De hoop is dat dit dan ook wat vaker bij de merc's kan voorkomen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:46 schreef franklop het volgende:
Heb altijd moeite ermee dat het dan ook de startopstelling is voor de 2e race. Als je uitvalt haal je geen punten in race 1 en moet je race 2 ook nog eens achteraan starten en hopen dat je jezelf naar voren kunt werken. Wordt je eigenlijk 2x gestraft.
Verder geen probleem met het proberen hoor van zo'n sprintrace.
Maar die vallen niet zo heel veel uit over het algemeenquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:29 schreef opreis het volgende:
[..]
De hoop is dat dit dan ook wat vaker bij de merc's kan voorkomen natuurlijk.
Verandering TERUG naar het hele uur bedoel je. Ouwe conservatiefquote:Op woensdag 10 februari 2021 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandering naar het hele uur goed.
Sprintrace slecht.
Sprintrace nog steeds slechtquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Verandering TERUG naar het hele uur bedoel je. Ouwe conservatief
https://nos.nl/artikel/23(...)mule-1-kalender.htmlquote:Grote prijs van Portugal vervangt Vietnam op Formule 1-kalender
De Grote Prijs van Portugal neemt zo goed als zeker de nog vacante plek op de kalender van de Formule 1 in 2021 in. Dat melden diverse media, waaronder de BBC. Op het circuit in Portimão zal op 2 mei de derde race van het jaar gereden worden. Die datum stond nog open nadat de Grote Prijs van Vietnam was weggevallen.
Vorig jaar werd er voor het eerst in 24 jaar weer een Formule 1-race gehouden in Portugal. Op het Autodromo do Algarve was Lewis Hamilton toen de snelste. Max Verstappen werd derde.
Recordaantal races
Het Formule 1-seizoen wordt op 28 maart geopend in Bahrein, waarna op 18 april de Grote Prijs van Imola in Italië volgt.
Het nieuwe seizoen telt vooralsnog een recordaantal van 23 races. De Dutch Grand Prix op het circuit van Zandvoort zal de dertiende race zijn en wordt gehouden op 5 september.
Dan ga ik vrijdag standaard thuiswerken. O ja, dat doe ik al bijna een jaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Quali op vrijdag? Aub niet, dan moet ik gewoon werken.
Prima idee dit. De formule 1 heeft echt verandering nodig om weer wat spanning terug te brengen. De kwalificatie was toch al niks meer aan de laatste jaren. Kon je in de meeste race-weekenden met gemak overslaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/n(...)-de-formule-1-866759
Dan heb je zeker nooit de kwali gezien? Die was regelmatig spannender dan de race.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Prima idee dit. De formule 1 heeft echt verandering nodig om weer wat spanning terug te brengen. De kwalificatie was toch al niks meer aan de laatste jaren. Kon je in de meeste race-weekenden met gemak overslaan.
En waarom precies is de verandering naar het hele uur goed? Wat maken die 10 minuten extra voor jou uit?quote:Op woensdag 10 februari 2021 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandering naar het hele uur goed.
Sprintrace slecht.
Ja, nee, ik wil gewoon mijn volledige aandacht bij de quali kunnen houden, dat gaat niet met een jammerende telefoon omdat iedereen en z'n grootje dingen nét voor het weekend wil regelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ga ik vrijdag standaard thuiswerken. O ja, dat doe ik al bijna een jaar![]()
Vrijdag is toch bijna niemand online en ik word toch weinig gebeld voor issues.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik wil gewoon mijn volledige aandacht bij de quali kunnen houden, dat gaat niet met een jammerende telefoon omdat iedereen en z'n grootje dingen nét voor het weekend wil regelen.
De F1 site loopt weer bijna twee weken achter zie ik. Dit was op 1 februari al bekend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoor Günter alweer vloeken
[ twitter ]
Goed nieuws voor de twee RB teams!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:17 schreef Starflyer het volgende:
De engine freeze is goedgekeurd. Gunstig voor Red Bull Racing. Kunnen ze verder met de Honda motoren.
https://www.motorsportwee(...)ent-freeze-for-2022/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |