Dan kan je altijd nog thuis blijven om hem te spelen toch gewoon?quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als single zonder kinderen heb je de laatste tijd behoorlijk wat tijd over. Dan grijp je snel naar dat soort spellen. Na corona zal die ook weer gewoon stof gaan happen in me steamlijst het zelfde als me pc. Maar ik denk dat we al een redelijke zomer kunnen krijgen hoor.
Tuurlijk maar als de horeca op een normale manier weer geopend is dan zal ik weer regelmatig naar de kroeg gaan hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:49 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog thuis blijven om hem te spelen toch gewoon?
Laptop?quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als de horeca op een normale manier weer geopend is dan zal ik weer regelmatig naar de kroeg gaan hoor.
0.5quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:40 schreef eragon2890 het volgende:
Een ding realiseer ik me eens:
Welk niveau besmettingen koppelen ze eigenlijk aan dat magische fase vijf? Want dat moet natuurlijk wel reëel zijn, al onze experts zeggen dat het zal blijven maar dankzij de vaccins we weer normaal kunnen leven straks.
Het kan dus geen 0 zijn. Iemand een idee/vermoeden?
Nee hoor, je wordt er gewoon niet zo door geraakt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
Ik weet het niet, ik focus mij gewoon anders, denk ik.
Wij wel ja, maar nu we weten dat ook het kabinet dat kanquote:Op donderdag 28 januari 2021 08:09 schreef Luke83 het volgende:
Ik snap niet zo waarom iedereen zo hieperdepieper is over de routekaart uit deze ellende. Die volgorde lijkt me volstrekt logisch, die kun je zelf ook wel bedenken
Daarnaast hecht ik niet zo veel waarde meer aan dit soort routekaarten. Ik zie het als een volkomen vrijblijvende intentieverklaring op z'n best. De vorige route kaart was ook zo het raam weer uit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:09 schreef Luke83 het volgende:
Ik snap niet zo waarom iedereen zo hieperdepieper is over de routekaart uit deze ellende. Die volgorde lijkt me volstrekt logisch, die kun je zelf ook wel bedenken
Gebeurt pas als de formatie van een nieuw kabinet klaar is. Hugo kan nog wel terugkomen als minister. Mogelijk op een andere ministeriequote:Op donderdag 28 januari 2021 08:29 schreef GemMagic het volgende:
Ik ben benieuwd of er uiteindelijk nog grote vaccinatiestraten worden ingericht. Ik wil me best laten vaccineren, maar maak het tegen die tijd alsjeblieft gemakkelijk, snel en lokaal.
Na de verkiezingen zijn we waarschijnlijk wel van Hugo af, misschien dat er dan iemand aan het roer komt met daadkracht. Aan de andere kant is het ook wel te simpel om Hugo als enige reden voor de inefficiëntie te beschouwen.
Ministerie van ondergeschikte zaken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gebeurt pas als de formatie van een nieuw kabinet klaar is. Hugo kan nog wel terugkomen als minister. Mogelijk op een andere ministerie
Ik hoop dat een journalist hier meeleest, want dit is wel heel erg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:33 schreef aartstyle het volgende:
Nou het is zover hoor.
Wellicht weten een aantal van jullie dat mijn vrouw in zkhs Amersfoort werkt. Ze moest regelmatig invallen op de corona afdeling. Jullie hebben ook gelezen dat het vaccineren daar niet helemaal goed is gegaan qua wie wel en wie niet. MIjn vrouw heeft dus niet eens het aanbod gehad voor een vaccinatie en de managers die nooit in contact komen met patienten wel. Wij hebben toen besloten om niet meer op de corona afdeling in te vallen.
Maar nu wordt de druk wat opgevoerd en zo goed/braaf als ze is heeft ze toch toegezegd om van zaterdag op zondag daar een nachtdienst te draaien. Ik maak mij dus nu best een beetje zorgen. Gaan de collega's die wel gevaccineerd zijn nog zo voorzichtig zijn als eerst? Worden de maatregelen nog wel zo strict opgevolgd? Wellicht laat men onbewust toch langzaam de teugels wat vieren. Daarbij voelt het gewoon kut.
Tot op heden stond ik er altijd achter dat ze op die afdeling aan de slag ging. Daarvoor werk je in de zorg etc.Maar nu is dat volledig anders, zeker omdat er bepaalde managers rondlopen die snel zelf een vaccin hebben genomen.
Ze is trouwens niet de enige. Zelfs op de IC werken nu verpleegkundigen zonder een vaccin te hebben gehad. De uitnodiging voor vaccinatie is namelijk per mail verstuurd en men had maar twee dagen om te reageren. Toevallig waren die verpleegkundigen vrij die dagen en hebben hun mail niet gelezen.
Het is gewoon een schande, weliswaar op micro niveau, maar toch.
Ook al is er feitelijk niets veranderd voor je vrouw, kan ik me heel goed voorstellen dat het na zo'n actie van de managers behoorlijk anders aanvoelt. Schandalig verhaal, ook dat het bij een uitnodiging per mail bleef, overigens. Ze hadden er toch wel iets meer moeite in mogen stoppen om ze te bereiken. Ik neem aan dat als ze onverwacht invallen moeten,, er ook wel iets meer moeite wordt gedaan dan een mail sturen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:33 schreef aartstyle het volgende:
Nou het is zover hoor.
Wellicht weten een aantal van jullie dat mijn vrouw in zkhs Amersfoort werkt. Ze moest regelmatig invallen op de corona afdeling. Jullie hebben ook gelezen dat het vaccineren daar niet helemaal goed is gegaan qua wie wel en wie niet. MIjn vrouw heeft dus niet eens het aanbod gehad voor een vaccinatie en de managers die nooit in contact komen met patienten wel. Wij hebben toen besloten om niet meer op de corona afdeling in te vallen.
Maar nu wordt de druk wat opgevoerd en zo goed/braaf als ze is heeft ze toch toegezegd om van zaterdag op zondag daar een nachtdienst te draaien. Ik maak mij dus nu best een beetje zorgen. Gaan de collega's die wel gevaccineerd zijn nog zo voorzichtig zijn als eerst? Worden de maatregelen nog wel zo strict opgevolgd? Wellicht laat men onbewust toch langzaam de teugels wat vieren. Daarbij voelt het gewoon kut.
Tot op heden stond ik er altijd achter dat ze op die afdeling aan de slag ging. Daarvoor werk je in de zorg etc.Maar nu is dat volledig anders, zeker omdat er bepaalde managers rondlopen die snel zelf een vaccin hebben genomen.
Ze is trouwens niet de enige. Zelfs op de IC werken nu verpleegkundigen zonder een vaccin te hebben gehad. De uitnodiging voor vaccinatie is namelijk per mail verstuurd en men had maar twee dagen om te reageren. Toevallig waren die verpleegkundigen vrij die dagen en hebben hun mail niet gelezen.
Het is gewoon een schande, weliswaar op micro niveau, maar toch.
En wat vind je hier nu van?quote:
Nederland is donkergroenquote:
Dat zal wellicht kloppen. Maar blijft dat ook zo? En daarbij gaat het nu om het gevoel die we hebben. Wel de managers en niet de mensen aan de bedden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp juist van iemand die op een Corona-afdeling werkt dat dat de veiligste afdeling in het ziekenhuis is. Vanwege alle bescherming, helemaal ingepakt.
Klopt toch wel? Eind van het jaar is het rond, dan heb je al flinke uitloop ingecalculeerd.quote:
Dat is behoorlijk treurigquote:
Als je Nederland qua vaccinatie vergelijkt met Afrika dan lopen we natuurlijk voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |