Tis maar goed dat je vorige keren niet hebt gekeken....Dag in dag uit erin en maar opstoken zonder te verversenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:19 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik
[..]
Ik wel maar ik ben dan ook een brave burgertrut.
Maar ik vind het toch wel frisser als je samen in zo’n relatief klein badje gaat.
Afgevoerd door mannen in witte pakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie is bij de achteruitgang vertrokken denk ik.
En niet zo klein beetje ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:24 schreef Blackprinces het volgende:
Bang dat ze aangeklaagd worden omdat madam vind dat ze alleen maar negatief wordt neergezet? Nou mop, in het begin hebben ze zelfs het handje boven je knar gehouden. Kan je er niet mee dealen, rot je maar op.
Echt bizar. Ze zetten haar helemaal niet negatief neer. Ze ISSS negatief, sinds dag 1.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:24 schreef Blackprinces het volgende:
Bang dat ze aangeklaagd worden omdat madam vind dat ze alleen maar negatief wordt neergezet? Nou mop, in het begin hebben ze zelfs het handje boven je knar gehouden. Kan je er niet mee dealen, rot je maar op.
ja maar, ja maar, ja maar.... "Als je stoer doet, dan moet je stoer blijven!" tochquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie is bij de achteruitgang vertrokken denk ik.
Kan me niet voorstellen dat ze zelf tevreden zijn over wat er nu wordt geproduceerd. De kijkcijfers zijn nog behoorlijk hoor, daar niet van. Maar voor hoelang nog....quote:
nog minder Nederlanders dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie krijgt een toneelhaakje denk ik.
Dan staat er in de 'coulisse' wel weer een andere gek die er in is getrapt om hier aan mee te doen. 6000 aanmeldingen mind you.quote:
https://www.instagram.com/p/CKoHfYiHlce/quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Els ontkent ook nog steeds complot theorien. Zie haar filmpje op BB Instagram
Wauwquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:27 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CKoHfYiHlce/
Rond 0:35
Naat niet. Die zit helemaal niet zo slecht in haar vel. Maar Daan wel echt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:31 schreef Blackprinces het volgende:
Nou mijn gok is of daan of naat die opstapt.
Aangepastquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgende zin is ook mooi
"En dat blijf ik ontkennen"
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:30 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zo doet mijn hond ook als ik aan zijn oor krab
Het is wederzijds. Vind hem ook leuk. Altijd actief, geen geroddel, leuke verhalen en geen straf om naar te kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
Michel vind het echt echt echt leuk hier.
Hij had verwacht dat het leuk zo zijn maar niet zo leuk.
Daar hebben we internet dus voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:35 schreef Blackprinces het volgende:
Ok...
Hottub over de tweets. Niet eens over die van naat ofzo.
Weg beeld.
Het gaat de uitzending niet halen.
Naat heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |