Een goede samenvatting idd. Gladbach zal Schalke dankbaar zijn dat ze even zelfvertrouwen mochten tanken. De eerste twee kansen gingen nog naast, maar de derde was raak voor Lars Stindl. Thuram en Plea mistten allebei kansen op de 2-0, Calhanoglu deed zowaar iets terug voor Schalke, maar ook die ging er niet in.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Schalke is niet echt goed tegen een team dat al een hele tijd niet heeft gewonnen.
Tegen welke ploegen is Schalke wel goed?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Schalke is niet echt goed tegen een team dat al een hele tijd niet heeft gewonnen.
Nog altijd niet ontslagenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Bosz gaat het eind van dit seizoen niet halen.
Wel weer dik verloren, dit kan nooit lang meer duren.quote:
dat was ook onhoudbaarquote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Exit Bosz
https://www.vi.nl/nieuws/bosz-ontslagen-bij-bayer-leverkusen#_=_
Het blijft tochquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Voor Kaiserslautern is degradatie naar de Regionalliga wel heel dichtbij. Zat er al een aantal seizoenen aan te komen...
Ze hebben wel nog een wedstrijd te goed en het is ook nog even.. Ik kan me nog een jaar in de 2e Bundesliga herinneren waarin ze ook ver achter stonden en het op de laatste speeldag alsnog reddenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Voor Kaiserslautern is degradatie naar de Regionalliga wel heel dichtbij. Zat er al een aantal seizoenen aan te komen...
Oei, ik zie het nu ook. Ik dacht halverwege de competitie, dat Kaiserlautern nog boven de streep stond. MSV Duisburg is echter wel opgekrabbeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Duisburg heeft in het begin van de competitie veel last gehad van corona, blessures e.d.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oei, ik zie het nu ook. Ik dacht halverwege de competitie, dat Kaiserlautern nog boven de streep stond. MSV Duisburg is echter wel opgekrabbeld.
1-2 verloren ....quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Dortmund heeft een groot probleem.
Die gaan geen cl halen.
Hoe diep kun je zinken ?quote:Op donderdag 8 april 2021 10:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kaiserslautern geeft gisteren in de inhaalwedstrijd tegen Zwickau een voorsprong weg en staat daarmee 3 punten achter een veilige plek. Slechts 5 van de 30 wedstrijden wisten ze te winnen. Komend weekend staat tegen Lübeck een uiterst belangrijke pot op het programma..
Dat verwacht je toch ook niet bij zo'n jongen he.quote:
Ja, we kunnen WDR2 geloven.quote:Op zondag 11 april 2021 20:08 schreef Sabata het volgende:
Als we WDR2 mogen geloven, is zojuist de laatste wedstrijd van coach Markus Gisdol in dienst van FC Köln gespeeld. Er moést gewonnen worden van Mainz om niet weg te zakken, en het werd een typische degradatiekraker. De Basterds scoorden al na 10 minuten door Jean Paul Boëtius en ze kregen via Andersson meteen nog twee kansen. Kort voor rust had Köln geluk met een penalty voor hands en Andre Duda trok de stand gelijk.
Na rust deed Köln er alles aan er 2-1 van te maken en na vele gemiste kansen kopte Shkiri die 2-1 ook binnen. Nu had Mainz het snelle antwoord door Onisiwo, vijf minuten na de 2-1 schoot die op aangeven van Boëtius de 2-2 binnen. In de 92e minuut gooide Mainz de deur in het slot door Barreiro die de winnende 2-3 binnenliep. Mainz klimt daardoor naar plek 14, twee punten voor op Hertha en Bielefeld. Köln zakt naar de voorlaatste plaats en volgens Sven Pistor zit Friedhelm Funkel al in de wachtkamer om Gisdol af te lossen.
Als je gewoon naar dat interview had geluisterd zou je weten dat hij alleen zei dat iedereen het recht heeft om kritisch te zijn en een mening te hebben over dat boomergriepje. Hij ontkende het niet.quote:Op maandag 12 april 2021 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet bij zo'n jongen he.
Ik heb geen tijd om elk interview te beluisteren.quote:Op maandag 12 april 2021 11:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je gewoon naar dat interview had geluisterd zou je weten dat hij alleen zei dat iedereen het recht heeft om kritisch te zijn en een mening te hebben over dat boomergriepje. Hij ontkende het niet.
Hopelijk ben je gewoon lid van Team Weghorstquote:Op maandag 12 april 2021 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om elk interview te beluisteren.
Ik vind het al 10 jaar een debiel (staat los van of hij voor NL zou moeten spelen of niet)quote:Op maandag 12 april 2021 12:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk ben je gewoon lid van Team Weghorst
Ik vind het ontzettend kinderachtig dat een speler geen opvatting zou mogen hebben die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.quote:Op maandag 12 april 2021 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het al 10 jaar een debiel (staat los van of hij voor NL zou moeten spelen of niet)
Hij gaat samen met de rest van z'n familie zich niet vaccineren. Onverantwoorde lulquote:Op maandag 12 april 2021 11:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je gewoon naar dat interview had geluisterd zou je weten dat hij alleen zei dat iedereen het recht heeft om kritisch te zijn en een mening te hebben over dat boomergriepje. Hij ontkende het niet.
Tsja, Arno Vermeulen heeft ook een opvatting die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.quote:Op maandag 12 april 2021 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend kinderachtig dat een speler geen opvatting zou mogen hebben die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.
Hier dus volledig Team Weghorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |