SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
@Amarantha, nou goed?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta niet in het lijstje dus voel mij niet aangesproken.
Wie is jij?quote:
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?quote:
En terecht, die kut leraren hebben altijd maar vakantie !quote:
Nou mij nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zonde van de kaviaar lijkt me.
lekker lekker. nopequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?
Hoi ik ben jacq. Best een leuke userquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
@:Amarantha, nou goed?
[..]
Wie is jij?![]()
[..]
Goed, de jouwe? Nog bootje wezen varen?
Sprak m'n leraar van groep 8, die geeft nu les in de brugklas vlakbij waar ik woon. Die is er wel aardig klaar mee op deze manierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En terecht, die kut leraren hebben altijd maar vakantie !
Nou de vorige keer dat ik bij deze straat was moest ik al begin van de straat aansluiten in de rij. Nu kon ik zo de loods in rijden en hadden ze maar 2 testbanen open en kon ik zo doorrijden.quote:
narcistquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi ik ben jacq. Best een leuke user
Succes met verhuizen dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker lekker. nopena 't weekend verhuizen
Hoiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi ik ben jacq. Best een leuke user
quote:
Mijn groep 8 leraar was een grandioze klootzak.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sprak m'n leraar van groep 8, die geeft nu les in de brugklas vlakbij waar ik woon.
Gelijk gestrikt voor een gastles natuurlijk
Nicequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn groep 8 leraar was een grandioze klootzak.
Mijn groep 7 leraar is nog een tijd mijn overbuurman geweest
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnavalquote:
er gebeurt nu sowieso niks in die vakantiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnaval
Mja, mn huisarts riep een week of 2 geleden via de mail (in een mail aan de risicogroep) dat ie verwacht in februari te vaccineren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en vervolgens krijgen we het nauwelijks
de grootste schijt-aan-maatregelen-persoon die ik ken is naar Oostenrijk gegaan voor een skilerarescursus. maar loopt nu te huilen dat ze 2 weken in quarantaine moet in NL. Waar ze ook schijt aan heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het vorig jaar allemaal door misgegaan, al die wintersport en carnaval
niet helemaal afaik?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:17 schreef Koen66 het volgende:
al zou het ook wel weer eens tijd worden de winkels te openen, in BE zijn ze sinds half december gewoon open
als je graag een nieuwe broek wil kopen is er vast wel een bospaadje ergensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet helemaal afaik?
anyway. de grens is dicht voor niet noodzakelijke verplaatsingen. En ze controleren aan de grens.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de grootste schijt-aan-maatregelen-persoon die ik ken is naar Oostenrijk gegaan voor een skilerarescursus. maar loopt nu te huilen dat ze 2 weken in quarantaine moet in NL. Waar ze ook schijt aan heeft natuurlijk.
Skileraar Bruin?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de grootste schijt-aan-maatregelen-persoon die ik ken is naar Oostenrijk gegaan voor een skilerarescursus. maar loopt nu te huilen dat ze 2 weken in quarantaine moet in NL. Waar ze ook schijt aan heeft natuurlijk.
oh geen idee. maar begin van het jaar stonden er wel containers, hopen zand en onverlichte betonblokken op de weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je graag een nieuwe broek wil kopen is er vast wel een bospaadje ergens
¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dus die mag gewoon naar Oostenrijk zonder quarantaine? Mag ik als buurland niet eens..
Ik ben ook al een illegale route aan het plannen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je graag een nieuwe broek wil kopen is er vast wel een bospaadje ergens
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan nu misschien eindelijk eens het tsjernobyl boek uitlezen
Stelletje criminelen hierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook al een illegale route aan het plannen.
en daar regelt ie dan geen werkgeversverklaring voor..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook al een illegale route aan het plannen.
Zou nog wel kunnen maar dan betrek ik andere mensen bij het flessen en dat is niet mijn stijl.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en daar regelt ie dan geen werkgeversverklaring voor..
hue hue huequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen maar dan betrek ik andere mensen bij het flessen en dat is niet mijn stijl.
Hmm, trekt mij niet heel erg maar denk dat Gergi het juist wel een interessant boek zou vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben in die nieuwe van Christopher Paolini bezig. Het onderwerp ligt me niet heel erg, en ga van wtf naar wtf maar het blijft me wel trekken
Eragon-serie vond ik heel goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, trekt mij niet heel erg maar denk dat Gergi het juist wel een interessant boek zou vinden.
Nee de stop was doorgeslagen en ik zit nog te wachten op de electricien die we blijkbaar niet hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups, stroom op het hek zeker?
*voelt voorzichtig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee de stop was doorgeslagen en ik zit nog te wachten op de electricien die we blijkbaar niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |