Training van Tonya Harding.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n high kick op schaatsen doet schade, maar goed landen is wel een uitdaging.
Eerst je mobiel in de ene en daarna in de andere prijs?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ze strijden om een glas water en een emmer rijst
Alleen Jones-Cormier en Khabib is/zijn/waren echt. Why nobody say this?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef Timmerson het volgende:
Als Groenhart en Doumbé ook klef gaan doen na afloop dan trap ik er niet meer in.
quote:
erg mooi.quote:WilliamHardigan: @BroodjeKaas123 Ja maar die mensen kunnen dan de echte wereld niet overleven, want geloof mij maar het is veel erger in het echt dan deze gehandicapte chat
Komen eerder over als vrienden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef Timmerson het volgende:
Als Groenhart en Doumbé ook klef gaan doen na afloop dan trap ik er niet meer in.
Beter dan die muziek van Kebab.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef Sebbeszweet het volgende:
Lekker nummertje hoor
Zit keihard te rappen hier
Als ik een stoere neger was zou ik het wel weten, dan zou ik met Hazes opkomen om de hele boel te fucken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef Sebbeszweet het volgende:
Lekker nummertje hoor
Zit keihard te rappen hier
Terechte vraagquote:Dikketuba: @hugodejonge moet jij je niet ff bezighouden met mensen opsluiten in hun huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |