SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
@Amarantha, nou goed?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta niet in het lijstje dus voel mij niet aangesproken.
Wie is jij?quote:
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?quote:
En terecht, die kut leraren hebben altijd maar vakantie !quote:
Nou mij nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zonde van de kaviaar lijkt me.
lekker lekker. nopequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?
Hoi ik ben jacq. Best een leuke userquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
@:Amarantha, nou goed?
[..]
Wie is jij?![]()
[..]
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?
Sprak m'n leraar van groep 8, die geeft nu les in de brugklas vlakbij waar ik woon. Die is er wel aardig klaar mee op deze manierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En terecht, die kut leraren hebben altijd maar vakantie !
Nou de vorige keer dat ik bij deze straat was moest ik al begin van de straat aansluiten in de rij. Nu kon ik zo de loods in rijden en hadden ze maar 2 testbanen open en kon ik zo doorrijden.quote:
narcistquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi ik ben jacq. Best een leuke user
Succes met verhuizen dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker lekker. nopena 't weekend verhuizen
Hoiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi ik ben jacq. Best een leuke user
quote:
Mijn groep 8 leraar was een grandioze klootzak.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sprak m'n leraar van groep 8, die geeft nu les in de brugklas vlakbij waar ik woon.
Gelijk gestrikt voor een gastles natuurlijk
Nicequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn groep 8 leraar was een grandioze klootzak.
Mijn groep 7 leraar is nog een tijd mijn overbuurman geweest
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnavalquote:
er gebeurt nu sowieso niks in die vakantiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnaval
Mja, mn huisarts riep een week of 2 geleden via de mail (in een mail aan de risicogroep) dat ie verwacht in februari te vaccineren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en vervolgens krijgen we het nauwelijks
de grootste schijt-aan-maatregelen-persoon die ik ken is naar Oostenrijk gegaan voor een skilerarescursus. maar loopt nu te huilen dat ze 2 weken in quarantaine moet in NL. Waar ze ook schijt aan heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnaval
niet helemaal afaik?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:17 schreef Koen66 het volgende:
al zou het ook wel weer eens tijd worden de winkels te openen, in BE zijn ze sinds half december gewoon open
als je graag een nieuwe broek wil kopen is er vast wel een bospaadje ergensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet helemaal afaik?
anyway. de grens is dicht voor niet noodzakelijke verplaatsingen. En ze controleren aan de grens.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de grootste schijt-aan-maatregelen-persoon die ik ken is naar Oostenrijk gegaan voor een skilerarescursus. maar loopt nu te huilen dat ze 2 weken in quarantaine moet in NL. Waar ze ook schijt aan heeft natuurlijk.
Skileraar Bruin?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de grootste schijt-aan-maatregelen-persoon die ik ken is naar Oostenrijk gegaan voor een skilerarescursus. maar loopt nu te huilen dat ze 2 weken in quarantaine moet in NL. Waar ze ook schijt aan heeft natuurlijk.
oh geen idee. maar begin van het jaar stonden er wel containers, hopen zand en onverlichte betonblokken op de weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je graag een nieuwe broek wil kopen is er vast wel een bospaadje ergens
¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dus die mag gewoon naar Oostenrijk zonder quarantaine? Mag ik als buurland niet eens..
Ik ben ook al een illegale route aan het plannen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je graag een nieuwe broek wil kopen is er vast wel een bospaadje ergens
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan nu misschien eindelijk eens het tsjernobyl boek uitlezen
Stelletje criminelen hierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook al een illegale route aan het plannen.
en daar regelt ie dan geen werkgeversverklaring voor..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook al een illegale route aan het plannen.
Zou nog wel kunnen maar dan betrek ik andere mensen bij het flessen en dat is niet mijn stijl.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en daar regelt ie dan geen werkgeversverklaring voor..
hue hue huequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen maar dan betrek ik andere mensen bij het flessen en dat is niet mijn stijl.
Hmm, trekt mij niet heel erg maar denk dat Gergi het juist wel een interessant boek zou vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben in die nieuwe van Christopher Paolini bezig. Het onderwerp ligt me niet heel erg, en ga van wtf naar wtf maar het blijft me wel trekken
Eragon-serie vond ik heel goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, trekt mij niet heel erg maar denk dat Gergi het juist wel een interessant boek zou vinden.
Nee de stop was doorgeslagen en ik zit nog te wachten op de electricien die we blijkbaar niet hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups, stroom op het hek zeker?
*voelt voorzichtig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee de stop was doorgeslagen en ik zit nog te wachten op de electricien die we blijkbaar niet hebben
Jottem.quote:Uit twee grote studies blijkt dat het vaccin bij 60 procent van de mensen van 18 jaar en ouder bescherming biedt.
ja de grensdorpen hier zijn ze nu ook wel vrij coulant geloof ik. naja. hebben hier nu ff andere issues om mee te dealenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:27 schreef Koen66 het volgende:
Baarle Nassau is een optie. Al liggen de meeste winkels geloof ik in de NL delen
Mijn oma heeft 'm woensdag gehad. Ze loopt nog niet met acht poten over het plafond.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GEEF DIE MAN GEWOON EEN SPUITJE DOMME TRAGE KUT OF WIL JE ER ANDERS GELD VOOR HEBBEN OF WAT?
Zoiets schat ik wel in.
Zou wel vet zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma heeft 'm woensdag gehad. Ze loopt nog niet met acht poten over het plafond.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma heeft 'm woensdag gehad. Ze loopt nog niet met acht poten over het plafond.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Dat je oma midden in de nacht op je bed zit ineens en je onderspuit met spinnendraad uit de spinnenslijmvijver.
Tegenvaller weerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Dat je oma midden in de nacht op je bed zit ineens en je onderspuit met spinnendraad en spinnenslijm.
Flinke biem geweest in Doel dan of wat?quote:
Nee, maar ze ontvangt wel Radio Oranje weer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenvaller weer
Heeft ze wel een beetje snel internet nu?
Dan had jij daar ook wel een en ander van meegekregenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flinke biem geweest in Doel dan of wat?![]()
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Dat je oma midden in de nacht op je bed zit ineens en je onderspuit met spinnendraad en spinnenslijm.
en in de winter radio Moskou?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ze ontvangt wel Radio Oranje weer.
Is dat voor jezelf om mee te spelen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan had jij daar ook wel een en ander van meegekregen
https://www.lego.com/nl-nl/product/police-station-10278
Zo'n extra paarklauw.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenvaller weer
Heeft ze wel een beetje snel internet nu?
Ik mis slijmvijver hier nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Dit klinkt alsof het van een groot volwassenen warenhuis hier uit de regio komtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat voor jezelf om mee te spelen?
Die heeft bitterbal.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis slijmvijver hier nog.
Mja, dit soort beelden wil ik liever niet koppelen aan mijn oma.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mis slijmvijver hier nog.
Legospeculant?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het van een groot volwassenen warenhuis hier uit de regio komt
blijft voorlopig in de doos zitten
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijgen jij en zweega een kleintje?
ik heb nog wel wat champignonsoepverhalen over oude vrouwen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit soort beelden wil ik liever niet koppelen aan mijn oma.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat champignonsoepverhalen over oude vrouwen in het ziekenhuis.
Wil ze ooit wel allemaal opbouwen enzo. Maar vanaf dinsdag totaal geen plek voor eigenlijk.quote:
ja jouw verhalen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat champignonsoepverhalen over oude vrouwen in het ziekenhuis.
Dacht even dat dit over een kleintje ging, maar gaat over legoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wil ze ooit wel allemaal opbouwen enzo. Maar vanaf dinsdag totaal geen plek voor eigenlijk.
Idem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn werklaptop uitknallen. Ben er helemaal klaar mee.
krijg jij ineens een kleintje van haagsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde net gapen. Maar ik wacht wel even
Van mannen krijg ik altijd een kleintjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg jij ineens een kleintje van haags
maar je krijgt er wel eenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van mannen krijg ik altijd een kleintje
Moet allemaal kunnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Naja dat kan en mag. modern enzulks.
Wel vroeg voor sinterklaasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
brief ingestuurd. Now, we wait. Spannend
Brief naar wie?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor soort baan? In je oude vakgebied of iets heel anders?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Op wat voor iets heb je gereageerd?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Open solli bij een bedrijf met een vergelijkbare cultuur als waar ik vandaan kom. Nou hopen dat ze mij zien zitten en plek voor me hebben
Grote club?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Open solli bij een bedrijf met een vergelijkbare cultuur als waar ik vandaan kom. Nou hopen dat ze mij zien zitten en plek voor me hebben
Als ze plek zouden hebben, hadden ze wel vacatures uitstaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben genoeg vacatures uitstaan. EN ze hebben aangegeven open te staan voor een open sollicitatie. Ik wil gewoon eerst daar binnen zien te komen en vervolgens kijken wat daar de beste plek voor mij is. Dus ik heb goede hoop. We gaan het zienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Als ze plek zouden hebben, hadden ze wel vacatures uitstaan.
Niet om negatief te doen, maar ik zou hier ook niet al teveel van verwachten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde net gapen. Maar ik wacht wel even
I knowquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muckje
Jij bent hier ook zeldzaam de laatste tijd
Zal het wel druk hebben op de rechtbank met al die rellenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
I know![]()
Het is krankzinnig druk op het werk en als ik thuis ben, probeer ik de schermtijd toch wat te beperken...
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal het wel druk hebben op de rechtbank met al die rellen
Hele dag oppassen dat je niet op steentjes staatquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik LEGO nog lelijker vind dan barbies.
Leuk voor kinderen hoor en uiteraard een succesvolle formule maar die kleuren en blokjes doen zeer aan mijn ogen van kneuterigheid.quote:
Uurtje ofzoquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor kinderen hoor en uiteraard een succesvolle formule maar die kleuren en blokjes doen zeer aan mijn ogen van kneuterigheid.
US?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Drie kraaien met wie ik nou weer in een online borrel zit
Laten we zeggen, het gaat jullie ook aanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
wss vooral mensen die zichzelf heel belangrijk vinden.
De geloofwaardigheid hiervan heeft een belangrijke afwijking van 100 %quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nog in een conference call met belangrijke mensen
Kan het wel uitleggen maar dan snappen jullie het toch niet en als iemand het toch snapt dan moet ik die vermoordenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid hiervan heeft een belangrijke afwijking van 100 %
Neem je pilletje ff mattiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het wel uitleggen maar dan snappen jullie het toch niet en als iemand het toch snapt dan moet ik die vermoorden
Je belt gewoon sekslijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nog in een conference call met belangrijke mensen
Daar is mijn zonnestraaltjequote:
Heb je zijn 'ik heb echt een Porsche Cayenne hoor'-bewijs nog gezien?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:00 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zoveel poep horen praten als uitstraling
Schaal 1:18 zekerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je zijn 'ik heb echt een Porsche Cayenne hoor'-bewijs nog gezien?
die velg bedoel je?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn meisje zietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Twee oude korstjes en een half plakje kaasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik heb weer brood op de plank gebracht
Met ventiel zekerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn meisje ziet
ja het is geen topsalaris neequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee oude korstjes en een half plakje kaas
Bel nou gewoon het GGZ maar weer eens want tot nu toe heeft het nog weinig geholpen allemaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn meisje ziet
Ja zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:11 schreef Modus het volgende:
[..]
GC / [KSC #12362] Ingesneeuwd__________
Hooguit een beetje stoeienquote:
Oeiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Bel nou gewoon het GGZ maar weer eens want tot nu toe heeft het nog weinig geholpen allemaal.
Dan heb je zn anus nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haags heeft een Groot Hart
zoveel liefde om te geven.
hij is een gever
Correct.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan heb je zn anus nog niet gezien
Ja mja dan krijg k weer een banquote:
Als ik jouw klappen geef?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja mja dan krijg k weer een ban
Kom maarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ik wil wel echt klappen uitdelen dus *schuift je opzij*
Hoeveel al?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja mja dan krijg k weer een ban
Moet je wel een keukentrapje meenemenquote:
Dit jaar nog maar 2quote:
watquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan heb je zn anus nog niet gezien
Etto wil vast welquote:
Oke US Singh Varma.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Yessssss gelukt, Nederland is veilig, weekend
Pfoeh gelukkig maar weerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Yessssss gelukt, Nederland is veilig, weekend
Wel bijzonder dat de EXIF Metadata helemaal blanco is ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:11 schreef Modus het volgende:
[..]
GC / [KSC #12362] Ingesneeuwd__________
Straks ga je met die Hobbit voeten op m'n schoenen staan. Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil jij niet d0dur? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks ga je met die Hobbit voeten op m'n schoenen staan. Ik kijk wel uit.
@dud0r ziet alleen maar tieten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil jij niet d0dur? [ afbeelding ]
Eindelijk de waardering die ik verdienquote:
quote:
Als ik in m'n shirt kijk toch een goede c cup te zienquote:
Das niet goedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Als ik in m'n shirt kijk toch een goede c cup te zien
Oké Braddie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Als ik in m'n shirt kijk toch een goede c cup te zien
Ach hij woont toch al in een Dixie dus laat dat papier maar zitten en doe de deur gewoon op slotquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:34 schreef Solotovski het volgende:
Heeft iemand een rol wcpapier voor uitstraling want hij praat weer poep
Zullen we dan samen de dixie omgooien?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach hij woont toch al in een Dixie dus laat dat papier maar zitten en doe de deur gewoon op slot
Ja?quote:
Goed planquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zullen we dan samen de dixie omgooien?
Portishead toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Comfortably Numb op de radio![]()
![]()
Tuurlijk niet. Mag ik niet van de dokterquote:
hmmm in de warquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink Floyd![]()
![]()
@:LTVDK wat doen we hieraaan
Mja lastig, ze heeft wel heel de dag hard gewerkt dus kan zijn dat ze niet meer helemaal helder kan denken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pink Floyd![]()
![]()
@:LTVDK wat doen we hieraaan
Ik las Alexiaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Alexa is vies https://www.dumpert.nl/item/8056239_9766d5b2
Tien keer op het werk op het grote scherm afgespeeld
Ik denk met dezequote:
ja :pquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk met deze
Maar ik ben geen kenner van Portishead![]()
Dat zou permbanwaardig zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Ze had ook met die versie van Scissor Sisters aan kunnen komen![]()
![]()
Working on itquote:
Straks weer pijlen keilen kijken ??quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Working on it![]()
Ik voelde me een beetje bezwaard om in te bellen bij mijn oud-collega's omdat ik toch geschiedenis ben. Maar ze belden mij
Oh ja Masters hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Straks weer pijlen keilen kijken ??
Wat doe jij hier danquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben de baas van de SC en jij luistert naar je meerdere.
Je kan lekker aan mn puddingbuks zuigenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben de baas van de SC en jij luistert naar je meerdere.
Dat zou nog mild en genadig zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zou permbanwaardig zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde plannen in 't weekend?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[ afbeelding ]
Doe open danquote:
Maar als je die ophaalt kan er toch niemand naar binnenquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:32 schreef Solotovski het volgende:
Als ik maar geen ban krijg oei oei oei
Is er nu nog iemand buiten?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar als je die ophaalt kan er toch niemand naar binnen
Geen idee, ik durf de deur niet open te makenquote:
Nee heb net een toffe portemonnee gekregen van Star Wars dus ik durf niet.quote:
Maar als je die ophaalt kan er toch niemand naar binnenquote:
Cancel je solo nouquote:
Nog iemand die terug komt van het boodschappen doen?quote:
PICquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb net een toffe portemonnee gekregen van Star Wars dus ik durf niet.
In Utrecht gaat er kerktoren om 20.55 luiden voor de avondklokquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:02 schreef gianni61 het volgende:
Maar zou leuk zijn als er een alarm af ging als bij the Purge
Vijftien euro.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil de gordijnen overnemen maar geen idee wat zoiets waard is. jullie een idee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ik heb daar hier niet voor hoeven betalen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil de gordijnen overnemen maar geen idee wat zoiets waard is. jullie een idee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je ze mooi vind en ze zijn nog heel en schoon bieden wat je wil, scheelt je natuurlijk een hoop gedoe en gezeik ook.quote:
Hoe oud zijn ze? Is het een bekend merk? Hoeveel zijn het?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet ik allemaal niet. Gaat mij er meer om dat er dan wat hangtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze? Is het een bekend merk? Hoeveel zijn het?
Euh, vaak niet zo veel omdat t maatwerk isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee en neequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Is er binnen gerookt? Hadden ze een hond of kat?
Kun je t niet omdraaien en vragen wat ze er voor willen hebben?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Gaat mij er meer om dat er dan wat hangten nieuwe dingen weer duur zijn dus doe ik liever dan op een later moment
![]()
200 euro? Het is niet omdat ik ze mooi vind ofzo :p
Ligt eraan hoe wat waar en of je kozijnen een standaard maat zijn. Heb je 'rare' kozijnen moet je ze op maat laten maken en dat kost meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja heb ik net gedaan maar dacht vraag hier ook feedback zodat ik beetje kan inschatten of ze een redelijke prijs gaan vragenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je t niet omdraaien en vragen wat ze er voor willen hebben?
200 zou ik al veel vinden. Gewoon vragen wat ze er voor willen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Gaat mij er meer om dat er dan wat hangten nieuwe dingen weer duur zijn dus doe ik liever dan op een later moment
![]()
200 euro? Het is niet omdat ik ze mooi vind ofzo :p
De hele inboedel?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
Heb maar gevraagd wat hij voor ALLES in gedachte had
Heb het in m'n oude huis gewoon laten hangen. Zo hoefde ik het niet af te voeren en ik zie dat de nieuwe bewoonster nog een deel heeft laten hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Hier zat alle raambekleding gewoon erbij. Inclusief lelijke luxaflex maar nieuw is me te duur. Vitrage, gordijnen en rolgordijn.
Op de foto heb je 3 vouwgordijnen en een gewoon gordijn volgens mij. Dat zal in aanschaf best wat zijn geweest, maar via marktplaats is het niks waard. Ik denk dat met een 50-100 euro je er wel zal zijn. Maar je hebt altijd mensen die er de hoofdprijs voor willen. Ik heb meestal alles geaccepteerd wat iemand wilde laten hangen in ruil voor een paar 10tjes. Dan ruimde ik t wel op en scheelde t hun werk. En kreeg ik soms nog iets wat ik wel van waarde vond er voorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik net gedaan maar dacht vraag hier ook feedback zodat ik beetje kan inschatten of ze een redelijke prijs gaan vragen
ja denk 100 zou ik ook nog wel doen. Denk niet dat ik alle ramen voor 100 euro kan bekleden met iets toch nieuw? En dan koop je ook weer lelijke budget dingen dus schiet het ook niet opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Op de foto heb je 3 vouwgordijnen en een gewoon gordijn volgens mij. Dat zal in aanschaf best wat zijn geweest, maar via marktplaats is het niks waard. Ik denk dat met een 50-100 euro je er wel zal zijn. Maar je hebt altijd mensen die er de hoofdprijs voor willen. Ik heb meestal alles geaccepteerd wat iemand wilde laten hangen in ruil voor een paar 10tjes. Dan ruimde ik t wel op en scheelde t hun werk. En kreeg ik soms nog iets wat ik wel van waarde vond er voor
Wat.... was het jouw pied-a-terre?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt dadelijk de ex bewoner met een roos in zijn mond en een strakke tijgerslip in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |