Dikkertje gespot! Vanavond weer XL portie patat met frikandel speciaal, kroketje en partymix bestellen zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:08 schreef Näsenbar het volgende:
TS's is zo'n zuurpruim wiens hoogtepunt van de dag het oplossen van een kruiswoordpuzzel met een glaasje water erbij is.
Jeetje, je hebt het er maar moeilijk mee hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:10 schreef Näsenbar het volgende:
Als je bij TS komt eten vraagt ie 'hoeveel aardappels wil je'? Daarna snijdt ie een stukje van jouw vlees af (vaak een slavink) en doet dat op zijn eigen bord zodat je precies evenveel hebt. Je krijgt steevast te weinig, maar dat komt goed uit want na het eten giet ie de vla in hetzelfde bord als waar je het avondeten uit hebt gegeten.
Wapperdewapperquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:10 schreef Näsenbar het volgende:
Als je bij TS komt eten vraagt ie 'hoeveel aardappels wil je'? Daarna snijdt ie een stukje van jouw vlees af (vaak een slavink) en doet dat op zijn eigen bord zodat je precies evenveel hebt. Je krijgt steevast te weinig, maar dat komt goed uit want na het eten giet ie de vla in hetzelfde bord als waar je het avondeten uit hebt gegeten.
Denken dat je een partymix kan bestellenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dikkertje gespot! Vanavond weer XL portie patat met frikandel speciaal, kroketje en partymix bestellen zeker
Goed verhaal. Ik denk dat het eerder een kilo diepvrieshamburgers is met een sixpack schultenbrau.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Denken dat je een partymix kan bestellen
Maar nee, goed stuk vlees van de slager met groene asperges en gebakken aardappels . Flesje wijn erbij, Vidal-Fleury Côte du Rhône was in de aanbieding bij de Gall en Gall, dus misschien gaat er na het eten nog eentje open.
Waarom denk je dat? Dat is toch helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:17 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Goed verhaal. Ik denk dat het eerder een kilo diepvrieshamburgers is met een sixpack schultenbrau.
Gezien het feit dat jij helemaal opgefokt raakt van dit kwaliteitstopique, schat ik in dat dat precies is waar jouw dieet doorgaans uit bestaatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Dat is toch helemaal niet lekker.
Niet je vaste lasten kunnen betalen door filmpjes van een halve minuut op youtube te gooienquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Vergeet niet het belletje tringellingel.
Lekker heel de nacht big brother kijken en de volgende dag analyse van 20 seconde op youtube geven is ook werk.
Damn, als je dit kwaliteit noemt dan hebben we op dit forum echt de bodem bereikt. Maargoed, succes met dit topic, ik ga inkopen doen. Als ik terugkom kom ik wel weer even kijken of er nog inhoudelijk iets interessants is gepost.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij helemaal opgefokt raakt van dit kwaliteitstopique, schat ik in dat dat precies is waar jouw dieet doorgaans uit bestaat
Ok Iwaniusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Damn, als je dit kwaliteit noemt dan hebben we op dit forum echt de bodem bereikt. Maargoed, succes met dit topic, ik ga inkopen doen. Als ik terugkom kom ik wel weer even kijken of er nog inhoudelijk iets interessants is gepost.
Een zakje nog welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:32 schreef Scuidward het volgende:
Daarom heb ik de webcam altijd uit staan terwijl ik met mijn collega's Skype. Dat geforceerde zakje cocaīne en de lege flessen drank op het aanrecht terwijl je serieus moet praten over hoe erg we het vinden dat de medewerkers geen salarisverhoging krijgen onder het mom van corona was niet in goede aarde gevallen bij Ria van HR.
Een geforceerd zakje zelfs. Het zakje wilde niet, maar hij heeft hem gedwongen!quote:
Deze tijd van het jaar asperges?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Denken dat je een partymix kan bestellen
Maar nee, goed stuk vlees van de slager met groene asperges en gebakken aardappels . Flesje wijn erbij, Vidal-Fleury Côte du Rhône was in de aanbieding bij de Gall en Gall, dus misschien gaat er na het eten nog eentje open.
Wat een treurigheid. Vergeet je geen foto op Instagram te posten hoe geweldig je leven is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja zo'n gripzakje, maar toegegeven dat je zakje ook kan interpreteren als al dat andere.quote:
Het zakje was liever buiten beeld gebleven inderdaad. Hij had zich nog niet gepoederd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:13 schreef knoopie het volgende:
[..]
Een geforceerd zakje zelfs. Het zakje wilde niet, maar hij heeft hem gedwongen!
#bourgondisch #levensgenieter #happy #goodfood #feelsgoodquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:14 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat een treurigheid. Vergeet je geen foto op Instagram te posten hoe geweldig je leven is.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:14 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat een treurigheid. Vergeet je geen foto op Instagram te posten hoe geweldig je leven is.
Geen slavinken uit de airfryer eten...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:28 schreef okselzweet het volgende:
[..]
#bourgondisch #levensgenieter #happy #goodfood #feelsgood
Geen eigen ecosysteem tussen je eerste 2 kinnen hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef Domme_Gans het volgende:
Geen 90 kilo wegen bij een lengte van 167
Heb geen instagram, maar veel plezier vanavond op fortnight met je frikandelbroodje en energy.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:14 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie. Je moest eens weten. Maar ik blaat er niet over.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Heb geen instagram, maar veel plezier vanavond op fortnight met je frikandelbroodje en energy.
Waarom ben je zo boos? Dat is toch helemaal niet nodig..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:53 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie. Je moest eens weten. Maar ik blaat er niet over.
Ga nu maar lekker aan je flesje Vidal-Fleury Côte du Rhône kerel en vergeet. Fijne dag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom ben je zo boos? Dat is toch helemaal niet nodig..
Jaloerse eckto gespot die dit niet kan klappen zonder aan te komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dikkertje gespot! Vanavond weer XL portie patat met frikandel speciaal, kroketje en partymix bestellen zeker
Zekers!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe gezellig ben jij dan!? Nog gezelliger dan @:naardegallemiezen!?
Genotquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:08 schreef Näsenbar het volgende:
TS's is zo'n zuurpruim wiens hoogtepunt van de dag het oplossen van een kruiswoordpuzzel met een glaasje water erbij is.
Ik ben zo gezellig, je kan mij overal naartoe rollenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe gezellig ben jij dan!? Nog gezelliger dan @:naardegallemiezen!?
Bitterballen kaassoufles schultenbrau'tje erbij kom we gaan darten kijken schatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:08 schreef Näsenbar het volgende:
Ik rol je nog een keer door de poedersuiker, oliebolletje van mequote:Op zondag 31 januari 2021 14:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben zo gezellig, je kan mij overal naartoe rollen
Daar issie te goed voor hoor!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Bitterballen kaassoufles schultenbrau'tje erbij kom we gaan darten kijken schat
Niet 1.83 75kg BMI 22 55cm 1 bonk spier zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef Domme_Gans het volgende:
Geen 90 kilo wegen bij een lengte van 167
Als het maar niet de poedersuiker is die Hugo de Jonge thuis heb legge xxquote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik rol je nog een keer door de poedersuiker, oliebolletje van me
Of hamburgers als Prozac gebruikt.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:14 schreef DemonRage het volgende:
Vergeet niet dat onder die dikke laag spek zich een heel ongelukkig persoon bevindt dat net zoveel prozac als hamburgers vreet.
Huh!? Ik dacht dat ie alleen in rare schoenen handelde!?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als het maar niet de poedersuiker is die Hugo de Jonge thuis heb legge xx
Hij ziet er de laatste tijd wel fris uit, vandaar.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Huh!? Ik dacht dat ie alleen in rare schoenen handelde!?
Die consumeert hij alleen toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:10 schreef Puntenjager het volgende:
Huh!? Ik dacht dat ie alleen in rare schoenen handelde!?
Ik heb even je pohi doorgenomen en daaruit kan ik concluderen dat je een uiterst overtuigende braddiekloon bent.quote:
Zeg het woord 'komkommer' in je volgende video om te bewijzen dat je Braddie bent.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hallo, ik ken Braddie, met hoofdletter dan toon je respect, ook heel goed en ik heb ook niet het idee dat het hem is. Vertrouw mij maar gewoon.
Hoe goed?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:27 schreef isax het volgende:
[..]
Nou ik ken Braddie best wel goed, dit is Braddie geloof mij maar
Ik wil je graag geloven maar ik twijfel toch een beetje. Aan de ene kant kan het gewoon een nepkloontje zijn, maar ik weet dat braddie er ook niet vies van is om te doen alsof hij het niet is. En daar heeft dit ook wel weer veel van weg. Hij heeft het BB topic in elk geval wel weer gevondenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:27 schreef isax het volgende:
[..]
Nou ik ken Braddie best wel goed, dit is Braddie geloof mij maar
Ik wil graag dat je in je volgende filmpje, welk kanaal mag je zelf kiezen, een subtiele verwijzing naar je oksels maakt. Dan geloof ik je.quote:
Maar wat geloof je dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je in je volgende filmpje, welk kanaal mag je zelf kiezen, een subtiele verwijzing naar je oksels maakt. Dan geloof ik je.
Uit mijn analyse bleek dat braddie het de eerste pagina's redelijk goed volhield, waarna het overduidelijk werd dat braddie te hard probeerde om niet braddie te zijn, wat het uiteraard overduidelijk maakt dat het braddie wel is. In het kort: @VloggendeChipsZak is @Braddie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef Chia het volgende:
Ik vermoed toch een beetje dat dit Braddie is die zegt dat het niet Braddie is maar dan toch Braddie is
En welgeteld 0 respect voor jou. Want dat moet je verdienen uiteraard.quote:
Dan klik je dit topic weg. Dag hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En welgeteld 0 respect voor jou. Want dat moet je verdienen uiteraard.
Wat vindt @Chipszak er eigenlijk van dat jij uit/in/op haar naam zit te vloggen!?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan klik je dit topic weg. Dag hoor
Dat maakt mij eigenlijk ernstig weinig uit.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat vindt @:chipszak er eigenlijk van dat jij uit/in/op haar naam zit te vloggen!?
Mensen voeren een strijd over of mijn account wel bij user @Braddie hoort of niet. De een vindt de schrijfstijl wel overeenkomen de ander niet. Dan wordt er weer gezeverd over het feit dat ik ook in BB post en noem het op.quote:
Oh maar dat is toch makkelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 23:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mensen voeren een strijd over of mijn account wel bij user @:Braddie hoort of niet. De een vindt de schrijfstijl wel overeenkomen de ander niet. Dan wordt er weer gezeverd over het feit dat ik ook in BB post en noem het op.
Maar mij best, zal er niet minder om slapen.
Ondanks alles? Wat voor alles?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch makkelijk
ben je braddie of ben je hem niet? als je dat antwoord is de kous wat mij betreft af.
de echte braddie heb ik ergens wel respect voor ondanks alles grijpt die niet naar de drank of zo.
dat is toch wel knap.
moeilijke vragen uurtje is morgen habib ik weet niet ik projecteer alleen omdat ik zuip omdat ik wegren van mijn gevoelens snap je?quote:
Antwoord heb ik al lang gegeven, maar men leest daar overheen of doet net alsof ik gek ben en probeert mij toch iets anders te doen gelovenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch makkelijk
ben je braddie of ben je hem niet? als je dat antwoord is de kous wat mij betreft af.
de echte braddie heb ik ergens wel respect voor ondanks alles grijpt die niet naar de drank of zo.
dat is toch wel knap.
Snap er nmiks van maar respect is goedquote:Op zondag 31 januari 2021 23:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Antwoord heb ik al lang gegeven, maar men leest daar overheen of doet net alsof ik gek ben en probeert mij toch iets anders te doen geloven![]()
Heb er ook wel respect voor dat hij ondanks al het gezeik aan zijn adres, letterlijk, nog niet overspannen naar een psycholoog is gegaan. Hij houdt zich ondanks het wel/niet/wel/niet/wel/niet/wel/niet FOK!ken en YouTuben vrij cool er onder.
Ja maar Braddie heeft geen terminale ziekte, woont niet in een derdewereldland en heeft ook geen psychische problemen. Vooral een luie vraatzuchtige donder dus waarom zou hij naar de drank moeten grijpen?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
moeilijke vragen uurtje is morgen habib ik weet niet ik projecteer alleen omdat ik zuip omdat ik wegren van mijn gevoelens snap je?
lastige vragen ik heb ook geen terminale ziekte wel een normale ziekte. woon niet in een derdewereldland maar zit wel in de problemen. waarom moet je perse in een van jouw situaties voldoen om naar de drank te mogen grijpen? er zijn mensen die zelfmoord plegen omdat ze niet over een relatiebreuk komen.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Braddie heeft geen terminale ziekte, woont niet in een derdewereldland en heeft ook geen psychische problemen. Vooral een luie vraatzuchtige donder dus waarom zou hij naar de drank moeten grijpen?
Vind het vooral bijzonder hoe mensen hem constant wijzen op het niets doen voor de samenleving, het zijn van een luie vraatzuchtige donder of werkloos tuig en andere dingen. Maar ondertussen heeft hij een Wajong uitkering en heeft hij meermaals aangegeven, ook op zijn livestreams, dat hij wel degelijk het e.e.a mankeert. Laat die knul lekker zijn leven leiden met zijn haken en ogen.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Braddie heeft geen terminale ziekte, woont niet in een derdewereldland en heeft ook geen psychische problemen. Vooral een luie vraatzuchtige donder dus waarom zou hij naar de drank moeten grijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |