Wauw, gewoon wauw.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Popfoto, daar had ik een abo op ja. En ik kocht iedere week (of 2 weken dat weet ik niet meer) de duitse Bravo. Abo kon ook, maar dan kreeg je m een maand later. Via de Bravo kon je dan ook weer Duitse jeugdboeken kopen die veel leuker waren dan de Nederlandse. Mocht ik ook bij het Duits mondeling examen gebruiken. Dus toen ik er over ging vertellen (meisje raakte ongehuwd zwanger) moest ik van de andere docent m'n mond houden (godsdienstleraar en ouderling) en moest ik alle naamvallen opzeggenGeen 9 maar een 8 daardoor voor Duits op m'n eindlijst
Ik heb altijd met facebook reclame.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was big data maar wat efficienter. Ik ging even kleren neuzen omdat ik een mailtje kreeg met ZEVENTIG PROCENT KORTING KOPENKOPENKOPEN kreeg, maar nagenoeg alles was er alleen nog maar in minimaatjes. Nu krijg ik de hele tijd diezelfde minimaatjes met die enorme kortingen in mn smoel gewreven bij het fokken
Ook bij Bonprix, die hebben bijna niets meer in de verkoop, alles is uitverkochtquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb altijd met facebook reclame.
Dan denk ik: Oeh leuk jurkje!!
*klik*
uitverkocht.
WAAROM?
en nu blijf je hem krijg want je hebt geklikt.
Maar serieus echt altijd hetzelfde
Ja, dat uitverkochte items toch als reclame voorbij blijven komen, snap ik ook nooit. Ja, ik vind dat item leuk. Maar nee, jullie hebben het niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb altijd met facebook reclame.
Dan denk ik: Oeh leuk jurkje!!
*klik*
uitverkocht.
WAAROM?
en nu blijf je hem krijg want je hebt geklikt.
Maar serieus echt altijd hetzelfde
Ja kom op man. Jullie kennen mijn burgerservicenummer en uit mn weegapp kun je mn gewicht halen. Laat het alleen zien als het a) past b) beschikbaar is en c) ook 70% korting heeft!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat uitverkochte items toch als reclame voorbij blijven komen, snap ik ook nooit. Ja, ik vind dat item leuk. Maar nee, jullie hebben het niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon je olifantspootjes afbinden DP!
Zara maakt altijd zo'n schatting van 'Jouw maat is ...', dat vind ik ook niet altijd even aardig anders.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja kom op man. Jullie kennen mijn burgerservicenummer en uit mn weegapp kun je mn gewicht halen. Laat het alleen zien als het a) past b) beschikbaar is en c) ook 70% korting heeft!
Ze kunnen toch gewoon zelf noteren dat je dat gekocht hebt!quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat nog idioter is, nog wekenlang reclame zien voor iets wat je al hebt gekocht. Er zou een optie 'ja, heb ik al' moeten zijn om er van af te komen
Dat doet Amazon, zelfs als je het al bij Amazon hebt gekocht, enorm vaak.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat nog idioter is, nog wekenlang reclame zien voor iets wat je al hebt gekocht. Er zou een optie 'ja, heb ik al' moeten zijn om er van af te komen
Truste Opoequote:Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef Isabeau het volgende:
aka: op bed liggen en Netflix kijken
Als je 'm te groot hebt gekocht kan je 'm innemenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ennnnn toch weer voor een paar honderd euro besteld met mn grote mond![]()
Weet nu al dat ik er knorrig van ga worden, want er was een jurk niet meer in mn maat, toch besteld, waaaaaarom
Waaat denk jij zelf Kaat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als je 'm te groot hebt gekocht kan je 'm innemen
Jij had toch alle tijd van de wereld nuquote:
Mijn eerste gedachte was, ze gaan toch niet schrikken "oei, nu is onze dochter nog lelijker want haar hand is lelijk geworden"? Ik geloof dat mijn referentiekader ook een beetje verknipt isquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ene moment beter dan het andere
Ik ga zo naar mijn ouders en dan zien ze mijn hand voor het eerst zonder verband en ik weet dat ze gaan schrikken. En daardoor ga ik mij dan weer vervelend voelen....
Maar goed meeste tijd gaat het wel goedprobeer in gedachte te houden dat dit is wat het is. Dus als het ooit beter wordt is het alleen maar meegenomen
Ik kwam alleen net met mijn vinger wel tegen een scherp randje van de gieter aan. Dat was niet prettig.
Bedankt voor het vragen
A) nee en B) daar wordt die jurk niet groter vanquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had toch alle tijd van de wereld nu
Kusje op jouw jeugd Tele.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was, ze gaan toch niet schrikken "oei, nu is onze dochter nog lelijker want haar hand is lelijk geworden"? Ik geloof dat mijn referentiekader ook een beetje verknipt is![]()
(In dat geval had ik je gerust willen stellen, want 1. zo lelijk is het niet en 2. je handen zijn maar zo'n klein deel van je lijf+persoonlijkheid+leukheid dat er stiekem niet zo heel veel aan je veranderd is. Maar blijkt dat je ouders zich vooral zorgen maken omdat hun dochter zich pijn heeft gedaan... tja... je zou je ook rot voelen als ze dat totaal niet deden, dus ik denk dat het iets is om doorheen te moeten en ze zullen hopelijk gauw genoeg bezig gaan over andere dingen.)
Het is allemaal ook nog niet genezen hè, het wordt echt nog wel beter. Dat merk je wel van vinger+gieter. Ook dat gaat wel weer beter worden.
Ik heb ooit de blaren op m'n schouders gehad van zon + slechte beslissingenen nu heb ik allemaal superschattige sproetjes op m'n schouders. Wie weet krijg je ook wel sproetjes.
Ik wilde op mn gemak uitgebreid wolkenbroodjes maken als lunchquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:26 schreef fietsie het volgende:
Ben samen met uk, ze wil pan en koek.
Die link kwam ik van de week ook tegen. Google weet veelquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:20 schreef AnneX het volgende:
Dit zou een oplossing kunnen zijn? https://adssettings.google.com/authenticated
Edit: voor ongewenste advertenties. Inmiddels zijn jullie al veel verder.
Het stomme van de schuifjes is voor mij dat het onduidelijk is wanneer ze ‘aanstaan’.
(Het lampje in de auto brandt, als de airco UIT staat!)
Gister gedaan wat eergister op todo lijst stond.
Iets onnozels als 2 planken uitruimen en spul wegdoen wat al jaren niet wordt gebruikt en danig in de weg stond.
Dus vandaag weinig op de lijst om mij bezig te houden behalve een boek.
Hup Isa, je kan het: doe maar alsof je ‘lui’ bent.
Lief van je moeder, een beetje onpraktisch meegedacht.
En goeie berichten van FFT’s vader. Je bent opgelucht, vermoed ik.
Ik snap je behoefte aan het checken van kaders ja..quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja ok, bij pijn is het anders. Maar ik ging er in dit geval vanuit dat die ouders al weten dat het geen pijn doet en niet ernstig is. Alleen een tijdelijke verkleuring. Maar goed, ik begrijp dat mijn referentiekader gewoon bijzonder is
Jip... mijn moeder deed dat OOK gewoon regelmatig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:43 schreef Lot_1 het volgende:
Ik deelde de verbazing over Sarabi's ouders. En blijf verbaasd dat meerderen van jullie dat soort bezorgdheid herkennen.
Wat bij mij tot de vraag leidt:
Doen/deden jullie moeders dan geen uitspraken zoals 'ach, dat gaat wel over voordat je een jongetje/meisje wordt' en 'een gat in je knie, dat gaat vanzelf wel weer over, een gat in je maillot/broek, dát is pas erg' ?
Mijn moeder en schoonmoeder wel, namelijk. En ik vraag me af of het misschien scheelt dat ze in de zorg werken? Ze zijn wel erger gewend?
Denk eerder dat mensen daarin gewoon verschillend zijn. Ook in hoe je zelf met zulke dingen omgaat, denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:43 schreef Lot_1 het volgende:
Mijn moeder en schoonmoeder wel, namelijk. En ik vraag me af of het misschien scheelt dat ze in de zorg werken? Ze zijn wel erger gewend?
Herkenbaar. "Het gaat wel over voor je een jongetje wordt" heb ik echt heel vaak gehoord. En ik liep het liefst in m'n oudste kleren, want dan kreeg ik het minst op m'n kop als ik gevallen was of iets geknoeid had.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:43 schreef Lot_1 het volgende:
Ik deelde de verbazing over Sarabi's ouders. En blijf verbaasd dat meerderen van jullie dat soort bezorgdheid herkennen.
Wat bij mij tot de vraag leidt:
Doen/deden jullie moeders dan geen uitspraken zoals 'ach, dat gaat wel over voordat je een jongetje/meisje wordt' en 'een gat in je knie, dat gaat vanzelf wel weer over, een gat in je maillot/broek, dát is pas erg' ?
Deze ken ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Herkenbaar. "Het gaat wel over voor je een jongetje wordt" heb ik echt heel vaak gehoord. En ik liep het liefst in m'n oudste kleren, want dan kreeg ik het minst op m'n kop als ik gevallen was of iets geknoeid had.
Ook: "daar word je hard van" en "ik zeg dat het geen pijn doet, dus het doet geen pijn, dus hou op met huilen om niks, ik kan je wel een reden geven om te huilen".
Ik denk dat mijn moeders gebrek aan inzicht in andermans emoties een rol speelde.
Zou je denken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Herkenbaar. "Het gaat wel over voor je een jongetje wordt" heb ik echt heel vaak gehoord. En ik liep het liefst in m'n oudste kleren, want dan kreeg ik het minst op m'n kop als ik gevallen was of iets geknoeid had.
Ook: "daar word je hard van" en "ik zeg dat het geen pijn doet, dus het doet geen pijn, dus hou op met huilen om niks, ik kan je wel een reden geven om te huilen".
Ik denk dat mijn moeders gebrek aan inzicht in andermans emoties een rol speelde.
Ik was ook wel een beetje een sukkelig kind. Heb bijvoorbeeld pas rond m'n 9e geleerd om af te stappen van de fiets, daarvoor liet ik me soort van al rijdend van de fiets af vallen. En ik fietste voor m'n 4e al regelmatig lange stukken naar het andere dorp. Gelukkig hadden we plantsoentjes en zachte bermenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deze ken ik gelukkig niet.
Al is het stukje "ik kan je wel een reden geven om te huilen" dan wel weer bekender..
maar dan meer voor als ik mega dramatisch jankte terwijl ik straf had maar niemand me had aangeraakt verder
en dat resulteerde dan ook nooit in evengoed een tik voor het janken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |