij is toch maar gegaan.
Goedemorgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:28 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat een bikkel is die zoon van jou, livelink!
Mijn golfwedstrijd gaat door, het golfen zal wel stuiteren worden zolang de baan bevroren is. Het ziet er nu buiten wel mooi uit
Het is al fijn dat het doorgaat dus dat komt wel goedquote:Op zondag 31 januari 2021 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En succes met slaan straks.
Gewoon die bal over de bevroren sloten heen meppen...quote:Op zondag 31 januari 2021 09:28 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat een bikkel is die zoon van jou, livelink!
Mijn golfwedstrijd gaat door, het golfen zal wel stuiteren worden zolang de baan bevroren is. Het ziet er nu buiten wel mooi uit
Dat verschilt. Hij bepaalt op het moment zelf naar welke mountainbikeroute hij gaat. Dat varieert van Zeist, Driebergen, Amerongen, Leersum en Lage Vuursche. Daar moet hij dan ook eerst naartoe fietsen. Zeist en Driebergen is het dichtste bij, maar als hij naar Lage Vuursche of Leersum gaat, is hij sowieso ook langer dan een uur onderweg daar naartoe. Meestal is hij ergens tussen 12 en 15 weer terug. En hij vertrekt tussen 07.30 en 08.00. Je mag pas na zonsopgang de routes op.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog in een staat tussen slapend en wakker.
De katten hebben mijn plek in bed ingepikt en dus zit ik noodgedwongen wat muziek te luisteren in de huiskamer.
Hoe lang fietst je zoon vanaf 6 uur?
Wel mooi om de zon op te zien komen nu...
quote:Op zondag 31 januari 2021 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat verschilt. Hij bepaalt op het moment zelf naar welke mountainbikeroute hij gaat. Dat varieert van Zeist, Driebergen, Amerongen, Leersum en Lage Vuursche. Daar moet hij dan ook eerst naartoe fietsen. Zeist en Driebergen is het dichtste bij, maar als hij naar Lage Vuursche of Leersum gaat, is hij sowieso ook langer dan een uur onderweg daar naartoe. Meestal is hij ergens tussen 12 en 15 weer terug. En hij vertrekt tussen 07.30 en 08.00. Je mag pas na zonsopgang de routes op.
Te veel. Hij heeft die beweging echt nodig.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel energie heeft hij wel niet?
Zo, dat is bijna een dagtaak.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat verschilt. Hij bepaalt op het moment zelf naar welke mountainbikeroute hij gaat. Dat varieert van Zeist, Driebergen, Amerongen, Leersum en Lage Vuursche. Daar moet hij dan ook eerst naartoe fietsen. Zeist en Driebergen is het dichtste bij, maar als hij naar Lage Vuursche of Leersum gaat, is hij sowieso ook langer dan een uur onderweg daar naartoe. Meestal is hij ergens tussen 12 en 15 weer terug. En hij vertrekt tussen 07.30 en 08.00. Je mag pas na zonsopgang de routes op.
De polder in?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Hallo all!
Het rooster is volgens mij vandaag leeg.
Zo de polder in voor honing.
Die is op en dat betekent paniek bij mw. MM...
Echte mannen kauwen gewoon op bijenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
De polder in?
Ga je de bijen zelf vangen en uitwringen dan?
Wat anders?quote:Op zondag 31 januari 2021 11:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
De polder in?
Ga je de bijen zelf vangen en uitwringen dan?
Op zondag is er meestal weinig activiteit hier.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:35 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Zeg, is er nog enkele vraag voor wat nummers later vandaag? Zo ja zou ik graag even willen draaien
Jammerquote:Op zondag 31 januari 2021 13:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Op zondag is er meestal weinig activiteit hier.
In het zonnetje is het echt heerlijk, maar daarbuiten brrrquote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Uiteindelijk weer 3 potten honing rijker en even in het zonnetje over de Daijk in Volendam geslenterd, onder het genot van een glühweintje en een bak kibbeling.
Minder druk dan normaal, maar het zonnetje trok nog aardig wat publiek...
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Uiteindelijk weer 3 potten honing rijker en even in het zonnetje over de Daijk in Volendam geslenterd, onder het genot van een glühweintje en een bak kibbeling.
Minder druk dan normaal, maar het zonnetje trok nog aardig wat publiek...
Mocht je je vervelen (ik maak even schaamteloos reclame...quote:
https://www.mixcloud.com/MadMaster666/rave-o-lution/quote:A bunch of old skool rave anthems, live mixed and broadcasted @ Mousestore Radio on March 13, 2019.
Tracklist
1. Secretary by Synthadelic
2. Intro Rave-O-Lution by MadMaster
3. O Fortuna (Apocalypse Chorus Mix) by Apotheosis
4. James Brown Is Dead (Wide Awake Mix) by L.A. Style
5. Flesh Is The Fever (Original Mix) by The Horrorist
6. The House Of House (Garage Inc Remix) by Cherry Moon Trax
7. Terapia (D.J. Ricci Mix) by Ramirez
8. Woops (Original Mix) by Bountyhunter
9. Our Reservation by Desperation
10. Amphetamine (Heckmann 2001 Version) by Drax Ltd 2
11. Bass Solution by Maurizio Braccagni
12. Bonus Poing by Rotterdam Termination Source
13. Poing by Rotterdam Termination Source
14. Beatbox (Lick Mix) by Dj Looney Tune
15. Don't Deny The Beat by Club X
16. Bass Machine by E-Man
17. Be On Your Way by DJ Zany
18. Deal Wit' Beats by Nasty Django & Cirill
19. Hit Hard by Robert Armani
20. Poltergeist by Dr. Macabre
21. Wayfarer by Phrenetic System
22. Chronic Disorder by Menace II Society
23. I Like It Loud (Club Extended Original) by Marc Acardipane feat. Dick Rules
24. Hysteria by Joe Inferno
25. The First Rebirth (Primer Remix) by Jones & Stephenson
26. Bring That Shit Back by Wasting Program
27. The Orange Theme (Blu Peter Mix) by Cygnus X
28. Soushkin (Original Mix) by Dream Your Dream
29. Bleep Blaster by Rave Creator
30. Bow-Chi-Bow (Xtro & Qbrick Rmx) by Hocus Pocus Featuring Ramirez
31. El Gallinero (Mas Volumen I) by Ramirez
32. Killing Your Brain (Dj Schinkel Mix) by Vortex
33. Diablo (Extended 666 Mix) by 666
34. D.E.V.I.L. (BK remix) by 666
35. Heavy Beats by Jerry Lee vs Power T
36. Here We Go (Original Mix) by Pavo and DJ Zany
37. Go (The Mover Mix) by Moby
38. Is Anybody Out There? by Don Diablo
39. Dominator (DJ Yves Mix) by Human Resource
40. No Good (Start The Dance) (Re-Style Bootleg) by The Prodigy
41. It's Your DJ (Original Remastered Mix) by Thunderball
42. Bonzai Channel One (Remix) by Thunderball
43. The Judgement Day by Members of Mayday
44. Enter the Arena by Members Of Mayday
45. Revolution by Genlog
46. El Punto Final [UK Mix] by Final Analyzis
Ik luister! Gebruik jij heel toevallig ook Soulseek? Ik zie namelijk net iemand genaamd MadMaster een nummer van me downloadenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef MadMaster het volgende:
En aangezien ik weer wat 'ouwe' nieuwe tracks binnen heb, ga ik die zo even 'testen'.
De stream gaat NU aan...
En dit ga ik zeker een keer luisteren!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je je vervelen (ik maak even schaamteloos reclame...):
Rave-O-Lution by MadMaster (2 hours & 15 minutes)
[..]
https://www.mixcloud.com/MadMaster666/rave-o-lution/
Ik zeg niks...quote:Op zondag 31 januari 2021 17:31 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Ik luister! Gebruik jij heel toevallig ook Soulseek? Ik zie namelijk net iemand genaamd MadMaster een nummer van me downloadenlekker toevallig
Sorry, ben alweer afgehaakt: er moet gekookt wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niks...![]()
Weet je zeker dat je nu naar de juiste stream luistert?
Dat waren een paar geweldige minuten dan.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:42 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Sorry, ben alweer afgehaakt: er moet gekookt worden
Kan wel, maar daar heb ik m'n eigen afspeellijst voorquote:Op zondag 31 januari 2021 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren een paar geweldige minuten dan.
En sinds wanneer kan je niet koken met muziek aan?
Ik houd wel van stamppotquote:Op zondag 31 januari 2021 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren een paar geweldige minuten dan.
En sinds wanneer kan je niet koken met muziek aan?
Jummie, welke versie?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik zo aan tafel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |