1. Nieuws uit China neem ik met een pak zout.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:34 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Planeet aarde. Ooit van de roaring twenties gehoord?
Dat gebeurd hierna weer.
Sterker nog, in China waren vorig jaar hordes jongeren al aan het feesten tot ze neervielen in stanpvolle clubs, want het mocht weer...
Ja? Doet ze het lekker, dat prachtige meisje van je?quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]![]()
Wat een mupke is het![]()
1 maandje oud nu
Leuk, he?quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:56 schreef capricia het volgende:
Het is net schapen drijven, bijzonder om te zien:
[ twitter ]
Alsof de Romeinen er aan kwamen.quote:
Het gaat erom dat we weer dingen gaan doen zonder continue corona in je achterhoofd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
1. Nieuws uit China neem ik met een pak zout.
2. Ik zie je echt alleen maar bezig over festivals en evenementen (gelukkig laat je de knuffels vaker achterwege)
3. We gaan nooit van 0 naar maximaal, dat geloof je toch zelf niet?
4. Natuurlijk gaan we ooit terug naar normaal maar laten we die stap gewoon eerst eens even nemen. Dat lijkt met het huidige kabinet al een opgave op zich.
Als het schapen waren, dan waren ze daar niet he?!quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:56 schreef capricia het volgende:
Het is net schapen drijven, bijzonder om te zien:
[ twitter ]
Zal vast gek klinken maar ik denk, als ik niet op FOK! ben, vrijwel nooit aan corona.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we weer dingen gaan doen zonder continue corona in je achterhoofd.
Dat je dan op een gegeven moment krijgt dat je bij jezelf denkt "Hey, ik heb al 2 dagen niet aan corona gedacht"
Dan ist voorbij.
Kan niet wachten tot het zover is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we weer dingen gaan doen zonder continue corona in je achterhoofd.
Dat je dan op een gegeven moment krijgt dat je bij jezelf denkt "Hey, ik heb al 2 dagen niet aan corona gedacht"
Dan ist voorbij.
Dus als je naar de supermarkt gaat bijvoorbeeld denk je niet aan corona?quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal vast gek klinken maar ik denk, als ik niet op FOK! ben, vrijwel nooit aan corona.
Ik gooi gewoon terug, he? En anders haal ik het waterkanon erbijquote:Op donderdag 28 januari 2021 01:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als het schapen waren, dan waren ze daar niet he?!![]()
![]()
Maar eh... ik dacht dat dit niet mocht hier?
Maatregelen lopen hier ook alleen maar op, lijkt wel.![]()
*pakt steen van de grond en gooit richting blauwe![]()
Ik laat de boodschappen thuis bezorgen, als ik in de auto zit dan valt het mij alleen op dat het eigenlijk best druk op de weg is, op visite gingen wij al nooit, iedereen komt altijd bij ons langsquote:Op donderdag 28 januari 2021 01:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus als je naar de supermarkt gaat bijvoorbeeld denk je niet aan corona?
Als je in de auto zit en je ziet alle winkels dicht, alle sportscholen dicht, dan denk je niet aan corona?
Als je op visite wil naar iemand denk je niet aan corona?
In de zomer had ik er veel minder last van maar op dit moment is Corona even overal.
Nee, nee, nee. Enkel als het te druk is in het café.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als je in de auto zit en je ziet alle winkels dicht, alle sportscholen dicht, dan denk je niet aan corona?
In de zomer had ik er veel minder last van maar op dit moment is Corona even overal.
Of als je het winkelcentrum in wil en bedenkt dat je je kapje op moet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
*gaat voor de zekerheid achter een man in dierenpak staanquote:Op donderdag 28 januari 2021 01:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon terug, he? En anders haal ik het waterkanon erbij
Popjequote:Op donderdag 28 januari 2021 01:15 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is zo ongeveer hoe ik er in sta:
“Grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference.”
Kan niks aan corona veranderen dus ik ga mij ook niet druk maken en gestressed ervan raken, dat is alleen maar slecht voor mij en het virus trekt zich er niks van aan.
1) Het was nieuws van buitenlandse journalisten in china , en het klopt gewoon. En Taiwan is exact hetzelfde. En Nieuw zeeland ook. En vietnam ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
1. Nieuws uit China neem ik met een pak zout.
2. Ik zie je echt alleen maar bezig over festivals en evenementen (gelukkig laat je de knuffels vaker achterwege)
3. We gaan nooit van 0 naar maximaal, dat geloof je toch zelf niet?
4. Natuurlijk gaan we ooit terug naar normaal maar laten we die stap gewoon eerst eens even nemen. Dat lijkt met het huidige kabinet al een opgave op zich.
Dit hoeft natuurlijk niet aan corona te liggen he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
op visite gingen wij al nooit, iedereen komt altijd bij ons langs
Als je helemaal nooit meer aan corona wilt denken probeer Europa Universalis 4 erg leuke learn curve.quote:Ik weet het niet, ik focus mij gewoon anders, denk ik. Net 4 uur lang CIV VI gespeeld, niks van corona gemerkt
Ik ken het maar ik ben verknocht aan CIVquote:Op donderdag 28 januari 2021 01:19 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dit hoeft natuurlijk niet aan corona te liggen he.
[..]
Als je helemaal nooit meer aan corona wilt denken probeer Europa Universalis 4 erg leuke learn curve.
Ben wel van de sim spellen, maar dit soort spellen trekt mij niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:19 schreef ipa84 het volgende:
Als je helemaal nooit meer aan corona wilt denken probeer Europa Universalis 4 erg leuke learn curve.
Van Civ6 heb ik nog niet de uitbreidingen. Vind Civ 5 tot nu toe leuker maar EU4 vind ik zelf leuker. Me lievelings spel is Factorio en dan met de oude Bods and Angels mods tot dat die alian bio tech er in kwam. Maar terug op over corona Plaque inq komt binnen kort met Plaque Inq the cure.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ken het maar ik ben verknocht aan CIV
crusader kings 3 danquote:Op donderdag 28 januari 2021 01:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ben wel van de sim spellen, maar dit soort spellen trekt mij niet.![]()
Beetje OT.
Als single zonder kinderen heb je de laatste tijd behoorlijk wat tijd over. Dan grijp je snel naar dat soort spellen. Na corona zal die ook weer gewoon stof gaan happen in me steamlijst het zelfde als me pc. Maar ik denk dat we al een redelijke zomer kunnen krijgen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ben wel van de sim spellen, maar dit soort spellen trekt mij niet.![]()
Beetje OT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |