abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2021 @ 12:17:03 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198971708
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vind het ontzettend kinderachtig dat een speler geen opvatting zou mogen hebben die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.

Hier dus volledig Team Weghorst.
Je mag ook zeggen dat je vindt dat homoseksualiteit verboden moet worden of vrouwen geen kiesrecht mogen hebben. Ook dan is het zeker terecht dat daar kritisch op in gegaan wordt. Voetballers hebben redelijke invloed op de mening van het volk.
  maandag 12 april 2021 @ 12:17:37 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_198971715
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, Arno Vermeulen heeft ook een opvatting die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.
Die zou ik alleen niet zo snel in de spits zetten.
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 12:18:40 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198971729
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Die zou ik alleen niet zo snel in de spits zetten.
Ja, ik vind uitsluiting voor het Nederlands elftal dan ook totale onzin - tenzij het de spanningen intern op scherp zet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 april 2021 @ 12:25:18 #204
262211 hhh38
pi_198971824
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, ik vind uitsluiting voor het Nederlands elftal dan ook totale onzin - tenzij het de spanningen intern op scherp zet.
Het is een vergelijkbare situatie met Bas Dost een paar jaar geleden. Die was ook te eigenwijs en ongeduldig om op de bank te zitten bij het Nederlands Elftal en bedankte zelf. Luuk de Jong schikt zich wat makkelijker in zijn rol en dat vinden trainers altijd fijn.

Ik kan me voorstellen dat Weghorst al niet de makkelijkste is als ie op de bank moet zitten en dan komt dit er nog bij.
pi_198973309
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat verwacht je toch ook niet bij zo'n jongen he.
Verstandige gozer .. hij heeft er iig een nieuwe fan bij :)
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 14:32:08 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198973328
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Verstandige gozer .. hij heeft er iig een nieuwe fan bij :)
Nou, neem aan dat hij daar dolblij mee is!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 april 2021 @ 16:06:57 #207
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_198974443
Wout Weghorst is natuurlijk gewoon een mongool, maar er zijn echt niet veel teams die met dit type spits spelen. Bij de rest van de Bundesliga zou Wout op de bank zitten. Wellicht bij Eintracht niet, die spelen ook met zo‘n idioot. Die is wel een stuk beter! Maar goed, als die bij Eintracht gaat zouden zij Wout kunnen verlossen van Golfsburg.

Wat mij betreft rijdt ook de hele hypetrein in Nederland in volle vaart, maar er is niet echt een club die Wout wil kopen. Het is nu niet zo dat hij daar in the middle of nowhere bij een verafschuwde koopclub speelt omdat de hele wereld hem wil hebben.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_198974677
Ik moet zeggen dat zowel Glasner als Hütter het goed voor elkaar hebben op dit moment, werken met wat er is, geen extravagante onzin. "De Oostenrijkse aanpak" zullen ze het over een paar jaar wel noemen. Anderen beweren dat vooral Td Fredi Bobic voor het succes van Eintracht verantwoordelijk is. Hij gaat weg deze zomer dus ik ben benieuwd.

Ook opvallend, maar één club is structureel beter gaan presteren na het ontslag van een coach. Namelijk FSV Mainz dat windbuil Beierlorzer buiten gooide toen hij ruzie met zijn hele selectie kreeg. Voor die episode leken ze kansloos op degradatie af te gaan en nu is er weer een kans op lijfsbehoud. De rest is eigenlijk allemaal slechter af met Schalke als treurige uitschieter. De les van Emmen lijkt haast wel "ontsla je coach niet!"

[ Bericht 5% gewijzigd door Sabata op 12-04-2021 16:37:22 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198975186
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nou, neem aan dat hij daar dolblij mee is!
:D
pi_198983505
twitter

7,5 miljoen euro (lol) en precies in de week voor Gladbach v Eintracht.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198983735
Grinnik, hier vreesde ik al een beetje voor 😁
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:11:40 #212
262211 hhh38
pi_198983764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]

7,5 miljoen euro (lol) en precies in de week voor Gladbach v Eintracht.
Is dit wel zo (lol)? Met 7,5 miljoen koop je geen geweldige speler, maar een dikke kans dat je hier wel een geweldige trainer mee binnen haalt.
pi_198983790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Is dit wel zo (lol)? Met 7,5 miljoen koop je geen geweldige speler, maar een dikke kans dat je hier wel een geweldige trainer mee binnen haalt.
Nou ja, toch bijzonder dat een club als Gladbach dit betaalt? Best uniek dat er zulke hoge sommen worden neergelegd.

AVB 15 miljoen, van Porto naar Chelsea
Rodgers 10,5 miljoen, van Celtic naar Leicester
Amorim 10 miljoen, van Braga naar Sporting
Mourinho 8 miljoen, van Inter naar Real Madrid
Rodgers 6,2 miljoen, van Swansea naar Liverpool
pi_198983815
Zowel bij Young Boys als bij Frankfurt dacht iedereen inderdaad (lol) toen Adi werd aangesteld, maar hij maakte wel twee keer van een team dat los zand een kampioen of een topper.

Oh bijna vergeten, gisteren nog een wedstrijd. Hoffenheim en Bayer04 speelden 0-0 gelijk. Beide ploegen kregen hun kansen en bleven in hun onhebbelijkheden steken, want ze maken ze niet af. Bayer04 blijft 6e, Hoffenheim blijft 12e. Nothing to see, weiter gehen bitte sehr
pi_198983829
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:17 schreef Sabata het volgende:
Zowel bij Young Boys als bij Frankfurt dacht iedereen inderdaad (lol) toen Adi werd aangesteld, maar hij maakte wel twee keer van een team dat los zand een kampioen of een topper.
Ik ben ook wel overtuigd van Hütter, hoor. Daar ging de (lol) niet om.
pi_198983923
Snap ik wel hoor ;) Adi zeven miljoen waard. Wow, nu maar hopen dat ze Bosz er niet mee aantrekken. Of jinx ik de zaak nu?
pi_198983945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef Sabata het volgende:
Snap ik wel hoor ;) Adi zeven miljoen waard. Wow, nu maar hopen dat ze Bosz er niet mee aantrekken. Of jinx ik de zaak nu?
Jesse Marsch bij RB Salzburg ophalen?
pi_198984069
Ik heb gelezen dat Eintracht wel achter Christoph Freund aanzit, de TD van Salzburg. Marsch zou voor volgend seizoen met Bayer04 in gesprek zijn omdat interim Hannes Wolf weer naar DE U18 gaat.

En ook bij de Rekordmeister rommelt het. Herr Flick en TD Salihamidzic hebben ruzie sinds Salihamidzic zonder overleg naar buiten bracht dat Boateng weg moet
pi_198984202
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:37 schreef Sabata het volgende:
Ik heb gelezen dat Eintracht wel achter Christoph Freund aanzit, de TD van Salzburg. Marsch zou voor volgend seizoen met Bayer04 in gesprek zijn omdat interim Hannes Wolf weer naar DE U18 gaat.

En ook bij de Rekordmeister rommelt het. Herr Flick en TD Salihamidzic hebben ruzie sinds Salihamidzic zonder overleg naar buiten bracht dat Boateng weg moet
Ismael opvissen bij Barnsley. Misschien is de CL daarvoor een leuke lokaas. Ik roep maar wat. Of Favres last dance.
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:10:50 #220
262211 hhh38
pi_198984602
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:14 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Nou ja, toch bijzonder dat een club als Gladbach dit betaalt? Best uniek dat er zulke hoge sommen worden neergelegd.

AVB 15 miljoen, van Porto naar Chelsea
Rodgers 10,5 miljoen, van Celtic naar Leicester
Amorim 10 miljoen, van Braga naar Sporting
Mourinho 8 miljoen, van Inter naar Real Madrid
Rodgers 6,2 miljoen, van Swansea naar Liverpool
Ja maar eigenlijk is dat dus gek. Die Amorim maakt Sporting voor het eerst in 20 jaar kampioen straks.
pi_198987918
Opvallend, drie Portugezen waar "opvallend" voor is betaald. En twee keer voor Rodgers
pi_199032398
De hele selectie van Hertha BSC zit in zelfisolatie na meerdere positieve coronatests. Daar geen gezeur met "we mogen ivm privacy niks zeggen". In ieder geval Pal Dardai (trainer) en Dodi Lukebakio zijn besmet evenals een assistent trainer. Wedstrijd tegen Mainz zondag gaat dus niet door.
pi_199040773
15:30 Bayern tegen Wolfsburg.
pi_199041576
Er was gisteren nog een wedstrijd tussen Hoffenheim en Rasenball. De eerste helft was in goed Engels "underwhelming" waardoor beiden met 0-0 de rust in gingen. In de tweede helft waren er snel twee kansen voor Rasenball met Nkunku en Tyler, maar pas toen een dubbele wissel Sörloth en Paulsen op het veld bracht leek er iets los te komen. Het Noors talent knalde een schot over de lat, Poulsen dácht in de 96e minuut de winnende treffer te maken, maar de VAR keurde het af voor hands. 0-0 en dure punten verspeeld.
  FOK!fotograaf zaterdag 17 april 2021 @ 16:06:47 #225
842 Zorro
Z
pi_199041873
Wout laat even zien hoe het moet _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: