abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197683756
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197683792
Wat een rare komma...

Je geld of je leven, Nel?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197683827
Jezusmina zo veel :o https://nl.wikipedia.org/(...)vrouwentijdschriften

Het was de Flair, dat Vlaamse tijdschrift.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197683933
Was big data maar wat efficienter. Ik ging even kleren neuzen omdat ik een mailtje kreeg met ZEVENTIG PROCENT KORTING KOPENKOPENKOPEN kreeg, maar nagenoeg alles was er alleen nog maar in minimaatjes. Nu krijg ik de hele tijd diezelfde minimaatjes met die enorme kortingen in mn smoel gewreven bij het fokken :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_197683934
Popfoto, daar had ik een abo op ja. En ik kocht iedere week (of 2 weken dat weet ik niet meer) de duitse Bravo. Abo kon ook, maar dan kreeg je m een maand later. Via de Bravo kon je dan ook weer Duitse jeugdboeken kopen die veel leuker waren dan de Nederlandse. Mocht ik ook bij het Duits mondeling examen gebruiken. Dus toen ik er over ging vertellen (meisje raakte ongehuwd zwanger) moest ik van de andere docent m'n mond houden (godsdienstleraar en ouderling) en moest ik alle naamvallen opzeggen o|O Geen 9 maar een 8 daardoor voor Duits op m'n eindlijst
We have far more in common than that which devides us..
pi_197683956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Popfoto, daar had ik een abo op ja. En ik kocht iedere week (of 2 weken dat weet ik niet meer) de duitse Bravo. Abo kon ook, maar dan kreeg je m een maand later. Via de Bravo kon je dan ook weer Duitse jeugdboeken kopen die veel leuker waren dan de Nederlandse. Mocht ik ook bij het Duits mondeling examen gebruiken. Dus toen ik er over ging vertellen (meisje raakte ongehuwd zwanger) moest ik van de andere docent m'n mond houden (godsdienstleraar en ouderling) en moest ik alle naamvallen opzeggen o|O Geen 9 maar een 8 daardoor voor Duits op m'n eindlijst
Wauw, gewoon wauw.
  donderdag 28 januari 2021 @ 12:54:19 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197683963
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was big data maar wat efficienter. Ik ging even kleren neuzen omdat ik een mailtje kreeg met ZEVENTIG PROCENT KORTING KOPENKOPENKOPEN kreeg, maar nagenoeg alles was er alleen nog maar in minimaatjes. Nu krijg ik de hele tijd diezelfde minimaatjes met die enorme kortingen in mn smoel gewreven bij het fokken :')
Ik heb altijd met facebook reclame.
Dan denk ik: Oeh leuk jurkje!!
*klik*

uitverkocht.

WAAROM?
en nu blijf je hem krijg want je hebt geklikt.
Maar serieus echt altijd hetzelfde _O-
pi_197684001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

*klik*

uitverkocht.

WAAROM?
Ook bij Bonprix, die hebben bijna niets meer in de verkoop, alles is uitverkocht
pi_197684044
Collega gaf mij een tip voor een remover van gel nagellak. Was via een Chinese doorverkoper. Dat vertrouw ik niet zo, ondanks dat zij er blij mee is. Maar nu krijg ik dus wel OVERAL reclame voor de stomste beauty-gadgets. Een stempel voor je wenkbrauwen, of een chemisch goedje om steelwratjes te verwijderen.

HAAL HET WEG.
pi_197684057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:
*klik*

uitverkocht.

WAAROM?
Ja, dat uitverkochte items toch als reclame voorbij blijven komen, snap ik ook nooit. Ja, ik vind dat item leuk. Maar nee, jullie hebben het niet.
pi_197684078
Ik heb in de break out gestaan met 'mijn artiest' *O*
Vond dat zo gaaf he haha. En kreeg ook veel reactie want iedereen las het natuurlijk.

En meet & greet gewonnen op de Tina dag met een andere artiest.

Hitkrant had je ook nog. En die SOS vragen waren fantastisch.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197684086
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dat uitverkochte items toch als reclame voorbij blijven komen, snap ik ook nooit. Ja, ik vind dat item leuk. Maar nee, jullie hebben het niet.
Ja kom op man. Jullie kennen mijn burgerservicenummer en uit mn weegapp kun je mn gewicht halen. Laat het alleen zien als het a) past b) beschikbaar is en c) ook 70% korting heeft!
pi_197684103
LAAT ME DUS GEEN SNEAKERS ZIEN DIE ALLLEEN IN MAAT 36 BESCHIKBAAR ZIJN JA!
pi_197684115
Gewoon je olifantspootjes afbinden DP!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197684141
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon je olifantspootjes afbinden DP!
:( stommer :(
pi_197684163
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja kom op man. Jullie kennen mijn burgerservicenummer en uit mn weegapp kun je mn gewicht halen. Laat het alleen zien als het a) past b) beschikbaar is en c) ook 70% korting heeft!
Zara maakt altijd zo'n schatting van 'Jouw maat is ...', dat vind ik ook niet altijd even aardig anders.
pi_197684232
Wat nog idioter is, nog wekenlang reclame zien voor iets wat je al hebt gekocht. Er zou een optie 'ja, heb ik al' moeten zijn om er van af te komen :+
pi_197684275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat nog idioter is, nog wekenlang reclame zien voor iets wat je al hebt gekocht. Er zou een optie 'ja, heb ik al' moeten zijn om er van af te komen :+
Ze kunnen toch gewoon zelf noteren dat je dat gekocht hebt!
pi_197684281
Dit ouwe wijf gaat weer even rusten :')
pi_197684289
aka: op bed liggen en Netflix kijken
pi_197684311
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Dat doet Amazon, zelfs als je het al bij Amazon hebt gekocht, enorm vaak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197684325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef Isabeau het volgende:
aka: op bed liggen en Netflix kijken
Truste Opoe :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197684354
Ennnnn toch weer voor een paar honderd euro besteld met mn grote mond :D *O*

Weet nu al dat ik er knorrig van ga worden, want er was een jurk niet meer in mn maat, toch besteld, waaaaaarom :'(
pi_197684399
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ennnnn toch weer voor een paar honderd euro besteld met mn grote mond :D *O*

Weet nu al dat ik er knorrig van ga worden, want er was een jurk niet meer in mn maat, toch besteld, waaaaaarom :'(
Als je 'm te groot hebt gekocht kan je 'm innemen :D
pi_197684405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als je 'm te groot hebt gekocht kan je 'm innemen :D
Waaat denk jij zelf Kaat?
pi_197684409
Mjah net voor Kerst had mijn favoriete grotemannenwinkel lekkere fleece jassen voor 35,- enzo in de uitverkoop.
Toen dacht ik "ach het wordt toch geen winter" en kocht niets, nu zijn dezelfde jassen 95,-.

Mijn lesson learned is: "gewoon kopen dus als je iets goed ziet, ipv eindeloos uitstellen" :P
pi_197684415
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij had toch alle tijd van de wereld nu :D
pi_197684435
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ene moment beter dan het andere :D
Ik ga zo naar mijn ouders en dan zien ze mijn hand voor het eerst zonder verband en ik weet dat ze gaan schrikken. En daardoor ga ik mij dan weer vervelend voelen....
Maar goed meeste tijd gaat het wel goed :) probeer in gedachte te houden dat dit is wat het is. Dus als het ooit beter wordt is het alleen maar meegenomen :)

Ik kwam alleen net met mijn vinger wel tegen een scherp randje van de gieter aan. Dat was niet prettig.

Bedankt voor het vragen :*
Mijn eerste gedachte was, ze gaan toch niet schrikken "oei, nu is onze dochter nog lelijker want haar hand is lelijk geworden"? Ik geloof dat mijn referentiekader ook een beetje verknipt is :X
(In dat geval had ik je gerust willen stellen, want 1. zo lelijk is het niet en 2. je handen zijn maar zo'n klein deel van je lijf+persoonlijkheid+leukheid dat er stiekem niet zo heel veel aan je veranderd is. Maar blijkt dat je ouders zich vooral zorgen maken omdat hun dochter zich pijn heeft gedaan... tja... je zou je ook rot voelen als ze dat totaal niet deden, dus ik denk dat het iets is om doorheen te moeten en ze zullen hopelijk gauw genoeg bezig gaan over andere dingen.)

Het is allemaal ook nog niet genezen hè, het wordt echt nog wel beter. Dat merk je wel van vinger+gieter. Ook dat gaat wel weer beter worden.
Ik heb ooit de blaren op m'n schouders gehad van zon + slechte beslissingen :') en nu heb ik allemaal superschattige sproetjes op m'n schouders. Wie weet krijg je ook wel sproetjes. *G*
pi_197684455
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij had toch alle tijd van de wereld nu :D
A) nee en B) daar wordt die jurk niet groter van :D
pi_197684464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O-
pi_197684466
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte was, ze gaan toch niet schrikken "oei, nu is onze dochter nog lelijker want haar hand is lelijk geworden"? Ik geloof dat mijn referentiekader ook een beetje verknipt is :X
(In dat geval had ik je gerust willen stellen, want 1. zo lelijk is het niet en 2. je handen zijn maar zo'n klein deel van je lijf+persoonlijkheid+leukheid dat er stiekem niet zo heel veel aan je veranderd is. Maar blijkt dat je ouders zich vooral zorgen maken omdat hun dochter zich pijn heeft gedaan... tja... je zou je ook rot voelen als ze dat totaal niet deden, dus ik denk dat het iets is om doorheen te moeten en ze zullen hopelijk gauw genoeg bezig gaan over andere dingen.)

Het is allemaal ook nog niet genezen hè, het wordt echt nog wel beter. Dat merk je wel van vinger+gieter. Ook dat gaat wel weer beter worden.
Ik heb ooit de blaren op m'n schouders gehad van zon + slechte beslissingen :') en nu heb ik allemaal superschattige sproetjes op m'n schouders. Wie weet krijg je ook wel sproetjes. *G*
Kusje op jouw jeugd Tele.
pi_197684480
Dit zou een oplossing kunnen zijn? https://adssettings.google.com/authenticated
Edit: voor ongewenste advertenties. Inmiddels zijn jullie al veel verder.
Het stomme van de schuifjes is voor mij dat het onduidelijk is wanneer ze ‘aanstaan’.

(Het lampje in de auto brandt, als de airco UIT staat! 8)7 )

Gister gedaan wat eergister op todo lijst stond.
Iets onnozels als 2 planken uitruimen en spul wegdoen wat al jaren niet wordt gebruikt en danig in de weg stond.
Dus vandaag weinig op de lijst om mij bezig te houden behalve een boek.

Hup Isa, je kan het: doe maar alsof je ‘lui’ bent.
Lief van je moeder, een beetje onpraktisch meegedacht.

En goeie berichten van FFT’s vader. Je bent opgelucht, vermoed ik. w/
pi_197684490
Mooi.

Lunch.

Ik ga iets warms maken. Wat weet ik nog niet.
pi_197684568
Oh ja, lunch. Soep misschien.
Spoilers!
pi_197684580
Ben samen met uk, ze wil pan en koek.
pi_197684598
Ik wil ook pan en koek.
pi_197684605
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:26 schreef fietsie het volgende:
Ben samen met uk, ze wil pan en koek.
Ik wilde op mn gemak uitgebreid wolkenbroodjes maken als lunch

Nu net tussen 200 appjes door... even gauw 2 broodjes gesmeerd met een beker thee erbij.

As usual... is het weer geen business as usual _O-
pi_197684615
Soep gevonden. Daar kan portobello-olie in. Ik eet er een wrap met avocado, cottage cheese en portobello-olie bij.
Spoilers!
  donderdag 28 januari 2021 @ 13:34:16 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197684682
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:20 schreef AnneX het volgende:
Dit zou een oplossing kunnen zijn? https://adssettings.google.com/authenticated
Edit: voor ongewenste advertenties. Inmiddels zijn jullie al veel verder.
Het stomme van de schuifjes is voor mij dat het onduidelijk is wanneer ze ‘aanstaan’.

(Het lampje in de auto brandt, als de airco UIT staat! 8)7 )

Gister gedaan wat eergister op todo lijst stond.
Iets onnozels als 2 planken uitruimen en spul wegdoen wat al jaren niet wordt gebruikt en danig in de weg stond.
Dus vandaag weinig op de lijst om mij bezig te houden behalve een boek.

Hup Isa, je kan het: doe maar alsof je ‘lui’ bent.
Lief van je moeder, een beetje onpraktisch meegedacht.

En goeie berichten van FFT’s vader. Je bent opgelucht, vermoed ik. w/
Die link kwam ik van de week ook tegen. Google weet veel _O-
  donderdag 28 januari 2021 @ 13:34:32 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_197684690
Het wordt wat lichter buiten. En de wind is wat gedraaid, wolken en regen gaan nu noordelijk van de sloot hier langs. Kan ik straks toch een rondje lopen.
Avondeten wordt waarschijnlijk een bak lasagne van de lidl. Ik merk dat ik de laatste dagen wat te weinig gegeten heb. Er moet weer wat extra voer in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197684826
Ik deelde de verbazing over Sarabi's ouders. En blijf verbaasd dat meerderen van jullie dat soort bezorgdheid herkennen.

Wat bij mij tot de vraag leidt:
Doen/deden jullie moeders dan geen uitspraken zoals 'ach, dat gaat wel over voordat je een jongetje/meisje wordt' en 'een gat in je knie, dat gaat vanzelf wel weer over, een gat in je maillot/broek, dát is pas erg' ?

Mijn moeder en schoonmoeder wel, namelijk. En ik vraag me af of het misschien scheelt dat ze in de zorg werken? Ze zijn wel erger gewend?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_197684864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja ok, bij pijn is het anders. Maar ik ging er in dit geval vanuit dat die ouders al weten dat het geen pijn doet en niet ernstig is. Alleen een tijdelijke verkleuring. Maar goed, ik begrijp dat mijn referentiekader gewoon bijzonder is _O-
Ik snap je behoefte aan het checken van kaders ja..
heb die ook.. op een ietwat ander vlak maar snap heel goed dat je soms twijfelt aan je eigen referentiekader :)

En mijn moeder wil gewoon graag dat alles gewoon goed gaat... dus ook als het niet echt pijn doet zou ze het vervelend vinden voor me
En liefst inderdaad elke dag even langs komen.
Sterker nog.. dat zou ze ook graag vaker doen als er niks aan de hand is
Maarja ik woon nou niet direct om de hoek of iets dergelijks.
pi_197684912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:43 schreef Lot_1 het volgende:
Ik deelde de verbazing over Sarabi's ouders. En blijf verbaasd dat meerderen van jullie dat soort bezorgdheid herkennen.

Doen/deden jullie moeders dan geen uitspraken zoals 'ach, dat gaat wel over voordat je een jongetje/meisje wordt' en 'een gat in je knie, dat gaat vanzelf wel weer over, een gat in je maillot/broek, dát is pas erg' ?

Mijn moeder en schoonmoeder wel, namelijk. En ik vraag me af of het misschien scheelt dat ze in de zorg werken? Ze zijn wel erger gewend?
Jip... mijn moeder deed dat OOK gewoon regelmatig.
Die is niet zo van het naar de dokter rennen... maar wel minder nu ik verder weg woon en ze gewoon minder zicht heeft op of dingen ernstig zijn of niet :)

Maar het is nog steeds niet op het vervelende af... het is meer dat ze het gewoon vervelend vind voor me.
En als het er "eng" of "vies" uitziet.. had ze dat liever anders gezien.

maar ik vermoed dat ze dat ook vond van het gat in mn knie of mijn lip...
En die laatste kwam toch echt ook gewoon de dokter aan te pas.. want dat moest gehecht worden.
maar ook dan gaat het wel over voor je een jongetje word :)

en dat van "ohjee.. nou gelukkig zit er geen gat in je broek want dat was veel erger" was meer een uitspraak van mijn vader :)
die was daar altijd supernuchter in.
pi_197684965
Mijn vader was geloof ik meer team "gelukkig ook gelijk een gat in je broek, anders moest je nog een keer"...
pi_197685178
quote:
Denk eerder dat mensen daarin gewoon verschillend zijn. Ook in hoe je zelf met zulke dingen omgaat, denk ik.

Ik vind het soms juist een beetje apart dat er een beeld ontstaat dat de meeste ouders wel zo bezorgd zijn of zouden moeten zijn. Wat mij betreft hoeft dat niet, en ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat het echt de meerderheid is. Een goede reactie wanneer er iets mis is, dat is belangrijk. Maar in verdere mate bezorgdheid lijkt mij redelijk overbodig.
pi_197685264
even wat anders.. ik maakte voor het eerst dulce de lege

ik gok dat dit niet de laatste keer gaat zijn O+
pi_197685321
quote:

Herkenbaar. "Het gaat wel over voor je een jongetje wordt" heb ik echt heel vaak gehoord. En ik liep het liefst in m'n oudste kleren, want dan kreeg ik het minst op m'n kop als ik gevallen was of iets geknoeid had.

Ook: "daar word je hard van" en "ik zeg dat het geen pijn doet, dus het doet geen pijn, dus hou op met huilen om niks, ik kan je wel een reden geven om te huilen".

Ik denk dat mijn moeders gebrek aan inzicht in andermans emoties een rol speelde.
pi_197685345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Herkenbaar. "Het gaat wel over voor je een jongetje wordt" heb ik echt heel vaak gehoord. En ik liep het liefst in m'n oudste kleren, want dan kreeg ik het minst op m'n kop als ik gevallen was of iets geknoeid had.

Ook: "daar word je hard van" en "ik zeg dat het geen pijn doet, dus het doet geen pijn, dus hou op met huilen om niks, ik kan je wel een reden geven om te huilen".

Ik denk dat mijn moeders gebrek aan inzicht in andermans emoties een rol speelde.
Deze ken ik gelukkig niet.
Al is het stukje "ik kan je wel een reden geven om te huilen" dan wel weer bekender..
maar dan meer voor als ik mega dramatisch jankte terwijl ik straf had maar niemand me had aangeraakt verder :)
en dat resulteerde dan ook nooit in evengoed een tik voor het janken..
pi_197685368
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zou je denken? :D

Mijn moeder vond alles altijd aanstelleritis. Tenzij ze zelf iets had.
Spoilers!
pi_197685383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Deze ken ik gelukkig niet.
Al is het stukje "ik kan je wel een reden geven om te huilen" dan wel weer bekender..
maar dan meer voor als ik mega dramatisch jankte terwijl ik straf had maar niemand me had aangeraakt verder :)
en dat resulteerde dan ook nooit in evengoed een tik voor het janken..
Ik was ook wel een beetje een sukkelig kind. Heb bijvoorbeeld pas rond m'n 9e geleerd om af te stappen van de fiets, daarvoor liet ik me soort van al rijdend van de fiets af vallen. En ik fietste voor m'n 4e al regelmatig lange stukken naar het andere dorp. Gelukkig hadden we plantsoentjes en zachte bermen :')

Maar dat deed natuurlijk geen pijn. Sowieso doen dingen geen pijn als ze je eigen stomme schuld zijn.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')