SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Nope, er gaat geen belletje rinkelenquote:
Ik zie dat ik 'm verhaspeld heb, maar "de dag die je wist dat zou komen" is heerlijk verschrikkelijk.quote:
Ergens op het eind. Lag je zeker al te pitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope, er gaat geen belletje rinkelen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Te nat is ook niet alles nee, dag bank, dag bed, dag autostoelen, dag wrijving.
van welk deel?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens op het eind. Lag je zeker al te pitten.
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.quote:
'Ik ben verder niet zuur en jaloers.'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.
oh ja, ik weet niet of ik die überhaupt heb gezienquote:
Plausibel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.
@Kuukskequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Vies kuukske op, Nudie Lemon Cake.
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogenquote:
Kun je nog wel ruiken?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogen
Het leest wel lekker snel weg op zich, voor het slapen gaan ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Kan ze wel weer een keertje allemaal lezen, maar vind dat ook weer zo zonde. Het is niet alsof ik verder geen boeken op m'n leeslijst had staan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogen
Ik wacht wel tot de film uit komtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het leest wel lekker snel weg op zich, voor het slapen gaan ofzo.
pardon?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Vroeg me laatst af of er ook stiekem corona feestjes worden gehouden zoals ouders soms doen met kinderziektes. Zo van dan heb ik het maar gehad en heb ik antistoffen.
Kan ze weleens in het Nederlands lezenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het leest wel lekker snel weg op zich, voor het slapen gaan ofzo.
Dat zal vast wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Vroeg me laatst af of er ook stiekem corona feestjes worden gehouden zoals ouders soms doen met kinderziektes. Zo van dan heb ik het maar gehad en heb ik antistoffen.
Lekker alle kinderen met elkaar laten spelen, want je kunt sommige ziektes beter als kind krijgen.quote:
waterpokken feestjesquote:
gewoon yolo zonder mondkapje een corona afdeling binnenwandelenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk heb ik het vorig jaar al helemaal in het begin gehad in maart, toen was ik echt ziek en vooral ook heel kortademig. Dus mja ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Oh ja, waterpokkenparty.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
en dan vragen of iemand even vol in je bek wil hoestenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon yolo zonder mondkapje een corona afdeling binnenwandelen
serieus? hahahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
ik hoorde wel op het nieuws van die vrouw die door de verkeerde straat was gereden en gevaccineerd was ipv getest.
Ik denk dat ik dat ook ga proberen. gewoon de auto er tussen duwen en mouw oprollen.
Die zijn er al langquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de film uit komt
Wijf kon ook niet lezen, want ze had een brief gehad en toch was ze ervan overtuigd dat ze gevaccineerd zou worden.quote:
op zich wel raar dat je een spuit laat zetten als je komt voor een wattenstaaf in je neus, maar goed..quote:
De eerste keer dat ik ze las, was in het Nederlands, maar ik kan de vertaling niet meer aan nu.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze weleens in het Nederlands lezenTelt ook als nieuw.
maar als jij denkt dat je gevaccineerd moet worden ipv getest is een spuit niet zo gekquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel raar dat je een spuit laat zetten als je komt voor een wattenstaaf in je neus, maar goed..
Oh, dat vertelden ze op de radio niet er bijquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijf kon ook niet lezen, want ze had een brief gehad en toch was ze ervan overtuigd dat ze gevaccineerd zou worden.
Of ze kan niet zo goed Nederlands, dat kan ook.
wel mooi voer voor de wappies die menen dat je in een teststraat gevaccineerd wordtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel raar dat je een spuit laat zetten als je komt voor een wattenstaaf in je neus, maar goed..
Goedgekeurd door de 1e afdeling en de 2e had weer allerlei documenten nodig "want ouder dan 2 maanden"quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe is t met je hypotheekverhaal?
nee dan niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar als jij denkt dat je gevaccineerd moet worden ipv getest is een spuit niet zo gek
waarom zou je gordelroos krijgen als je waterpokken hebt gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan krijg je later zo'n last van gordelroos dat je van een flat af wil springen.
zit iig ‘positieve’ schot in dan. Ook al duurt het reuen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Goedgekeurd door de 1e afdeling en de 2e had weer allerlei documenten nodig "want ouder dan 2 maanden"
Software was traag ofzo. Maar ik vond het toch slordig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
maar van de ggd is het dan wel weer raar dat ze er een spuit in jassen zonder eerst te controleren wie het is en of die op de lijst staat.
Ja, blijkbaar liep het systeem zo soepel als dikke gerrie door een trechter, dus PRIK.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
maar van de ggd is het dan wel weer raar dat ze er een spuit in jassen zonder eerst te controleren wie het is en of die op de lijst staat.
Mja het is nou niet dat de GGD zo'n ster is met gegevens ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
Zelfde infectie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zou je gordelroos krijgen als je waterpokken hebt gehad
Da's niet hoe immuniteit werkt he.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan krijg je later zo'n last van gordelroos dat je van een flat af wil springen.
Hetzelfde virus. Blijft in je lichaam.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
iets met het systeem was traag en ze zouden de gegevens achteraf wel invullen en toen kwamen ze erachter dat ze helemaal niet voor een vaccinatie kwam.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
Ah kut, de computer hangt weer vast. Ach ja, hier gaan we. Tsjakka!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar liep het systeem zo soepel als dikke gerrie door een trechter, dus PRIK.
quote:Heeft men eenmaal waterpokken doorgemaakt, dan raakt men het virus nooit meer helemaal kwijt; het blijft zich schuilhouden in bepaalde zenuwcellen (het ganglion spinale dat buiten het ruggenmerg ligt). Het virus kan ineens weer actief worden. Dit gebeurt vaker als het immuunsysteem verzwakt is. Dit heeft dan een gordelroosinfectie tot gevolg.
weer wat geleerd.quote:
"Heb je waterpokken gehad, dan blijft het virus in je lichaam. Later kan het gordelroos veroorzaken. Gordelroos komt vooral voor bij ouderen. Gordelroos veroorzaakt jeukende blaasjes op de huid en in sommige gevallen ook tintelingen en brandende pijn"quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het blijft wel even goed uit de vriezer dus lijkt me sterk dat ze van alles weggooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
iets met het systeem was traag en ze zouden de gegevens achteraf wel invullen en toen kwamen ze erachter dat ze helemaal niet voor een vaccinatie kwam.
Ik vraag me trouwens af hoeveel vaccin er eind van de dag weggegooid wordt als niet iedereen naar z'n afspraak komt
Ga onze dokter nou niet uitleggen hoe zo iets werktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hoe immuniteit werkt he.
reuen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit iig ‘positieve’ schot in dan. Ook al duurt het reuen.
Ga jij me nu dit uitleggen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hoe immuniteit werkt he.
Had m'n oma niks meer aanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heb je waterpokken gehad, dan blijft het virus in je lichaam. Later kan het gordelroos veroorzaken. Gordelroos komt vooral voor bij ouderen. Gordelroos veroorzaakt jeukende blaasjes op de huid en in sommige gevallen ook tintelingen en brandende pijn"
Op latere leeftijd kun je daar extreme en blijvende zenuwpijn aan overhouden, echter is er sinds medio 2020 een vaccin tegen.
Ho wacht, de gevierde neurochirurg staat opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga jij me nu dit uitleggen natuurlijk
oh vijf dagen houdbaar na ontdooiing. Dan zal het wel meevallen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft wel even goed uit de vriezer dus lijkt me sterk dat ze van alles weggooien.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho wacht, de gevierde neurochirurg staat op
Ik ken iemand van 53 die midden in het leven stond en die zit nu in een levensbeëindigingstraject erom.quote:
Dat wel. Elke keer na het inleveren weer 10 dagen wachten. Dinsdag hopelijk weer bellen voor informatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit iig ‘positieve’ schot in dan. Ook al duurt het reuen.
En dan blijven mensen nuilen over vaccinaties.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 53 die midden in het leven stond en die zit nu in een levensbeëindigingstraject erom.
Oh god.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga onze dokter nou niet uitleggen hoe zo iets werkt
is inderdaad beter eigenlijk, nu naar buiten gaan, vanavond werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
fuck it, ik ga afsluiten en wat leuks doen. Dat laatste beetje doe ik vanavond wel ofzo.
Kan toch de deur niet uit.
God kan je hier ook niet meer uit helpen.quote:
Ja precies maar goed dat zijn de domme en bange mensen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan blijven mensen nuilen over vaccinaties.
Alleen even kijken of ik het kind ergens kan dumpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is inderdaad beter eigenlijk, nu naar buiten gaan, vanavond werken
De milieustraat zal nog wel open zijn toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen even kijken of ik het kind ergens kan dumpen.
Dan kan ik gewoon een uur of twee gaan trainen
Ik denk meestal aan muilen, maar dat is toch wat anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees het altijd als een typo hahaha
👊quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees het altijd als een typo hahaha
Ja die aantallen weet ik dan weer niet, ik weet dat er een vaccin voor is,190 euro zelf te betalen, en ik weet dat 25 procent van de Europeanen een gordelroosinfectie gedurende het leven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, zonder dollen: het helpt natuurlijk wel als je lichaam iets al herkent vergeleken met een "verse" besmetting als je al ouder bent. Want dat risico hou je ook.
dat doet mij weer aan bekken denkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk meestal aan muilen, maar dat is toch wat anders.
dat is het ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet mij weer aan bekken denken
Is niet helemaal tot in het zuiden doorgedrongen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de beste woorden van de Nederlandse taal.
Hier ook niet hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is niet helemaal tot in het zuiden doorgedrongen.
Het is volgens mij Nijmeegs.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist tot 5 minuten geleden niet eens van het bestaan af er vanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Quirky is mijn lievelingswoordje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de beste woorden van de Nederlandse taal.
O hier gebruiken ze er in mijn familie wel meer van.quote:Nijmeegse woorden
Nuilen (zeuren)
Snol (snoep)
Spiense (gluren)
Schume (zoeken)
Schuumke (schuimpje, onverzorgd iemand)
Stiep (fietsstandaard)
Zeiklim (mier)
Lusepote (lucifers)
Mullemert (knikker)
Makke (ziek)
Lofi (geld)
Stuver (stuiver)
Kadee (prostituee)
Toet (zak(je))
Buis (dronken)
Staon (staan)
Rukske (rokje)
Schuumspaon (schuimspaan)
Piluir (pilaar)
Boks (broek)
Menneke (jongetje)
Dat doet me denken aan van die altomeisjes die zichzelf lekker uniek vinden, met hun Nightmare Before Christmas-tattoo en gekleurde haar.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Quirky is mijn lievelingswoordje.
Snol?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O hier gebruiken ze er in mijn familie wel meer van.
Nee, schume.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snol?
zitten wel een paar limburgse woorden tussen
Dit klopt exact, daar val ik ook als een blok voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan van die altomeisjes die zichzelf lekker uniek vinden, met hun Nightmare Before Christmas-tattoo en gekleurde haar.
Mja, even snel rondneuzen leert me dat het in de meeste gevallen vooral irritant is, gordelroos. Waterpokken als volwassene komt dan wel weer veel harder aan dan als kind, dus vanuit die hoek snap ik wel de "je kan het beter gehad hebben".quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die aantallen weet ik dan weer niet, ik weet dat er een vaccin voor is,190 euro zelf te betalen, en ik weet dat 25 procent van de Europeanen een gordelroosinfectie gedurende het leven.
Dat is in Brabant toch ook gewoon een heel gewoon woord?quote:
wel fijn dat jullie Spiense ook gebruikenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:51 schreef CherryLips het volgende:
En toet zal wel uit het Duits komen. Ik ken het als 'gezicht'.
Is ook zo maar ik bedoel, waarom zou je het niet proberen te voorkomen door een vaccinatie te nemen, schijnt echt vreselijke blijvende napijn te zijn omdat het je zenuweneindes aanvalt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, even snel rondneuzen leert me dat het in de meeste gevallen vooral irritant is, gordelroos. Waterpokken als volwassene komt dan wel weer veel harder aan dan als kind, dus vanuit die hoek snap ik wel de "je kan het beter gehad hebben".
Ik kom niet eens uit Nijmegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel fijn dat jullie Spiense ook gebruiken
Spiense (gluren)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is in Brabant toch ook gewoon een heel gewoon woord?
Viel mij ook opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snol?
zitten wel een paar limburgse woorden tussen
Maar spiens je wel?quote:
Waarschijnlijk omdat er relatief recent een positief advies over is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook zo maar ik bedoel, waarom zou je het niet proberen te voorkomen door een vaccinatie te nemen, schijnt echt vreselijke blijvende napijn te zijn omdat het je zenuweneindes aanvalt.
https://www.rivm.nl/gordelroos/gordelroosvaccinatiequote:Op 15 juli 2019 heeft de Gezondheidsraad een advies uitgebracht over een nieuw vaccin tegen gordelroos (ShingrixŽ). Dit vaccin voorkomt negen van de tien gevallen van gordelroos. Bovendien lijkt de bescherming ook lang aan te houden. De Gezondheidsraad is daarom positief over dit vaccin. Het is sinds 1 juni 2020 beschikbaar in Nederland.
Ja daar heb ik het inderdaad ook van.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er relatief recent een positief advies over is.
[..]
https://www.rivm.nl/gordelroos/gordelroosvaccinatie
Las ook wel ergens (weet even niet meer waar) dat er over gebabbeld wordt om 'm in het vaccinatieprogramma op te nemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het inderdaad ook van.
En ook prima in het Brabants.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spiense (gluren)
Schume (zoeken)
Schuumke (schuimpje, onverzorgd iemand)
Stiep (fietsstandaard)
Stuver (stuiver)
Staon (staan)
Rukske (rokje)
Boks (broek)
Menneke (jongetje)
Werken ook gewoon prima in het limburgs
Klopt, dat had ik ook ergens vernomen, niet iedere huisarts wil hem zetten ook geloof ik maar je kunt via de RIVM bij de GGD aankloppen, ik ken wat mensen die dat al gedaan hebben zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Las ook wel ergens (weet even niet meer waar) dat er over gebabbeld wordt om 'm in het vaccinatieprogramma op te nemen.
Een snol met een kort rukske, maar ze is nog jong, nog mer een kuukskequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:59 schreef Koen66 het volgende:
dus snol met een rukske klinkt wel zuidelijk maar slaat nergens op
heb de verwarming uit gezet.quote:
Hoe word je bonbontester?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als het goed is worden vandaag mijn testbonbons bezorgd![]()
Ik doe wel vaker mee met smaaktesten. Kreeg via mail uitnodiging voor bonbons..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe word je bonbontester?
Ik vraag dit voor een vriend CherryLips
nice.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe wel vaker mee met smaaktesten. Kreeg via mail uitnodiging voor bonbons..
Vertel me veel meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe wel vaker mee met smaaktesten. Kreeg via mail uitnodiging voor bonbons..
Kaasmandjuuuhquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Plat Bosch’ is wel lelijk, alle daogon maondag met oe vies broat en ge wittur echt ginnen kut van gij, koekwous.
Ik heb echt al van alles mogen testen. Van bier tot vlees en van friet/mayonaise tot yoghurtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
Al lang niet meer gehad.
Wel ooit verschillende nieuwe smaken lipton ice tea en een keer verschillende stegeman worsten.
Het lelijkste Brabantse accent is toch wel Tilburgs hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Plat Bosch’ is wel lelijk, alle daogon maondag met oe vies broat en ge wittur echt ginnen kut van gij, koekwous.
Ja totaal mee eens, niet te doen, ver-schrik-ke-lijk taaltje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lelijkste Brabantse accent is toch wel Tilburgs hoor
Ik had eens met wat vrienden een hele avond zitten klooien over spoonerisms, en toen gingen we naar New Kids, deel 2 geloof ik, en daarin riep iemand Kaasmandjuuuh in plaats van Maaskantjuuh en qua timing was dat wel perfectquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wah ge in oew kupke hed, hedde nie in oew kuntje.
behalve als het een piemel is..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wah ge in oew kupke hed, hedde nie in oew kuntje.
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mir haor op oe balle dan op oe kupke?
Oh ik ken hem als 'dat je oren sneller groeien dan je kupke', maar dan kan ook de gecensureerde versie zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mir haor op oe balle dan op oe kupke?
Ik heb dat niet echt, ondanks dat ik al heel mijn leven in Brabant woon. Komt denk omdat mijn ouders van boven de rivieren komen en hier in het dorp ook redelijk wat 'import' woont uit de regio Dordt/Rotterdam. Heb alleen soms wel onbewust die lelijke Dordtse IJquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best wel blij met mijn Brabantse tongval
Idem maar dan met schedel, dat zijn de nettere ABN varianten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ik ken hem als 'dat je oren sneller groeien dan je kupke', maar dan kan ook de gecensureerde versie zijn.
Ken je de ziekte van Hedel?
Ja zelfde soort ziekte als die van Rupke/Röpke.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ik ken hem als 'dat je oren sneller groeien dan je kupke', maar dan kan ook de gecensureerde versie zijn.
Ken je de ziekte van Hedel?
Hij stond in het stripboek van Vijftien-en-een-half, dat was mijn bijbel vroegerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zelfde soort ziekte als die van Rupke/Röpke.
Maar ik ken 'm alleen in de versie die US noemde.
Mijn ouders komen wel gewoon hier uit de regio. Opgegroeid tussen de Brabo's en een aantal verdwaalde Limbo.'squote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt, ondanks dat ik al heel mijn leven in Brabant woon. Komt denk omdat mijn ouders van boven de rivieren komen en hier in het dorp ook redelijk wat 'import' woont uit de regio Dordt/Rotterdam. Heb alleen soms wel onbewust die lelijke Dordtse IJ
Ik ben benieuwd hoe dat klinkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
Als ik echt dronken ben praat ik plat Schots en Bosch' door elkaar, niet te doen
Je doet net alsof Weert iets met Limburg te maken heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn ouders komen wel gewoon hier uit de regio. Opgegroeid tussen de Brabo's en een aantal verdwaalde Limbo.'s
Ik heb vanaf mijn 17 tot mijn 21ste op school gezeten in Weert. Ik betrapte me soms toen wel op woordjes als dat is van mich...
Maar daar ben ik al weer even van genezen(sorry Gianni )
Nijmegen vindt zichzelf zo'n soort half Italië of zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je doet net alsof Weert iets met Limburg te maken heeft
Alles boven Sittard is Holland
Geen idee, ik weet dat ik ooit in Nijmegen ben geweest bij een ijshockey wedstrijd, maar verder ben ik er niet bekend.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijmegen vindt zichzelf zo'n soort half Italië of zo
Misschien moet je je schoolgeld terugvragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij hoort dus bij de mensen uit Heerlen en Kerkrade lees ik. Dan vind ik het niet erg dat ik iets daarboven sta.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heerlen is denk ik wel de meest naargeestige plek in Nederland.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hoort dus bij de mensen uit Heerlen en Kerkrade lees ik. Dan vind ik het niet erg dat ik iets daarboven sta.
beter dan Maastricht welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hoort dus bij de mensen uit Heerlen en Kerkrade lees ik. Dan vind ik het niet erg dat ik iets daarboven sta.
Dat heeft ie wel verdiend na de 14 dagen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
Een vriend van me heeft zn 14 dagen quarantaine in Australie overleefd en stuurt nu foto's van hoe hij bier zit te tanken op het terras
ja, na 14 dagen opgesloten zitten met vrouw en 2 kinderenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel verdiend na de 14 dagen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, na 14 dagen opgesloten zitten met vrouw en 2 kinderen
Preciesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
ik hoorde wel op het nieuws van die vrouw die door de verkeerde straat was gereden en gevaccineerd was ipv getest.
Ik denk dat ik dat ook ga proberen. gewoon de auto er tussen duwen en mouw oprollen.
quote:China warns Taiwan independence 'means war' as US pledges support
https://www.bbc.com/news/world-asia-55851052
Verkeerde volgorde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Ah, history repeats itself, eerst een pandemie en dan straks weer een wereldoorlog
[..]
Een zwervert?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik zag net iemand die gewoon op blote voeten loopt in winkels
Ja mag wel een beetje variatie inzitten toch?quote:
Stemrecht voor vrouwen afpakken vind ik er ook wel bij horen als we toch gaan husselen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mag wel een beetje variatie inzitten toch?
nee dat was juist rare geen zwerver ....quote:
heb je hoge koorts?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stemrecht voor vrouwen afpakken vind ik er ook wel bij horen als we toch gaan husselen.
We hebben al een soort drooglegging met de gesloten horecaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stemrecht voor vrouwen afpakken vind ik er ook wel bij horen als we toch gaan husselen.
Als Baudet nu nog een kek snorretje laat staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben al een soort drooglegging met de gesloten horeca
Nah, Tjerrie is zijn 'shine' kwijt, vrees meer voor types als Willempie Engerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Baudet nu nog een kek snorretje laat staan.
Waar testen ze hem eigenlijk op dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alweer? Hij is al zo’n 15x getest.
En met een wapenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:43 schreef Puala het volgende:
Noodverordening rondom een winkelplein. En dan staat er: Er geldt een verbod op voorwerpen die als wapen kunnen worden gebruikt en op gezichtsbedekkende kleding.
Hoe ga je dan de winkels in? Zonder mondkapje?
IQ. Al vijftien keer geprobeerd maar die meter blijft maar 0 aangeven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar testen ze hem eigenlijk op dan?
Mondkapje mag je dan pas in de winkel op zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:43 schreef Puala het volgende:
Noodverordening rondom een winkelplein. En dan staat er: Er geldt een verbod op voorwerpen die als wapen kunnen worden gebruikt en op gezichtsbedekkende kleding.
Hoe ga je dan de winkels in? Zonder mondkapje?
Nee die is niet slim genoeg en te ver koekkoek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah, Tjerrie is zijn 'shine' kwijt, vrees meer voor types als Willempie Engerd.
Ja dat is de vraag. Misschien op rabies steeds.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar testen ze hem eigenlijk op dan?
En in Duitsland komen de concentratiekampen weer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben al een soort drooglegging met de gesloten horeca
4x pas hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alweer? Hij is al zo’n 15x getest.
zin in boerenkoolstamppotquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat gaan we koken vandaag?
Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat gaan we koken vandaag?
best lekker jaquote:
Zit er een gekkenhuis in de buurt?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://ibb.co/CnJJfdX dit is geen zwerver en zie die ring om zijn teen. zo loopt hij gewoon buiten en in winkels![]()
![]()
![]()
ik ga voor hutspot vandaag met verse worstquote:
niet eens hij was met een vrouw van in de 50 en hij is rond dertig denk dat ze moeder erbij was.. lekker met je blote voeten lopen overal.. buiten ook in de hondenpis ect.. had een spijkerbroek aan gebreide trui . zag er verder verzorgd uitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit er een gekkenhuis in de buurt?
neefje van US denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet eens hij was met een vrouw van in de 50 en hij is rond dertig denk dat ze moeder erbij was.. lekker met je blote voeten lopen overal.. buiten ook in de hondenpis ect.. had een spijkerbroek aan gebreide trui . zag er verder verzorgd uit
Zo lang het zijn neef isquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik gaan sparen voor een kroon op mijn kies jeej.
ja, maar veel andere keuzes zijn er waarschijnlijk niet?quote:
Ja naja ze zegt ik kan wel klein beetje vulling weghalen en daar nieuwe doen maar voor de toekomst is een kroon beter zegt ze. Het heeft gelukkig geen haastquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar veel andere keuzes zijn er waarschijnlijk niet?
Of er uit trekken, maar ja..
Wat kost het hier dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Dus denk/hoop deze zomer genoeg geld te hebben.
Ik heb begroting van 600 euro gekregen MAAR ze zei dan heeft ze het wel ruim geschat, ze zegt liever dat ik dan geld over hou dan dat het juist meer gaat kosten.quote:
Exact het juiste antwoordquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ga voor hutspot vandaag met verse worst
Krijg je er eentje uit de lokale steengroeve die licht geeft als het donker is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgenomen dat ik het in Hongarije laat doen. Kost daar de helft.
Huh, dat valt me nog reuze mee. Ging hier uit van het dubbele eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb begroting van 600 euro gekregen MAAR ze zei dan heeft ze het wel ruim geschat, ze zegt liever dat ik dan geld over hou dan dat het juist meer gaat kosten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je er eentje uit de lokale steengroeve die licht geeft als het donker is.
Persze szép női fogorvosokquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Prima tandartsen daar hoor. Half Oostenrijk heeft een Hongaarse tandarts. Zelfs mijn gratis ziekenfondstandarts leverde prima werk.
dat is inderdaad wel fijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Wel chill dat ik mijn vaders tv krijg.Kan ik het plan voor een nieuwe tv wel verschuiven naar volgend jaar.
Ik googelde op szép nőquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, mijn tandarts was geen szép nő
Nog steeds wel een wat ouder ding maar ja boeiend ook. Wel stuk jonger dan de tv die ik nu heb iig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel fijn
Zullen wij een Hongaarse poetsdame in dienst nemen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel fijn
duquote:
dus vooruitgangquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds wel een wat ouder ding maar ja boeiend ook. Wel stuk jonger dan de tv die ik nu heb iig.
Als jij daar behoefte aan hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij een Hongaarse poetsdame in dienst nemen?
Ik niet, maar dan hoef jij niet te poetsen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Als jij daar behoefte aan hebt
quote:
sweetquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet, maar dan hoef jij niet te poetsen.
welke zon?quote:
quote:
mazzelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 euro, bij een kantoor weg volgens mij want ze verkopen ook allemaal bureaus enz. Wel goede deal denk ik?Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Voor een 10tje lijkt me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 euro, bij een kantoor weg volgens mij want ze verkopen ook allemaal bureaus enz. Wel goede deal denk ik?ik zou alleen armsteunen missen..
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Lekker zacht aan oe kuntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 euro, bij een kantoor weg volgens mij want ze verkopen ook allemaal bureaus enz. Wel goede deal denk ik?
Haha ja, steeds je armen in het luchtledige.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor een 10tje lijkt me welik zou alleen armsteunen missen..
Oh nee ik juist niet, had ik altijd ruzie mee met mijn bureau.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor een 10tje lijkt me welik zou alleen armsteunen missen..
Nee op mijn bureau?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, steeds je armen in het luchtledige.
Ideaal voor vrouwen eigenlijk wel, krijg je minder snel van die kipfilets hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, steeds je armen in het luchtledige.
Schuin iig haha. Met mijn linker arm steun ik op mijn bureau en met rechterarm bedien ik de muis en leun ik dus ook half op mijn bureau.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schuin iig haha. Met mijn linker arm steun ik op mijn bureau en met rechterarm bedien ik de muis en leun ik dus ook half op mijn bureau.
Regionaal Uitgedunde Dienstregeling?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt er op dat er de komende nou, 12-16u wel een SpaceX starship testlancering gedaan wordthopelijk geen RUD dit keer.
Jij hebt flaporen, dode vissenogen, kleine borsten, een aardappelneus en hangende mondhoeken, wel redelijk horloge en een snotgootje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen betere foto vinden maar vaak zit ik zo als ik beetje aan het scrollen ben of ik iets kijk ofzo.
Ja en dan na 5 seconden denken "wat kwam ik hier ook alweer doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen betere foto vinden maar vaak zit ik zo als ik beetje aan het scrollen ben of ik iets kijk ofzo.
Rapid Unscheduled Disassemblyquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regionaal Uitgedunde Dienstregeling?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan na 5 seconden denken "wat kwam ik hier ook alweer doen?"
Is ook wel weer zo maar denk dat ik met een bureaustoel wel weer rechter ga zitten.quote:
PAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Als nu ook nog even iemand mijn tv ophaalt voor een paar euro dan heb ik de stoel weer gratis.
Zet je dat in de advertentie. Geen genuil.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Gratis weggeven kan altijd nog hahaha maar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in want krijg ik een lading aan zielige berichtjes enz.
geen genuil geen gejuinquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet je dat in de advertentie. Geen genuil.
Oh ja, zometeen komt iemand kijken naar een stoel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Gratis weggeven kan altijd nog hahaha maar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in want krijg ik een lading aan zielige berichtjes enz.
En hoe ga je dat precies doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, zometeen komt iemand kijken naar een stoel.
Ik ga hem gewoon dwingen dat die dat ding mee neemt.
Goh.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dienstmededeling:
Vegetarische "draadjesvleesch" kroketten hoeven ook niet meer gekocht te worden
Gewoon de hele stoel erin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
Of hij douwt een dynamiet staaf in said person's ass. als in the boys
gewoon niet laten uitstappen, meteen naar de auto toe rennen en die stoel er in gooien.quote:
Ken jij niet wat topkoks die een paar kaviaarkroketten kunnen komen brengen?quote:
Dit wil ik zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon niet laten uitstappen, meteen naar de auto toe rennen en die stoel er in gooien.
ik niet, dat ding is te zwaar om mee te rennenquote:
Dit maakt het nog leuker als toeschouwer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, dat ding is te zwaar om mee te rennen
Beetje zonde van de kaviaar lijkt me.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken jij niet wat topkoks die een paar kaviaarkroketten kunnen komen brengen?![]()
Daar heb ik meer an dan "Goh"
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zus heeft vanmiddag twee-en-een-half uur aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken voor een Corona vaccin voor mijn vader, nu heeft ze een klacht aan haar broek hangen wegens belediging en poging tot omkoping
@Koen66quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:41 schreef Koen66 het volgende:
@:Gruj0 ook al lang niet meer gesignaleerd hier
Huh tot omkoping? Wat is er gaandequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zus heeft vanmiddag twee-en-een-half uur aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken voor een Corona vaccin voor mijn vader, nu heeft ze een klacht aan haar broek hangen wegens belediging en poging tot omkoping
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
@:Koen66
@:IJsdraakje
@:Kwiwi
@:FranticDJ
@:bitterbal
@:Dr_Flash
@:Bomenverzameling
@:Budapestenaar
@:CherryLips
@:Liesje1979
HALL0N ALLEN!
![]()
![]()
![]()
Heb ik iemand gemist?
Ja mijquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
HALL0N ALLEN!
![]()
![]()
![]()
Heb ik iemand gemist?
Ik ben er wanneer je me nodig hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]he's back
We liepen de bewonerlijst door gisteren en kwamen wat afwezigen tegen
GEEF DIE MAN GEWOON EEN SPUITJE DOMME TRAGE KUT OF WIL JE ER ANDERS GELD VOOR HEBBEN OF WAT?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Huh tot omkoping? Wat is er gaande
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
HALL0N ALLEN!
![]()
![]()
![]()
Heb ik iemand gemist?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GEEF DIE MAN GEWOON EEN SPUITJE DOMME TRAGE KUT OF WIL JE ER ANDERS GELD VOOR HEBBEN OF WAT?
Zoiets schat ik wel in.
Corona is fake newsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Was wel echt belachelijk stil bij de teststraat
10 februari tweede gaan halenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GEEF DIE MAN GEWOON EEN SPUITJE DOMME TRAGE KUT OF WIL JE ER ANDERS GELD VOOR HEBBEN OF WAT?
Zoiets schat ik wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |