SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te pratenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Is de verwarming hier op hol geslagen of zo. Warm ineens.
Is Gerrie stiekem buda aan het porren?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'Gerrie heeft me leuke dm's gestuurd' post dit
Nee, wij hebben stadsverwarming, dus dan moet ze bij de gemeente zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te praten
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Gerrie stiekem buda aan het porren?
Ik wil gewoon tijd hebben om mijn memoires te schrijven in mijn bospodquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomen
En die daarna te laten proofreaden door Gerrie bij een knisperend haardvuurtjequote:Op donderdag 28 januari 2021 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tijd hebben om mijn memoires te schrijven in mijn bospod
Begrijpelijk. Ik zou me ook liever met CL verstrengelen dan met foqueville.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die ook geen burgemeester meer, om belangenverstrengeling te voorkomen
Als dat net zo goed gaat als stopcontactenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet BB nu langskomen om over een nieuwe cv te praten
Precies. Geen machtspositie meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je daarna nog steeds in de kou maar je schemerlamp ruikt naar speklappen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat net zo goed gaat als stopcontacten
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die daarna te laten proofreaden door Gerrie bij een knisperend haardvuurtje
bitterbeffen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?
godverquote:
Ja snel het onderwerp afwenden he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eindelijk eens op je knietjes voor Ballie?
Dat doe je nu inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snel het onderwerp afwenden he.
Voor lijkt me, geen ervaring met aanzoekenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dat doorgaans vķķr of na het aanzoek?
als er ragout uit komt is het niet goed hoorquote:
komt door de hotflashesquote:
KSC is wederom onderheven aan een overgangquote:
quote:
Wim-Lex nog gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk trouw ik nog als eerste
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk trouw ik nog als eerste
gaat vanzelf weer over.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
KSC is wederom onderheven aan een overgang
Vijf ton gewonnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Wim-Lex heeft even een Aktueel en een kraslotje gekocht in Den Bosch.
Daarom was hij zo stil.quote:
Appt die jou dan niet eens evenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist niet eens dat hij langs zou komen
Zonder dat hij er belasting over hoeft te betalen zeker.quote:
Direct een reisje naar Griekenland geboektquote:
Even naar z'n andere rekening overboeken voor de boekhouding.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder dat hij er belasting over hoeft te betalen zeker.
Wil ik ook wel winnen.quote:
Sorbo-vertegenwoordiger.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Wim-Lex zijn jassen zijn altijd te groot waardoor hij op een Zwitserse accountant lijkt.
Alsof ik hem op mijn troon laat zittenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je zomaar kans gehad dat Wim-Lex een gerrie ging draaien op jouw wc.
Gooud met glittertjes.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil niet aan de gerries van het koninklijk huis denken.
Oranje drollen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
niet?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Hij snapt er natuurlijk niks van dat er niemand komt om zijn billen af te vegen. Zit hij daar na drie uur nog.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik hem op mijn troon laat zitten
Dat was vroeger serieus een gewild beroep in de tijd van de Tudors, je hoorde nog eens wat ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij snapt er natuurlijk niks van dat er niemand komt om zijn billen af te vegen. Zit hij daar na drie uur nog.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij snapt er natuurlijk niks van dat er niemand komt om zijn billen af te vegen. Zit hij daar na drie uur nog.
Die zitten hier gewoon permanent ingelogd hoor.quote:
Ik zie überhaupt liever niemand pissen, dus och.quote:
Net als voorproever. Dat beroep bestaat nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was vroeger serieus een gewild beroep in de tijd van de Tudors, je hoorde nog eens wat ook.
danny heeft ze toch gewoon een api gegeven waarmee ze een notificatie krijgen op bepaalde woorden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zitten hier gewoon permanent ingelogd hoor.
Zolang het mij niet raakt, maakt het me weinig uitquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie überhaupt liever niemand pissen, dus och.
Misschien moeten we ze even uitleggen wat gerries zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
danny heeft ze toch gewoon een api gegeven waarmee ze een notificatie krijgen op bepaalde woorden.
bom, rellen, dood, koning.
HOI AIVD
Geen slecht baantje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als voorproever. Dat beroep bestaat nog steeds trouwens.
Liever voorproeven dan boerenkoolgerries afvegen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je bij Wim-Lex elke avond boerenkool met worst voor te proeven.
nee laat ze dat lekker zelf ontdekkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze even uitleggen wat gerries zijn.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever voorproeven dan boerenkoolgerries afvegen.
Zou wat zijn als de voorproever dezelfde persoon is als de gerrieafveger.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je bij Wim-Lex elke avond boerenkool met worst voor te proeven.
Maar zij nog niet met jouquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting 6/7. Ben er nou wel klaar mee eigenlijk.
Ik kreeg een foldertje voor romantisch thuis eten!quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
EN WEER GAAT HET OVER POEP EN KAK EN STRONT EN FAECES
en mijn Porsche dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
link is niet veiligquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg een foldertje voor romantisch thuis eten!
[ afbeelding ]
Vooral die tonijnpizza.
bolussen en koffiebroodjesquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
'uhuh' 'ja' 'ok' 'gaan we oppakken' 'ik neem het mee'.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben mentaal al uitgelogd.
M'n gerrie is tegenwoordig het hoogte- of dieptepunt van m'n dagquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wel lekker naar elkaar romantisch uit je bek meuren na zo'n tonijnpizzaquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kutmolen.
http://www.molenschuur.nl/
Eendenlevertering.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die tonijnpizza.
"Dat heeft nu geen prioriteit."quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'uhuh' 'ja' 'ok' 'gaan we oppakken' 'ik neem het mee'.
Paling Huhuehquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die tonijnpizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |