SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar...
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ik weet nou niet of je hier boos om moet worden of verdrietig. Ze gaan hier gewoon weer punten weggeven als de mongolen die ze zijn.![]()
Je weet dat er nog een halfuur te spelen is?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nou niet of je hier boos om moet worden of verdrietig. Ze gaan hier gewoon weer punten weggeven als de mongolen die ze zijn.![]()
Want ze creëren al zoveel kansen afgelopen uur?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat er nog een halfuur te spelen is?![]()
Het gaat niet om het afgelopen uur maar om het komende halfuurquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want ze creëren al zoveel kansen afgelopen uur?![]()
Zit weinig tempo en beleving in het spel.
Klaasen staat ook veel te diep (en Promes was weer ouderwets matig in de eerste helft).
Zelfs als je dit nog weet te winnen weer lekker onnodig krachten verspild voor zondag.![]()
Ik zie geen enkele aanwijzing waarom ze opeens nu zouden gaan scoren, maar laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het gaat niet om het afgelopen uur maar om het komende halfuur![]()
Sjezes wat ziet onze warrior Nico eruitWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dit gaat puntenverlies worden, ik sluit niet uit dat je zometeen ook nog de 1-2 om je oren krijgt a la Twente-stijlOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Alvarez speelt zo slecht nog nietKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Godverdehoere. Gewoon winnen nu.
Het spel is inderdaad Frankeriaans.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Het kan ook best een Drank-kampioenschap worden dit jaar omdat de concurrentie ook droevig is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Het spel begint Drank vormen aan te nemenOh.![]()
Die keeper is niet matig genoeg voor dit soort schoten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waar is huntelaar als je hem nodig hebtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
En Drank kreeg geen pakweg 100 miljoen om een elftal samen te stellen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan ook best een Drank-kampioenschap worden dit jaar omdat de concurrentie ook droevig is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met deze spelers moet het spel wel echt beter kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Drank kreeg geen pakweg 100 miljoen om een elftal samen te stellen.Oh.![]()
Brobbey loopt zo dwars door drie verdedigers van Willem II heen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met Peter Bosz en 9 man voor de bal heujjj,quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met deze spelers moet het spel wel echt beter kunnen lijkt me.![]()
Bosz terughalen want Haggie's blijft maar aanmodderen en ploeterenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met deze spelers moet het spel wel echt beter kunnen lijkt me.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik erger mij nu al aan de surrealistische analyse van ten Hag die je weet dat zal komenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
BrobGODWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
"Trots dat het team is blijven knokken"quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik erger mij nu al aan de surrealistische analyse van ten Hag die je weet dat zal komen
GenotOh.![]()
Brobbey held
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Spelen goed hoor. Wereldpotproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
He he goddomme eindelijk wordt het watWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Brobbey maakt het verschil
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SCORPIEGOD LEKKER MANquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele aanwijzing waarom ze opeens nu zouden gaan scoren, maar laat me graag verrassen.![]()
Nou 3-1. Hierna deze wedstrijd maar gauw vergeten.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Geef nou toen Heinzie ouwe reus je kneep hem ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SCORPIEGOD LEKKER MAN![]()
Het was ook wel enorm kansloos geweest als je die cadeautjes van de concurrentie niet had uitgepakt...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Tactisch is TH zo ontzettend matig, torrenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Trots dat het team is blijven knokken"
Genot![]()
Had wel weer echt typisch geweestquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Het was ook wel enorm kansloos geweest als je die cadeautjes van de concurrentie niet had uitgepakt...
PSV heeft toch gewoon gewonnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Het was ook wel enorm kansloos geweest als je die cadeautjes van de concurrentie niet had uitgepakt...
Andere concurrenten zijn er niet.Oh.![]()
Tuurlijk wel een klein beetjequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef nou toen Heinzie ouwe reus je kneep hem ookMaar het verschil met een aantal jaar geleden is dat we nu ondanks waanzinnig slecht spel nog wel in staat zijn de overwinning eruit te slepen. Dat geeft altijd hoop
![]()
![]()
Tellen is niet je beste kwaliteit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:37 schreef TheArt het volgende:
Toch knap om 4 punten te verspelen tegen zo’n dramatische ploeg.![]()
Never in doubtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef wimderon het volgende:
Nog lekker 2 idiote gele kaarten pakken.![]()
Mwah, ik had AZ en Vitesse toch ook nog niet helemaal afgeschreven, maar true... PSV hou je nu in ieder geval op die afstand dat je je een misstap kunt permitteren...quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft toch gewoon gewonnen.
Andere concurrenten zijn er niet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Vitesse zag je toch niet als concurrent, kom op zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, ik had AZ en Vitesse toch ook nog niet helemaal afgeschreven, maar true... PSV hou je nu in ieder geval op die afstand dat je je een misstap kunt permitteren...Oh.![]()
Nou punten weer binnen, prima.
Hemeltergend spel wel pffff dat moet beter.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Gevoelstechnisch niet, maar ze stonden toch maar op 3 punten en hebben al meer toppers achter de rug dan de rest...quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse zag je toch niet als concurrent, kom op zeg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja maar dat soort clubs laten het vroeg of laat altijd liggen tegen kutclubs als de druk groter wordt, die kunnen de druk van een titelrace echt niet aan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gevoelstechnisch niet, maar ze stonden toch maar op 3 punten en hebben al meer toppers achter de rug dan de rest...Oh.![]()
Waarschijnlijk wel ja... maar toch is het lekkerder wanneer je zo ook op die afstand hebt staan... ik hoop sowieso dat we de titel al ergens in ronde 31 kunnen vieren, want die laatste twee uitpotjes tegen Feyenoord en Vitesse zijn echt lastig als het nek-aan-nek isquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat soort clubs laten het vroeg of laat altijd liggen tegen kutclubs als de druk groter wordt, die kunnen de druk van een titelrace echt niet aan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kampioen worden in de Kuip, heujjj.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja... maar toch is het lekkerder wanneer je zo ook op die afstand hebt staan... ik hoop sowieso dat we de titel al ergens in ronde 31 kunnen vieren, want die laatste twee uitpotjes tegen Feyenoord en Vitesse zijn echt lastig als het nek-aan-nek is![]()
Dan wel graag in een vol stadion..quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:01 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kampioen worden in de Kuip, heujjj.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dat zou mooi zijn maar dan moet het spel wel een stuk beter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja... maar toch is het lekkerder wanneer je zo ook op die afstand hebt staan... ik hoop sowieso dat we de titel al ergens in ronde 31 kunnen vieren, want die laatste twee uitpotjes tegen Feyenoord en Vitesse zijn echt lastig als het nek-aan-nek isOh.![]()
Aan de ene kant wel eens, maar zolang je de punten zo binnenharkt. Er speelt werkelijk waar geen enkele ploeg goed momenteel, iedereen sleept zich door die potjes heen zo lijkt het... Is denk ik ook inherent aan het moordende schema dit seizoen..quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar dan moet het spel wel een stuk beter.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Geef Brobbey dan een geweldig contract ipv van Haller kopen + megasalaris.
Niet dat Haller slecht is, kan ook lekker duwen, maar wellicht een beetje zonde van de centen.![]()
Ten hag moet eens wat realistischer praten na een wedstrijd met zijn dik en dik verdiend
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Mwa, dat was het toch ook wel. Al je die enorme kansen ziet, was het zeker een hele verdiende overwinning. Neemt niet weg dat Ajax slordig was en niet goed speelde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef peaceman het volgende:
Ten hag moet eens wat realistischer praten na een wedstrijd met zijn dik en dik verdiend![]()
Yup, het is niet dat Willem II heel veel kansen heeft gehad, die goal was zo ongeveer de enige goede aanval... Blind zag er daar trouwens wel echt heel matig uitquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, dat was het toch ook wel. Al je die enorme kansen ziet, was het zeker een hele verdiende overwinning. Neemt niet weg dat Ajax slordig was en niet goed speelde.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij probeert heel duidelijk het moraal hoog te houden in de groep. Dik en dik verdiend, geweldig gespeeld en Labyad is heel belangrijk voor dit team. Is goed, Kale Bats.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef peaceman het volgende:
Ten hag moet eens wat realistischer praten na een wedstrijd met zijn dik en dik verdiendDit, dus.![]()
Daarom kijk ik die interviews niet meer met hem, vermoeiende act van Erik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef peaceman het volgende:
Ten hag moet eens wat realistischer praten na een wedstrijd met zijn dik en dik verdiendOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: