SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Eyes Of Lucy Jordan - Marianne Faithfull
Dat noemen ze een singeltje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Hebben ze dat hoesje als onderzetter gebruikt voordat ie ingescand is?
Zo zagen al die hoesjes er op een gegeven moment wel uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Hebben ze dat hoesje als onderzetter gebruikt voordat ie ingescand is?
Na Metallica is dat al de 2e vandaag!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben geen fan van Stevie, masr dit is echt een fijn nummer
Het middendeel van een 7 inch single is soms iets dikker, waardoor je die kringen in de hoesjes kreeg, omdat het op die plekken tegen elkaar aan schuurde...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo zagen al die hoesjes er op een gegeven moment wel uit.
Symph is geen fan van Melting, maar vandaag is het wel te pruimenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Na Metallica is dat al de 2e vandaag!
Ik doel op die kringen in het midden. Lijkt wel een afdruk van de onderkant van een bierfles.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo zagen al die hoesjes er op een gegeven moment wel uit.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Na Metallica is dat al de 2e vandaag!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph is geen fan van Melting, maar vandaag is het wel te pruimen
Zie mijn uitleg hierboven...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ik doel op die kringen in het midden. Lijkt wel een afdruk van de onderkant van een bierfles.
quote:
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic: na dit nummer moet je even naar het toilet.
Dat vind ik daar nog meevallen.quote:
Die vergelijking zie ik totaal niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Heb haar nooit aantrekkelijk gevonden, soort van Patty Brard uit de USA.
Overrated.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vergelijking zie ik totaal niet.
douze pointsquote:
Smaakt best wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo mijn Punk biertje maar eens opentrekken. Ben benieuwd.
Dat is die blauwe IPA toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Heb mijn biertje maar in de koelkast laten staan, heb een nieuwe fles whisky getrokken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |