Idd. Jowi vind ik ook jammer. Nat en Daan tjah, die voegen niets toe buiten negativiteit. Goed dat die 2 gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:45 schreef GayGuy het volgende: De enige van deze 3 die ik ga missen, is Jowi. Hij toont wel ballen, door nu achter zijn besluit te staan, en als hij het gevoel heeft zichzelfvte verliezen, is dit voor hem het beste besluit. Daan is gewoon een emo, en Natte ali is gewoon boos geboren
Weet niet waar je het over hebt gast.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat jij met jouw connecties ons niet eerder hebt ingelicht
Over nog aan kunnen melden kan ik nu ook ff snel niets vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gisteren al een poging gedaan te googlen naar na hoveel dagen er als laatste een nieuwe bewoner een BB-huis in kwam, maar niet kunnen vinden
GEEN BORGSOM.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Bijzonder dat dit allemaal zo makkelijk gaat... 3 bewoners tegelijk naar huis. Is nog nooit voorgekomen bij welke Big Brother dan ook volgensmij.
Hebben ze geen borgsom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat jij met jouw connecties ons niet eerder hebt ingelicht
Ze mochten kiezenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Bijzonder dat dit allemaal zo makkelijk gaat... 3 bewoners tegelijk naar huis. Is nog nooit voorgekomen bij welke Big Brother dan ook volgensmij.
Hebben ze geen borgsom?
die paar duizend is minder belangrijk dat het redden van de showquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Hebben ze geen borgsom?
De rest hier welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt gast.
Jawel ze hebben allemaal hun ziel als borg ingelegd. Deze drie krijgen nu niet hun ziel terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Hebben ze geen borgsom?
Regie bied zelf aan wie weg wil mag vertrekken... dus gratisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Denemarken het volgende:
Hebben ze geen borgsom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |