SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Eyes Of Lucy Jordan - Marianne Faithfull
Dat noemen ze een singeltje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Hebben ze dat hoesje als onderzetter gebruikt voordat ie ingescand is?
Zo zagen al die hoesjes er op een gegeven moment wel uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Hebben ze dat hoesje als onderzetter gebruikt voordat ie ingescand is?
Na Metallica is dat al de 2e vandaag!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben geen fan van Stevie, masr dit is echt een fijn nummer
Het middendeel van een 7 inch single is soms iets dikker, waardoor je die kringen in de hoesjes kreeg, omdat het op die plekken tegen elkaar aan schuurde...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo zagen al die hoesjes er op een gegeven moment wel uit.
Symph is geen fan van Melting, maar vandaag is het wel te pruimenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Na Metallica is dat al de 2e vandaag!
Ik doel op die kringen in het midden. Lijkt wel een afdruk van de onderkant van een bierfles.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo zagen al die hoesjes er op een gegeven moment wel uit.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Na Metallica is dat al de 2e vandaag!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph is geen fan van Melting, maar vandaag is het wel te pruimen
Zie mijn uitleg hierboven...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ik doel op die kringen in het midden. Lijkt wel een afdruk van de onderkant van een bierfles.
quote:
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic: na dit nummer moet je even naar het toilet.
Dat vind ik daar nog meevallen.quote:
Die vergelijking zie ik totaal niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Heb haar nooit aantrekkelijk gevonden, soort van Patty Brard uit de USA.
Overrated.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vergelijking zie ik totaal niet.
douze pointsquote:
Smaakt best wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo mijn Punk biertje maar eens opentrekken. Ben benieuwd.
Dat is die blauwe IPA toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Heb mijn biertje maar in de koelkast laten staan, heb een nieuwe fles whisky getrokken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Cheersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Wel lekker, maar wel koud drinken hoor.quote:
Geen lychees in de afdronk?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
Lekker biertje hoor! Ik proef de lychees niet helemaal, maar meer grapefruit-achtig.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
Lekker biertje hoor! Ik proef de lychees niet helemaal, maar meer grapefruit-achtig.
Ik heb hem koud.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel lekker, maar wel koud drinken hoor.
Bittertje zit er wel echt in.
Dan luister jij een andere zender dan wat ik draai.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, het was het eerste wat ik er uithaalde vorige week...
Sex Shooter - Vanity 6
Nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan luister jij een andere zender dan wat ik draai.
Ik hou juist van het bittere.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind IPA door het bittere vaak moeilijk te proeven. Maar af en toe zijn e wel echt lekker.
Deze is niet echt bitter, de meeste andere IPA's zijn daardoor niet te drinken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind IPA door het bittere vaak moeilijk te proeven. Maar af en toe zijn ze wel echt lekker.
Duidelijk te horen ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel uit de keuken van Prince...
Dit bier is dus doorgestookt tot deze whisky, zie onderaan het label:quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
Je proeft in ieder geval goed dat er veel fruit in zit.
Om hier (van de vorige topic) nog even op terug te komen... Lijkt me leuk om eens te komen luisteren! Ik heb tevens helaas geen Facebook dus die groep wordt hem denk ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik er wel een paar van...![]()
Ik draai/mix hier regelmatig live sets van 2 of 3 uur...
Gisteravond nog bijna 3 uur non-stop, hoewel dat een combi van vele stijlen was.
Kom eens luisteren en meldt je aan op de Facebook groep van Radio 49 voor (de meeste) aankondigingen...
Dan hier maar regelmatig je neus laten zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Om hier (van de vorige topic) nog even op terug te komen... Lijkt me leuk om eens te komen luisteren! Ik heb tevens helaas geen Facebook dus die groep wordt hem denk ik niet
Die is ook best lekker. Zowel Barbar als Barbar bok.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Donker/mede etc hier vooral, krieg vind ik weer te zoet en blabla![]()
En mede met honing dus ook al tijden niet meer gehad. Barbar ofzo heette dat, maar hier in de buurt nog niet gezienEn daar ga ik niet voor op pad.
Proef je het fruit dan ook nog in de whisky?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit bier is dus doorgestookt tot deze whisky, zie onderaan het label:
[ afbeelding ]
Moet ik dan toch maar doen... Als me dat lukt. Heb vaak niet zo lang aandacht voor 1 ding, oepsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hier maar regelmatig je neus laten zien.
Ik kondig vaak toch niet aan dat ik ga draaien...
Bijna niet, ik was niet onder de indruk van de whisky.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Proef je het fruit dan ook nog in de whisky?
Maakt niet uit hoor. Als je regelmatig even een kijkje neemt in het topic heb je snel genoeg door dat er gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Om hier (van de vorige topic) nog even op terug te komen... Lijkt me leuk om eens te komen luisteren! Ik heb tevens helaas geen Facebook dus die groep wordt hem denk ik niet
Dan draai/mix je zelf maar...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Moet ik dan toch maar doen... Als me dat lukt. Heb vaak niet zo lang aandacht voor 1 ding, oeps
Lijkt me ook heel erg leuk! Heb Mixxx al een tijdje niet gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Leuk nummer dit! Nog nooit eerder gehoord
Nou, het is toch niet echt de meest bekende van Roxette.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Onder welke steen heb jij geleefd dan?
Ik denk die van de jeugd haha, mijn tijdperk is eigenlijk begint pas rond 2000 en ken niet alle hits van daarvoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Onder welke steen heb jij geleefd dan?
Bizarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Zou je nu eigenlijk vogels mogen uitlaten?
Ik heb het nog nooit gedaan maar er zijn mensen die met vogels in een tuigje naar buiten gaan,,
Ja hoor, alle ramen mag je open zetten...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan maar er zijn mensen die met vogels in een tuigje naar buiten gaan,,
Klopt. Maar meestal zijn dat grotere vogels, en niet zo'n kleintjes als jij hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook een uitlaatsetje voor ons gekocht...
[ afbeelding ]
Ach, leuk als het voorbij komt, maar liefhebber...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:00 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Zeg, zijn er ook liefhebbers van de band Saint Etienne in dit forum?
OMGquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je ook een favoriete nummer van hen dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, leuk als het voorbij komt, maar liefhebber...![]()
Ik ken de band niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:00 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Zeg, zijn er ook liefhebbers van de band Saint Etienne in dit forum?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, leuk als het voorbij komt, maar liefhebber...![]()
Tering Jantje, Koos met z'n knijper op z'n neus...
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef livelink het volgende:
OMGgeldt tevens als reactie op dit liedje.
Nee...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Heb je ook een favoriete nummer van hen dan?
Is wel een aanrader! Heel gevarieerde rock/elektronische dance muziek, vaak met mooie vocalsquote:
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef livelink het volgende:
OMGgeldt tevens als reactie op dit liedje.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe eens gek met een bal in de bek
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef brother52 het volgende:
Blue oyster cult - don’t fear the reaper
Dat is gemeenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 'm op zien treden, toen hij 3 Top 10 hits tegelijkertijd had.
Toen liep het allemaal nog soepeltjes...
Tsja, als je een hit hebt gehad met als titel 'Ik scheurde in m'n auto', dan vraag je er om...quote:
Ik kom net binnen vallen.quote:
Doe net als met whisky: Altijd 2 flessen van iets kopen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:06 schreef livelink het volgende:
Die punk IPA is wel een doordrinkbiertje. Ik zou er zo nog een achteraan kunnen drinken. Maar had er maar eentje.
Zo meteen komt Oscar Harris, eens kijken hoe je dat vindt...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:07 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Lekker nummerik luister normaal nooit dit soort muziek maar kan hier echt van genieten
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef MadMaster het volgende:
P
[..]
Zo meteen komt Oscar Harris, eens kijken hoe je dat vindt...
Diep in slaapquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar was je tussen 21.00 en zojuist?
Denk aan de avondklok...
waren er getuigen bij ?quote:
Ik denk dat je die al maanden niet meer gehoord hebt, bij mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef MadMaster het volgende:
P
[..]
Niet dat ik weet.quote:
Ben benieuwd......quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef MadMaster het volgende:
P
[..]
Je gaat afhaken en door met breien of zo ?quote:
Tijd is een vergankelijk begrip momenteel...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je die al maanden niet meer gehoord hebt, bij mij.
Je mag 'm wel eens een keertje lenen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik vannacht echt een nachtmerrie krijg van dat hondenmasker. Ik gruwel er echt van
En was wel nodig ook. De laatste tijd weer veel te weinig slaap gehad.quote:
gebruikt ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag 'm wel eens een keertje lenen...
of je dat hondenmasker eerst gaat gebruiken en dan gaat uitlenen aan livelinkquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:13 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Ik heb een goede avond gekozen om te komen luisteren, heerlijke nummers zijn dit! (over het algemeen)
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:13 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Ik heb een goede avond gekozen om te komen luisteren, heerlijke nummers zijn dit! (over het algemeen)
Nee, het gaat ongebruikt terug naar de winkel, als livelink 'm niet wil hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
of je dat hondenmasker eerst gaat gebruiken en dan gaat uitlenen aan livelink
heb jij weerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het gaat ongebruikt terug naar de winkel, als livelink 'm niet wil hebben.
Het staat me niet...
Ik wil hem niet hebben, stuur maar terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het gaat ongebruikt terug naar de winkel, als livelink 'm niet wil hebben.
Het staat me niet...
Ondankbare hond...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil hem niet hebben, stuur maar terug.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Status Quo - Rockin' All Over The World
en dan ga jij zeggen dat je straks niet kunt slapen door dat hondenmasker van Madquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Don't Stop The Music - Yarbrough & Peoples
Met de Smurfen!
Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
en dan ga jij zeggen dat je straks niet kunt slapen door dat hondenmasker van Mad![]()
Dat boottripje door de Amsterdamse grachten, het eerste weekend van augustus, cancel ik ook wel dan...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.
Ja, graag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat boottripje door de Amsterdamse grachten, het eerste weekend van augustus, cancel ik ook wel dan...
Nee, ik denk dat er dit jaar helemaal geen grootschalige evenementen zullen plaatsvinden...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, graag.
Zou het in augustus doorgaan, denk je?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ow, mooi...
Streets Of London - Ralph MacTell
Ik denk het eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er dit jaar helemaal geen grootschalige evenementen zullen plaatsvinden...
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Hans de Booij - Een Vrouw Zoals Jij...
Tabee!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:29 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Lieve mensen, het is mooi geweest maar ik ga er vandoor! Waarschijnlijk tot snel en misschien dat ik binnenkort zelfs wel even ga draaien. Ik zal t laten weten
Fijne avond.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:29 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Lieve mensen, het is mooi geweest maar ik ga er vandoor! Waarschijnlijk tot snel en misschien dat ik binnenkort zelfs wel even ga draaien. Ik zal t laten weten
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:29 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Tot ziens!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:29 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Love Is Contesious (of zo...) van ??
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Hip To Be Square - Jerry Lewis & The News
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:40 schreef brother52 het volgende:
Huey Lewis and the news - Het is hip om een vierkantje te zijn.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik kan hier dus alleen maar Sesamstraat in horen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik kan hier dus alleen maar Sesamstraat in horen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Anne Murray - Walk Right Back
Graaf, graaf...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:45 schreef just me het volgende:
Ik ga naar mijn bed walkenfijne avond nog
dank voor de muziekjes
Walk ze en welterusten just mequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:45 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes
Welterustenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:45 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes
Ciaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:45 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Divine Emotions - Narada Michael Walden
Vorig weekend waren het rellen, toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten, het is niet zo stil meer als vorig weekend...
Yep, nu niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Vorig weekend waren het rellen, toch?
Maar mensen hebben nu ook in de gaten dat de politie niet overal kan zijn.
Veel mensen buiten?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten, het is niet zo stil meer als vorig weekend...
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Climie Fisher - Love Changes Everything
Gelukkig, ik wil naar bed.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:04 schreef Melting het volgende:
Wellicht ten overvloede; maar ik stop weer om 0.30.
Tja, je wordt ook al een dagje ouder.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig, ik wil naar bed.
Het hele weekend laat naar bed trek ik niet meer...
Ja, ik kan het niet meer ontkennen...quote:Op zondag 31 januari 2021 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja, je wordt ook al een dagje ouder.
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit soort songs stimuleren wel om alvast richting badkamer te gaan...
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef livelink het volgende:
Ik heb de dieren net al eten gegeven. Bij het volgende saaie nummer ga ik de was uit de droger halen
Ik dacht echt even dat je het deed om mij en MadMaster te ziekenquote:
Koen!quote:
Je bent er nog steeds te weinig.quote:
ik leef nogquote:
Met als Peaceman...quote:Op zondag 31 januari 2021 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik leef nog
(was hier maand terug ook nog ff bij de Top 2000 afterparty)
sorryquote:Op zondag 31 januari 2021 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt me te druk hier, ik piep er tussen uit...
Dank Melting en welterusten allemaal!
WOEF, WOEF! 🐶
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 31 januari 2021 00:14 schreef MadMaster het volgende:
WOEF, WOEF! 🐶
Slaap lekker.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:14 schreef MadMaster het volgende:
WOEF, WOEF! 🐶
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:16 schreef brother52 het volgende:
Ik haak ook af.
Thanks Melting!
Welterusten
Welterusten.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:16 schreef brother52 het volgende:
Ik haak ook af.
Thanks Melting!
Welterusten
Welterusten brother52quote:Op zondag 31 januari 2021 00:16 schreef brother52 het volgende:
Ik haak ook af.
Thanks Melting!
Welterusten
Niet vals spelen hè?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:24 schreef Koen66 het volgende:
mijn telefoon wist het wel maar ik kende hem niet
ah die jaquote:Op zondag 31 januari 2021 00:27 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Met het nummer I got hot roots.
Hierna nog 2 nummers.
Is dat zo? Ik hoor niets vreemds.quote:
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:33 schreef Koen66 het volgende:
happy station was het geloof ik
of Colour my love,
nee station idd
Hmmm het refrein klonk in m'n gedachte anders. Maar op YT klinkt ie ook zo als dezequote:
Thanksquote:Op zondag 31 januari 2021 00:36 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Welterusten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:37 schreef Koen66 het volgende:
Than
[..]
Thanks
Zal volgende keer proberen eerder binnen te zijn
Truste all![]()
Forum Opties | |