abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197720506
.. of soms nooit
pi_197720518
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 11:57 schreef Zorority het volgende:

[..]

Ach als je er een zak overheen doet en op bed ligt dan moet het dus toch goed te doen zijn?
Lijkt me wel, maarja voor zakken moet je tegenwoordig extra betalen he ;(
pi_197720526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 11:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lijkt me wel, maarja voor zakken moet je tegenwoordig extra betalen he ;(
Heb er nog genoeg in huis hoor heb ze nooit nodig gehad :D
pi_197720542
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:00 schreef Zorority het volgende:

[..]

Heb er nog genoeg in huis hoor heb ze nooit nodig gehad :D
Ik kom wel langs om er eentje te lenen dan O-)
pi_197720597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kom wel langs om er eentje te lenen dan O-)
Word dan wel 25 cent......
pi_197720633
@Duiveltja hoe vrouwvriendelijker het verhaal... hoe sneller het die kant op escaleert vaak ja.

Op zich niet erg... maar gewoon zeggem wat je wil lijkt me toch practischer.

@Academicus die types herken ik wel ja..
alleen de fitboy.. in tegenstelling tot de fitgirl... blijft met relatie nog steeds 5-7 dagen in de week na werk in de sportschool zitten.
Ziet er goed uit.. maar enorm gezellig is dat niet denk ik dan. Nooit meer sporten is 1 ding.. maar als je leven bestaat uit enkel werk en sportschool moet je je daar misschien gewpon bij neerleggen en je daar op focussen :)

Wat betreft de foodie... dat stereotype is niet alleen in datingland... kennelijk is dat een ander woord voor “tarwegrassap-liefhebber”.
Ik hou van lekker eten.. maar zou mezelf nooit foodie noemen... puur omdat ik gewoon hou van lekker eten en niet mn hobby heb gemaakt van zo diervriendelijk en slank mogelijk eten.
Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit een dikke foodie gezien...

Maar goed.. ik vond de leukste vent uiteindelijk.. buiten een datingsite.
Scheelt ook weer binnen 3 koppen koffie besluiten of je de rest van je leven samen wil blijven... dat werkt toch niet voor mij :)
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:11:58 #7
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197720669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:09 schreef Uhmmpie het volgende:

alleen de fitboy.. in tegenstelling tot de fitgirl... blijft met relatie nog steeds 5-7 dagen in de week na werk in de sportschool zitten.
:D
Beati pauperes spiritu
  zaterdag 30 januari 2021 @ 13:14:26 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197721574
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 07:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Vergeet mij maar :)
Gaat hard zo -O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar die post was wel erg vrouwonvriendelijk.
Hehehe, behoorlijk, maar dan ga je toch gewoon lekker niet happen? :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja.. mannen doen dat ook graag.
En vervolgens blijkt hun favoriete wijn het huismerk van de aldi.
En duiken ze na 3 slokken met 1 hand richting de binnenkant van je kleding. Non-verbale communicatie ftw.

En dat het goedkope wijn prima smaakt geloof ik meteen..
maar om dat nou Goede Wijn te noemen... _O-
Klinkt 'gezellig'... is dat de standaard ja?

Damn, dan ben ik me toch een beetje te erg aan het gedragen :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 11:57 schreef Zorority het volgende:

[..]

Ach als je er een zak overheen doet en op bed ligt dan moet het dus toch goed te doen zijn?
Dat klinkt als serieuze jeuk :D _O- _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 30 januari 2021 @ 13:16:03 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197721612
quote:
@:duiveltja hoe vrouwvriendelijker het verhaal... hoe sneller het die kant op escaleert vaak ja.

Op zich niet erg... maar gewoon zeggem wat je wil lijkt me toch practischer.

@:academicus die types herken ik wel ja..
Ziet er goed uit.. maar enorm gezellig is dat niet denk ik dan. Nooit meer sporten is 1 ding.. maar als je leven bestaat uit enkel werk en sportschool moet je je daar misschien gewpon bij neerleggen en je daar op focussen :)

Wat betreft de foodie... dat stereotype is niet alleen in datingland... kennelijk is dat een ander woord voor “tarwegrassap-liefhebber”.
Ik hou van lekker eten.. maar zou mezelf nooit foodie noemen... puur omdat ik gewoon hou van lekker eten en niet mn hobby heb gemaakt van zo diervriendelijk en slank mogelijk eten.
Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit een dikke foodie gezien...

Maar goed.. ik vond de leukste vent uiteindelijk.. buiten een datingsite.
Scheelt ook weer binnen 3 koppen koffie besluiten of je de rest van je leven samen wil blijven... dat werkt toch niet voor mij :)
Het is de bedoeling dat Barbie en Ken samen trainen toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197722686
quote:

@:academicus die types herken ik wel ja..

En 5-7 dagen in de sportschool is erg omdat??

Dat soort figuren sporten dan echt geen uren hoor. Zijn er hoogstens een uurtje (bv van 17:30 tot 18:30) of sommige staan extra vroeg op en zijn er van 6-7 in de ochtend even om daarna naar werk te gaan.

Ik zie niet wat er zo'n drama aan is voor dat uurtje aan zijn lijf werken. Jij hebt toch ook genoeg andere dingen te doen :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197723310
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat soort figuren sporten dan echt geen uren hoor. Zijn er hoogstens een uurtje (bv van 17:30 tot 18:30) of sommige staan extra vroeg op en zijn er van 6-7 in de ochtend even om daarna naar werk te gaan.

Ik zie niet wat er zo'n drama aan is voor dat uurtje aan zijn lijf werken. Jij hebt toch ook genoeg andere dingen te doen :?
Wellicht omdat ze het zelf niet doet en niet fit is? Ik snap het probleem ook niet. Als iemand een uurtje pakt om te sporten waar een ander bv een uur voor de tv zit
pi_197723383
Uhmmpie schrijft letterlijk "als iemands leven enkel bestaat uit werk en sportschool".
Dat is dus niet een (dagelijks) uurtje sportschool tussendoor?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:07:34 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197723464
Blijkbaar is trainen een hobby van de fitboy, meisje begint aan die knul, dan pakt ze een package deal toch? Hij deed dat al, beetje lastig om te gaan eisen dat hij daarmee gaat minderen.

Aan de andere kant; als hij haar ook wil behouden, kan hij ervoor kiezen om dat te doen, maar als je het gaat eisen denk ik dat je niet goed bezig bent.

Mijn zusje heeft in een ver verleden ook eens zo'n knakker aan de haak gehad, alleen maar rijst en kip enzo, die gozer was fucking huge, maar hield meer van zichzelf als van de rest van de wereld.
pi_197723488
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:03 schreef Hineni het volgende:
Uhmmpie schrijft letterlijk "als iemands leven enkel bestaat uit werk en sportschool".
Dat is dus niet een (dagelijks) uurtje sportschool tussendoor?
Ze schrijft niet hoeveel uur. 5-7 dagen in de sportschool schrijft ze. Ik ken echt geen fanatici die langer in de sportschool zitten of dagelijks nog na de sportschool nog fietsen, boksen of wat dan ook.

Zelfs prof sporters zitten ook wel eens voor de tv, doen aan stofzuigen of spelen met hun kinderen (als ze die hebben). Sterker nog, het is vrij ongezond alleen maar te sporten, omdat je lichaam rust nodig heeft om te herstellen. Dat weet de fanatieke sporter maar al te goed...
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:26:57 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197723911
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze schrijft niet hoeveel uur. 5-7 dagen in de sportschool schrijft ze. Ik ken echt geen fanatici die langer in de sportschool zitten of dagelijks nog na de sportschool nog fietsen, boksen of wat dan ook.

Zelfs prof sporters zitten ook wel eens voor de tv, doen aan stofzuigen of spelen met hun kinderen (als ze die hebben). Sterker nog, het is vrij ongezond alleen maar te sporten, omdat je lichaam rust nodig heeft om te herstellen. Dat weet de fanatieke sporter maar al te goed...
Daarom heb je ook armen dag, benen dag enzo toch? trainen elke dag een andere spiergroep als ik het goed heb onthouden.. of moet je dan nog steeds rusten tussendoor? Die ex van mijn zus trainde ook elke dag voor zover ik weet.
pi_197724282
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Daarom heb je ook armen dag, benen dag enzo toch? trainen elke dag een andere spiergroep als ik het goed heb onthouden.. of moet je dan nog steeds rusten tussendoor? Die ex van mijn zus trainde ook elke dag voor zover ik weet.
Grappige met die apps is dat je ook profsporters kan volgen (oa Strava).

Ik volg profwielrenners, die zie je bijna 4-6x per week 4-6 uur op een dag fietsen. Dagelijks doen ze dan een andere training. Daarnaast weet ik dat ze core trainingen doen, meestal ook een uurtje. Wat houdings oefeningen. En dan is het ook echt klaar. En soms verplicht een week niets, juist vlak voor een wedstrijd. Dan hoogstens 3 dagen een herstel rondje en vlak voor de wedstrijd zelf, verkennen.

Maar goed, gemiddelde week doen ze ook verplicht 1 tot 2 dagen geen fietsen. Omdat ze moeten herstellen.

Maar dat zijn profsporters, die 4-6 uur en hun core trainingen zijn hun day in the office zeg maar. Op trainingskamp hebben ze dan ook nog tactiek besprekingen etc.

Gewoon redelijk serieuze sporters met een 40 urige baan doen bijna dagelijks wat, maar minder uren maar ook die nemen 1 tot 2 dagen om wat anders te doen. Die moeten ook 1 of 2 dagen rust nemen. Je hebt wel fanatici die meer doen (meestal jonge beginners of juist de oudere die hun leven opeens gaan omgooien na stoppen met roken etc), maar die komen zichzelf wel snel tegen, als hun lijf overtraind raakt. Vaak sporten die ook ook tegen dokters/sportbegeleider/fysiotherapeut advies in.
pi_197724378
Volgens mij was het initiële probleem dat iemand in zijn/haar datingprofiel stelde zo vaak naar de sportschool te gaan, maar dat vervolgens in een relatie niet meer doet en dus niet de fervente sportliefhebber is zoals voorgedaan in het datingprofiel. En dat het dan een marketingstrategie is op datinggebied.

En Uhmmpie reageerde daarop met de stelling dat zulke fervente sportschoolgangers hun prioriteiten niet op orde zouden hebben. Beetje generalisatie op generalisatie dus. :P
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:48:05 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197724384
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Grappige met die apps is dat je ook profsporters kan volgen (oa Strava).

Ik volg profwielrenners, die zie je bijna 4-6x per week 4-6 uur op een dag fietsen. Dagelijks doen ze dan een andere training. Daarnaast weet ik dat ze core trainingen doen, meestal ook een uurtje. Wat houdings oefeningen. En dan is het ook echt klaar. En soms verplicht een week niets, juist vlak voor een wedstrijd. Dan hoogstens 3 dagen een herstel rondje en vlak voor de wedstrijd zelf, verkennen.

Maar goed, gemiddelde week doen ze ook verplicht 1 tot 2 dagen geen fietsen. Omdat ze moeten herstellen.

Maar dat zijn profsporters, die 4-6 uur en hun core trainingen zijn hun day in the office zeg maar. Op trainingskamp hebben ze dan ook nog tactiek besprekingen etc.

Gewoon redelijk serieuze sporters met een 40 urige baan doen bijna dagelijks wat, maar minder uren maar ook die nemen 1 tot 2 dagen om wat anders te doen. Die moeten ook 1 of 2 dagen rust nemen. Je hebt wel fanatici die meer doen (meestal jonge beginners of juist de oudere die hun leven opeens gaan omgooien na stoppen met roken etc), maar die komen zichzelf wel snel tegen, als hun lijf overtraind raakt. Vaak sporten die ook ook tegen dokters/sportbegeleider/fysiotherapeut advies in.
Kweenie, ik ben niet zo van het sporten... mijn spieren zijn van het werken.. geen sportschool nodig, al was afgelopen jaar wel drama met al dat thuiszitten :P
pi_197724654
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:47 schreef Chia het volgende:
Volgens mij was het initiële probleem dat iemand in zijn/haar datingprofiel stelde zo vaak naar de sportschool te gaan, maar dat vervolgens in een relatie niet meer doet en dus niet de fervente sportliefhebber is zoals voorgedaan in het datingprofiel. En dat het dan een marketingstrategie is op datinggebied.

En Uhmmpie reageerde daarop met de stelling dat zulke fervente sportschoolgangers hun prioriteiten niet op orde zouden hebben. Beetje generalisatie op generalisatie dus. :P
Ach, iedereen moet lekker doen waar ze zelf zin in hebben.

Veel sporters zie ik vaak ook met hun partner sporten, en dan bedoel ik vooral hardlopers mee. Zie je ze mooi in ganzenmars rennen :)

Als beide van sport houden is er ook geen probleem denk ik. Maar het klopt dat een deel alleen sport voor het figuur en niet zo zeer voor de lol. Dus zodra die man/vrouw binnen is, keldert de investering in sport snel :P Heb dat wel in mijn omgeving mee gemaakt :D
pi_197725065
Nou ja een amateur die per se wil trainen alsof hij prof is en niet bereid is zijn prioriteiten aan te passen is voor mij ook geen relatiemateriaal. Net als met andere hobby's waar veel tijd in gaat zitten en iemand zich nooit flexibel in weet op te stellen (had zelf lange tijd paarden, dus ik ken de andere kant van de tijdrovende hobby medaille wel :P ).

En met sporten omwille van je figuur heb ik ook niks, zoek dan gewoon iets qua lichaamsbeweging wat je echt leuk vindt als je van mening bent dat je dat tekort komt. Stoppen of sterk minderen daarmee omdat je binnen bent is dan idd gelijk het teken dat dat nu blijkbaar niet meer hoeft. :')

Precorona trainde ik persoonlijk ook met regelmaat 5x per week en ik heb toen gewoon mijn partner besmet met mijn enthousiasme. :7 Dus die beoefent nu dezelfde sport en we gaan samen als dat goed uitkomt.
pi_197725194
7.gif
pi_197726307
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je leven bestaat uit werk en sport..
dan is het niet een uurtje per dag.
pi_197728021
Dubbel.
pi_197728057
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als je leven bestaat uit werk en sport..
dan is het niet een uurtje per dag.
Zulke levens ken ik niet
pi_197738704
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
Blijkbaar is trainen een hobby van de fitboy, meisje begint aan die knul, dan pakt ze een package deal toch? Hij deed dat al, beetje lastig om te gaan eisen dat hij daarmee gaat minderen.

Aan de andere kant; als hij haar ook wil behouden, kan hij ervoor kiezen om dat te doen, maar als je het gaat eisen denk ik dat je niet goed bezig bent.

Mijn zusje heeft in een ver verleden ook eens zo'n knakker aan de haak gehad, alleen maar rijst en kip enzo, die gozer was fucking huge, maar hield meer van zichzelf als van de rest van de wereld.
En broccoli.. dat hoort er ook bij.

En natuurlijk ik heb ook mn eigen ding.. maar er zitten best wat heren online die het niet houden op een uurtje sporten per dag maar pas thuis komen rond bedtijd.
Superleuk voor diegene..
maar ik persoonlijk vind dat toch minder gezellig :)

Dat mag ik :)
pi_197738990
Waarom praten over mensen die je toch nooit zou matchen.

Op ieder potje past een deksel.
De 1 heeft meer bevestiging en saampjes op de bank tijd nodig dan de ander.

Ieder zn ding.
pi_197739366
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 09:14 schreef scrupuleus het volgende:
Waarom praten over mensen die je toch nooit zou matchen.

Op ieder potje past een deksel.
De 1 heeft meer bevestiging en saampjes op de bank tijd nodig dan de ander.

Ieder zn ding.
Precies , ik denk juist vaak. Oh, die wil alleen maar samen knuffelen op de bank met een zak chips.

Niet dat ik dat nooit doe, op de bank tv kijken, maar ik vind dat juist fijne “alleen” tijd. Ik wil dan juist niet iemand aan mij vast geplakt hebben.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197741922
Had eens Paiq erop gezet om te proberen.

Ik weet niet hoe het gesteld is aan de vrouwelijke kant met het mannelijke aanbod aan quizjes. Het vrouwelijke aanbod is soms echt :X 8)7

Vrouwen die vragen stellen als "Your money is my money - Ja/Nee", "Jij werken, ik thuisblijven Ja/Nee", "Hoe groot is je piemol?" of van die quizjes van 30+ jarigen die geschreven lijken door tuig van 17/18 met hun straattaal. Verder heb je ook vragen waarbij de antwoorden waar je uit kan kiezen, totaal niet aansluiten bij de vraag. :? _O-

Ik kwam ook best vaak een quiz tegen met "Ik heb een kind, is dat een probleem"? Ik vind dat persoonlijk een foute insteek. Je hebt dat kind nou eenmaal, hoe kun je je eigen kind een probleem vinden? :?

Sowieso "kind" en "probleem" in één zin, creëert een weinig positieve connotatie.
pi_197741983
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 12:46 schreef Gruj0 het volgende:

Ik weet niet hoe het gesteld is aan de vrouwelijke kant met het mannelijke aanbod aan quizjes. Het vrouwelijke aanbod is soms echt :X 8)7

Vrouwen die vragen stellen als "Your money is my money - Ja/Nee", "Jij werken, ik thuisblijven Ja/Nee", "Hoe groot is je piemol?" of van die quizjes van 30+ jarigen die geschreven lijken door tuig van 17/18 met hun straattaal. Verder heb je ook vragen waarbij de keuze antwoorden niet aansluiten bij de vraag. :? _O-

Ik kwam ook best vaak een quiz tegen met "Ik heb een kind, is dat een probleem"? Ik vind dat persoonlijk een foute insteek. Je hebt dat kind nou eenmaal, hoe kun je je eigen kind een probleem vinden? :?

Sowieso "kind" en "probleem" in één zin creëert een weinig positieve connotatie.
Wellicht omdat al datende.. dat vaak een probleem gevonden word door de andere partij :)

Kennelijk zitten veel mannen daar toch echt niet op te wachten. Dus die vinden het dan waarschuwingen wel “een probleem”.

Overigens de andere kant van de quizjes is ook om te huilen ja.
Trieste bedoening.

En waar ik ook altijd een beetje triest van werd... is happypancake :X
  Moderator / Redactie FP zondag 31 januari 2021 @ 12:52:48 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_197742028
quote:

Vrouwen die vragen stellen als "Your money is my money - Ja/Nee", "Jij werken, ik thuisblijven Ja/Nee", "Hoe groot is je piemol?" of van die quizjes van 30+ jarigen die geschreven lijken door tuig van 17/18 met hun straattaal. Verder heb je ook vragen waarbij de antwoorden waar je uit kan kiezen, totaal niet aansluiten bij de vraag. :? _O-

Sowieso "kind" en "probleem" in één zin, creëert een weinig positieve connotatie.
Sommige quizzen zijn inderdaad tenenkrommend slecht _O-

Maat van me liet eens een quiz zien die hij toevallig tegenkwam. De vragen waren echt geschreven door een rasechte golddigger :D

Blijkbaar heeft Paiq ook momenten of zoiets. Liet hij ook zien. Zie je een foto van een poes/paard/hond/ander beest met de tekst "Me allessie/Mijn sgatje/Mijn 'dier'baarste bezit". En dan zie je dat dat geschreven is door iemand van 30+...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197742109
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 12:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maat van me liet eens een quiz zien die hij toevallig tegenkwam. De vragen waren echt geschreven door een rasechte golddigger :D

Blijkbaar heeft Paiq ook momenten of zoiets. Liet hij ook zien. Zie je een foto van een poes/paard/hond/ander beest met de tekst "Me allessie/Mijn sgatje/Mijn 'dier'baarste bezit". En dan zie je dat dat geschreven is door iemand van 30+...
Je wordt gewoon oud :)

Dat is tegenwoordig de normale gang van zaken.

Merk het op werk ook.. met al het thuiswerken gaan veel motivational speeches.. via tekst..
Ik voel me ernstig bejaard en moet oprecht moeite doen om zulke teksten uit mn vingers laten komen.
Maar schijnt erbij te horen :X
pi_197742122
quote:

[..]

:D _O-

Die golddiggers zijn idd :X _O-
Waarom op Paiq zoeken naar rijke mannen? Die kennen wel betere wegen.
pi_197750655
Bumble schuift steeds meer functies op naar het betaalde gedeelte. Vroeger kon je een swipe naar links gratis ongedaan maken, dat werd een betaalde functie. Ook kon je onbeperkt swipen, nu moet je al gauw betalen om meer te kunnen swipen.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 januari 2021 @ 19:38:12 #34
Brabo Bastard
pi_197750997
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 12:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je wordt gewoon oud :)

Dat is tegenwoordig de normale gang van zaken.

Merk het op werk ook.. met al het thuiswerken gaan veel motivational speeches.. via tekst..
Ik voel me ernstig bejaard en moet oprecht moeite doen om zulke teksten uit mn vingers laten komen.
Maar schijnt erbij te horen :X
Zou best kunnen, maar dit kwam ik ook al tegen toen ik aan het daten was :P

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 12:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:D _O-

Die golddiggers zijn idd :X _O-
Waarom op Paiq zoeken naar rijke mannen? Die kennen wel betere wegen.
Geen idee, misschien denken ze rijk maar niet heel slim?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197751327
quote:

[..]

Daarom heb ik liever geen dierenvriend want zodra het slecht weer is moet je d'r allesie uitlaten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator / Redactie FP zondag 31 januari 2021 @ 20:09:02 #36
Brabo Bastard
pi_197751638
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:54 schreef vipergts het volgende:

[..]

Daarom heb ik liever geen dierenvriend want zodra het slecht weer is moet je d'r allesie uitlaten.
Ja dag, het is haar allesie, daar mag ze mooi zelf mee naar buiten. Ik ga haar ook niet vragen mijn motor te wassen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197752774
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zou best kunnen, maar dit kwam ik ook al tegen toen ik aan het daten was :P
Ik eh... denk dat je toen ook al oud was dan.
  maandag 1 februari 2021 @ 01:31:11 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197756600
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 20:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja dag, het is haar allesie, daar mag ze mooi zelf mee naar buiten. Ik ga haar ook niet vragen mijn motor te wassen.
Dat zou ook vanzelfsprekend moeten zijn natuurlijk :{
  Moderator / Redactie FP maandag 1 februari 2021 @ 08:16:32 #39
Brabo Bastard
pi_197757518
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 21:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik eh... denk dat je toen ook al oud was dan.
Hoe oud denk je dat ik ben? :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197757995
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 08:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoe oud denk je dat ik ben? :D
24 natuurlijk... Ain't we all?
pi_197758006
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 20:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

haha nou.. misschien wel een goed idee..
een vriend die mijn kattenbakken schoonmaakt... ik stem voor :)
  Moderator / Redactie FP maandag 1 februari 2021 @ 09:38:41 #42
Brabo Bastard
pi_197758157
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

24 natuurlijk... Ain't we all?
Gevleid maar onjuist :P

quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Goed, dan mag zij de auto wassen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 1 februari 2021 @ 13:12:13 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197761133
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Meervoud zelfs -O-

Kattenbak gaat nog wel.. kots is een ander verhaal :r
pi_197761283
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Meervoud zelfs -O-

Kattenbak gaat nog wel.. kots is een ander verhaal :r
Jup.. 2 stuks.
  maandag 1 februari 2021 @ 13:38:26 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197761533
Hoeveel van die dingen heb je dan rondlopen?
pi_197762348
quote:

zo erg zag ik het nooit eerlijk gezegd. Wel altijd de typische vraag: rook je? Die sloeg ik dan direct over. En: "Wat gaan we doen op de eerste date?" eigenlijk vrij standaard allemaal. Heet misschien iets met leeftijdscategorie te maken (45+)
Wel heel veel met zo'n klein kut-keffertje. Zo'n hondje voor gezelschap na de scheiding. Die gingen ook direct de prullenbak in bij mij
Het is wat.......
  Moderator / Redactie FP maandag 1 februari 2021 @ 14:44:50 #47
Brabo Bastard
pi_197762469
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:33 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

zo erg zag ik het nooit eerlijk gezegd. Wel altijd de typische vraag: rook je? Die sloeg ik dan direct over. En: "Wat gaan we doen op de eerste date?" eigenlijk vrij standaard allemaal. Heet misschien iets met leeftijdscategorie te maken (45+)
Wel heel veel met zo'n klein kut-keffertje. Zo'n hondje voor gezelschap na de scheiding. Die gingen ook direct de prullenbak in bij mij
Ik smelt wel helemaal als ze konijntjes heeft :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_197769031
quote:

Moet je antwoorden:
"Geen idee of je een probleemkind hebt, liever niet..." :P
pi_197771277
quote:

[..]

Ja veel vrouwen hebben een fucking huisdier..
pi_197772845
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja veel vrouwen hebben een fucking huisdier..
Mannen niet dan? :)
pi_197772852
quote:
11s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeveel van die dingen heb je dan rondlopen?
Nu nog 2.. eerst 3.
pi_197773661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 06:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mannen niet dan? :)
Ik date geen mannen.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:02:14 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197777073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 06:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nu nog 2.. eerst 3.
k heb er ook 3 gehad, maar die deelden gewoon één kattenbak :P
pi_197777125
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

k heb er ook 3 gehad, maar die deelden gewoon één kattenbak :P
mja mijn oude dame... had wat issues met op dezelfde bak gaan als de heren
en dan deed ze het maar op bed... dus dan ben je snel overtuigd om nog een extra bak erbij te kopen hoor :)
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:17:09 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197777306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja mijn oude dame... had wat issues met op dezelfde bak gaan als de heren
en dan deed ze het maar op bed... dus dan ben je snel overtuigd om nog een extra bak erbij te kopen hoor :)
Ik vermoedde al dat het zoiets zou zijn.. typisch kattengedrag _O-
pi_197777466
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik vermoedde al dat het zoiets zou zijn.. typisch kattengedrag _O-
gek genoeg wint de kat ALTIJD als ze zulke maatregelen gaan inzetten.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:42:04 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197778609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

gek genoeg wint de kat ALTIJD als ze zulke maatregelen gaan inzetten.
Jeh, kattenzeik is een machtig wapen -O-
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:26:42 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197795671
Net maar weer eentje unmatched... chat gisteravond, duur 3½ uur; stats: ~500 woorden heen, welgeteld 29 woorden terug, waarvan 6 keer 'Oké'. En doei.

Eens kijken wat de volgende allemaal niet te vertellen heeft.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:45:23 #59
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197795985
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
Net maar weer eentje unmatched... chat gisteravond, duur 3½ uur; stats: ~500 woorden heen, welgeteld 29 woorden terug, waarvan 6 keer 'Oké'. En doei.

Eens kijken wat de volgende allemaal niet te vertellen heeft.
Misschien moet je je verhalen zelf ook wat inkorten.
Lange verhalen kunnen afschrikken.

Mensen hebben daar niet altijd zin en tijd voor, de lange verhalen kunnen tijdens dates.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:23:08 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197796571
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Misschien moet je je verhalen zelf ook wat inkorten.
Lange verhalen kunnen afschrikken.

Mensen hebben daar niet altijd zin en tijd voor, de lange verhalen kunnen tijdens dates.
Zat niets bij wat langer is dan 2 regels, maar ik kreeg gewoon nietszeggende antwoorden.. het is geen quiz, het is een gesprek, en voor gesprekken geldt dat het handig is als beide partijen bereid zijn om letters te investeren teneinde informatie uit te wisselen.

"Vertel eens over jezelf"

"Nou, ik ben SD, ik ben 83 jaar oud, directeur van een matrassentestbedrijf, geen kinderen, en ik ben al anderhalf jaar single"

"Ok'"

"En jij?"

"administratie"

"Heb je kinderen?"

"zoon"

"En hoe red je het in deze corona-tijden?"

"Oké"

Dat.. .na 3½ uur ben ik daar wel klaar mee :')
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:26:32 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197796622
Intussen, op de Frontpage;

200925_1_daily117_05.jpg

Like WTF, wie heeft mijn profielfoto gelekt? :(
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:40:37 #62
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197796853
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zat niets bij wat langer is dan 2 regels, maar ik kreeg gewoon nietszeggende antwoorden.. het is geen quiz, het is een gesprek, en voor gesprekken geldt dat het handig is als beide partijen bereid zijn om letters te investeren teneinde informatie uit te wisselen.

"Nou, ik ben SD, ik ben 83 jaar oud, directeur van een matrassentestbedrijf, geen kinderen, en ik ben al anderhalf jaar single"

"Ok'"

"En jij?"

"administratie"

"Heb je kinderen?"

"zoon"

"Oké"

Oké.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197798079
quote:

[..]

"Ok'"

"En jij?"

"administratie"

"Heb je kinderen?"

"zoon"

"Oké"

Maar sommige mensen denken dat het een soort van verhoor is volgens mij.

Want als jij dan een lang antwoord geeft.. reageren ze daar ook niet op.

Ik kan zelf in ieder geval niet daten met iemand die alleen maar zn eigen verhaal afsteekt in bij voorkeur zo kort mogelijke zinnen.

En 1x gehad... dat ik iemand vroeg of hij soms een afstreeplijstje had. Dat had hij inderdaad.
Geopperd dat ie dat dan beter in 1x kon doorsturen en dan zou ik wel kijken of ik alles bevestigend kon beantwoorden zodat we tenminste meteen konden besluiten of het uberhaupt de potentie voor een gesprek had.

Grap is wel dat we daarna nog heel lang hebben geappt.. er zelfs een date is afgesproken.
Ondanks dat ik dus niet voldeed aan alle gestelde eisen. (Zoals bijv dagelijks rode lippenstift..)
Maar issues met dochter aan mijn kant... hoorde ik denk 2 uur voor de date.
Daarna was ie boos want je kon niet zo kort vantevoren afzeggen.
Was ik op zich nog wel met hem eens... maar toen ik hem niet alle details wilde geven mnbt mijn dochters issue vond ie dat belachelijk.
Want als je gaat daten moet je altijd open zijn.
Dat had ie geleerd van zn coach.
Uitzonderingen geen optie

Tja dan niet..
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:22:17 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197798519
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar sommige mensen denken dat het een soort van verhoor is volgens mij.

Want als jij dan een lang antwoord geeft.. reageren ze daar ook niet op.

Ik kan zelf in ieder geval niet daten met iemand die alleen maar zn eigen verhaal afsteekt in bij voorkeur zo kort mogelijke zinnen.

En 1x gehad... dat ik iemand vroeg of hij soms een afstreeplijstje had. Dat had hij inderdaad.
Geopperd dat ie dat dan beter in 1x kon doorsturen en dan zou ik wel kijken of ik alles bevestigend kon beantwoorden zodat we tenminste meteen konden besluiten of het uberhaupt de potentie voor een gesprek had.

Grap is wel dat we daarna nog heel lang hebben geappt.. er zelfs een date is afgesproken.
Ondanks dat ik dus niet voldeed aan alle gestelde eisen. (Zoals bijv dagelijks rode lippenstift..)
Maar issues met dochter aan mijn kant... hoorde ik denk 2 uur voor de date.
Daarna was ie boos want je kon niet zo kort vantevoren afzeggen.
Was ik op zich nog wel met hem eens... maar toen ik hem niet alle details wilde geven mnbt mijn dochters issue vond ie dat belachelijk.
Want als je gaat daten moet je altijd open zijn.
Dat had ie geleerd van zn coach.
Uitzonderingen geen optie

Tja dan niet..
Communicatief gestoorde mensen, echt 8)7

Het komt inderdaad vaak voor dat als je een langer antwoord geeft, of je stelt 2 vragen in een keer dat het deels genegeerd wordt, of alleen de makkelijke worden beantwoord, en moeilijke vragen worden 'vergeten'..
Ik heb ook al een keer of wat een opmerking omtrent diepgang gemaakt, en som krijg je dan de deur op je neus, maar soms ook komt de tegenpartij dan ineens los, alsof ze zaten te proberen om je die kant op te drukken, of zitten uit te lokken ofzo.. geen idee waarom, maar dan moet je eerst een snedige opmerking maken om ze te overtuigen dat je niet uit je nek zit te lullen ofzo.. erg bijzonder.
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:30:43 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197798672
Eeeeen weer een chatbot te pakken op Lexa.. Deens dit keer, da's wel weer nieuw.
pi_197798903
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Communicatief gestoorde mensen, echt 8)7

Het komt inderdaad vaak voor dat als je een langer antwoord geeft, of je stelt 2 vragen in een keer dat het deels genegeerd wordt, of alleen de makkelijke worden beantwoord, en moeilijke vragen worden 'vergeten'..
Ik heb ook al een keer of wat een opmerking omtrent diepgang gemaakt, en som krijg je dan de deur op je neus, maar soms ook komt de tegenpartij dan ineens los, alsof ze zaten te proberen om je die kant op te drukken, of zitten uit te lokken ofzo.. geen idee waarom, maar dan moet je eerst een snedige opmerking maken om ze te overtuigen dat je niet uit je nek zit te lullen ofzo.. erg bijzonder.
misschien zat diegene ook gewoon beetje onnadenkend te reageren en schudde je dr wakker? :)
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:02:06 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197799117
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

misschien zat diegene ook gewoon beetje onnadenkend te reageren en schudde je dr wakker? :)
Egal; als je zo in een chat zit, ontbreekt wederom de interesse en/of motivatie.. imho.
pi_197800885
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Egal; als je zo in een chat zit, ontbreekt wederom de interesse en/of motivatie.. imho.
Interesse is nog niet zo gek als je nog geen normaal gesprek gevoerd hebt.

Probleem is dat dat er zo niet gaat komen ook :)
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:14:40 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197802036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Interesse is nog niet zo gek als je nog geen normaal gesprek gevoerd hebt.

Probleem is dat dat er zo niet gaat komen ook :)
Psies. niet mijn probleem gelukkig.. there still is a waiting-list.

If it looks like a duck, walks like a duck... I like chicken. :Y)
pi_197805504
quote:

[..]

"Ok'"

"En jij?"

"administratie"

"Heb je kinderen?"

"zoon"

"Oké"

Nog lang volgehouden :P
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:47:29 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197806153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nog lang volgehouden :P
Die erna ook niet, en de juffrouw van vandaag is steeds 10 minuten online, krijg je een berichtje, stuur je er binnen een minuut eentje terug, maar dan is ze in die 10 minuten ws haar andere chats aan het bedienen, en dan krijg je de volgende ronde weer antwoord.. soort simultaan chatten :P
Gaat goed, tot het me gaat vervelen. :+
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:57:42 #72
438527 MissButterflyy
pi_197806310
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die erna ook niet, en de juffrouw van vandaag is steeds 10 minuten online, krijg je een berichtje, stuur je er binnen een minuut eentje terug, maar dan is ze in die 10 minuten ws haar andere chats aan het bedienen, en dan krijg je de volgende ronde weer antwoord.. soort simultaan chatten :P
Gaat goed, tot het me gaat vervelen. :+
Wat een aannames en wat ben je aan het over analyseren. Over wat chats met mensen die je niet kent, nooit hebt gezien of gesproken.
Steek je energie ergens anders in.

Bel met elkaar ofzo. Dan krijg je een veel betere indruk van elkaar.

Appen/ chatten is geen echt contact.
pi_197806351
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat een aannames en wat ben je aan het over analyseren. Over wat chats met mensen die je niet kent, nooit hebt gezien of gesproken.

:')
  woensdag 3 februari 2021 @ 23:14:11 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197806530
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

keiharde ervaring lieverd, ik weet weet ik wil, en wat ik niet wil, en ik ga geen karren trekken of duwen, hij rolt, of iemand anders mag het proberen... Ik verspil juist géén energie aan dode paarden, waarom 32 keer dezelfde kleffe lucifer proberen aan te strijken als je een vol doosje in je handen hebt? :?

Ik zal er best eens eentje mis hebben en die gaat dan helaas mee als collateral damage.. tiswa.. als het me irriteert haak ik af, is dat echt zo bijzonder? Of vind je dat mannen maar op hun knietjes moeten blijven wachten tot hare hoogheid even tijd wil maken om op ons neer te kijken? Daggut nie _O- :D

En idd appen en chatten is net het begin, het eerste filtertje.. blijkbaar past ze er dan niet doorheen.. velen voor haar wel, dus met het filter is weinig mis. :)
pi_197807946
hebben jullie ook het het idee dat als de date is geregeld het chatten tot de date afneemt?
  donderdag 4 februari 2021 @ 09:08:34 #76
438527 MissButterflyy
pi_197808661
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

keiharde ervaring lieverd, ik weet weet ik wil, en wat ik niet wil, en ik ga geen karren trekken of duwen, hij rolt, of iemand anders mag het proberen... Ik verspil juist géén energie aan dode paarden, waarom 32 keer dezelfde kleffe lucifer proberen aan te strijken als je een vol doosje in je handen hebt? :?

Ik zal er best eens eentje mis hebben en die gaat dan helaas mee als collateral damage.. tiswa.. als het me irriteert haak ik af, is dat echt zo bijzonder? Of vind je dat mannen maar op hun knietjes moeten blijven wachten tot hare hoogheid even tijd wil maken om op ons neer te kijken? Daggut nie _O- :D

En idd appen en chatten is net het begin, het eerste filtertje.. blijkbaar past ze er dan niet doorheen.. velen voor haar wel, dus met het filter is weinig mis. :)
Laat maar, je blijft hangen in je eigen verhaal.
pi_197808934
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook het het idee dat als de date is geregeld het chatten tot de date afneemt?
Jup..
En voor mijn gevoel was dat nooit zo’n heel goed teken.

Beetje alsof de date het doel is... ipv dat het doel veel verder ligt; namelijk in elkaar leren kennen.
  donderdag 4 februari 2021 @ 09:32:20 #78
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197809001
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jup..

Beetje alsof de date het doel is... ipv dat het doel veel verder ligt; namelijk in elkaar leren kennen.
Herkenbaar inderdaad. Dates weken in het vooruitzicht plannen werkt dan ook nooit echt goed. Al kan je dat tegenwoordig wel een beetje tackelen met een (video)belmomentje tussenin. Verandering van spijs doet namelijk eten :)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197809026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:32 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

[..]

Herkenbaar inderdaad. Dates weken in het vooruitzicht plannen werkt dan ook nooit echt goed. Al kan je dat tegenwoordig wel een beetje tackelen met een (video)belmomentje tussenin. Verandering van spijs doet namelijk eten :)
Mja dat op zich wel.. maar dan nog.
Als het doel alleen een date is... heb je gewoon niet hetzelfde doel als ik...
daar is ook vaak genoeg een gezellige date uit gekomen.. maar nooit een vervolgdate :)
  donderdag 4 februari 2021 @ 09:36:26 #80
438527 MissButterflyy
pi_197809062
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jup..

Dat kan toch tijdens de date? Misschien houdt hij niet zoveel van appen (hebben veel mannen).
En anders kun je er naar vragen.

Als je er zelf in gaat staan van: ‘oh, hij Appt minder, het zit niet goed’ wordt het ook niks natuurlijk. Misschien wel, doordat je je onzekerheid dan onbewust uitstraalt.
Mensen moeten eens ophouden zoveel te verwachten van appen. Ga eerst eens op date, en kijk dan verder.

Er is dus niks aan de hand.
  donderdag 4 februari 2021 @ 09:37:54 #81
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197809086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat op zich wel.. maar dan nog.
Als het doel alleen een date is... heb je gewoon niet hetzelfde doel als ik...
daar is ook vaak genoeg een gezellige date uit gekomen.. maar nooit een vervolgdate :)
Ik snap het wel ja. Denk ook wel dat dat ermee te maken heeft dat velen het echt lastig vinden om intenties te benoemen. Zeggen dat je een snelle wip wilt is verkeerd; maar benoemen dat je in bent voor 'the long haul' is weer te eager...

Stiekem zijn we allemaal gewoon niet op zoek, maar willen we allemaal gevonden worden. Dat is niet erg, maar het maakt het daten wel onnodig lastig.

Maar goed, aan de andere kant... Het is maar appen...
pi_197809224
quote:

[..]

Is dit serieus of een boomer wife bad grap?
pi_197809810
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat kan toch tijdens de date? Misschien houdt hij niet zoveel van appen (hebben veel mannen).
En anders kun je er naar vragen.

Als je er zelf in gaat staan van: ‘oh, hij Appt minder, het zit niet goed’ wordt het ook niks natuurlijk. Misschien wel, doordat je je onzekerheid dan onbewust uitstraalt.
Mensen moeten eens ophouden zoveel te verwachten van appen. Ga eerst eens op date, en kijk dan verder.

Er is dus niks aan de hand.
Misschien moet je wat minder invullen voor een ander :)
pi_197810115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:37 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ik snap het wel ja. Denk ook wel dat dat ermee te maken heeft dat velen het echt lastig vinden om intenties te benoemen. Zeggen dat je een snelle wip wilt is verkeerd; maar benoemen dat je in bent voor 'the long haul' is weer te eager...

Stiekem zijn we allemaal gewoon niet op zoek, maar willen we allemaal gevonden worden. Dat is niet erg, maar het maakt het daten wel onnodig lastig.

Maar goed, aan de andere kant... Het is maar appen...
volgens mij zitten wij vaker redelijk op 1 lijn :)
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:32:47 #85
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197810935
quote:
Beetje, soms, maar dat ligt ook een beetje aan jezelf.. ik vind het zelf wel fijn als de date niet te lang na de 'afspraak' volgt.. dus niet vandaag afspreken voor over een week, maar op donderdag voor de zaterdag o.i.d..

Ik ben het meest fan van spontane same-day akties :)
pi_197811015
quote:
Date regelen? :o
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:06:04 #87
438527 MissButterflyy
pi_197811533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien moet je wat minder invullen voor een ander :)
Ik geef alleen aan waarom je niet te veel waarde moet hechten aan Appjes.
pi_197813050
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan waarom je niet te veel waarde moet hechten aan Appjes.
Volgens mij zei je iets meer.. incl hoe ik me er kennelijk in sta en dat dat niet opschiet.

Gewoon niet doen dus.

Eerste communicatieles ooit:
“Nivea”
Makkelijk te onthouden en simpel toe te passen:
Niet
Invullen
Voor
Een
Ander
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:41:47 #89
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197813248
Nivea smeren moeten we sowieso vaker doen. Harde les die niet meteen lukt, maar stapje voor stapje beter gaat.

Idem met LSD gebruiken.
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:49:49 #90
438527 MissButterflyy
pi_197813418
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Volgens mij zei je iets meer.. incl hoe ik me er kennelijk in sta en dat dat niet opschiet.

Gewoon niet doen dus.

Eerste communicatieles ooit:
“Nivea”
Makkelijk te onthouden en simpel toe te passen:
Niet
Invullen
Voor
Een
Ander
Misschien moet je je niet zo aangesproken voelen... Bitterbal begon erover. Ik quote jou, maar bedoel het in z’n algemeen.
Als er minder wordt geappt kun je om duidelijkheid vragen, want je zit er mee, en als je er onzeker door wordt is de kans op een geslaagde date een stuk minder.
  donderdag 4 februari 2021 @ 13:50:55 #91
438527 MissButterflyy
pi_197813440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Kleurplaatje het volgende:
Nivea smeren moeten we sowieso vaker doen. Harde les die niet meteen lukt, maar stapje voor stapje beter gaat.

Idem met LSD gebruiken.
Ja, en wees een OEN en laat je OMA thuis.

Maar goed, we zitten hier op een redelijk anoniem forum en kennen elkaar niet. Dan kan het al snel wat directer overkomen.
pi_197813459
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Kleurplaatje het volgende:

Idem met LSD gebruiken.
Nivea krijg ik een nog drogere huid van. Dus dat is niet voor iedereen aan te raden. :+
pi_197815498
quote:
Jep komt voor maar ook weer niet altijd. Ook zijn de ervaringen dan bij de date best wisselend. Soms viel het chatten stil maar was de date heel leuk (los van of er dan meer in zat) en andersom veel kletsen van tevoren en een lauwe date. Ik kon er niet een bepaald patroon in ontdekken voor mij persoonlijk.
pi_197817811
Nu zou ik dus a.s. zondag gaan wandelen. Maar het wordt min 50 dus denk niet dta dat een succes gaat worden
pi_197817886
quote:
81s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
Nu zou ik dus a.s. zondag gaan wandelen. Maar het wordt min 50 dus denk niet dta dat een succes gaat worden
Watje.

Ik ga gewoon het water op :9
pi_197817905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Watje.

Ik ga gewoon het water op :9
:{

maar zie nu weer plus 3 staan en sneeuw dus misschien toch nog niet afzeggen
pi_197817929
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:{

maar zie nu weer plus 3 staan en sneeuw dus misschien toch nog niet afzeggen
Gaat gewoon koud worden hoor :9

Kun je lekker een sneeuwballengevecht houden, en daarna een afzakkertje met warme choco thuis O+
pi_197817984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kun je lekker een sneeuwballengevecht houden, en daarna een afzakkertje met warme choco thuis O+
Ja sneeuw is wel leuk :P
pi_197818168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Jep komt voor maar ook weer niet altijd. Ook zijn de ervaringen dan bij de date best wisselend. Soms viel het chatten stil maar was de date heel leuk (los van of er dan meer in zat) en andersom veel kletsen van tevoren en een lauwe date. Ik kon er niet een bepaald patroon in ontdekken voor mij persoonlijk.
Ja zelfde hier kwa date zelf maar merk wel regelmatig dat als het gepland is de gesprekken wel wat afnemen.
pi_197818780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Sneeuw is prima......maar asjeblieft geen ijzel komende week......en oh, warme choco met slagroom :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')