Valentijn Driessen vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van Pieter Zwart (VIpro):
Zie artikel "Vijf tactische dingen om op te letten bij AZ - Ajax" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)jax/share/048b631631
Ik hoop dat AZ wintquote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef fetX het volgende:
Zeg het niet graag, maar ik hoop dat Ajax wint.
Wat fijn dat er clubs zijn die iets simpels als een opstelling ook zonder doelloos filmpje kunnen brengen.quote:
Wel met een kutvolgorde.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat fijn dat er clubs zijn die iets simpels als een opstelling ook zonder doelloos filmpje kunnen brengen.
Ik geniet daar zo van, die kleinzerigheid van hunnie.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eenhoorn is drukker met boos zijn op Arnesen.
Hardop gelachen toen ik dat las ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eenhoorn is drukker met boos zijn op Arnesen.
Ik heb dat gemist denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen ik dat las ja.
Ze willen er zo graag bij horen. Tijd om de bandwagon te slopen @El-Stinhoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geniet daar zo van, die kleinzerigheid van hunnie.
1-4. 3 keer Haller.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja Bas fluit. Mooi, die doet alles om PSV te naaien.
Hopelijk maakt hij een cruciale foutquote:Op zondag 31 januari 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja Bas fluit. Mooi, die doet alles om PSV te naaien.
Hallo Scrummie, leuk dat je er bentquote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef GGMM het volgende:
Nog nooit gedaan
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt zakgelopen?
Bedankt maatquote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Scrummie, leuk dat je er bent
En gefeliciteerd met de zeer terechte overwinning van Feyenoord
Die 7eleven doe je niemand aan dan stop ik ook gelijk met lezen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het PSV-topic omschrijf ik als 'grimmig'.
erger nog dan psvcl?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 7eleven doe je niemand aan dan stop ik ook gelijk met lezen.
Ik heb even ingegrepen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 7eleven doe je niemand aan dan stop ik ook gelijk met lezen.
De spandoeken overal zijn echt tofquote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat. Leuk dat jij er ook bent!
Ja he. Brengt toch wat sfeer in een sfeerloos stadion. Hopelijk deze week het doekje van het Feyenoordtopic erbij.quote:
Admins zijn er ook niet en een FA die het negeert.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het is Super Sunday en de hele dag nog geen mod gezien. (nou ja @:onlogisch 2 seconden)
Valt mee toch? Vooral ene 7Eleven die zich als een debiel gedraagt, maar geen idee voor wie hij is.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
Paar boze users in het PSV topic. Hier genieten van hoe Ajax de AZ bandwagon gaat slopen (hopelijk).
Davy is er niet. Dus daar kan het niet aanliggen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
Paar boze users in het PSV topic. Hier genieten van hoe Ajax de AZ bandwagon gaat slopen (hopelijk).
Ik zat al te zoeken of ik hem zag. Volgende keer even opletten.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja he. Brengt toch wat sfeer in een sfeerloos stadion. Hopelijk deze week het doekje van het Feyenoordtopic erbij.
Gekeken.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het PSV-topic omschrijf ik als 'grimmig'.
Ja, die bedoel ik ook. Maar goed, iedereen irriteert zich aan hem.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Vooral ene 7Eleven die zich als een debiel gedraagt, maar geen idee voor wie hij is.
Ik streef naar een goede wedstrijd mag dat ook? Als nummer 2 in de az-supporter verkiezing is mij de bandwagon toch niet vreemdquote:Op zondag 31 januari 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
irriteertquote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook. Maar goed, iedereen irriteert zich aan hem.
Die was laatst ook al in het Feijenoordtopic bezig, behoorlijk sneu figuur inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2021 16:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt mee toch? Vooral ene 7Eleven die zich als een debiel gedraagt, maar geen idee voor wie hij is.
Ja eens.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gekeken.
@:caland was vorige keer ook al woest over die 7eleven user.
En nu post hij zelf een een grappige tweet om te zuigen. Ik vind dat altijd wel grappig dat mensen nergens tegen kunnen als het hun eigen club betreft.
Dit ter info.
Oh ik doe het juist wel, omdat ik het zelf ook niet erg vindquote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens.
Daarom onthoud ik mij altijd van die hahaha reacties na een nederlaag, dat vind ik zelf ook niet leuk!
Ik kan mij wat zeer nare persoonlijke posts van die user herinneren waar hij vanzelfsprekend geen ban voor kreeg.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gekeken.
En nu post hij zelf een een grappige tweet om te zuigen. Ik vind dat altijd wel grappig dat mensen nergens tegen kunnen als het hun eigen club betreft.
Dit ter info.
Dan kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik doe het juist wel, omdat ik het zelf ook niet erg vind
Akkoord!quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik streef naar een goede wedstrijd mag dat ook? Als nummer 2 in de az-supporter verkiezing is mij de bandwagon toch niet vreemd
Ik post die tweet al nagenoeg het hele seizoen en hij blijft leuk.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gekeken.
Dit ter info.
En dat siert jequote:Op zondag 31 januari 2021 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens.
Daarom onthoud ik mij altijd van die hahaha reacties na een nederlaag, dat vind ik zelf ook niet leuk!
Dan blijft het huidige spelbeeld precies hetzelfde.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef R-woud93 het volgende:
Zou goed voor de wedstrijd zijn als AZ de openingstreffer maakt
Tijd om klaasweetalles weer los te laten.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was laatst ook al in het Feijenoordtopic bezig, behoorlijk sneu figuur inderdaad
Doods en afwachtend?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan blijft het huidige spelbeeld precies hetzelfde.
Eensquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik post die tweet al nagenoeg het hele seizoen en hij blijft leuk.
Als Ajax de 1-0 maakt kunnen we wat anders gaan doenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan blijft het huidige spelbeeld precies hetzelfde.
Aan het schuilen in het Feyenoordtopic makkerquote:Op zondag 31 januari 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
Het is Super Sunday en de hele dag nog geen mod gezien. (nou ja @:onlogisch 2 seconden)
Mwuah ze hebben de laatste weken geen pot simpel binnen gehaald. Zelfs clubs als Twente en WIllem 2 komen terug.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als Ajax de 1-0 maakt kunnen we wat anders gaan doen
En Lenny, terwijl Willem 2 zo'n belangrijk potje had.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Maar je hebt gelijk. @:Klummie en @:Skysherrif zijn de grote afwezigen
0-1quote:Op zondag 31 januari 2021 16:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als Ajax de 1-0 maakt kunnen we wat anders gaan doen
Daar heb je een punt ja. Feyenoord ook bijna.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah ze hebben de laatste weken geen pot simpel binnen gehaald. Zelfs clubs als Twente en WIllem 2 komen terug.
Lenny was er welquote:Op zondag 31 januari 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Lenny, terwijl Willem 2 zo'n belangrijk potje had.
Ja, leukquote:
Oh, dan werd ik genegeerd.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lenny was er wel
Althans, ik kreeg een like
Ja, leukquote:
Hij zat dus logischerwijs niet in het supersunday topic.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Lenny, terwijl Willem 2 zo'n belangrijk potje had.
Even lachen allemaal.quote:
Ik sprak hem aan in het andere topic natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat dus logischerwijs niet in het supersunday topic.
In dat geval slaat mijn post nergens op en is het jammer dat je dit moet benadrukkenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sprak hem aan in het andere topic natuurlijk.
Erg teleurstellend.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
dat kunstje vind ik al een tijdje niet meer grappig
YES De Elfstedentocht gaat door.quote:
Dat vind ik altijd heel sneu ja. Lekker ‘mannelijk’ willen laten spelen, maar iets zeggen en meneer is op z’n pikkie getrapt.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nijhuis geeft alleen geel als iemand commentaar heeft.
Terecht wel. Zeiken doe je thuis.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd heel sneu ja. Lekker ‘mannelijk’ willen laten spelen, maar iets zeggen en meneer is op z’n pikkie getrapt.
Ja oké, Nico is daar wel beter. Maar in het centrum is Blind wel minder (vind ik). Aan de andere kant heb je daar ook niks beters natuurlijk. Al is het voor de Eredivisie prima.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook wel zijn zwaktes. (en we hebben Nico natuurlijk)
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nijhuis geeft alleen geel als iemand commentaar heeft.
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
Leuk om een trainer te hebben die een tactisch plan heeft
@:psvusers
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Ten Hag duwt hoogstpersoonlijk de AZ-bandwagon het ravijn in.
Erg jammer.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk niet dat ik deze wedstrijd af ga kijken.
Dat mag.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk niet dat ik deze wedstrijd af ga kijken.
Het kan nog komen!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik had wel zin in een leuk wedstrijdje. Maar dit is niet zo leuk vooralsnog.
https://pawdavinci.com/?lang=nl¤cy=EURquote:Op zondag 31 januari 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
Pascal Jansen lijkt me geen meesterbrein dus dan moet het van een Ajax-faal komen.quote:
Een scheidsrechter in de Eredivisie loopt zo'n 12,8 kilometer gedurende een 90 minuten durende match.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef RipCity het volgende:
Hoeveel loopt een scheidsrechter eigenlijk per wedstrijd? Bij spelers zie je vaak 12km etc. Benieuwd hoeveel een scheids doet
De conditiequote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef RipCity het volgende:
Hoeveel loopt een scheidsrechter eigenlijk per wedstrijd? Bij spelers zie je vaak 12km etc. Benieuwd hoeveel een scheids doet
Volgend jaar heeft zelfs Feyenoord een trainer met een idee!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
Ja dat wordt even wennenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft zelfs Feyenoord een trainer met een idee!
Nu ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft zelfs Feyenoord een trainer met een idee!
Temmink rende niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is die viesdikke Temmink ook jaren scheids geweest dus niet iedereen haalt dat denk ik.
ex PSV’erquote:Op zondag 31 januari 2021 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
Die jongen mist wel vaker grote kansen hé
Het is ook lastig om Feyenoord op te volgenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
Na de grote Feyenoordshow is dit wel een matige pot.
'de Nagelsmann van West-Friesland'quote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pascal Jansen lijkt me geen meesterbrein dus dan moet het van een Ajax-faal komen.
Nouri krijgt een stukje laken.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou Nouri ook zo’n zak hebben? #dtv
@:zipportal @:caland
Jansen is de zoon van Sue Chaloner, die bekend werd als lid van het zangduo Spooky and Sue.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pascal Jansen lijkt me geen meesterbrein dus dan moet het van een Ajax-faal komen.
Ik dacht 'wat een flauwekul dit'. Maar het is gewoon 100% waar!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jansen is de zoon van Sue Chaloner, die bekend werd als lid van het zangduo Spooky and Sue.
Ik ga direct luisteren
Appie heeft er één met rits.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:27 schreef fetX het volgende:
Dit is een saaie pot. En ik heb er al zoveel gezien dit seizoen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
Na de grote Feyenoordshow is dit wel een matige pot.
Slaapzak.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooi.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
Totale desillusie deze januari maand, als dit zo blijft is de competitie gelopen.
En dat is erg omdat?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
Totale desillusie deze januari maand, als dit zo blijft is de competitie gelopen.
Spanning maakt een competitie.quote:
Daar gebeurt dat net iets vaker.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spanning maakt een competitie.
Dit is net zo ruk als PSG, Bayern en Juve die normaal in maart altijd al kampioen zijn. Waardeloze competities.
Ajax gaat ook wel weer punten verspelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is net zo ruk als PSG, Bayern en Juve die normaal in maart altijd al kampioen zijn. Waardeloze competities.
Utrecht, Heracles zijn ook instinkers.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax gaat ook wel weer punten verspelen.
Was niks mooiers geweest als Vitesse-Ajax, de kampioenswedstrijd was geweest. Maar dat was wellicht een iets te grote illusie. Maar goed zoals 2006/2007 zal het wel nooit meer wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax gaat ook wel weer punten verspelen.
Ik ben er zeer tevreden mee dat Atlético een voorsprong van 13 verliespunten heeft.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer is dat in Nederland overkomen dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
2014-15 voor het laatst denk ik, althans bijna.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer is dat in Nederland overkomen dan?
Moet het nog ontdekkenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Linssen kan net iets beter koppen denk ik
Ik vind het dat soort cijfers nogal subjectief!quote:Op zondag 31 januari 2021 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vi.nl geeft hem vandaag een 7,5!!
Dan moet je bij de statistiekenboer zijn die het voetbal lijkt over te nemen.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het dat soort cijfers nogal subjectief!
Dat zit je wel dwars hequote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij feliciteren Ajax dus gewoon met het kampioenschap.
Al is dat dan weer indekken ofzo.
Nee nu niet. Toen jij het wedstrijd na wedstrijd deed terwijl er nog 4 clubs in de buurt waren wel.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij feliciteren Ajax dus gewoon met het kampioenschap.
Al is dat dan weer indekken ofzo.
Zo zijn wij nietquote:Op zondag 31 januari 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat Ajax niet expres verliest om Feyenoord een hak te zetten.
Laatste wedstrijd tegen Vitesse.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat Ajax niet expres verliest om Feyenoord een hak te zetten.
InsertWijnaldumopdeschermenindearena.Mpgquote:Op zondag 31 januari 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zijn wij niet
Andersom zou dit wel gebeuren
Feyenoord probeerde zelfs van Ajax te winnen om Ajax een hak te zetten.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zijn wij niet
Andersom zou dit wel gebeuren
100manverstorendetraining.jpgquote:Op zondag 31 januari 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
InsertWijnaldumopdeschermenindearena.Mpg
3e wedstrijd op rij dat hij dat doet.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarez speelt uitstekend vandaag
Las iets over dat z'n vrouw en kind eindelijk in Nederland zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
3e wedstrijd op rij dat hij dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |