abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 april 2021 @ 12:17:03 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198971708
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vind het ontzettend kinderachtig dat een speler geen opvatting zou mogen hebben die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.

Hier dus volledig Team Weghorst.
Je mag ook zeggen dat je vindt dat homoseksualiteit verboden moet worden of vrouwen geen kiesrecht mogen hebben. Ook dan is het zeker terecht dat daar kritisch op in gegaan wordt. Voetballers hebben redelijke invloed op de mening van het volk.
  maandag 12 april 2021 @ 12:17:37 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_198971715
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, Arno Vermeulen heeft ook een opvatting die volledig binnen de kaders van de Nederlandse wet valt.
Die zou ik alleen niet zo snel in de spits zetten.
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 12:18:40 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198971729
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Die zou ik alleen niet zo snel in de spits zetten.
Ja, ik vind uitsluiting voor het Nederlands elftal dan ook totale onzin - tenzij het de spanningen intern op scherp zet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 april 2021 @ 12:25:18 #204
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198971824
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, ik vind uitsluiting voor het Nederlands elftal dan ook totale onzin - tenzij het de spanningen intern op scherp zet.
Het is een vergelijkbare situatie met Bas Dost een paar jaar geleden. Die was ook te eigenwijs en ongeduldig om op de bank te zitten bij het Nederlands Elftal en bedankte zelf. Luuk de Jong schikt zich wat makkelijker in zijn rol en dat vinden trainers altijd fijn.

Ik kan me voorstellen dat Weghorst al niet de makkelijkste is als ie op de bank moet zitten en dan komt dit er nog bij.
pi_198973309
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat verwacht je toch ook niet bij zo'n jongen he.
Verstandige gozer .. hij heeft er iig een nieuwe fan bij :)
  Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 14:32:08 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198973328
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Verstandige gozer .. hij heeft er iig een nieuwe fan bij :)
Nou, neem aan dat hij daar dolblij mee is!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 april 2021 @ 16:06:57 #207
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_198974443
Wout Weghorst is natuurlijk gewoon een mongool, maar er zijn echt niet veel teams die met dit type spits spelen. Bij de rest van de Bundesliga zou Wout op de bank zitten. Wellicht bij Eintracht niet, die spelen ook met zo‘n idioot. Die is wel een stuk beter! Maar goed, als die bij Eintracht gaat zouden zij Wout kunnen verlossen van Golfsburg.

Wat mij betreft rijdt ook de hele hypetrein in Nederland in volle vaart, maar er is niet echt een club die Wout wil kopen. Het is nu niet zo dat hij daar in the middle of nowhere bij een verafschuwde koopclub speelt omdat de hele wereld hem wil hebben.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_198974677
Ik moet zeggen dat zowel Glasner als Hütter het goed voor elkaar hebben op dit moment, werken met wat er is, geen extravagante onzin. "De Oostenrijkse aanpak" zullen ze het over een paar jaar wel noemen. Anderen beweren dat vooral Td Fredi Bobic voor het succes van Eintracht verantwoordelijk is. Hij gaat weg deze zomer dus ik ben benieuwd.

Ook opvallend, maar één club is structureel beter gaan presteren na het ontslag van een coach. Namelijk FSV Mainz dat windbuil Beierlorzer buiten gooide toen hij ruzie met zijn hele selectie kreeg. Voor die episode leken ze kansloos op degradatie af te gaan en nu is er weer een kans op lijfsbehoud. De rest is eigenlijk allemaal slechter af met Schalke als treurige uitschieter. De les van Emmen lijkt haast wel "ontsla je coach niet!"

[ Bericht 5% gewijzigd door Sabata op 12-04-2021 16:37:22 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198975186
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nou, neem aan dat hij daar dolblij mee is!
:D
pi_198983505
twitter


7,5 miljoen euro (lol) en precies in de week voor Gladbach v Eintracht.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198983735
Grinnik, hier vreesde ik al een beetje voor 😁
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:11:40 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198983764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]

7,5 miljoen euro (lol) en precies in de week voor Gladbach v Eintracht.
Is dit wel zo (lol)? Met 7,5 miljoen koop je geen geweldige speler, maar een dikke kans dat je hier wel een geweldige trainer mee binnen haalt.
pi_198983790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Is dit wel zo (lol)? Met 7,5 miljoen koop je geen geweldige speler, maar een dikke kans dat je hier wel een geweldige trainer mee binnen haalt.
Nou ja, toch bijzonder dat een club als Gladbach dit betaalt? Best uniek dat er zulke hoge sommen worden neergelegd.

AVB 15 miljoen, van Porto naar Chelsea
Rodgers 10,5 miljoen, van Celtic naar Leicester
Amorim 10 miljoen, van Braga naar Sporting
Mourinho 8 miljoen, van Inter naar Real Madrid
Rodgers 6,2 miljoen, van Swansea naar Liverpool
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198983815
Zowel bij Young Boys als bij Frankfurt dacht iedereen inderdaad (lol) toen Adi werd aangesteld, maar hij maakte wel twee keer van een team dat los zand een kampioen of een topper.

Oh bijna vergeten, gisteren nog een wedstrijd. Hoffenheim en Bayer04 speelden 0-0 gelijk. Beide ploegen kregen hun kansen en bleven in hun onhebbelijkheden steken, want ze maken ze niet af. Bayer04 blijft 6e, Hoffenheim blijft 12e. Nothing to see, weiter gehen bitte sehr
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198983829
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:17 schreef Sabata het volgende:
Zowel bij Young Boys als bij Frankfurt dacht iedereen inderdaad (lol) toen Adi werd aangesteld, maar hij maakte wel twee keer van een team dat los zand een kampioen of een topper.
Ik ben ook wel overtuigd van Hütter, hoor. Daar ging de (lol) niet om.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198983923
Snap ik wel hoor ;) Adi zeven miljoen waard. Wow, nu maar hopen dat ze Bosz er niet mee aantrekken. Of jinx ik de zaak nu?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198983945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:26 schreef Sabata het volgende:
Snap ik wel hoor ;) Adi zeven miljoen waard. Wow, nu maar hopen dat ze Bosz er niet mee aantrekken. Of jinx ik de zaak nu?
Jesse Marsch bij RB Salzburg ophalen?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198984069
Ik heb gelezen dat Eintracht wel achter Christoph Freund aanzit, de TD van Salzburg. Marsch zou voor volgend seizoen met Bayer04 in gesprek zijn omdat interim Hannes Wolf weer naar DE U18 gaat.

En ook bij de Rekordmeister rommelt het. Herr Flick en TD Salihamidzic hebben ruzie sinds Salihamidzic zonder overleg naar buiten bracht dat Boateng weg moet
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198984202
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:37 schreef Sabata het volgende:
Ik heb gelezen dat Eintracht wel achter Christoph Freund aanzit, de TD van Salzburg. Marsch zou voor volgend seizoen met Bayer04 in gesprek zijn omdat interim Hannes Wolf weer naar DE U18 gaat.

En ook bij de Rekordmeister rommelt het. Herr Flick en TD Salihamidzic hebben ruzie sinds Salihamidzic zonder overleg naar buiten bracht dat Boateng weg moet
Ismael opvissen bij Barnsley. Misschien is de CL daarvoor een leuke lokaas. Ik roep maar wat. Of Favres last dance.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 13 april 2021 @ 12:10:50 #220
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198984602
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:14 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Nou ja, toch bijzonder dat een club als Gladbach dit betaalt? Best uniek dat er zulke hoge sommen worden neergelegd.

AVB 15 miljoen, van Porto naar Chelsea
Rodgers 10,5 miljoen, van Celtic naar Leicester
Amorim 10 miljoen, van Braga naar Sporting
Mourinho 8 miljoen, van Inter naar Real Madrid
Rodgers 6,2 miljoen, van Swansea naar Liverpool
Ja maar eigenlijk is dat dus gek. Die Amorim maakt Sporting voor het eerst in 20 jaar kampioen straks.
pi_198987918
Opvallend, drie Portugezen waar "opvallend" voor is betaald. En twee keer voor Rodgers
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199032398
De hele selectie van Hertha BSC zit in zelfisolatie na meerdere positieve coronatests. Daar geen gezeur met "we mogen ivm privacy niks zeggen". In ieder geval Pal Dardai (trainer) en Dodi Lukebakio zijn besmet evenals een assistent trainer. Wedstrijd tegen Mainz zondag gaat dus niet door.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199040773
15:30 Bayern tegen Wolfsburg.
pi_199041576
Er was gisteren nog een wedstrijd tussen Hoffenheim en Rasenball. De eerste helft was in goed Engels "underwhelming" waardoor beiden met 0-0 de rust in gingen. In de tweede helft waren er snel twee kansen voor Rasenball met Nkunku en Tyler, maar pas toen een dubbele wissel Sörloth en Paulsen op het veld bracht leek er iets los te komen. Het Noors talent knalde een schot over de lat, Poulsen dácht in de 96e minuut de winnende treffer te maken, maar de VAR keurde het af voor hands. 0-0 en dure punten verspeeld.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  FOK!fotograaf zaterdag 17 april 2021 @ 16:06:47 #225
842 Zorro
Z
pi_199041873
Wout laat even zien hoe het moet _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199041944
Weghorst 19 goals, 8 assists

Niet oproepen hoor.
pi_199041949
Nu kunnen ze de kerona-ophef misbruiken als reden
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199042027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:16 schreef Sabata het volgende:
Nu kunnen ze de kerona-ophef misbruiken als reden
Ja uiteraard.

Gelukkig hebben we wel Ryan Babel, onze volksheld die graag belastingontduiking tips geeft.
pi_199043014
twitter
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 17 april 2021 @ 18:11:40 #230
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199043042
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:16 schreef Sabata het volgende:
Nu kunnen ze de kerona-ophef misbruiken als reden
Hij wordt door zijn medespelers toch niet uitgekotst? Dan kan Frankie alleen bang zijn voor iemand met een eigen mening.
pi_199043061
Bayern, Frankfurt, BVB, Leverkusen, Gladbach allemaal een nieuwe coach op het bankje volgend seizoen. Neem er straks Leipzig bij (lol).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199045269
- Voor Bayern was het een drukke middag tegen Wolfsburg. Neuer moest even nog ingrijpen tegen Baku, maar niet lang daarna brachten Musiala en Eric Maxim Choupo Moting de Rekordmeister op 0-2. Vooral bij de tweede zag Koen Casteels er niet best uit. Weghorst deed iets terug en maakte 10 minuten later de aansluitingstreffer, maar geen twee minuten later had Musiala de bal er weer inliggen aan de andere kant. Daarbij stak de tweede helft ondanks aardig wat kansen vrij schril af, alleen Maximilian Phillip scoorde nog de 2-3. Na de wedstrijd ging het echter vooral om de vertrekwens van Hans Flick, blijkbaar is de ruzie met Salihamidzic niet meer te lijmen.
- Voor Schalke was het geen leuke middag in de Breisgau tegen Freiburg. Al na een paar minuten maakte Santamaria een aantal foute beslissingen van de vorige week goed, dit keer zag hij Lukas Höler niet over het hoofd en die scoorde meteen. Rolland Salai versierde even later een cadeautje van Huntelaar die de Hongaar onderuit had gelopen, en scoorde zelf vanaf de penaltystip. In de tweede helft kwam mijn onverwachte one-man army Christian Gunter uit zijn hok. Erg goedkoop in fantasyleagues maar hij scoorde tot mijn totale verrassing in de 50e en 74e minuut, ook Mustafi en Kolasinac keken alsof ze het niet konden geloven. 4-0 overwinning voor Freiburg en 38 punten was Günter vandaag waard.
- Het duel Union Berlin tegen Stuttgart is al eens vaker op de 2. liga uitgespeeld en in 2019 was in de Relegation de laatste confrontatie: toen wonnen die Eisernen. Nu ging het om de Europa League, waar beide ploegen nog steeds kans op maken. Stuttgart opende de aanval met een poging van Didavi, maar helaas ging die over. Union scoorde een paar minuten later wel via Prömel die een bal van "Hannibal Lecter" Trimmel binnenkopte (de verdediger speelde met een masker vanwege een gebroken neus). Trimmel had nog een assist in huis op Musa vlak voor rust, die faalde niet, 2-0. In de tweede helft pas kreeg Stuttgart weer wat kansen en ook een goal via Förster, maar meer ging niet. Die Eisernen komen op 43pt, maar waren van de volgende wedstrijd afhankelijk voor hun positie in de stand....
- ... want Frankfurt moest aantreden tegen Gladbach, de toekomstige club van trainer Adi Hütter en hoewel ze furieus begonnen (Jovic kopte over uit een voorzet van Kostic), bleken de Fohlen steeds iets sneller, iets vinniger in de duels. Het helpt bovendien niet als de Frankfurter verdediging bij een corner van Hoffmann niet op Ginther let die zo de bal binnenkopt. Plea en Ilsanker kregen beide kopkansen en beide kregen de bal niet tussen de palen. In de tweede helft was het Hoffmann die Gladbach op sleeptouw nam. Eerst door zelf te scoren nadat zijn schot onder Trapp door ging, en daarna met een bijna herhaling van de 1-0 (corner gemikt weer op Ginther) maar die kwam bij Bensebaini terecht, die 3-0 maakte. Coach Rose bracht in de slotfase nog Patrick Hermann en Hannes Wolf (niet de trainer van Leverkusen, dit is een Oostenrijkse bankzitter), die nog de 4-0 binnenwerkte. Zo blijft Gladbach nog in de race voor Europa, terwijl Union een beetje wegzakt. Frankfurt blijft ondanks de nederlaag vierde.
- Tot slot: Bayer04 staat ondanks alle problemen ook nog op een EL plek, en tegen een net zo zwalkend FC Köln moest nu echt gewonnen worden. Al binnen 5 minuten ging het mis voor Köln nadat Diaby op Bailey passte en scoorde. Een overtreding op Marius Wolf leek een penalty op te leveren voor Köln, maar helaas de VAR converteerde dat naar een vrije trap. In de tweede helft kregen Kainz en Hector kansen op een gelijkmaker, maar het was weer de Werkself die scoorde, dit keer Bailey voorzet, Diaby de goal. De Jamaicaanse Belg scoorde nog een keer in de 76e minuut. 3-0 zege en Bayer04 klimt naar plek 5 omdat BVB morgen pas speelt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199053227
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hij wordt door zijn medespelers toch niet uitgekotst? Dan kan Frankie alleen bang zijn voor iemand met een eigen mening.
Zeer zeker is De Bier bang voor eigen meningen, in het systeem je taken uitvoeren dat is zijn mantra. Met vrije geesten kan ie tot op zekere hoogte omgaan, maar het moet niet te moeilijk worden.

volgens mij ligt Wout goed in de groep in VW-stad. Iets waar Justin Kluivert nog iets van kan leren. In Leipzig hebben zn ploeggenoten hem er op aangesproken dat hij teveel schwalbes zou maken (italiaanse gewoonte?). Ook Nagelsmann wilde daar éven over praten. Ik hoorde dat men de afgelopen weken twijfelde over de omzetting van zijn verhuur aan Rasenball naar een contract, als Nagelsmann dan écht vertrekt naar Bayern kan Justin het schudden vrees ik, ook voor Brobbey zou dat niet zo handig zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door Sabata op 18-04-2021 13:38:11 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199067586
Gisteren nog één wedstrijd omdat Hertha in quarantaine is. Dortmund moest aantreden tegen Werder Bremen. Dortmund kreeg zijn kansen wel maar Rashiça maakte de 0-1. Het duurde tien minuten voor Reina dit repareerde naar 1-1 en nog eens tien minuten later was het 3-1 nadat Haaland eerst een penalty verzilverde en daarna een flipperkast moment in de Bremer verdediging afstrafte. In de tweede helft hadden keepers Hitz en Pawlenka beiden hun handen vol. Eggestein verraste Hitz bijna en ook Sargent had een mooi schot van 20 meter. De derde goal van Haaland ging vanwege buitenspel niet door en uiteindelijk was het Hummels die de 4-1 erin rommelt. Belangrijke zege voor Dortmund nu Frankfurt een beetje aan het stuntelen is, vier punten moeten ze goed maken.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199069176
Ik lees de samenvattingen van Sabata vaak met genoegen.
pi_199091697
*RIP Schalke04*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 21 april 2021 @ 07:29:28 #237
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199094106
Schalke was ook knetterend slecht dit seizoen. Zelden zal een ploeg terechter zijn gedegradeerd. Bizar, 2 jaar geleden zat ik in het stadion nog Schalke-Atlético te kijken.
Ze hebben gewoon maar 3 punten méér dan Tasmania ooit :')
Rini dankjewel.
pi_199096318
Ik zat gisteren het dumpster fire superleague te volgen en op m'n werk is het wat druk, samenvatting van gisteren komt vanavond

Maar idd, terecht dat Schalke 04 op zo'n manier eruit gaat, was na het overhaaste vertrek van Tönnes ook een puin zooi daar.

Roger Schmidt lijkt volgens de Duitse media ineens gewild in Duitsland. Hertha, Frankfurt, Bayer 04. Volgens de roddelpers zou Bayern er ook over nadenken maar goed.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199096470
Natuurlijk volkomen terecht dat Schalke degradeert maar wel jammer. Hopelijk kunnen ze snel terugkeren en blijven ze niet zoals HSV hangen in de 2.Bundesliga.
pi_199096908
Maar VFL Bochum komt er waarschijnlijk voor in de plaats.
Bij de rest van de Bundesliga gaat het straks 'Das es läuft dünn dur die Hose". :s)
pi_199097552
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Natuurlijk volkomen terecht dat Schalke degradeert maar wel jammer. Hopelijk kunnen ze snel terugkeren en blijven ze niet zoals HSV hangen in de 2.Bundesliga.
Ik denk dat je als Schalke 04-supporter deze degradatie minder erg vindt dan destijds het in de laatste minuut mislopen van het landskampioenschap onder Huub Stevens.
pi_199101102
Na een redelijk druk avondje puinruimen in de burelen Perez en Agnelli was er ook tijd voor stofwolken in de Bundesliga.

