die heeft zich helemaal schraal gevingerd in het hotel zonder tv, mensen en telefoonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
is voor haar een soort van vibrator en dat mag ook wel na 1 maand
Eensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef Denemarken het volgende:
Toch blijft de grootste boosdoener van deze Big Brother de productie. Ik bedoel: wat houdt ze tegen om nu geen keiharde muziek door het huis te spelen? Gewoon voor de lol? We willen toch experimenteren met mensen?
Ze hangt wel steeds meer aan Thomasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is Jill nou eigenlijk verliefd of niet
absoluut, ik hoor geraldientje nog zeggen, geen suffe spelletjes maar keiharde battlesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef Denemarken het volgende:
Toch blijft de grootste boosdoener van deze Big Brother de productie. Ik bedoel: wat houdt ze tegen om nu geen keiharde muziek door het huis te spelen? Gewoon voor de lol? We willen toch experimenteren met mensen?
Ordinaire bedreiger is het.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef Denemarken het volgende:
Het is helemaal niet laat, aanstellers.
Kijk dit bedoel ik nou. Ziko was tenminste iemand die wakker wilde blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zit echt keihard in de friendzone en komt daar nooit meer uitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hangt wel steeds meer aan Thomas
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:33 schreef Denemarken het volgende:
Als ik de bewoners was zou ik geen drank en voedsel meer verspillen aan Jowi. Hij gaat toch weg en het kost allemaal budget.
bij voedsel dingen weten we dat ze bijgevoerd worden door febo, maar er zijn andere manieren om ze te laten afzienquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |