abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198836160
Mooi dat Huntelaar de eer voor zichzelf enigszins gered heeft.
pi_198836465
- Eden Terzic zat bij Dortmund tegen Frankfurt een paar keer met zijn handen in het haar. Frankfurt kreeg de beste kansen en scoorde al snel door een eigen goal omdat Schulz bang werd van Andre Silva. Mats Hummels deed voor rust nog iets terug, maar eigenlijk had er toen al een penalty wegens hands van Delaney gegeven moeten worden, maar daar wilde scheids Manuel Gräfe niet aan. In de tweede helft opnieuw veel kansen voor de gasten en 3 minuten voor tijd kwam ook de 1-2 van Silva. Haaland probeerde wel het e.e.a. maar zijn laatste poging werd op de lijn gered en was nog buitenspel ook. Familie Haaland was aan het windowshoppen afgelopen weekend in Madrid en Barcelona, dus als ze CL niet halen kan Mino de Pizzabakker aan de slag
- "Net zo spannend als verticuteren van gras" zo omschreef Holger Dahl wat hatelijk het spel van Bayer04 (maar ja hij was dan ook fan van Peter Bosz). Hannes Wolf was na afloop ook niet tevreden over het spel, maar wel degene met drie punten na goals van Alario en Schick. Huntelaar scoorde nog 2-1 en helaas werd er een treffer afgekeurd anders had hij er 2 gemaakt. Het redt Grammozis van een volgend negatief record
- Wolfsburg had het heel lastig met Het Plan van FC Köln. Er werd vooraf wat gemeesmuild over Marcus Gisdol's opmerking, maar in de eerste helft hielden de Keulenaren knap de nul. Echter, Weghorst worstelde zich even goed langs twee man en gaf al vallend de bal op Brekalo, die de enige treffer scoorde.
- Mainz kreeg tegen directe concurrent Arminia Bielefeld veel kansen, maar er werd pas laat in de tweede helft gescoord uit een penalty (Vd Hoorn had Burkard omver gelopen). Voglsammer redde uiteindelijk een punt, Bielefeld staat nu gelijk met FC Köln
- Tot slot, Augsburg met een bliksemstart tegen Hoffenheim. Vargas scoorde al in de 8e minuut, Hahn ramde de 2-0 erin na 20 minuten. Hoffenheim bracht in één keer vier wissels in de tweede helft en Robert Skov maakte nog wel 2-1, maar verdere kansen werden er door de verdediging en Gikièwiçz uit gehouden. Daarom plek 11 nu voor de Zuid-Duitsers en 32pt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198840045
Ondanks het gemis van Lewandowski kon Bayern vandaag afstand nemen van Rasenball Leipzig. De enige goal werd in de 38e minuut gescoord door Leon Goretzka. Daarmee staat de Rekordmeister 7 punten los van de Oost Duitse uitdagers.
pi_198850912
Ik moet er nog even aan wennen dat ze om 2030u nu soms ook nog matches hebben in plaats van op maandagavond. Freiburg kwam op bezoek bij Gladbach. En na 10 minuten dacht ik vooral: "Nee hè niet weer" toen kersvers Hongaars international Roland Sallai de 0-1 scoorde. Een geluk dat Sallai daarna last van tunnelvisie kreeg en niet de assist voor de 0-2 gaf maar zelf schoot (Lucas Höler stond helemaal vrij). Gladbach herpakte zich toen een schot van Thuram afketste op Santamaria en in de Freiburgse goal landde. De Fransman scoorde 7 minuten later de 2-1 binnen. Voor Santamaria leek het helemaal een rotavond te worden toen hij een tweede bal in eigen doel werkte, maar die werd afgekeurd wegens een overtreding van Lainer. Nils Petersen leek in de laatste seconde nog een punt voor de Breisgau te redden maar ook zijn goal werd afgekeurd (buitenspel). Oef!
pi_198856168
- Stuttgart had het niet makkelijk tegen Werder, beiden mistten belangrijke pionnen: Sargant bij de gasten, treiterspits Silas bij de gastheren. Werder kreeg de eerste kansen (paal en redding Pavlenka) en had op 0-1 moeten komen dankzij Füllkrug, die echter passte en Rashiça zag missen. In de tweede helft had Füllkrug opnieuw een kans maar hij schoot over. Stuttgart vond met veel geluk dan toch de 1-0 toen Sosa's voorzet Augustinsson in het gezicht raakte en de bal zo afboog dat Pavlenka kansloos was. Die Schwaben staan daardoor vier punten van een Europa league plek af.
- De Berliner derby sloot dit voetbal weekend af: Union ontving in de Alten Försterei Hertha BSC. Die Eisernen kregen zowat vier kansen in de eerste zeven minuten, maar Prömel en Kruse kwamen niet tot scoren. Andrich lukte dat in de tiende minuut wel, Schwolow (weer in het doel voor Jarstein) reageerde niet eens op het schot dat via de paal binnen ging. Ryerson en Musa hadden er 3-0 van moeten maken, maar beiden scoorden niet. Net voor rust scoorde Hertha tegen uit een penalty van Lukebakio. Of dat daarmee de krachten op waren of dat men te voorzichtig werd om voor drie punten te spelen, geen idee, maar het ging een beetje als een nachtkaars uit. Hertha staat nu punktgleich met Mainz (25) en 2 punten voor Arminia en FC Köln. Union heeft 4pt achterstand op Bayer04 dat nu de laatste Europese plek heeft.
  donderdag 8 april 2021 @ 10:40:27 #181
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_198912684
Kaiserslautern geeft gisteren in de inhaalwedstrijd tegen Zwickau een voorsprong weg en staat daarmee 3 punten achter een veilige plek. Slechts 5 van de 30 wedstrijden wisten ze te winnen. Komend weekend staat tegen Lübeck een uiterst belangrijke pot op het programma..
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 april 2021 @ 13:04:01 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_198914572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kaiserslautern geeft gisteren in de inhaalwedstrijd tegen Zwickau een voorsprong weg en staat daarmee 3 punten achter een veilige plek. Slechts 5 van de 30 wedstrijden wisten ze te winnen. Komend weekend staat tegen Lübeck een uiterst belangrijke pot op het programma..
Hoe diep kun je zinken ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198940348
Bielefeld heeft voorlopig de laatste strohalm beet. Ze kregen thuis Freiburg op bezoek en hoewel voor Sallai en Santamaria een plaag voor de verdediging waren, was Stefan Ortega heel vaak onpasseerbaar. Die keren dat hij er niet bij kon schoten of kopten de Freiburgers zelf naast. Daarbij vergeleken stak het aantal kansen van de thuisploeg schril af (2x Voglsammer, 1x Doan) maar uiteindelijk had Bielefeld wel het meeste geluk toen een schot van Okugawa uit een corner de stelling van Cruijf bewees: "As je veel verdedigers hep, zijn er veel benen waar je tege-aan ken schiete". En dat gebeurde want via Santamaria ging de bal erin: 1-0. Doan en Voglsammer kregen nog wat kansen, maar die misten ze. Evengoed voldoende voor de eerste zege sinds een maand of drie.
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:21:21 #184
466281 WismutVeilchen83
pi_198947572
Laatste strohalm is wat veel gezegd als ze nu 14e staan..
Rini dankjewel.
pi_198947614
hangt van de andere wedstrijden af hè. op dit moment:
14. Arminia Bielefeld - 26pt
15. Hertha (achter tegen Gladbach) - 25pt
16. Mainz (moet nog) - 25pt
17. FC Köln (moet nog) - 23pt

16e betekent nacompetitie, 17e betekent oprotten. En toevallig moeten Mainz en Köln tegen elkaar morgen
  zaterdag 10 april 2021 @ 17:32:45 #186
466281 WismutVeilchen83
pi_198948487
Weet ik, maar er zijn nog wat potjes te gaan nog.
Rini dankjewel.
pi_198950552
Ik heb me inderdaad een beetje verkeken, ik dacht dat er nog vier wedstrijden oid waren, maar het zijn er zeven.

- Het begon ook vandaag slecht voor Gladbach tegen kellerkind Hertha, want Yann Sommer kon na wild uitkomen tegen Cordoba inrukken met rood. Niet lang daarna kreeg vervanger Tobias Sippel de 1-0 om zijn oren van Ascacibar. Plea antwoordde al vier minuten later met de 1-1 en Stindl leek de boel te draaien met 1-2 uit een penalty. Kort na rust echter scoorde Cordoba 2-2, die eerst nog werd afgekeurd maar door de VAR alsnog werd toegekend. Lukas Klunter had daarna heel veel geluk dat de scheids geen 2e penalty aan Gladbach gaf toen hij onderuit werd gelopen en Thuram mee onderuit trok. Het bleef 2-2.
- Bayern besloot de match tegen Union te gebruiken om wat spelers ervaring te laten opdoen. Musiala, Tiago Dantas en Josip Stanislac stonden aan de aftrap. Het duurde echter tot de 68e minuut voor Müller een pass op Musiala gaf en die scoorde 1-0. In de slotfase echter kwamen die Eisernen toch nog gelijk na een ingooi en een slim pasje van Andrich op Ingvartsen. Dure 2 punten die de Rekordmeister liet liggen.
- Voor Rasenball kwam het gelijkspel van Bayern goed uit en tegen Werder hadden de Oost-Duitsers een kans wat in te lopen. In de 22e minuut scoorde Olmo en nog voor rust had talent Sörloth ook twee keer gescoord. Na rust kwam Werder terug dankzij een penalty van Rashiça, maar Sabitzer gooide met de 1-4 de deur dicht. Rasenball heeft nu vijf punten achterstand op de koploper
- Het topspiel van de dag was het treffen tussen Andre Silva en Wout Weghorst, Frankfurt tegen Wolfsburg. Wout had meteen een voorzet op Baku in huis die erin vloog, dankzij Daichi Kamada kwamen de Hessen echter rap gelijk. Zowel Baku als Jovic hadden een kans maar misten allebei. In de 27e minuut scoorde Jovic alsnog na een vallende pass van Silva. Weghorst scoorde nog geen 36 tellen in de tweede helft alweer 2-2, Silva reageerde met de 3-2. Ook bij de 4-2 was Silva betrokken nadat zijn schot op de paal afketste en Erik Durm de rebound erin schoot. Invaller Maximilian Phillip leek het nog spannend te maken met de 4-3, maar Frankfurt trok de 3pt over de streep en blijft op Champions League koers. Addi Hutter lijkt door zijn goede prestaties ook op de lijst van Gladbach te zijn gekomen voor volgend seizoen
- Net afgelopen, Stuttgart tegen Dortmund. Dahoud kreeg namens de gasten de eerste kans, maar Kalezic had namens de gastheren de eerste goal. Dortmund scoorde vlak na rust via Bellingham en Reus leek de wedstrijd om te draaien met 1-2, tot Didavi weer gelijk maakte. Eden Terzic had een gouden handje in wisselen toen jeugdspeler Ansgar Knauff drie man passeerde de 2-3 erin schoot. Dortmund blijft vijfde, Stuttgart zakt naar plek 9

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 10-04-2021 22:47:35 ]
pi_198963647
Een klein wondertje in Gelsenkirchen. Schalke kan nog een wedstrijd winnen. De Königsblauen begonnen furieus aan de wedstrijd tegen Augsburg en al in de 4e minuut kon Suat Serdar profiteren van een fout van keeper Gikièwicz. Augsburg schreeuwde om buitenspel voor Huntelaar, maar de VAR liet de goal staan. Serdar en Huntelaar kregen daarna ook kansen op de 2-0, maar misten, evenals Richter aan de overkant. Augsburg ging hard op zoek naar de gelijkmaker in de tweede helft, maar zowel de paal als Ralf Fährmann stonden hen in de weg. Ook Gikièwicz had nog een paar reddingen in huis, waaronder op een schot van Huntelaar vanaf 20 meter. Het bleef 1-0 waar door Schalke nu 13 punten heeft. Nog één wedstrijd straks, Mainz op bezoek bij FC Köln
pi_198965561
Ok, inmiddels begin ik te begrijpen waarom bondscoach de Boer Weghorst niet ziet zitten. Dat wordt nl teveel gezeur over zijn opvattingen ipv voetbal

https://www.telegraaf.nl/(...)praken-wout-weghorst
pi_198965738
Als we WDR2 mogen geloven, is zojuist de laatste wedstrijd van coach Markus Gisdol in dienst van FC Köln gespeeld. Er moést gewonnen worden van Mainz om niet weg te zakken, en het werd een typische degradatiekraker. De Basterds scoorden al na 10 minuten door Jean Paul Boëtius en ze kregen via Andersson meteen nog twee kansen. Kort voor rust had Köln geluk met een penalty voor hands en Andre Duda trok de stand gelijk.

Na rust deed Köln er alles aan er 2-1 van te maken en na vele gemiste kansen kopte Shkiri die 2-1 ook binnen. Nu had Mainz het snelle antwoord door Onisiwo, vijf minuten na de 2-1 schoot die op aangeven van Boëtius de 2-2 binnen. In de 92e minuut gooide Mainz de deur in het slot door Barreiro die de winnende 2-3 binnenliep. Mainz klimt daardoor naar plek 14, twee punten voor op Hertha en Bielefeld. Köln zakt naar de voorlaatste plaats en volgens Sven Pistor zit Friedhelm Funkel al in de wachtkamer om Gisdol af te lossen.
pi_198967632
twitter

Weghorst _O_
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 07:56:45 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198969219
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Weghorst _O_
Dat verwacht je toch ook niet bij zo'n jongen he.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198969550
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:08 schreef Sabata het volgende:
Als we WDR2 mogen geloven, is zojuist de laatste wedstrijd van coach Markus Gisdol in dienst van FC Köln gespeeld. Er moést gewonnen worden van Mainz om niet weg te zakken, en het werd een typische degradatiekraker. De Basterds scoorden al na 10 minuten door Jean Paul Boëtius en ze kregen via Andersson meteen nog twee kansen. Kort voor rust had Köln geluk met een penalty voor hands en Andre Duda trok de stand gelijk.

Na rust deed Köln er alles aan er 2-1 van te maken en na vele gemiste kansen kopte Shkiri die 2-1 ook binnen. Nu had Mainz het snelle antwoord door Onisiwo, vijf minuten na de 2-1 schoot die op aangeven van Boëtius de 2-2 binnen. In de 92e minuut gooide Mainz de deur in het slot door Barreiro die de winnende 2-3 binnenliep. Mainz klimt daardoor naar plek 14, twee punten voor op Hertha en Bielefeld. Köln zakt naar de voorlaatste plaats en volgens Sven Pistor zit Friedhelm Funkel al in de wachtkamer om Gisdol af te lossen.
Ja, we kunnen WDR2 geloven.
Gisdol is inderdaad ontslagen. Ook volgens het AD maakt oude bekende Funkel (destijds Fortuna Düsseldorf) grote kans om opvolger te worden
  maandag 12 april 2021 @ 11:56:15 #194
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198971486
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat verwacht je toch ook niet bij zo'n jongen he.
Als je gewoon naar dat interview had geluisterd zou je weten dat hij alleen zei dat iedereen het recht heeft om kritisch te zijn en een mening te hebben over dat boomergriepje. Hij ontkende het niet.
graag op anoniem
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 12:00:09 #195
pi_198971530
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 11:56 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als je gewoon naar dat interview had geluisterd zou je weten dat hij alleen zei dat iedereen het recht heeft om kritisch te zijn en een mening te hebben over dat boomergriepje. Hij ontkende het niet.
Ik heb geen tijd om elk interview te beluisteren.
  maandag 12 april 2021 @ 12:05:20 #196
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198971586
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd om elk interview te beluisteren.
Hopelijk ben je gewoon lid van Team Weghorst
graag op anoniem
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 12:05:56 #197
pi_198971595
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hopelijk ben je gewoon lid van Team Weghorst
Ik vind het al 10 jaar een debiel (staat los van of hij voor NL zou moeten spelen of niet)
  maandag 12 april 2021 @ 12:11:45 #198
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_198971654
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind het al 10 jaar een debiel (staat los van of hij voor NL zou moeten spelen of niet)
Ik vind het ontzettend kinderachtig dat een speler geen opvatting zou mogen hebben die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.

Hier dus volledig Team Weghorst.
  maandag 12 april 2021 @ 12:12:25 #199
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198971657
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 11:56 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hij gaat samen met de rest van z'n familie zich niet vaccineren. Onverantwoorde lul
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 12:14:26 #200
pi_198971677
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vind het ontzettend kinderachtig dat een speler geen opvatting zou mogen hebben die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.

Hier dus volledig Team Weghorst.
Tsja, Arno Vermeulen heeft ook een opvatting die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')