- Aan het drama van het drasmoeras is voor Schalke04 een eind gekomen. Het was eigenlijk prima te zien in het spel van de gasten tegen Bielefeld. Dik salaris, individueel best wel kwaliteit, maar vier verschillende coaches kregen het niet voor elkaar er een team van te brouwen ondanks sommige klasseflitsen. Bielefeld heeft eigenlijk net als het Paderborn van Steffen Baumgart vorig jaar geen kwaliteit Messi rondlopen, maar met Doan, Klos, Prietl en Pieper wel een paar werkvoetballers die hun gebrek aan gratie met werklust en in Doan's geval duelkracht en snelheid weten weg te werken. Schalke creëerde geen kansen, Bielefeld wel maar had niet de macht ze af te maken. Tot net na rust, toen Klos met zijn geblesseerde voet uithaalde en zowaar de bal in het net achter Ralf Fährmann zag verdwijnen. Mark Uth viel nog in, maar kon niet scoren en het werd nog erger toen Thiaw er met rood vanaf ging en er nog een penalty kwam. Fährmann fabriceerde nog een Rorke's Drift (kleine zege bij een overweldigende nederlaag) door die te stoppen en de VAR hielp door Doan's rebound af te keuren. 1-0 en daarmee is het officieel met Schalke afgelopen na dertig jaar. Hercules moest een rivier omleggen om de stallen van koning Augias schoon te maken, in de Zweite Liga mag een bijna nieuw bestuur proberen iets dergelijks voor elkaar te krijgen
- Rasenball liet zich al eerder pijnlijk door Mainz verrassen, en gisteren gebeurde zoiets weer tegen FC Köln. Die Geissböcke hadden na één helft niets laten zien, maar Jonas Hector kopte wel een bal van Marius Wolf binnen in de 46e minuut. De Oost-Duitsers gingen jagen op de gelijkmaker en kregen die via Haidara. Hector herstelde het hoogstpersoonlijk één minuut later. In de slotfase raakte Kluivert nog de lat, maar het bleef 2-1 voor de stomverbaasde Keulenaren, die daarmee nog altijd een kleine kans hebben op de Relegation en nu zsm afstand moeten nemen van Hertha, dat door zijn corona-perikelen niet tegen Mainz kan spelen. Voor Rasenball is de nederlaag catastrofaal in hun jacht op Bayern, ik vraag me bovendien af of de geruchten over een overgang van Nagelsmann naar de Rekordmeister of Spur daardoor weer uitdoven.
- Bayern zelf deed eigenlijk gewoon wat het moest doen. EMCM oftewel Eric Maxim Choupo Moting scoorde al binnen zeven minuten tegen Bayer04 en zes minuten later al stond de eindstand op het bord toen Kimmich 2-0 maakte. Er werden nog vele pogingen gedaan door beide zijden om nog een goal te maken, maar EMCM en Bailey werden voor buitenspel teruggefloten, Schick schoot op Neuer en zowel Bellarabi als Musiala knalden van afstand op de lat. 2-0 eindstand en 10pt voorsprong. Der Zug richting Titel fährt ab, zou Koeman zeggen als ie Duits sprak.
- Ook Frankfurt blijft nog op koers voor een CL plek, al ging het tegen Augsburg bijna fout toen de onberekenbare Florian Niederlechner bijna de Hessische verdedeging een loer draaide. Na een half uurtje scoorde de Baumgartl van Frankfurt weer eens, Martin Hinteregger, als je hem bezig ziet vraag je af wat hij hier doet, tot ie al zijn geklungel ineens weer doet vergeten en een doelpunt maakt met zijn kop van beton op aangeven van Kamada. Kostic dacht "kan ik ook" en gaf een vergelijkbare voorzet op Silva in de tweede helft, die ging er ook in. Alfred Finnbogasson (wie kent m nog) speelde weer eens en verprutste een cadeautje om op 2-1 te komen nadat de VAR een handsbal zag bij Tuta. "Finnbo" joeg de bal keihard het stadion uit, moet waarschijnlijk onderweg een satelliet geraakt hebben want HR radio haperde af en toe flink. eindstand 2-0, Frankfurt klimt even naar 3

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 21-04-2021 19:10:23 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199102113
Naast Schmidt lijkt ook Erik ten Hag volgens Frankfurter Rundschau kans op een trainerschap in Duitsland te hebben. Eintracht zou hem in de picture hebben en ook KH Rummenigge heeft m op een backup lijstje staan als Nagelsmann niet gaat komen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 21 april 2021 @ 20:06:47 #244
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_199102485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:46 schreef Sabata het volgende:
Naast Schmidt lijkt ook Erik ten Hag volgens Frankfurter Rundschau kans op een trainerschap in Duitsland te hebben. Eintracht zou hem in de picture hebben en ook KH Rummenigge heeft m op een backup lijstje staan als Nagelsmann niet gaat komen
Denk dat Ten Hag Eintracht niet doet. Omdat de Nederlandse pers het al een stap terug zal zien (onzin natuurlijk). Bayern is voor Ten Hag wel lekker, weer een club met het dubbele budget van de rest samen en hij kent de club al. Zo slecht coachen om Bayern geen kampioen te laten worden kunnen alleen de allerslechtsten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 21 april 2021 @ 20:42:38 #245
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199102989
Kaiserslautern geeft gisteren even de winst uit handen zeg :o Kon wel eens een dure zijn!
Rini dankjewel.
pi_199103156
Bochum verder op koers richting Aufstieg. Wonnen zojuist op de Schlossberg in Heidenheim met 0-2. Ook Greuther Fürth won met 3-1 van Jahn Regensburg, maar staat wel 6pt achter. HSV speelt morgen pas en heeft Fortuna Dusseldorf nu op 1pt achter zich omdat die wonnen van St Pauli.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199103315
Weghorst met zijn 20e goal van het seizoen
pi_199105586
- Stuttgart kreeg Wolfsburg op bezoek en mistte vier man die in quarantaine voor een mogelijke covid besmetting zaten, plus 1 normaal griepgeval. Dat hebben de Schwaben geweten. Die eerste kans van Kalezic had er in gemoeten voor de gastheren, maar de Oostenrijkse reus mistte. Landgenoot Xavier Schlager deed het even voor in de 13e minuut, de bal viel voor zijn voeten en hij zette met zn schot Wolfsburg op 0-1. Een penalty leek Stuttgart weer in het zadel te helpen, maar Koen Casteels pakte het schot van Förster. Niet lang daarna dook Weghorst naar een voorzet van Brekalo en goal 20 werd binnengekopt. Hij staat nu zo hard op de deur van Drank de Bier te beuken dat die zachtjes prevelend om hulp van Babel zich in de kelder verstopt :* Stuttgart probeerde wel van alles, maar je weet dat je je avond niet hebt als Coulibaly in een aanval tegen Brekalo opschiet, wiens afgeslagen bal dan bij Gerhardt beland en in de goal aan de overkant eindigt. Castro scoort nog een eretreffer in de blessuretijd. 3-1 en door het geklungel van Rasenball komt Golfsburg nu op 4pt en is de 2e plaats ineens nog mogelijk
- Sven Pistor HAAT Bots, vooral vanwege dit nummer dat als goalmuziekje van Hoffenheim wordt gedraaid. Hij had dus een hele slechte avond bij de wedstrijd Hoffenheim tegen Gladbach. Het leek daar eerst helemaal niet op, want die Fohlen kwamen via Plea en de uitgestoken voet van Posch op 0-1 en op slag van rust scoorde Lazaro de 0-2. Het ging mis in de tweede helft, Thuram en Posch kwamen elkaar weer tegen toen de Fransman zich met de verdediging bemoeide en ging Bots de eerste keer aan 3 minuten na de hervatting doordat Posch de bal bij Kramaric kreeg: 1-1. Hoffenheim vocht verder voor zijn belang en in de 60e minuut sloeg Bebou weer eens toe uit een pass van Kaderzabek. Nu was er echt werk voor iedereen, dus werkten ze samen, samen staan ze sterk. Kaderzabek weer de voorzet en Kramaric weer de goal, samen niet alleen :P Rose gooide er ineens drie verse krachten in (Embolo, Wolf en Zakaria) maar Hoffenheim kon het vat aanslaan: 3-2 omgedraaid. Wat zullen we drinken? ~O>
- Ook slechte muzikale invloed bij BVB en Union. Blijkbaar werd er in het stadion vooraf Air (all I need) gedraaid en dat suste de Dortmunders wat in slaap. Binnen 18 tellen waren ze klaarwakker na een domme mispeer van Can die bijna een goal van Ingvartsen tot gevolg had, maar Marvin Hitz herstelde het geknoei vlot. Omdat die Eisernen niet zeker waren dat BVB echt wakker was, schoot Keita Endo nog eens op de lat. Daarna kwam de scheids de thuisploeg te hulp, want Marco Reus struikelde al vóór hij door Andreas Luthe afgestopt werd, maar stak snel zijn been uit zodat er toch contact was. Het Rotjong stond helaas op te letten toen Haaland zijn penalty verklungelde en ook de rebound er niet in kreeg, de tweede rebound ging er wel in, vervloekt is Marco Reus, ik begraaf zijn naam op de steen }) In de tweede helft nog kansen voor Reyna, de ingevallen Sancho en aan de andere kant Max Kruse, uiteindelijk zette Guerrero de 2-0 eindstand op het bord. BVB wint wel, maar staan een beetje in niemandsland. Frankfurt nu nog te ver voor om in te lopen (4pt) en Bayer04 te ver achter om gevaarlijk te zijn (5pt)
- Tot slot, Mainz op bezoek in Bremen bij Werder. Het leek tot nu toe redelijk goed te gaan voor de Noord-Duitsers, maar de laatste weken verliezen ze alleen maar. En het is niet dat ze kansloos spelen zoals Schalke, ze hebben het Arminia-syndroom, kansen genoeg, maar ze krijgen ze er niet in, zie Rashiça die slecht passt en Eggestein niet bereikt in de eerste minuten. Aan de andere kant kon Onisiwo nét niet bij een pass van Veljkovic. Uitgerekend de man die door Windbuil Beierlorzer tot zondebok was gemaakt in de hinrunde deed het even voor. Adam Szalai wachtte rustig tot Pavlenka een schot van opnieuw Veljkovic slecht verwerkte en sloeg toe in de rebound. Eerste goal in dienst van de Basterds sinds eind 2019, en een belangrijke. Bijna maakte de Hongaar er nog een in het begin van de tweede helft, maar die ging op de lat en ook Glatzel mistte een kans op 0-2. Het was echter genoeg, 0-1 de eindstand, 6e wedstrijd ongeslagen voor Mainz. En laten de Basterds de komende vier weken nu de 4 van de top5 clubs op bezoek krijgen: Bayern, BVB, Frankfurt en Wolfsburg. Lock and Load gentlemen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199107452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:29 schreef Sabata het volgende:

...knip....
-uttgart kreeg Wolfsburg op bezoek en mistte vier man die in quarantaine voor een mogelijke covid besmetting zaten, plus 1 normaal griepgeval. Dat hebben de Schwaben geweten. Die eerste kans van Kalezic had er in gemoeten voor de gastheren, maar de Oostenrijkse reus mistte. Landgenoot Xavier Schlager deed het even voor in de 13e minuut, de bal viel voor zijn voeten en hij zette met zn schot Wolfsburg op 0-1. Een penalty leek Stuttgart weer in het zadel te helpen, maar Koen Casteels pakte het schot van Förster. Niet lang daarna dook Weghorst naar een voorzet van Brekalo en goal 20 werd binnengekopt. Hij staat nu zo hard op de deur van Drank de Bier te beuken dat die zachtjes prevelend om hulp van Babel zich in de kelder verstopt :* Stuttgart probeerde wel van alles, maar je weet dat je je avond niet hebt als Coulibaly in een aanval tegen Brekalo opschiet, wiens afgeslagen bal dan bij Gerhardt beland en in de goal aan de overkant eindigt. Castro scoort nog een eretreffer in de blessuretijd. 3-1 en door het geklungel van Rasenball komt Golfsburg nu op 4pt en is de 2e plaats ineens nog mogelijk
-
- Tot slot, Mainz op bezoek in Bremen bij Werder. Het leek tot nu toe redelijk goed te gaan voor de Noord-Duitsers, maar de laatste weken verliezen ze alleen maar. En het is niet dat ze kansloos spelen zoals Schalke, ze hebben het Arminia-syndroom, kansen genoeg, maar ze krijgen ze er niet in, zie Rashiça die slecht passt en Eggestein niet bereikt in de eerste minuten. Aan de andere kant kon Onisiwo nét niet bij een pass van Veljkovic. Uitgerekend de man die door Windbuil Beierlorzer tot zondebok was gemaakt in de hinrunde deed het even voor. Adam Szalai wachtte rustig tot Pavlenka een schot van opnieuw Veljkovic slecht verwerkte en sloeg toe in de rebound. Eerste goal in dienst van de Basterds sinds eind 2019, en een belangrijke. Bijna maakte de Hongaar er nog een in het begin van de tweede helft, maar die ging op de lat en ook Glatzel mistte een kans op 0-2. Het was echter genoeg, 0-1 de eindstand, 6e wedstrijd ongeslagen voor Mainz. En laten de Basterds de komende vier weken nu de 4 van de top5 clubs op bezoek krijgen: Bayern, BVB, Frankfurt en Wolfsburg. Lock and Load gentlemen.
Werder Bremen heeft nu zes keer achter elkaar verloren, en daarvoor een gelijkspel tegen Köln. De degradatiezone komt nu weer dichterbij
pi_199109161
33 jaar geleden. De muur stond er nog.

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')