SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, is ook wel effe nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:16 schreef BasEnAad het volgende:
Weer een goede keuze, lekker nummer deze stampmuziek!
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:16 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Underworld - Born Slippy (Nuxx)
@:livelink: Zie je bovenstaande nu ook op je scherm?
Als het goed is, zie je dit: MadMaster plays The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl (Soulwax Remix)quote:
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het goed is, zie je dit: MadMaster plays The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl (Soulwax Remix)
Je kan nu precies zien waar de overgangen zitten...quote:
Nare man!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
Wat heeft hij toch een vreselijke stem
Ik heb zijn speech ge-edit naar een Corona Lockdown versie...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
Wat heeft hij toch een vreselijke stem
Koptelefoon op en negeren..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop geschreeuw hierbuiten net. ik ben ondertussen bij wijze wan spreken echt in staat om een ploertendoder te maken en die lui de kop kapot te slaan.
Doe ik niet hoor maar gvd. We zitten al bijna een jaar binnen, ik kan er echt niet bij.
In februari beginnen ze hier met de renovatie daar zie ik wel echt tegenop. Twee weken bij mij binnen en dan de restquote:
Ik hoor ook soms een tijdlang sirenes die er niet zijn. Alsof er vlakbij een vreselijk ongeluk is gebeurd en er een hoop ambulances op af gaan. En dan is er niks. Teken dat ik gestressed ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
Gelukkig geen echte ambulance geluiden. Sirenes, deurbellen kan ik soms echt uren per dag horen. Een keer gehoord kan het blijven hangen ofzo, haha.
Dat was ik niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarvoor hoef je niemand een steen voor z'n kanus te gooien...
OK...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat was ik niet...
NWS / Arrestatie na steen tegen het hoofd van Ashley (16)
Ik zou weg zijn hoor. Ik weet nog dat Lucky een paar weken in een villa in Drenthe zat toen ze voor zijn huis aan het werk waren. Vond dat zo'n super idee. Gewoon weg van de drukte en de rust opzoeken. Moet je natuurlijk wel kunnen betalen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In februari beginnen ze hier met de renovatie daar zie ik wel echt tegenop. Twee weken bij mij binnen en dan de restHoop dat die koptelefoon het een beetje dempt want ik ga hier niet weg zelf.
Ja maar mijn vogeltjes en mijn PC hoekje dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou weg zijn hoor. Ik weet nog dat Lucky een paar weken in een villa in Drenthe zat toen ze voor zijn huis aan het werk waren. Vond dat zo'n super idee. Gewoon weg van de drukte en de rust opzoeken. Moet je natuurlijk wel kunnen betalen.
Lekker ditquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:52 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix)
Die kun je meenemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar mijn vogeltjes en mijn PC hoekje dan?
Niet gezien, maar het boek wel gelezen en dat was ook al verschrikkelijk naar.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die film is zo verschrikkelijk naar...
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wilt toch weten hoe het afloopt met Alex...
Haha, het is goed bedoeld. Ik zal de straattaal achterwege laten voortaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.
Maar ik heb wel een tering hekel aan dat soort straattaal...
Fissa? Wat is dat dan weer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:14 schreef BasEnAad het volgende:
Heerlijk dit!
(geen fissa)
Wat n feest!![]()
Slaap lekker! Heerlijk gemixt, was echt een fijne mix voor vanavond!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, ik wens u een goede nachtrust.
Tot binnenkort hier of in een ander theater!!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:04 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, ik pleur me zelf zo maar weer in bed. Tussendoor ook wel gedaan hoor, maar als het niet wil, dan wil het niet.
Goedemorgen.quote:
Ik heb me ingeschreven voor een wedstrijdje morgen, de hele week was de baan afgekeurd, hij is vandaag open maar erg drassig staat er op de site.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dit weekend nog een balletje slaan?
Erg drassig lijkt me niet fijn golfen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor een wedstrijdje morgen, de hele week was de baan afgekeurd, hij is vandaag open maar erg drassig staat er op de site.
Misschien dat ik vanmiddag even ga,vannacht erg slecht geslapen en wie weet doet het me goed om even actief bezig te zijn
Ik probeer wel elke dag wat te wandelen maar erg enthousiast kan ik er niet meer over wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Erg drassig lijkt me niet fijn golfen.
Maar sowieso even de buitenlucht in, is niet verkeerd.
Dan wandel je deze kant maar eens op.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer wel elke dag wat te wandelen maar erg enthousiast kan ik er niet meer over worden
ik heb voor vanmiddag gereserveerd en dan maar drassig bezig zijn
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wandel je deze kant maar eens op.
Dan zie je weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij hebben straks een gesprek over onze (mogelijk nieuwe) keuken. We hebben een moodbord gemaakt. Ben benieuwd naar wat kan of niet kan...
Heb je bijzondere wensen voor de keuken dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij hebben straks een gesprek over onze (mogelijk nieuwe) keuken. We hebben een moodbord gemaakt. Ben benieuwd naar wat kan of niet kan...
Inductie kookplaat met afzuiging, Qooker kraan, Amerikaanse koelkast, twee deurs met ijsblokjes maker, vaatwasser die sexy gekleed isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je bijzondere wensen voor de keuken dan?
Ja nogal... Ik wil een keuken met rondingen, oranje met antraciet en wat Raf zegt... Een Quooker en het liefst een kookplaat met afzuiging maar liever niet inductie. Die Amerikaanse koelkast past helaas niet, anders had ik een oranje Smeg willen hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je bijzondere wensen voor de keuken dan?
2 van de 5 goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Inductie kookplaat met afzuiging, Qooker kraan, Amerikaanse koelkast, twee deurs met ijsblokjes maker, vaatwasser die sexy gekleed is
Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja nogal... Ik wil met een keuken met rondingen, oranje met antraciet en wat Raf zegt... Een Quooker en het liefst een kookplaat met afzuiging maar liever niet inductie. Die Amerikaanse koelkast past helaas niet, anders had ik een oranje Smeg willen hebben.
Later vandaag post ik wel wat sfeerfoto's.
quote:
Ik heb het eerder gehad en het beviel mij helemaal niet. Qua koken niet, maar het schoonmaken viel me eigenlijk ook tegen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Inductie is echt zo fijn, zowel qua koken als qua schoonmaken
Welke twee?quote:
Zo handig, als je iets bakt dan leg je keukenpapier op de plaat en dat gooi je zo weg. En geen losse onderdelen en randjes om schoon te maken, ik heb daar echt zo’n hekel aan, dat gehannes met die pannendragers enzo. En geen verbrande ovenwanten meerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad en het beviel mij helemaal niet. Qua koken niet, maar het schoonmaken viel me eigenlijk ook tegen.
Je hebt een glasplaat af te nemen, meer niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gehad en het beviel mij helemaal niet. Qua koken niet, maar het schoonmaken viel me eigenlijk ook tegen.
Hier ligt ook geen gasleiding meer in de keuken en onze nieuwe wijk wordt gasloos aangelegd. We koken nu keramisch en daar ben ik inmiddels aan gewend geraakt, maar inductie vind ik zo veel fijner. Gas onder glas heeft wel wat voordelen qua schoonmaken ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:16 schreef livelink het volgende:
Wij hadden inductie en het beviel ons ook niet. Maar we hadden geen gasaansluiting in de aanbouw waar de keuken staat. Uiteindelijk heeft mijn man eigenhandig een gasaansluiting daar weten te maken (dat was vroeger zijn werk) en nu koken we gas op glas. Schoonmaken net zo handig als inductie en koken op gas.
Alleen jammer dat we straks allemaal weer van het gas af moeten
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat we vanavond naar Andrea Bocceli in de ZiggoDome moeten.
Die man kan toch niet klokkijken, dus het zal wel doorgaan...
Wow, goed bezig. Ik vond een klein half uurtje flink doorstappen wel genoeg vandaag, snijdende oostenwind. Hopelijk morgen wat zon erbijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:05 schreef livelink het volgende:
Net twee uur gewandeld. Ik wil echt serieus die omslag maken, zodat ik wat beter in mijn vel (letterlijk en figuurlijk) kom te zitten.
Inductie kookplaat en Quookerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Welke twee?
Zat uiteraard een beetje te klieren maar ben wel benieuwd
Ik herinner me kringen van pannen en die kreeg ik er bijna niet af en daar stoorde ik me heel erg aan. Maar dat is alweer ruim 15 jaar geleden hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt een glasplaat af te nemen, meer niet.
Wij willen niks anders meer...
Wat goed, ik vond het vandaag erg koud en hier stond ook nog een flinke wind.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:05 schreef livelink het volgende:
Net twee uur gewandeld. Ik wil echt serieus die omslag maken, zodat ik wat beter in mijn vel (letterlijk en figuurlijk) kom te zitten.
We koken nu ruim 15 jaar op inductie en de glasplaten zijn nog als nieuw.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik herinner me kringen van pannen en die kreeg ik er bijna niet af en daar stoorde ik me heel erg aan. Maar dat is alweer ruim 15 jaar geleden hoor.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat we vanavond naar Andrea Bocceli in de ZiggoDome moeten.
Die man kan toch niet klokkijken, dus het zal wel doorgaan...
wel fijn als je ergens woont waar je ook 2 uur lekker kunt wandelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:05 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We koken nu ruim 15 jaar op inductie en de glasplaten zijn nog als nieuw.
En er kookt echt wel eens iets over...
Ja, je hebt een eigen groep nodig voor inductie, maar dat is niet zo ingewikkeld te regelen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]goed om te lezen. We hebben vooralsnog wel gekozen voor inductie met afzuigsysteem. Maar het is ook even de vraag of het allemaal mogelijk is qua stroomvoorziening en of het past qua afmeting. Die zijn breder. Volgens mij moeten we daarvoor een aparte groep laten aanleggen.
Mocht het Nederlands elftal weer een succesje halen, dan zit je goed...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:12 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets bedoelde ik met ronde hoeken. Dat is waarschijnlijk ook mogelijk. We hebben wel gekozen voor een zwart granieten aanrechtblad, oranje kastjes en een ronde zwarte spoelbak met zwarte ronde Quooker. Aan de andere kant komen dan antracietkleurige kastjes naast de koelkast en een combi oven erboven.
Ze gaan het uittekenen, wat is wel en wat niet mogelijk, en krijgen dan de komende week een tekening en een offerte. We zijn erg benieuwd. De eerste stap is gezet!
Okay, goed om te weten. We hebben daar ook gewoon geen enkel verstand van.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je hebt een eigen groep nodig voor inductie, maar dat is niet zo ingewikkeld te regelen...
Altijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht het Nederlands elftal weer een succesje halen, dan zit je goed...
Nog niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:53 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
hoi hoi... tijdje geleden alweer, schaam me er bijna voor![]()
hoe gaat het hier? doet die automatische dj het alweer?
Klinkt allemaal verschrikkelijk ingewikkeld! In ieder geval succes ermee en geen haast natuurlijk. Ik ga ervan uit dat er nog wel regelmatig door iemand wordt gedraaid?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik ga zo nog even naar de winkel en dan weer even puzzelen. Vanavond toch geen leuk voetbal. Het is lastiger dan ik dacht. Heb ik de alternatieve software an sich draaiende, maar nu wil shoutcast niet werken. En dan komt daarna de portmapping en firewall etc nog. En het mounten van een externe schijf. Al is dat laatste denk ik niet zo moeilijk.
Trager als gehoopt, maar er is enige vooruitgang.
Die draait op het moment wel weer, ja. Klik op luisteren in de zwarte navigatieblokken in de OP en je kunt luisteren en aanvragen doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:53 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
hoi hoi... tijdje geleden alweer, schaam me er bijna voor![]()
hoe gaat het hier? doet die automatische dj het alweer?
En vanavond draait Melting weer van 21.00 tot laat....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Klinkt allemaal verschrikkelijk ingewikkeld! In ieder geval succes ermee en geen haast natuurlijk. Ik ga ervan uit dat er nog wel regelmatig door iemand wordt gedraaid?
Ik zag dat je van dance houdt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Klinkt allemaal verschrikkelijk ingewikkeld! In ieder geval succes ermee en geen haast natuurlijk. Ik ga ervan uit dat er nog wel regelmatig door iemand wordt gedraaid?
Ooh mooi, ga ik die eens uitproberen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Die draait op het moment wel weer, ja. Klik op luisteren in de zwarte navigatieblokken in de OP en je kunt luisteren en aanvragen doen.
Hey, ja klopt! Ik luister de laatste tijd heel veel techno maar ook house en andere soorten elektrische genres. Ik hoop dat ik hier een keer wat van dat genre voor jullie kan draaien ook al vind ik het wel nog lastig om twee tracks mooi in elkaar over te laten lopen...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat je van dance houdt.
Wat zijn je, pak 'm beet, 10 favoriete tracks binnen dat genre?
Ja, daar ken ik er wel een paar van...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:19 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Hey, ja klopt! Ik luister de laatste tijd heel veel techno maar ook house en andere soorten elektrische genres. Ik hoop dat ik hier een keer wat van dat genre voor jullie kan draaien ook al vind ik het wel nog lastig om twee tracks mooi in elkaar over te laten lopen...
Een aantal van mijn favoriete nummers op dit moment: (lang niet alles trouwens)
Crystal Waters - Surprise
Orbital - Chime
Laura Jones & Karousel - No Borders
Cynthia Spiering - Here We Go
Khardasia - Planet Love
Saint Etienne - Snowplough
Alex Party - Don't Give Me Your Life
Bliss Inc - Offensive Username
Ichundu - Hey
Aphex Twin - Pulsewidth
Nina Kraviz & Bara Nova - Pilling In My Head
nouja, zo kan ik nog wel even doorgaan. komen er een enkele je bekend voor?
En geef dan vooral antwoord op de vragen voordat je wordt toegelatenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Kom eens luisteren en meldt je aan op de Facebook groep van Radio 49 voor (de meeste) aankondigingen...
Zoals.... wat is de wortel van 3478? Beschrijf Einstein's relativiteits theorie. En hoe diep is de Atlantische oceaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
En geef dan vooral antwoord op de vragen voordat je wordt toegelaten
zullen we het maar simpel houden op wat is je fok! naam ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals.... wat is de wortel van 3478? Beschrijf Einstein's relativiteits theorie. En hoe diep is de Atlantische oceaan?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
zullen we het maar simpel houden op wat is je fok! naam ?
Dat werd mij niet gevraagd toen ik lid werd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
zullen we het maar simpel houden op wat is je fok! naam ?
Oh en ook waar ken je R49 van, nou zo moeilijk is dat toch niet? Wordt er geen antwoord gegeven danquote:
Dan doen we het nu maar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat werd mij niet gevraagd toen ik lid werd.
Maar mijn fok!-naam kenden jullie al
Ik denk dat bij jou te zien was met wie je bevriend was, met peaceman en Diaan dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat werd mij niet gevraagd toen ik lid werd.
Maar mijn fok!-naam kenden jullie al
Wat een strenge selectie commissie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
Oh en ook waar ken je R49 van, nou zo moeilijk is dat toch niet? Wordt er geen antwoord gegeven danexit voordat ze binnen waren
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan doen we het nu maar.
Wat is je Fok!-naam?
Ik vroeg het ook aan brother52.quote:
ja maar wat heb je aan mensen die niets met R49 hebben? Laatst heel veel belgen... die waren vast op zoek naar iets andersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een strenge selectie commissie.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar wat heb je aan mensen die niets met R49 hebben? Laatst heel veel belgen... die waren vast op zoek naar iets anders
Zeg, niet van die lastige vragen stellen hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan doen we het nu maar.
Wat is je Fok!-naam?
Oh ja, dat kan ook. Geloof dat Peace me zelfs uitgenodigd heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat bij jou te zien was met wie je bevriend was, met peaceman en Diaan dus
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
Fok!-namen die een relatie hebben met Coolblue worden niet toegelaten!
Race tegen de klok?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
Dochter is binnen voor de avondklok. Nu nog wachten op mijn zoon.
Die komt ook vast op tijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
Dochter is binnen voor de avondklok. Nu nog wachten op mijn zoon.
Allemaal 3e rangs artiesten die een optreden wilde doen via Radio 49...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar wat heb je aan mensen die niets met R49 hebben? Laatst heel veel belgen... die waren vast op zoek naar iets anders
gratis reclame en daar trappen wij niet inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal 3e rangs artiesten die een optreden wilde doen via Radio 49...
De laatste tijd ontvang ik ook allemaal vriendschap-verzoeken van privé personen die vervolgens een zakelijke pagina aanbevelen. Ben daar wel klaar mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
gratis reclame en daar trappen wij niet in
quote:
gelijk heb jequote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd ontvang ik ook allemaal vriendschap-verzoeken van privé personen die vervolgens een zakelijke pagina aanbevelen. Ben daar wel klaar mee.
Als ik je niet in het echt ken, kom je er niet meer bij...
Ik ben ook steeds vaker mensen aan het ontvrienden... moeten ze maar geen rare uitspraken doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort figuren worden vervolgens meteen geblockt...
Mag dat ook al niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds vaker mensen aan het ontvrienden... moeten ze maar geen rare uitspraken doen.
Hopsakee, weg ermee
Ik wil niet geassocieerd worden met mensen die uitspraken doen die in mijn ogen niet kunnenquote:
Ja, ook die ken ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds vaker mensen aan het ontvrienden... moeten ze maar geen rare uitspraken doen.
Hopsakee, weg ermee
dat dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook die ken ik.
Geen Wappies als vriend.
Zelfs mijn favoriete kok heb ik om die reden er afgeknikkerd...
Ik heb er ook een paar afgeknald om die reden jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Hopsakee, weg ermee
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg nog maar zelden vriendschapsverzoeken en nooit meer van mensen die ik niet ken, behalve dan als een vriendin van een wat oudere facebookvriendin denkt dat het wel een goed idee is om haar hele vriendenlijst te benaderen
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
Barbra Streisand and Neil Young - You don't bring me flowers anymore
Het is en blijft een gok...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij geen bloemen voor haar koopt
Ik zit niet op facebook, maar krijg de laatste tijd wel rare berichten op linkedin. Van mensen die werken voor buitenlandse investeerders in mijn vakgebied. En dan willen ze me uitnodigen voor een gesprek en beloven me torenhoge uurlonen. Die antwoord ik dan maar dat ik niet geïnteresseerd ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg nog maar zelden vriendschapsverzoeken en nooit meer van mensen die ik niet ken, behalve dan als een vriendin van een wat oudere facebookvriendin denkt dat het wel een goed idee is om haar hele vriendenlijst te benaderen
Ja, je kunt nu niet meer 's nachts naar huis, dus wordt het snel een weekend.quote:
Ik heb dan weer geen Linkedin.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit niet op facebook, maar krijg de laatste tijd wel rare berichten op linkedin. Van mensen die werken voor buitenlandse investeerders in mijn vakgebied. En dan willen ze me uitnodigen voor een gesprek en beloven me torenhoge uurlonen. Die antwoord ik dan maar dat ik niet geïnteresseerd ben.
Maar hoe ze me weten te vinden, snap ik niet. Ik heb geen foto bij linkedin, heb geen spannende Engelse titel bedacht, heb me niet op de website van mijn bedrijf laten zetten, maar toch...
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph wordt op facebook nogal eens benaderd door dames die daarnaar op zoek zijn
En was je dochter klaar met borrelen toen ze naar huis mocht vanmorgen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je kunt nu niet meer 's nachts naar huis, dus wordt het snel een weekend.
Ik moest het van mijn vorige werkgever. Ik had wellicht de strijd wel aan kunnen gaan, maar dat vond ik het ook niet waard.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan weer geen Linkedin.
Al die pipo's met hun 'Ik stuur je wel een Linkedin invite!'...
Prima, moet je doen, zoek je maar een ongeluk naar mij daar...
Mijn huisgenoot had ooit een date en dat meisje ging expres de laatste trein missen, hij heeft haar nog net op een luchtbedje in zijn kamer laten slapen ipv op de gangquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je kunt nu niet meer 's nachts naar huis, dus wordt het snel een weekend.
galantquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot had ooit een date en dat meisje ging expres de laatste trein missen, hij heeft haar nog net op een luchtbedje in zijn kamer laten slapen ipv op de gang
Wat is dit nou weer?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest het van mijn vorige werkgever. Ik had wellicht de strijd wel aan kunnen gaan, maar dat vond ik het ook niet waard.
Die zakten in iedergeval niet door het bedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot had ooit een date en dat meisje ging expres de laatste trein missen, hij heeft haar nog net op een luchtbedje in zijn kamer laten slapen ipv op de gang
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die zakten in iedergeval niet door het bed
ja maar.. delaatste trein is weg.. wat moet ik nou ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij had haar gewoon buiten moeten zetten
Die tactiek hebben we gisteren ook al besproken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze kwam om 11.30 vanochtend thuis en was om 14.00 al weer naar een andere vriendin. Ze gaf me niet de indruk dat ze een kater had.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
En was je dochter klaar met borrelen toen ze naar huis mocht vanmorgen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die zakten in iedergeval niet door het bed
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kwam om 11.30 vanochtend thuis en was om 14.00 al weer naar een andere vriendin. Ze gaf me niet de indruk dat ze een kater had.
Ze was met die vriendin een eindje gaan rijden (vriendin heeft net haar rijbewijs en vindt dat nog leuk) en op de snelweg zat er iemand de hele tijd achter hen te seinen en ging uiteindelijk naast hen rijden om hun telefoonnummer te vragen. Idiote toestanden. Zelfs op de weg ben je niet meer veilig voor dat soort idioten.
Taxi nemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar.. delaatste trein is weg.. wat moet ik nou ?
Lekker veilig ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kwam om 11.30 vanochtend thuis en was om 14.00 al weer naar een andere vriendin. Ze gaf me niet de indruk dat ze een kater had.
Ze was met die vriendin een eindje gaan rijden (vriendin heeft net haar rijbewijs en vindt dat nog leuk) en op de snelweg zat er iemand de hele tijd achter hen te seinen en ging uiteindelijk naast hen rijden om hun telefoonnummer te vragen. Idiote toestanden. Zelfs op de weg ben je niet meer veilig voor dat soort idioten.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Taxi nemen.
Heb ik ook een keer moeten doen na een iets te gezellige whisky avond op een dinsdag...![]()
Duur grapje!
Ja, ik vond het ook onzin, maar had op dat moment geen zin om de strijd of discussie aan te slaan. Ze gaven als redenen dat onze klanten via linkedin vragen konden stellen of discussies op konden starten en dat wij ons daarin moesten mengen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Hoezo moeten? Waarom?
Het gaat over jou, niet over het bedrijf waar je werkt.
Of moest dat over jouw rug scoren via Linkedin?
Heel bijzonder...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook onzin, maar had op dat moment geen zin om de strijd of discussie aan te slaan. Ze gaven als redenen dat onze klanten via linkedin vragen konden stellen of discussies op konden starten en dat wij ons daarin moesten mengen.
Da’s dan weer door de schrijver van het nummer, Drafi Deutscher, gezongen met een van z’n groepjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laatst draaide Melting The Guardian Angel ook al...
I know, I know...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s dan weer door de schrijver van het nummer, Drafi Deutscher, gezongen met een van z’n groepjes
I Wanna Rock My World With You...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
Dit is MJ of iemand die op hem wil lijken
Precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
Dit is MJ of iemand die op hem wil lijken
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben niet zo fan van ze, maar dit is wel te pruimen
En zeker ook nog NUquote:
Doe mij de olie maar. Kan ik ook nog mee bakken.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu gelukkig niet meer...![]()
Curiosity Killed The Cat - Down To Earth
Dit had ik moeten weten. Vond dat vroeger een leuk bandje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu gelukkig niet meer...![]()
Curiosity Killed The Cat - Down To Earth
Met Meneer de Bok als zanger...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had ik moeten weten. Vond dat vroeger een leuk bandje.
Ik zie ‘m zo zitten op de grond bij de Japannerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Meneer de Bok als zanger...
Ik vond hem wel de leukstequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Meneer de Bok als zanger...
We hebben net een Duits nummer gehad.quote:
Potverdikkie. Dat is al de zoveelste die aan mijn neus voorbij gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt je kans gemist, volgens Wikipedia deed hij in 2018 mee aan het programma First dates
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie. Dat is al de zoveelste die aan mijn neus voorbij gaat.
iets met verhaal en 2 kantenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand mijn bovenbuurman een paar verdiepingen hoger van het balkon af pleuren.
Achterbakse klootviool dat het is..
Hoorde net wat van de buren, die lul help ik nooit meer.
Hier laat ik het maar even bij baar ben nu echt pislink op die lul.
Ik hoop dat alles goed gaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef just me het volgende:
Het is alweer bijna 2 weken geleden dat @:DJ11 in het topic was
Adem in, adem uit..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand mijn bovenbuurman een paar verdiepingen hoger van het balkon af pleuren.
Hier laat ik het maar even bij maar ben nu echt pislink op die lul.
Zonder details geen actie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Hier laat ik het maar even bij maar ben nu echt pislink op die lul.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
Duncan Laurence - en nu weet ik de titel niet eens meer.
quote:
Ik ook, zeker nadat ik hem live heb zien optredenquote:
Die mag je best meer draaien, Duitse muziek kan ik prima naar luisterenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben net een Duits nummer gehad.
Welkom.
Hierna dan eentje in jouw straatje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Die mag je best meer draaien, Duitse muziek kan ik prima naar luisteren
Je hebt Duitse muziek en Duitse muziek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Die mag je best meer draaien, Duitse muziek kan ik prima naar luisteren
De stem direct, het nummer nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ddm herkent de meeste wel, denk ik.
[ afbeelding ]
Ik was er slecht inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mastermind, echt enorm veel gespeeld met mijn zusje, daar won ik van, van mijn vader won ik nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |