abonnement Unibet Coolblue
pi_197678129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Alleen de directeur van AZ praat er nu wel over met de media :')
Die zou denk ook alleen zijn verhaal en inzichten bespreken.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 januari 2021 @ 23:19:38 #202
408813 crew  trein2000
pi_197678156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Die zou denk ook alleen zijn verhaal en inzichten bespreken.
Als je een geheimhoudingsclausule opneemt werkt die meestal voor beide partijen...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_197678158
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef Adrie072 het volgende:
Noorwegen gooit het land op slot.
[ twitter ]
Allemaal de schuld van Hugø Jøngesen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:21:03 #204
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_197678180
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:52 schreef Tijn het volgende:

[..]

Hugo moet eerst 10 dingen goed doen voordat ik 'm weer iets vergeef.
Hij heeft wel erg mooie schoenen. :P

Maar verder vind ik het wel lastig om nog 9 goede dingen van hem op te noemen.
:@
pi_197678236
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als je een geheimhoudingsclausule opneemt werkt die meestal voor beide partijen...
Ik heb niet alles gevolgd dat er zoveel bekent was. Ik weet wel dat dit soort contracten niet snel openbaar gemaakt worden ook bij het Mexicaanse griep vaccin was dat erg moeilijk.
pi_197678325
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Hij heeft wel erg mooie schoenen. :P

Maar verder vind ik het wel lastig om nog 9 goede dingen van hem op te noemen.
:@
Hij zal vast wel eens een keer de vuilnis buiten zetten wanneer zijn vrouw hem dat vraagt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197678349
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Corona-bier drinken in de kroeg! c_/ _O_
De eerste keer dat we weer de kroeg in kunnen, zal ik zelfs gelukkig worden van Holger of Schultenbrau :P
pi_197678419
Een ding realiseer ik me eens:

Welk niveau besmettingen koppelen ze eigenlijk aan dat magische fase vijf? Want dat moet natuurlijk wel reëel zijn, al onze experts zeggen dat het zal blijven maar dankzij de vaccins we weer normaal kunnen leven straks.

Het kan dus geen 0 zijn. Iemand een idee/vermoeden?
#WeesGeenWhales
pi_197678432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:40 schreef eragon2890 het volgende:
Een ding realiseer ik me eens:

Welk niveau besmettingen koppelen ze eigenlijk aan dat magische fase vijf? Want dat moet natuurlijk wel reëel zijn, al onze experts zeggen dat het zal blijven maar dankzij de vaccins we weer normaal kunnen leven straks.

Het kan dus geen 0 zijn. Iemand een idee/vermoeden?
Wanneer het virus endemisch is.
pi_197678446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:40 schreef eragon2890 het volgende:
Een ding realiseer ik me eens:

Welk niveau besmettingen koppelen ze eigenlijk aan dat magische fase vijf? Want dat moet natuurlijk wel reëel zijn, al onze experts zeggen dat het zal blijven maar dankzij de vaccins we weer normaal kunnen leven straks.

Het kan dus geen 0 zijn. Iemand een idee/vermoeden?
<1000
pi_197678451
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:41 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Wanneer het virus endemisch is.
Endemisch betekent toch alleen maar dat het nooit meer weggaat? Dat kan op 50 of 500 of 10000 besmettingen per dag toch? 😅🤔
#WeesGeenWhales
pi_197678462
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:42 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

<1000
Dat lijkt me heel snel, zaten we daar vorige zomer al niet ruim onder zelfs een tijd lang?
#WeesGeenWhales
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:46:43 #213
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197678474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:44 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel snel, zaten we daar vorige zomer al niet ruim onder zelfs een tijd lang?
Volgens mij hebben we daar voor augustus vrijwel nooit boven gezeten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197678480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:43 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Endemisch betekent toch alleen maar dat het nooit meer weggaat? Dat kan op 50 of 500 of 10000 besmettingen per dag toch? 😅🤔
Klopt maar dit virus gaat waarschijnlijk ook nooit meer weg. De Spaanse griep bijvoorbeeld is tot eind jaren 50 nog in circulatie geweest. De griep die in 1968 een pandemie heeft veroorzaakt is tot 2010 nog gevonden. endemisch betekent gewoon dat de exponentiele groei eruit is omdat er kudde immuniteit is.
pi_197678493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:44 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel snel, zaten we daar vorige zomer al niet ruim onder zelfs een tijd lang?
Je stelt een vraag waar Rutte, als hij al een uitspraak zou doen, niks over los laat. Deze hele pandemie is een reeks van fouten & leugentjes geweest. Routekaarten konden in de prullenbak nog vóór ze in gebruik genomen waren en nu vraag je ons of we enig idee hebben?
pi_197678508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:40 schreef eragon2890 het volgende:
Een ding realiseer ik me eens:

Welk niveau besmettingen koppelen ze eigenlijk aan dat magische fase vijf? Want dat moet natuurlijk wel reëel zijn, al onze experts zeggen dat het zal blijven maar dankzij de vaccins we weer normaal kunnen leven straks.

Het kan dus geen 0 zijn. Iemand een idee/vermoeden?
Ik heb wel een voorstel: Op een bepaald moment hebben we een bepaald gedeelte van NL wel ingeënt en het resterende gedeelte nog niet. Ga uit van worst-worst-case en neem aan dat iedereen uit die laatste groep in één keer allemaal corona krijgen, waarvan een klein gedeelte in het ziekenhuis komt (waarschijnlijk vrij klein omdat de jeugd als laatst een vaccin mag halen). Kunnen de ziekenhuizen deze hypothetische toename aan, dan zitten we in fase 5 :Y
I'll give you something to do
pi_197678543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:50 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik heb wel een voorstel: Op een bepaald moment hebben we een bepaald gedeelte van NL wel ingeënt en het resterende gedeelte nog niet. Ga uit van worst-worst-case en neem aan dat iedereen uit die laatste groep in één keer allemaal corona krijgen, waarvan een klein gedeelte in het ziekenhuis komt (waarschijnlijk vrij klein omdat de jeugd als laatst een vaccin mag halen). Kunnen de ziekenhuizen deze hypothetische toename aan, dan zitten we in fase 5 :Y
Dan is <1000 niet eens een heel gek getal ;)
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:54:56 #218
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197678558
Ik denk echt dat wanneer je op een gegeven moment iedereen boven de 60 hebt gevaccineerd dat je in fase 5 zit.

Ziekenhuisopnames zullen nog wel wat door blijven sudderen, maar niets wat de ziekenhuizen niet aan kunnen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197678573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:50 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik heb wel een voorstel: Op een bepaald moment hebben we een bepaald gedeelte van NL wel ingeënt en het resterende gedeelte nog niet. Ga uit van worst-worst-case en neem aan dat iedereen uit die laatste groep in één keer allemaal corona krijgen, waarvan een klein gedeelte in het ziekenhuis komt (waarschijnlijk vrij klein omdat de jeugd als laatst een vaccin mag halen). Kunnen de ziekenhuizen deze hypothetische toename aan, dan zitten we in fase 5 :Y
Eens, met kantekening: als de ziekenhuizen het aankunnen inclusief het inhalen van zorg. Hoorde eerder vandaag dat er vorig jaar (en die teller telt natuurlijk lekker door nu) HONDERDDUIZEND noodzakelijke operaties zijn uitgesteld!

Maw, niet als het lijd tot de situatie van nu, maar zeg IDK 300 patiënten bv. moet kunnen lijkt me...
#WeesGeenWhales
pi_197678589
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk echt dat wanneer je op een gegeven moment iedereen boven de 60 hebt gevaccineerd dat je in fase 5 zit.

Ziekenhuisopnames zullen nog wel wat door blijven sudderen, maar niets wat de ziekenhuizen niet aan kunnen.
Dat denk ik ook misschien kan je er nog 50 plus van maken maar daarna valt het echt mee. Ik ben alleen bang dat de politiek die risico's niet durft te nemen.
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:58:16 #221
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197678602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook misschien kan je er nog 50 plus van maken maar daarna valt het echt mee. Ik ben alleen bang dat de politiek die risico's niet durft te nemen.
Dan hebben ze m.i. geen enkel draagvlak meer om het land niet open te gooien.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197678603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Eens, met kantekening: als de ziekenhuizen het aankunnen inclusief het inhalen van zorg. Hoorde eerder vandaag dat er vorig jaar (en die teller telt natuurlijk lekker door nu) HONDERDDUIZEND noodzakelijke operaties zijn uitgesteld!

Maw, niet als het lijd tot de situatie van nu, maar zeg IDK 300 patiënten bv. moet kunnen lijkt me...
Maar die superpiek zal maar kort duren ;)
En als ze niet allemaal in één keer corona krijgen, wat een stuk reëler is, dan wordt de patiënten beter verspreidt en is het nog gunstiger.
I'll give you something to do
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:59:30 #223
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197678614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook misschien kan je er nog 50 plus van maken maar daarna valt het echt mee. Ik ben alleen bang dat de politiek die risico's niet durft te nemen.
Ik denk dat als in juli de cijfers laag zijn, de risicogroepen gevaccineerd, en de kroegen weer open zijn, dat de regering niet zoveel meer te willen heeft en dat iedereen al zelf die vrijheid terugpakt
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197678619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:58 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dan hebben ze m.i. geen enkel draagvlak meer om het land niet open te gooien.
Dat klopt maar vergeet niet dat we nog al een groep redteam supporters hebben die echt geloven dat je naar zero covid kan gaan.
pi_197678620
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:58 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dan hebben ze m.i. geen enkel draagvlak meer om het land niet open te gooien.
Dat draagvlak was er ook niet echt voor de avondklok. Ik verbaas me nergens meer over.
pi_197678624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:58 schreef galantis het volgende:

[..]

Maar die superpiek zal maar kort duren ;)
En als ze niet allemaal in één keer corona krijgen, wat een stuk reëler is, dan wordt de patiënten beter verspreidt en is het nog gunstiger.
True, ik zeg ook niet dat het misschien niet kan wat je zegt, ik wijs er alleen op dat het wel "ziekenhuizen kunnen het aan met" moet zijn ;)
#WeesGeenWhales
pi_197678628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat klopt maar vergeet niet dat we nog al een groep redteam supporters hebben die echt geloven dat je naar zero covid kan gaan.
verkeerde quote sorry...

Over dit: ja, maar die hebben geen fuck te zeggen. Ze zijn niet eens uitgenodigd om te práten. Ze komen nauwelijks aan het wordt in de media in vergelijking tot OMT en onafhankelijke experts die unaniem roepen dat dat niet kan en niet hoeft. Ze zijn het clown circus van NL. En je ziet in routekaart nu dat kabinet ook ze (terecht) negeert - neem tenminste aan dat het niet 0 is voor die fase vijf.
#WeesGeenWhales
  donderdag 28 januari 2021 @ 00:01:38 #228
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197678636
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Alleen kan iedereen niet zelf besluiten dat festivals weer mogen, nachtclubs open, en stadions vol...
We konden in maart ook het sluiten van scholen afdwingen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197678640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:59 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik denk dat als in juli de cijfers laag zijn, de risicogroepen gevaccineerd, en de kroegen weer open zijn, dat de regering niet zoveel meer te willen heeft en dat iedereen al zelf die vrijheid terugpakt
Het grootste gedeelte van de 'afgenomen' vrijheid bestaat uit het simpelweg sluiten/afschaffen van dingen. Dus zoveel is er nou ook weer niet wat de burger zelf kan terugpakken.
I'll give you something to do
pi_197678644
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook misschien kan je er nog 50 plus van maken maar daarna valt het echt mee. Ik ben alleen bang dat de politiek die risico's niet durft te nemen.
Gelukkig gaat Israël ons laten zien wat er gebeurt qua ziekenhuisopnames vaccineren in real time. Tot nu toe *krankzinnig* goed nieuws. (Onder 126.000 van méést kwetsbare groep nog 20 besmettingen en NUL ziekenhuisopnames na vaccinatie).
#WeesGeenWhales
  donderdag 28 januari 2021 @ 00:02:38 #231
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197678647
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat klopt maar vergeet niet dat we nog al een groep redteam supporters hebben die echt geloven dat je naar zero covid kan gaan.
Dat begrijp ik.

Die zitten gevangen in de angst.. maar het is echt aan de politiek om te laten zien dat de angst op een gegeven moment niet meer gerechtvaardigd is en dat we écht weer langzaam naar normaal kunnen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197678651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Alleen kan iedereen niet zelf besluiten dat festivals weer mogen, nachtclubs open, en stadions vol...
Nee dat klopt, maar we kunnen het tegelijk ook niet blijven verbieden tot in de eeuwigheid als de ziekenhuizen leegblijven, de zorg het aankan.

Over een maand kan er weer een hele andere situatie zijn dan nu, als bijvoorbeeld britse variant oprukt, maar het kan ook meevallen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197678664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:00 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Alleen kan iedereen niet zelf besluiten dat festivals weer mogen, nachtclubs open, en stadions vol...
Op een gegeven moment zal de maatschappelijke druk ook wel toenemen. Persoonlijk zeg ik als je de risicogroepen hebt gevaccineerd dan kan het land open. Dan zullen er nog wel ziekenhuis gevallen zijn maar daar kan je het land niet voor sluiten. Alleen je weet niet hoe de maatschappij gaat reageren deze zomer bijvoorbeeld. Op ten duur zal het wel normaal worden maar dit kan misschien langer duren dan dat sommige en ik hoop omdat er helaas ook veel angst zit.
pi_197678671
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:01 schreef zalkc het volgende:

[..]

We konden in maart ook het sluiten van scholen afdwingen.
Geen vergunning is geen event, geen ondernemer gaat dat toch riskeren...
#WeesGeenWhales
pi_197678678
Doen jullie nog 5 mondkapjes over elkaar heen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197678691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:02 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat begrijp ik.

Die zitten gevangen in de angst.. maar het is echt aan de politiek om te laten zien dat de angst op een gegeven moment niet meer gerechtvaardigd is en dat we écht weer langzaam naar normaal kunnen.
Kom op zeg, er is vrijwel niemand die denkt dat we nooit meer terug kunnen naar normaal. Wie zit er nou gevangen in angst?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_197678692
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:04 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zal de maatschappelijke druk ook wel toenemen. Persoonlijk zeg ik als je de risicogroepen hebt gevaccineerd dan kan het land open. Dan zullen er nog wel ziekenhuis gevallen zijn maar daar kan je het land niet voor sluiten. Alleen je weet niet hoe de maatschappij gaat reageren deze zomer bijvoorbeeld. Op ten duur zal het wel normaal worden maar dit kan misschien langer duren dan dat sommige en ik hoop omdat er helaas ook veel angst zit.
Wat denk ik erg hoopt is dat als je alles open gooit, de fomo ook gaat spelen, en de steunpakketten natuurlijk stoppen.

AKA, als je bv. in horeca of zo werkt is het kiezen tussen weer normaal doen in je restaurant/cafe of een andere baan zoeken/in een kartonnen doos gaan leven. Dat helpt denk ik.

Verder, als al jouw vrienden weer naar club, festival, feestjes etc gaan, wil jij echt niet mietje loser zijn die bang is.

En voor wat ouderen: als theaters, restaurants, bioscoop, bridgeclub, buurthuis etc wil volzitten kan je kiezen tussen wel, of niet meedoen.

Dus dat fixt zichzelf wel heel snel denk ik zo ;)
#WeesGeenWhales
pi_197678693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:02 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat begrijp ik.

Die zitten gevangen in de angst.. maar het is echt aan de politiek om te laten zien dat de angst op een gegeven moment niet meer gerechtvaardigd is en dat we écht weer langzaam naar normaal kunnen.
Dat klopt, uiteindelijk zullen we gewoon naar normaal toegaan maar het is de vraag hoe lang het duurt. Vergeet niet angst kan ook als een boemerang werken die ook weer op de verkeerde manier terug kan komen voor het red team.
  donderdag 28 januari 2021 @ 00:08:03 #239
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197678696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kom op zeg, er is vrijwel niemand die denkt dat we nooit meer terug kunnen naar normaal. Wie zit er nou gevangen in angst?
Genoeg mensen. :)

Kijk maar naar de Britse variant.. misschien gaat 'ie voor de derde piek zorgen, misschien valt het mee.

Ik zie het wel..

Maar er zijn mensen die nog net niet in een bunker gaan zitten voor de allesvernietigende Britse variant.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197678705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:04 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zal de maatschappelijke druk ook wel toenemen. Persoonlijk zeg ik als je de risicogroepen hebt gevaccineerd dan kan het land open. Dan zullen er nog wel ziekenhuis gevallen zijn maar daar kan je het land niet voor sluiten. Alleen je weet niet hoe de maatschappij gaat reageren deze zomer bijvoorbeeld. Op ten duur zal het wel normaal worden maar dit kan misschien langer duren dan dat sommige en ik hoop omdat er helaas ook veel angst zit.
De groep die overblijft na de risicogroepen te hebben gevaccineerd kan nog steeds potentieel de ziekenhuizen laten overstromen. Alleen dan moet het wel gek gaan lopen, al helemaal gezien de R dan al wordt gedrukt door de oplopende vaccinatiegraad.
I'll give you something to do
pi_197678706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:07 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Dat klopt, uiteindelijk zullen we gewoon naar normaal toegaan maar het is de vraag hoe lang het duurt. Vergeet niet angst kan ook als een boemerang werken die ook weer op de verkeerde manier terug kan komen voor het red team.
Het red team? Niets kan voor ze terugkomen, want dan zouden ze eerst iets te betekenen moeten hebben naast hun rol als cabaret-voorstelling voor nederland... :P
#WeesGeenWhales
pi_197678712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:05 schreef ludovico het volgende:
Doen jullie nog 5 mondkapjes over elkaar heen?
Dat is voor straks in fase 5.
I'll give you something to do
pi_197678719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:08 schreef galantis het volgende:

[..]

De groep die overblijft na de risicogroepen te hebben gevaccineerd kan nog steeds potentieel de ziekenhuizen laten overstromen. Alleen dan moet het wel gek gaan lopen, al helemaal gezien de R dan al wordt gedrukt door de oplopende vaccinatiegraad.
Die r zal niet worden gedrukt hard, dat is natuurlijk wel een ding, omdat de risicogroepen het minst verspreiden. Gooi alles open helemaal als vanouds meteen en het zal als een GEK gaan lopen onder iedereen onder de 60, want die mingelen vooral met elkaar, gaan dan helemaal wild en los op 3048328598054 feesten en festivals want het mag weer, en daar zijn er nog 0 gevaccineerd...
#WeesGeenWhales
pi_197678731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat is voor straks in fase 5.
Ik dacht dat we al bij fase 9 waren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 28 januari 2021 @ 00:11:20 #245
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197678737
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Die r zal niet worden gedrukt hard, dat is natuurlijk wel een ding, omdat de risicogroepen het minst verspreiden. Gooi alles open helemaal als vanouds meteen en het zal als een GEK gaan lopen onder iedereen onder de 60, want die mingelen vooral met elkaar, gaan dan helemaal wild en los op 3048328598054 feesten en festivals want het mag weer, en daar zijn er nog 0 gevaccineerd...
Prima toch. 99.9% beland toch niet in het ziekenhuis, je hebt eerder groeps immuniteit en je kan opa en oma toch niet meer ziek maken, want die zijn al geprikt.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197678738
twitter
pi_197678751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Die r zal niet worden gedrukt hard, dat is natuurlijk wel een ding, omdat de risicogroepen het minst verspreiden. Gooi alles open helemaal als vanouds meteen en het zal als een GEK gaan lopen onder iedereen onder de 60, want die mingelen vooral met elkaar, gaan dan helemaal wild en los op 3048328598054 feesten en festivals want het mag weer, en daar zijn er nog 0 gevaccineerd...
Serieuze vraag; in welke wereld leef jij?
pi_197678752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:08 schreef galantis het volgende:

[..]

De groep die overblijft na de risicogroepen te hebben gevaccineerd kan nog steeds potentieel de ziekenhuizen laten overstromen. Alleen dan moet het wel gek gaan lopen, al helemaal gezien de R dan al wordt gedrukt door de oplopende vaccinatiegraad.
Dat valt echt reuze mee en dan heb ik het over de gezonde 50 Minners. vanaf 50 zie je echt wel een toenamen in ziekenhuis opnamen. Daar onder is er echt maar een enkeling die geen onderliggend lijden heeft. Met onderliggend lijden val je al onder de risicogroep dus heb je al voorrand op vaccinatie.
pi_197678892
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Serieuze vraag; in welke wereld leef jij?
Planeet aarde. Ooit van de roaring twenties gehoord?

Dat gebeurd hierna weer.

Sterker nog, in China waren vorig jaar hordes jongeren al aan het feesten tot ze neervielen in stanpvolle clubs, want het mocht weer...
#WeesGeenWhales
  donderdag 28 januari 2021 @ 00:52:41 #250
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197678996
Covid19 is één jaar geworden en groeit gestaag naar volle wasdom en meer variatie.
Het is vandaag een jaar geleden dat in NL Covid19 als nationale ziekte werd uitgeroepen.

Op 28jan20 werd een handtekening gezet dat Covid19 een A-classificatie heeft waarmee het Kabinet haar handen stukwaste om ons op anderhalve meter afstand met een avondklok en een rellende clusterfuck omtrent vaccins te gaan injecteren.

quote:
bron:overheid .... De Minister voor Medische Zorg,in overeenstemming met het gevoelen van de ministerraad;Gelet op artikel 20, eerste,derde en vijfde lid; Besluit: Artikel 1 Het novel coronavirus (2019-nCoV) wordt aangemerkt als behorende tot groep A, bedoeld in artikel 1, onderdeel e, van de Wet publieke gezondheid.
De rest is actuele historie.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')