Zekers!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe gezellig ben jij dan!? Nog gezelliger dan @:naardegallemiezen!?
Genotquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:08 schreef Näsenbar het volgende:
TS's is zo'n zuurpruim wiens hoogtepunt van de dag het oplossen van een kruiswoordpuzzel met een glaasje water erbij is.
Ik ben zo gezellig, je kan mij overal naartoe rollenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe gezellig ben jij dan!? Nog gezelliger dan @:naardegallemiezen!?
Bitterballen kaassoufles schultenbrau'tje erbij kom we gaan darten kijken schatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:08 schreef Näsenbar het volgende:
TS's is zo'n zuurpruim wiens hoogtepunt van de dag het oplossen van een kruiswoordpuzzel met een glaasje water erbij is.
Ik rol je nog een keer door de poedersuiker, oliebolletje van mequote:Op zondag 31 januari 2021 14:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben zo gezellig, je kan mij overal naartoe rollen
Daar issie te goed voor hoor!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Bitterballen kaassoufles schultenbrau'tje erbij kom we gaan darten kijken schat
Niet 1.83 75kg BMI 22 55cm 1 bonk spier zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef Domme_Gans het volgende:
Geen 90 kilo wegen bij een lengte van 167
Als het maar niet de poedersuiker is die Hugo de Jonge thuis heb legge xxquote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik rol je nog een keer door de poedersuiker, oliebolletje van me
Of hamburgers als Prozac gebruikt.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:14 schreef DemonRage het volgende:
Vergeet niet dat onder die dikke laag spek zich een heel ongelukkig persoon bevindt dat net zoveel prozac als hamburgers vreet.
Huh!? Ik dacht dat ie alleen in rare schoenen handelde!?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als het maar niet de poedersuiker is die Hugo de Jonge thuis heb legge xx
Hij ziet er de laatste tijd wel fris uit, vandaar.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Huh!? Ik dacht dat ie alleen in rare schoenen handelde!?
Die consumeert hij alleen toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:10 schreef Puntenjager het volgende:
Huh!? Ik dacht dat ie alleen in rare schoenen handelde!?
Ik heb even je pohi doorgenomen en daaruit kan ik concluderen dat je een uiterst overtuigende braddiekloon bent.quote:
Zeg het woord 'komkommer' in je volgende video om te bewijzen dat je Braddie bent.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hallo, ik ken Braddie, met hoofdletter dan toon je respect, ook heel goed en ik heb ook niet het idee dat het hem is. Vertrouw mij maar gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |