SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te pratenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Is de verwarming hier op hol geslagen of zo. Warm ineens.
Is Gerrie stiekem buda aan het porren?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'Gerrie heeft me leuke dm's gestuurd' post dit
Nee, wij hebben stadsverwarming, dus dan moet ze bij de gemeente zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te praten
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Gerrie stiekem buda aan het porren?
Ik wil gewoon tijd hebben om mijn memoires te schrijven in mijn bospodquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomen
En die daarna te laten proofreaden door Gerrie bij een knisperend haardvuurtjequote:Op donderdag 28 januari 2021 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tijd hebben om mijn memoires te schrijven in mijn bospod
Begrijpelijk. Ik zou me ook liever met CL verstrengelen dan met foqueville.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomen
Als dat net zo goed gaat als stopcontactenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te praten
Precies. Geen machtspositie meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je daarna nog steeds in de kou maar je schemerlamp ruikt naar speklappen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat net zo goed gaat als stopcontacten
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die daarna te laten proofreaden door Gerrie bij een knisperend haardvuurtje
bitterbeffen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?
godverquote:
Ja snel het onderwerp afwenden he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?
Dat doe je nu inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snel het onderwerp afwenden he.
Voor lijkt me, geen ervaring met aanzoekenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dat doorgaans vóór of na het aanzoek?
als er ragout uit komt is het niet goed hoorquote:
komt door de hotflashesquote:
KSC is wederom onderheven aan een overgangquote:
quote:
Wim-Lex nog gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk trouw ik nog als eerste
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk trouw ik nog als eerste
gaat vanzelf weer over.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
KSC is wederom onderheven aan een overgang
Vijf ton gewonnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Wim-Lex heeft even een Aktueel en een kraslotje gekocht in Den Bosch.
Daarom was hij zo stil.quote:
Appt die jou dan niet eens evenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist niet eens dat hij langs zou komen
Zonder dat hij er belasting over hoeft te betalen zeker.quote:
Direct een reisje naar Griekenland geboektquote:
Even naar z'n andere rekening overboeken voor de boekhouding.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder dat hij er belasting over hoeft te betalen zeker.
Wil ik ook wel winnen.quote:
Sorbo-vertegenwoordiger.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Wim-Lex zijn jassen zijn altijd te groot waardoor hij op een Zwitserse accountant lijkt.
Alsof ik hem op mijn troon laat zittenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je zomaar kans gehad dat Wim-Lex een gerrie ging draaien op jouw wc.
Gooud met glittertjes.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil niet aan de gerries van het koninklijk huis denken.
Oranje drollen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
niet?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Hij snapt er natuurlijk niks van dat er niemand komt om zijn billen af te vegen. Zit hij daar na drie uur nog.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik hem op mijn troon laat zitten
Dat was vroeger serieus een gewild beroep in de tijd van de Tudors, je hoorde nog eens wat ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij snapt er natuurlijk niks van dat er niemand komt om zijn billen af te vegen. Zit hij daar na drie uur nog.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij snapt er natuurlijk niks van dat er niemand komt om zijn billen af te vegen. Zit hij daar na drie uur nog.
Die zitten hier gewoon permanent ingelogd hoor.quote:
Ik zie überhaupt liever niemand pissen, dus och.quote:
Net als voorproever. Dat beroep bestaat nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was vroeger serieus een gewild beroep in de tijd van de Tudors, je hoorde nog eens wat ook.
danny heeft ze toch gewoon een api gegeven waarmee ze een notificatie krijgen op bepaalde woorden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zitten hier gewoon permanent ingelogd hoor.
Zolang het mij niet raakt, maakt het me weinig uitquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie überhaupt liever niemand pissen, dus och.
Misschien moeten we ze even uitleggen wat gerries zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
danny heeft ze toch gewoon een api gegeven waarmee ze een notificatie krijgen op bepaalde woorden.
bom, rellen, dood, koning.
HOI AIVD
Geen slecht baantje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als voorproever. Dat beroep bestaat nog steeds trouwens.
Liever voorproeven dan boerenkoolgerries afvegen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je bij Wim-Lex elke avond boerenkool met worst voor te proeven.
nee laat ze dat lekker zelf ontdekkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze even uitleggen wat gerries zijn.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever voorproeven dan boerenkoolgerries afvegen.
Zou wat zijn als de voorproever dezelfde persoon is als de gerrieafveger.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je bij Wim-Lex elke avond boerenkool met worst voor te proeven.
Maar zij nog niet met jouquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting 6/7. Ben er nou wel klaar mee eigenlijk.
Ik kreeg een foldertje voor romantisch thuis eten!quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
EN WEER GAAT HET OVER POEP EN KAK EN STRONT EN FAECES
en mijn Porsche dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
link is niet veiligquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg een foldertje voor romantisch thuis eten!
[ afbeelding ]
Vooral die tonijnpizza.
bolussen en koffiebroodjesquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
'uhuh' 'ja' 'ok' 'gaan we oppakken' 'ik neem het mee'.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben mentaal al uitgelogd.
M'n gerrie is tegenwoordig het hoogte- of dieptepunt van m'n dagquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wel lekker naar elkaar romantisch uit je bek meuren na zo'n tonijnpizzaquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kutmolen.
http://www.molenschuur.nl/
Eendenlevertering.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die tonijnpizza.
"Dat heeft nu geen prioriteit."quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'uhuh' 'ja' 'ok' 'gaan we oppakken' 'ik neem het mee'.
Paling Huhuehquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die tonijnpizza.
Arnhem zegt googlequote:Op donderdag 28 januari 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Serieus, bestaat er een Blueband bajes in Nederland?
Twee van die oranje poten die nu uit een Marokkaanse frituurpan steken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)in-marokko~abaab4cd/
Rip guido
Ben je vogel, kun je overal heen vliegen en dan...quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)in-marokko~abaab4cd/
Rip guido
Tajine met ooievaarquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee van die oranje poten die nu uit een Marokkaanse frituurpan steken.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Die gebraden reiger in het Natuurhistorisch Museum, kwam die ook van Bitterbal?
Oud Hollandsch spreekwoord, benen als een uiver hebbende.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist dat deze post jou zou triggeren
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee van die oranje poten die nu uit een Marokkaanse frituurpan steken.
Mooie vogelsquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zitten veel ooievaars hier in de buurt.
Bij de discotheek kwam er na sluitingstijd altijd een kaas bietsen. Majesteit ofzo heette die. Was wel een toepasselijke naam iig.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie vogels
In Hongarije zitten ze ook heel veel.
op vakantie vorig jaar kwam ik door een dorpje waar bijna alle daken zon nest hadden, zag er wel bijzonder uit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie vogels
In Hongarije zitten ze ook heel veel.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op vakantie vorig jaar kwam ik door een dorpje waar bijna alle daken zon nest hadden, zag er wel bijzonder uit.
Als ik google moet geloven ( en dat doe ik voor het gemak maar) was het Uehlfeld.quote:
Had het er van 't weekend met m'n moeder nog over.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind alle grote vogels maar eng.
Hoe groot acht je de kans dat je wordt opgejaagd door zon vogel dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had het er van 't weekend met m'n moeder nog over.
Er zitten echt hartstikke veel roofvogels in de regio nu. Wel een mooi gezicht op zich, maar je moet niet te dicht bij die klauwen komen.
Klein, maar was laatst toch wel ergens bij zo'n show dat een kind + oma waren aangevallen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je wordt opgejaagd door zon vogel dan?
Werd die oma zo de lucht ingetrokken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klein, maar was laatst toch wel ergens bij zo'n show dat een kind + oma waren aangevallen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-de-vogel-bleef-maarquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werd die oma zo de lucht ingetrokken?
Alleen maar botjes teruggevondenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werd die oma zo de lucht ingetrokken?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen maar botjes teruggevonden
nee johquote:
Ja daar wil ik geen ruzie mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook daadwerkelijk gevaarlijk
een vogelshowquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-de-vogel-bleef-maar
quote:
En bij een zwaan kun je ook beter uit de buurt blijven. Die breekt zo je arm.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh
maar ook daar moet je niet bij de klauwen (van de haan dan toch) in de buurt komenDie rijten zo je borstkas open.
Vertel!quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een jonge collega en die heeft mij echt net het meest nutteloze berichtje gestuurd in de groepsapp om even stoer te doen
ja echt geen idee waar het nu over gaat. maar ze moet ook constant herhalen hoe raar ze het vindt om mij dingen uit te leggen omdat ik zoveel ouder benquote:
Zijn ook agressieve teringbeestenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En bij een zwaan kun je ook beter uit de buurt blijven. Die breekt zo je arm.
Ze is 14?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt geen idee waar het nu over gaat. maar ze moet ook constant herhalen hoe raar ze het vindt om mij dingen uit te leggen omdat ik zoveel ouder ben
nijlganzen ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn ook agressieve teringbeesten
Ik vind ze prachtig, maar ik blijf er wel uit de buurt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn ook agressieve teringbeesten
En dat zegt ze in die groepsapp?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
zegt ze dat ook tegen andere. Ja vind het zo raar om bitterbal iets uit te moeten leggen hihihihih
10 jaar er bijquote:
Als er geen veren en hoofd meer aan zitten zijn ze prima.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig, maar ik blijf er wel uit de buurt.
nee dat nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dat zegt ze in die groepsapp?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 jaar er bij
ze vind mij ook al een buitenlander
maar is kans dat e naar andere vestiging gaan als ik ben ingewerkt want deze is iets te voor haar :p
flap flap motherfuckerquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een bijnaampje dat @:uitstraling jou zou geven.
wacht tot ze naar de wc moet, ga achter haar aan en mep haar hoofd door een spiegel heen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat nietMaar wel op werk. waar ik dan zo bij sta
![]()
En ik zeg dan stel je niet zo aan. Het is niet alsof ik hier al eerder heb gewerkt ofzo he
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10 jaar er bij
ze vind mij ook al een buitenlander
maar is kans dat e naar andere vestiging gaan als ik ben ingewerkt want deze is iets te voor haar :p
ja niet fucken met iemand die veel ouder isquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht tot ze naar de wc moet, ga achter haar aan en mep haar hoofd door een spiegel heen.
Je moet een duidelijk signaal af geven!
Nee maar er zijn niet zoveel mensen blijkbaar die in den haag kunnen werken. Dit meisje trekt het ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Komt ze uit een dorp of zo?
ja totdat ze dichterbij komen en dan is het flap flapquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Nijlgansje klinkt echt veel te lief.
Sorry, ik kan hier niks mee. ik lees alleen fap fapquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat ze dichterbij komen en dan is het flap flap
Daar hebben ze tegenwoordig operaties voor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat ze dichterbij komen en dan is het flap flap
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar er zijn niet zoveel mensen blijkbaar die in den haag kunnen werken. Dit meisje trekt het ook niet.
Gewoon negeren maarquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:53 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja begrijp het ook niet maar goed. Ze dacht nu stoer een punt te maken ofzo?
Dinsdag toch weer?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer hebben we weer een persco?
ja zal wel niks veranderen danquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dinsdag toch weer?
maar ja, met 17 besmettingen minder dan gisteren schiet het niet op he
Lekker met toffels gooien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar ben echt wel klaar met dat buitenlander gedoe dsu hoop niet dat ik binnekort uit mijn slof schiet
Nou ja, hier in Ede is het van 200 per dag naar 23 gegaan, dus ik vind het iets minder kut om boodschappen te doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dinsdag toch weer?
Kun je niet gewoon plat haags gaan praten??quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar ben echt wel klaar met dat buitenlander gedoe dsu hoop niet dat ik binnekort uit mijn slof schiet
Ja het zijn geen hagenezen :pquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon plat haags gaan praten??
Zoals hier met Steven Brunswijck in het Brabants..
![]()
Hier zitten we al tijden stabiel op 3 per dag.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, hier in Ede is het van 200 per dag naar 23 gegaan, dus ik vind het iets minder kut om boodschappen te doen
Gaat wel de goede kant op hoor. Vergeleken met de voorgaande weken nog steeds een daling. Ook in ziekenhuis- en IC-opnames.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dinsdag toch weer?
ja maar versoepelingen zullen denk ik nog niet toch?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaat wel de goede kant op hoor. Vergeleken met de voorgaande weken nog steeds een daling. Ook in ziekenhuis- en IC-opnames.
Dat wel, maar langzaam.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaat wel de goede kant op hoor. Vergeleken met de voorgaande weken nog steeds een daling. Ook in ziekenhuis- en IC-opnames.
Maar de vaccinaties werken ook tegen de nieuwe varianten. Ik kwam gisteren in het postiviteitstopic over corona terecht in COR en daar lees je gelukkig ook positief nieuws.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel, maar langzaam.
En ze houden ons toch bang met hun nieuwe varianten
Geen idee. Dinsdag misschien nog niet. Alhoewel er wel zo'n routekaart is, dat eerst de scholen weer open gaan en geen avondklok meer. Maar ja geen idee welke cijfers ze daarvoor willen zien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ja maar versoepelingen zullen denk ik nog niet toch?
Gelukkig heb je leuke collega's.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:19 schreef bitterbal het volgende:
mja ik zal nog wel even in een dichte winkel zitten denk ik
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig heb je leuke collega's.
Slaapzak meegenomen? Avondklokje hequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:19 schreef bitterbal het volgende:
mja ik zal nog wel even in een dichte winkel zitten denk ik
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig heb je leuke collega's.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Vrouw per ongeluk gevaccineerd in plaats van getest
Een vrouw uit Lansingerland werd opgeroepen om zich te laten testen, maar kreeg per ongeluk het Pfizer-vaccin toegediend. Personeel van de GGD-locatie bij Rotterdam The Hague Airport controleerde de gegevens van de vrouw niet goed, schrijft de regionale omroep Rijnmond. Daardoor belandde ze in de prikstraat en niet in de teststraat.
Volgens de GGD Rotterdam-Rijnmond had de vrouw haar afspraakbevestiging niet goed gelezen. Ze was er zelf van overtuigd dat ze gevaccineerd moest worden. Toen ze bij de testlocatie arriveerde, hoefde ze haar afspraakbevestiging voor de test niet te laten zien. Daardoor kwam ze in de verkeerde hal terecht.
Ook daar ging het mis. Omdat de computersystemen traag werkten, stuurde de baliemedewerker de vrouw alvast door om tijd te winnen. Na de vaccinatie zou alles worden verwerkt. Direct na de prik werd de fout opgemerkt. Een arts controleerde de vrouw. Volgens de dienst gaat het goed met haar. Ze krijgt binnenkort het tweede vaccin.
Ga ik straks ook even proberen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Vrouw per ongeluk gevaccineerd in plaats van getest
Een vrouw uit Lansingerland werd opgeroepen om zich te laten testen, maar kreeg per ongeluk het Pfizer-vaccin toegediend. Personeel van de GGD-locatie bij Rotterdam The Hague Airport controleerde de gegevens van de vrouw niet goed, schrijft de regionale omroep Rijnmond. Daardoor belandde ze in de prikstraat en niet in de teststraat.
Volgens de GGD Rotterdam-Rijnmond had de vrouw haar afspraakbevestiging niet goed gelezen. Ze was er zelf van overtuigd dat ze gevaccineerd moest worden. Toen ze bij de testlocatie arriveerde, hoefde ze haar afspraakbevestiging voor de test niet te laten zien. Daardoor kwam ze in de verkeerde hal terecht.
Ook daar ging het mis. Omdat de computersystemen traag werkten, stuurde de baliemedewerker de vrouw alvast door om tijd te winnen. Na de vaccinatie zou alles worden verwerkt. Direct na de prik werd de fout opgemerkt. Een arts controleerde de vrouw. Volgens de dienst gaat het goed met haar. Ze krijgt binnenkort het tweede vaccin.
Hallo, koud he?quote:Zorgmedewerkers in de Amerikaanse staat Oregon kwamen vast te zitten met een lading vaccins. Omdat ze bang waren dat vaccins niet meer houdbaar zouden zijn, besloten ze medeweggebruikers in hun auto's te vragen om in te enten, schrijft The New York Times.
De zorgmedewerkers waren onderweg naar een vaccinatielocatie toen ze in een sneeuwstorm terechtkwamen. De vaccins die ze bij zich hadden moesten binnen zes uur ongeveer 50 kilometer verderop zijn, een ritje dat normaalgesproken drie kwartier duurt. Omdat voor hen een tractor de weg blokkeerde, dachten ze dat het nog wel uren zou duren voordat ze verder konden.
Ze stapten uit, gingen lang auto's en vroegen bestuurders of ze gevaccineerd wilden worden. "Een van hen was zo blij dat hij direct zijn shirt uittrok", zegt de directeur van de zorgdienst tegen de krant. De meeste bestuurders moesten lachen en weigerden beleefd, zelfs nadat de directeur zei dat er professionals aanwezig waren om de vaccinaties in goede banen te leiden.
"Het was natuurlijk ook wel een bizar gesprek", zegt hij. "Stel je eens voor dat je vast komt te zitten in een sneeuwstorm en een onbekende vraagt of je een spuit in je arm wil." Toch werden alle beschikbare doses gebruikt.
"jullie hebben de kut van mamma ook al flubby gemaakt"quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
'Papa gaat liever in een koud busje in de middle of nowhere werken omdat hij helemaal gek van jullie wordt.'
Berat is een stadje in Albaniëquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht op Berat, hij zou het polenbed uit mijn badkamer slopen maar die is weer te laat natuurlijk
Ik zou daar gewoon rustig iets van zeggen voordat je uit je slof schietquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Ah dan is die nog wel even onderwegquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Berat is een stadje in Albanië![]()
Een erg leuk stadje overigens
Ja deed ik gisteren ook maar het is gewoon zo. het zijn buitenlanders en die gedraen zich zoquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou daar gewoon rustig iets van zeggen voordat je uit je slof schiet
Ja, jijquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou daar gewoon rustig iets van zeggen voordat je uit je slof schiet
Mja, het zal niet het meest intelligente volk zijn dat daar werktquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja deed ik gisteren ook maar het is gewoon zo. het zijn buitenlanders en die gedraen zich zo
Nou ja actie en gevolg begrijpen ze niet neequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het zal niet het meest intelligente volk zijn dat daar werkt
Of daar banken koopt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het zal niet het meest intelligente volk zijn dat daar werkt
Mijn collega's zul je echt nooit zulke opmerkingen horen maken. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja actie en gevolg begrijpen ze niet nee
Mijn zus is daar ooit per ongeluk naar binnen gelopen en die dacht serieus dat er wel ergens een verborgen camera moest staan zo bijzonder vond zet het daar en het rook er naar prostituees in leer zei zequote:
Leg je je 7-zits hoekbank even achterin je Twingoquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Als je gewoon die bank gelijk kan betalen en je kan bezorgkosten betalen dan is het opzich best oke. Het drama begint wanneer de bank bv kapot gaat en ik tegen je zeg dat je wel garantie hebt maar dat je hem dan wel zelf even moet brengen
Dan si het feest
NOu dat dusquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leg je je 7-zits hoekbank even achterin je Twingo
Ja dat is dan ook service van kut op Dirkquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Als je gewoon die bank gelijk kan betalen en je kan bezorgkosten betalen dan is het opzich best oke. Het drama begint wanneer de bank bv kapot gaat en ik tegen je zeg dat je wel garantie hebt maar dat je hem dan wel zelf even moet brengen
Dan si het feest
Hoe ruiken prostituees? Ik denk dan aan rubber, zweet, talkpoeder, tampons.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus is daar ooit per ongeluk naar binnen gelopen en die dacht serieus dat er wel ergens een verborgen camera moest staan zo bijzonder vond zet het daar en het rook er naar prostituees in leer zei ze
Nee klopt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook service van kut op DirkDaar heeft toch niemand wat aan?
Ik ben er ooit geweest voor een commercieel artikeltje. Voelde als zo'n vreselijk foute tweedehands autoverkoper.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus is daar ooit per ongeluk naar binnen gelopen en die dacht serieus dat er wel ergens een verborgen camera moest staan zo bijzonder vond zet het daar en het rook er naar prostituees in leer zei ze
Die banken kosten ook niks.. als je service wil weet je dat je ergens anders een bank moet kopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nooit apparaten bij de Makro gekocht. Sta je daar met je kapotte wasmachine.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij niet op de verkoopafdelingquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt.
Daarom moet je daar dus ook geen bank kopen als je dat niet zelf kan fixen
Ja goede vraag, dat weet ik ook niet, ik denk naar vanille of zo?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe ruiken prostituees? Ik denk dan aan rubber, zweet, talkpoeder, tampons.
Nee zou ik ook niet kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij niet op de verkoopafdeling
Jullie hebben banken van 3000 euro?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Daar heb ik dan ook geen moeite mee maar wel met het verkopen van banken op afbetaling van 3000 euro aan mensen die het niet kunnen betalen.
Dat vind ik echt te schofterig
ja met allemaal gadgetsquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben banken van 3000 euro?
1427zits kantinehoekbanken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben banken van 3000 euro?
Ik ben ook zo eerlijk tegen m'n klanten. Zeg soms dat ze een product beter bij een andere aanbieder kunnen kopen omdat het bij ons van slechte kwaliteit is. Maar dat ik zo eerlijk ben vinden ze zo verrassend en positief dat ze terug komen voor allerlei andere dingenquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij niet op de verkoopafdeling
En dat soort banken kopen mensen bij zo'n ballentent?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
zelfs een met boxjes, kan je via aux kabel iets op aansluiten en bv ingebouwde koelkast of beweegbare zittingen en rugleuningen
Ordi.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
zelfs een met boxjes, kan je via aux kabel iets op aansluiten en bv ingebouwde koelkast of beweegbare zittingen en rugleuningen
ja bizar hequote:Op donderdag 28 januari 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat soort banken kopen mensen bij zo'n ballentent?
Ja dat zou ik ook niet kunnen. Bedrijfje in budget trainingen starten en ze naar jezelf verwijzen voor een training van 2uquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
Daar heb ik dan ook geen moeite mee maar wel met het verkopen van banken op afbetaling van 3000 euro aan mensen die het niet kunnen betalen.
Dat vind ik echt te schofterig
Als ik 70 ben misschienquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die beweegbare rugleuningen enzo wel wat eigenlijk.
ja de verkoper krijgt commissie op de verkoop dus die gaatnog lekker upsellen ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook niet kunnen. Bedrijfje in budget trainingen starten en ze naar jezelf verwijzen voor een training van 2uWat het wel waard is omdat ze dan leren meer besparen dan dat ze aan de training uitgeven
Die service was anders best prima (heb daar jarenlang op de klantenservice gewerktquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nooit apparaten bij de Makro gekocht. Sta je daar met je kapotte wasmachine.
Ooit een docu gezien hoe ze dat doen bij Wehkamp. Was ook wel redelijk schofterig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de verkoper krijgt commissie op de verkoop dus die gaatnog lekker upsellen ook.
O, dat zat toch in een ander gebouw om de hoek of zo?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die service was anders best prima (heb daar jarenlang op de klantenservice gewerkt) maar erg afhankelijk van de fabrikant. Bij het ene merk was het gelijk omruilen of geld terug en bij het andere moest het naar de fabrikant worden gestuurd ter reparatie wat soms nogal lang kon duren.
Dat kopen ze juist bij zulke winkels, normale bankenwinkels doen niet aan die onzinquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat soort banken kopen mensen bij zo'n ballentent?
O ik dacht dat je dan ook met dat apparaat terug naar de Makro moest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die service was anders best prima (heb daar jarenlang op de klantenservice gewerkt) maar erg afhankelijk van de fabrikant. Bij het ene merk was het gelijk omruilen of geld terug en bij het andere moest het naar de fabrikant worden gestuurd ter reparatie wat soms nogal lang kon duren.
Nee gewoon bij de entree bij de pascontrolequote:Op donderdag 28 januari 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zat toch in een ander gebouw om de hoek of zo?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
gisteren belde een vrouw. die had haar bank gebracht voor reparatie week geleden. belde ze om te vragen hoe het er voor stond, moest ik haar vertellen dat die 3 tot 4 maanden weg was naar leverancier.
Dat heeft niemand haar verteld![]()
![]()
gisteren belde een vrouw. die had haar bank gebracht voor reparatie week geleden. belde ze om te vragen hoe het er voor stond, moest ik haar vertellen dat die 3 tot 4 maanden weg was naar leverancier.
![]()
Ja krijg je wel een leenbank van ons maar dat ze het niet al vertellen vind ik raar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je daar op je steigerhouten bankjes.
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon bij de entree bij de pascontrole
komt die terug, steken er vleermuis vleugeltjes uit de zittingenquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, sorry, uw bank is onderweg naar Wuhan.
ja ze reageerde zo aardig. Vond ik vreemdquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wat zei ze, geen probleem joh ik ga wel aan een boomtak hangen in de tussentijd.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt die terug, steken er vleermuis vleugeltjes uit de zittingen
Als die gewoon binnen de retourperiode kapot ging wel ja, anders was het afhankelijk van de fabrikant.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat je dan ook met dat apparaat terug naar de Makro moest.
Misschien had ze nog 18 andere banken in huis of zo?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze reageerde zo aardig. Vond ik vreemdwas een lieve vrouw.
Ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan was het afhaalpunt ergens om de hoek.
Is hij Albanees?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht op Berat, hij zou het polenbed uit mijn badkamer slopen maar die is weer te laat natuurlijk
ja koopziekquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien had ze nog 18 andere banken in huis of zo?
Zou sowieso geen bank aflikken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Zou een Chinese bank in ieder geval nooit aflikken.
Doe eens vragen straks!quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij is wel te laat
ja en dan?quote:
Nope dat zou ik jullie gelijk laten weten natuurlijk. Begin een beetje de hoop te verliezenquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al nieuws van Thijsse of Herbert?
En dan zegt ja weet ik want ik ben Dudor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan?Ja ken iemand vanf ok en die wilt graag weten of je albanees bent
Ja wat is fok ?
Ja daar doe ik mij voor als een bitterbal
Gewoon vind ik leuk om te weten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan?Ja ken iemand vanf ok en die wilt graag weten of je albanees bent
Ja wat is fok ?
Ja daar doe ik mij voor als een bitterbal
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope dat zou ik jullie gelijk laten weten natuurlijk. Begin een beetje de hoop te verliezen
zal srtaks even kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon vind ik leuk om te weten.Kan je niet gewoon zeggen dat je hoorde dat Berat een stadje in Albanie is en of hij daar vandaan komt?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zegt ja weet ik want ik ben Dudor.
Het is nu doordeweeks en al dagen gierend kutweer, denk dat er weinig mensen voor hun plezier buiten lopen en ze zien staanquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope dat zou ik jullie gelijk laten weten natuurlijk. Begin een beetje de hoop te verliezen
Maar misschien ben ik te ongeduldig. Ga van het weekend nog wel nieuwe adopties uitzetten en anders is het op zich ook nog wel een leuk idee dat er mensen zijn die een door mij gemaakte kabouter in hun tuin hebben.quote:
Optimist. Thanks.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu doordeweeks en al dagen gierend kutweer, denk dat er weinig mensen voor hun plezier buiten lopen en ze zien staan
Wtfquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Noemen ze hem dadelijk Jan of Giovanni of zoquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik te ongeduldig. Ga van het weekend nog wel nieuwe adopties uitzetten en anders is het op zich ook nog wel een leuk idee dat er mensen zijn die een door mij gemaakte kabouter in hun tuin hebben.
kun je niet ergens goedkope GPS-trackertjes vinden en inbouwen in die sleutelhangers of zo?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik te ongeduldig. Ga van het weekend nog wel nieuwe adopties uitzetten en anders is het op zich ook nog wel een leuk idee dat er mensen zijn die een door mij gemaakte kabouter in hun tuin hebben.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemen ze hem dadelijk Jan of Giovanni of zo
Dat kan ongetwijfeld maar dan? dan bij mensen aanbellen van ja u heeft een kabouter van mij? Nee ik ga ze niet achterna reizen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je niet ergens goedkope GPS-trackertjes vinden en inbouwen in die sleutelhangers of zo?
Nou ja dan weet je waar ze zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kan ongetwijfeld maar dan? dan bij mensen aanbellen van ja u heeft een kabouter van mij? Nee ik ga ze niet achterna reizen.
Het belangrijkste doel van de kabouters is vooral dat het me bezig houdt in deze lockdown, dat ik iets om handen heb zeg maar. Als het werkt is dat leuk meegenomen maar ik heb ook gewoon zulke hobby's nodig om deze dagen een beetje normaal door te komen zonder gek te worden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan weet je waar ze zijnKun je eventueel besluiten om er mee door te gaan of niet. Maar als je dat niet wilt dat kan natuurlijk ook
Of een potent vriendje zoekenquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het belangrijkste doel van de kabouters is vooral dat het me bezig houdt in deze lockdown, dat ik iets om handen heb zeg maar. Als het werkt is dat leuk meegenomen maar ik heb ook gewoon zulke hobby's nodig om deze dagen een beetje normaal door te komen zonder gek te worden.
Heb geen behoefte aan een partner eigenlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een potent vriendje zoeken
hij is turksquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ongetwijfeld maar dan? dan bij mensen aanbellen van ja u heeft een kabouter van mij? Nee ik ga ze niet achterna reizen.
Ah, bedankt voor het vragen.quote:
hij begon al tegen mijquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het vragen.Ik ken maar 1 Albanees in Nederland, vind ik soms wel eens jammer.
ALLES NAAR DE KLOTE!!!quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij begon al tegen mij
jij nederlander?
zijn nl is slecht![]()
maar harde werker denk ikgaat flink tekeer
Mooi! Wel jammer dat er geen 1 persoonsboxen komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Leuk!!
https://www.ad.nl/koken-e(...)-koelschap~a9136bb5/
Straks weer mooie stopcontacten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij begon al tegen mij
jij nederlander?
zijn nl is slecht![]()
oh nee dat doet deze nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks weer mooie stopcontacten.
Wat zei je? nee een kruising tussen een Nijlkrokodil en een braadworst.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij begon al tegen mij
jij nederlander?
zijn nl is slecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |