SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te pratenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Is de verwarming hier op hol geslagen of zo. Warm ineens.
Is Gerrie stiekem buda aan het porren?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'Gerrie heeft me leuke dm's gestuurd' post dit
Nee, wij hebben stadsverwarming, dus dan moet ze bij de gemeente zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te praten
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Gerrie stiekem buda aan het porren?
Ik wil gewoon tijd hebben om mijn memoires te schrijven in mijn bospodquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomen
En die daarna te laten proofreaden door Gerrie bij een knisperend haardvuurtjequote:Op donderdag 28 januari 2021 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tijd hebben om mijn memoires te schrijven in mijn bospod
Begrijpelijk. Ik zou me ook liever met CL verstrengelen dan met foqueville.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomen
Als dat net zo goed gaat als stopcontactenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te praten
Precies. Geen machtspositie meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je daarna nog steeds in de kou maar je schemerlamp ruikt naar speklappen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat net zo goed gaat als stopcontacten
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die daarna te laten proofreaden door Gerrie bij een knisperend haardvuurtje
bitterbeffen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?
godverquote:
Ja snel het onderwerp afwenden he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?
Dat doe je nu inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snel het onderwerp afwenden he.
Voor lijkt me, geen ervaring met aanzoekenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dat doorgaans vóór of na het aanzoek?
als er ragout uit komt is het niet goed hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |