SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Nope, er gaat geen belletje rinkelenquote:
Ik zie dat ik 'm verhaspeld heb, maar "de dag die je wist dat zou komen" is heerlijk verschrikkelijk.quote:
Ergens op het eind. Lag je zeker al te pitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope, er gaat geen belletje rinkelen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Te nat is ook niet alles nee, dag bank, dag bed, dag autostoelen, dag wrijving.
van welk deel?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens op het eind. Lag je zeker al te pitten.
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.quote:
'Ik ben verder niet zuur en jaloers.'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.
oh ja, ik weet niet of ik die überhaupt heb gezienquote:
Plausibel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.
@Kuukskequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Vies kuukske op, Nudie Lemon Cake.
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogenquote:
Kun je nog wel ruiken?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogen
Het leest wel lekker snel weg op zich, voor het slapen gaan ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Kan ze wel weer een keertje allemaal lezen, maar vind dat ook weer zo zonde. Het is niet alsof ik verder geen boeken op m'n leeslijst had staan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogen
Ik wacht wel tot de film uit komtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het leest wel lekker snel weg op zich, voor het slapen gaan ofzo.
pardon?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Vroeg me laatst af of er ook stiekem corona feestjes worden gehouden zoals ouders soms doen met kinderziektes. Zo van dan heb ik het maar gehad en heb ik antistoffen.
Kan ze weleens in het Nederlands lezenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het leest wel lekker snel weg op zich, voor het slapen gaan ofzo.
Dat zal vast wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Vroeg me laatst af of er ook stiekem corona feestjes worden gehouden zoals ouders soms doen met kinderziektes. Zo van dan heb ik het maar gehad en heb ik antistoffen.
Lekker alle kinderen met elkaar laten spelen, want je kunt sommige ziektes beter als kind krijgen.quote:
waterpokken feestjesquote:
gewoon yolo zonder mondkapje een corona afdeling binnenwandelenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk heb ik het vorig jaar al helemaal in het begin gehad in maart, toen was ik echt ziek en vooral ook heel kortademig. Dus mja ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Oh ja, waterpokkenparty.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
en dan vragen of iemand even vol in je bek wil hoestenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon yolo zonder mondkapje een corona afdeling binnenwandelen
serieus? hahahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
ik hoorde wel op het nieuws van die vrouw die door de verkeerde straat was gereden en gevaccineerd was ipv getest.
Ik denk dat ik dat ook ga proberen. gewoon de auto er tussen duwen en mouw oprollen.
Die zijn er al langquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de film uit komt
Wijf kon ook niet lezen, want ze had een brief gehad en toch was ze ervan overtuigd dat ze gevaccineerd zou worden.quote:
op zich wel raar dat je een spuit laat zetten als je komt voor een wattenstaaf in je neus, maar goed..quote:
De eerste keer dat ik ze las, was in het Nederlands, maar ik kan de vertaling niet meer aan nu.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze weleens in het Nederlands lezenTelt ook als nieuw.
maar als jij denkt dat je gevaccineerd moet worden ipv getest is een spuit niet zo gekquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel raar dat je een spuit laat zetten als je komt voor een wattenstaaf in je neus, maar goed..
Oh, dat vertelden ze op de radio niet er bijquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijf kon ook niet lezen, want ze had een brief gehad en toch was ze ervan overtuigd dat ze gevaccineerd zou worden.
Of ze kan niet zo goed Nederlands, dat kan ook.
wel mooi voer voor de wappies die menen dat je in een teststraat gevaccineerd wordtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel raar dat je een spuit laat zetten als je komt voor een wattenstaaf in je neus, maar goed..
Goedgekeurd door de 1e afdeling en de 2e had weer allerlei documenten nodig "want ouder dan 2 maanden"quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe is t met je hypotheekverhaal?
nee dan niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar als jij denkt dat je gevaccineerd moet worden ipv getest is een spuit niet zo gek
waarom zou je gordelroos krijgen als je waterpokken hebt gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan krijg je later zo'n last van gordelroos dat je van een flat af wil springen.
zit iig ‘positieve’ schot in dan. Ook al duurt het reuen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Goedgekeurd door de 1e afdeling en de 2e had weer allerlei documenten nodig "want ouder dan 2 maanden"
Software was traag ofzo. Maar ik vond het toch slordig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
maar van de ggd is het dan wel weer raar dat ze er een spuit in jassen zonder eerst te controleren wie het is en of die op de lijst staat.
Ja, blijkbaar liep het systeem zo soepel als dikke gerrie door een trechter, dus PRIK.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
maar van de ggd is het dan wel weer raar dat ze er een spuit in jassen zonder eerst te controleren wie het is en of die op de lijst staat.
Mja het is nou niet dat de GGD zo'n ster is met gegevens ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
Zelfde infectie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zou je gordelroos krijgen als je waterpokken hebt gehad
Da's niet hoe immuniteit werkt he.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan krijg je later zo'n last van gordelroos dat je van een flat af wil springen.
Hetzelfde virus. Blijft in je lichaam.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
iets met het systeem was traag en ze zouden de gegevens achteraf wel invullen en toen kwamen ze erachter dat ze helemaal niet voor een vaccinatie kwam.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee dan niet.
Ah kut, de computer hangt weer vast. Ach ja, hier gaan we. Tsjakka!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar liep het systeem zo soepel als dikke gerrie door een trechter, dus PRIK.
quote:Heeft men eenmaal waterpokken doorgemaakt, dan raakt men het virus nooit meer helemaal kwijt; het blijft zich schuilhouden in bepaalde zenuwcellen (het ganglion spinale dat buiten het ruggenmerg ligt). Het virus kan ineens weer actief worden. Dit gebeurt vaker als het immuunsysteem verzwakt is. Dit heeft dan een gordelroosinfectie tot gevolg.
weer wat geleerd.quote:
"Heb je waterpokken gehad, dan blijft het virus in je lichaam. Later kan het gordelroos veroorzaken. Gordelroos komt vooral voor bij ouderen. Gordelroos veroorzaakt jeukende blaasjes op de huid en in sommige gevallen ook tintelingen en brandende pijn"quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het blijft wel even goed uit de vriezer dus lijkt me sterk dat ze van alles weggooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
iets met het systeem was traag en ze zouden de gegevens achteraf wel invullen en toen kwamen ze erachter dat ze helemaal niet voor een vaccinatie kwam.
Ik vraag me trouwens af hoeveel vaccin er eind van de dag weggegooid wordt als niet iedereen naar z'n afspraak komt
Ga onze dokter nou niet uitleggen hoe zo iets werktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hoe immuniteit werkt he.
reuen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit iig ‘positieve’ schot in dan. Ook al duurt het reuen.
Ga jij me nu dit uitleggen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet hoe immuniteit werkt he.
Had m'n oma niks meer aanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heb je waterpokken gehad, dan blijft het virus in je lichaam. Later kan het gordelroos veroorzaken. Gordelroos komt vooral voor bij ouderen. Gordelroos veroorzaakt jeukende blaasjes op de huid en in sommige gevallen ook tintelingen en brandende pijn"
Op latere leeftijd kun je daar extreme en blijvende zenuwpijn aan overhouden, echter is er sinds medio 2020 een vaccin tegen.
Ho wacht, de gevierde neurochirurg staat opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga jij me nu dit uitleggen natuurlijk
oh vijf dagen houdbaar na ontdooiing. Dan zal het wel meevallen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft wel even goed uit de vriezer dus lijkt me sterk dat ze van alles weggooien.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho wacht, de gevierde neurochirurg staat op
Ik ken iemand van 53 die midden in het leven stond en die zit nu in een levensbeëindigingstraject erom.quote:
Dat wel. Elke keer na het inleveren weer 10 dagen wachten. Dinsdag hopelijk weer bellen voor informatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit iig ‘positieve’ schot in dan. Ook al duurt het reuen.
En dan blijven mensen nuilen over vaccinaties.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 53 die midden in het leven stond en die zit nu in een levensbeëindigingstraject erom.
Oh god.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga onze dokter nou niet uitleggen hoe zo iets werkt
is inderdaad beter eigenlijk, nu naar buiten gaan, vanavond werkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
fuck it, ik ga afsluiten en wat leuks doen. Dat laatste beetje doe ik vanavond wel ofzo.
Kan toch de deur niet uit.
God kan je hier ook niet meer uit helpen.quote:
Ja precies maar goed dat zijn de domme en bange mensen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan blijven mensen nuilen over vaccinaties.
Alleen even kijken of ik het kind ergens kan dumpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is inderdaad beter eigenlijk, nu naar buiten gaan, vanavond werken
De milieustraat zal nog wel open zijn toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen even kijken of ik het kind ergens kan dumpen.
Dan kan ik gewoon een uur of twee gaan trainen
Ik denk meestal aan muilen, maar dat is toch wat anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees het altijd als een typo hahaha
👊quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lees het altijd als een typo hahaha
Ja die aantallen weet ik dan weer niet, ik weet dat er een vaccin voor is,190 euro zelf te betalen, en ik weet dat 25 procent van de Europeanen een gordelroosinfectie gedurende het leven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, zonder dollen: het helpt natuurlijk wel als je lichaam iets al herkent vergeleken met een "verse" besmetting als je al ouder bent. Want dat risico hou je ook.
dat doet mij weer aan bekken denkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk meestal aan muilen, maar dat is toch wat anders.
dat is het ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet mij weer aan bekken denken
Is niet helemaal tot in het zuiden doorgedrongen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de beste woorden van de Nederlandse taal.
Hier ook niet hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is niet helemaal tot in het zuiden doorgedrongen.
Het is volgens mij Nijmeegs.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist tot 5 minuten geleden niet eens van het bestaan af er vanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Quirky is mijn lievelingswoordje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de beste woorden van de Nederlandse taal.
O hier gebruiken ze er in mijn familie wel meer van.quote:Nijmeegse woorden
Nuilen (zeuren)
Snol (snoep)
Spiense (gluren)
Schume (zoeken)
Schuumke (schuimpje, onverzorgd iemand)
Stiep (fietsstandaard)
Zeiklim (mier)
Lusepote (lucifers)
Mullemert (knikker)
Makke (ziek)
Lofi (geld)
Stuver (stuiver)
Kadee (prostituee)
Toet (zak(je))
Buis (dronken)
Staon (staan)
Rukske (rokje)
Schuumspaon (schuimspaan)
Piluir (pilaar)
Boks (broek)
Menneke (jongetje)
Dat doet me denken aan van die altomeisjes die zichzelf lekker uniek vinden, met hun Nightmare Before Christmas-tattoo en gekleurde haar.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Quirky is mijn lievelingswoordje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |