Dat is denk ik veel te verwarrend voor het verhaal/de gemiddelde kijker?quote:Op maandag 15 februari 2021 23:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar ik vind het dan leuk als ze dat beantwoorden, leg uit dat je het schetst alsof ze het bij de OvJ moeten aanvragen wat eigenlijk de productie is (zoals Selmar hier al heeft gedaan), want in die Q&A doen ze het overkomen alsof ze daadwerkelijk de OvJ vragen.
Ik lees juist mensen die denken dat het hele programma scripted is omdat ze ook 'liegen' over OvJ-dingen enzo. Zo ingewikkeld is het niet als je dat open en eerlijk uitlegt toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is denk ik veel te verwarrend voor het verhaal/de gemiddelde kijker?
Heb een middenklasser waar het standaard in zit. Vaak tegenwoordig. In het kader van connectivity.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:16 schreef Tegan het volgende:
Die kaartjes zitten alleen in de wat duurdere auto's denk ik zo.
Ik was het vergeten van IMEI, althans, ik wist nooit dat je die kon tappen. Maar door deze serie herinner ik mij inderdaad 1 van de eerste afleveringen van Peter R de Vries. Speelde zich af in Rotterdam bij het Oostplein. Iemand stuurde SMS'jes en Peter wist de IMEI van het toestel te traceren waarmee sms werd gezonden, waardoor de dader gepakt kon worden. Ik weet niet meer wat diegene had gedaan, maar wel dat Peter dat toen uitvoerig uitlegde dat je niet schuil gaat achter alleen een prepaid telefoonnummer.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou er bijvoorbeeld persoonlijk ook niet bij stilstaan dat er een tap om de IMEI kan zitten. In dat licht bezien vond ik het wel slim om steeds van simkaart te wisselen (al helpt dat in de praktijk dan toch niet, maar het is dus een actie die ik persoonlijk ook zou kunnen doen).
Net zoals ik die uitleesbare kaartjes in blijkbaar in auto's zitten niet kende.
Dat laatste viel me ook al op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Reed Fajah nou elke keer met de riem onder haar oksel en haar dochter zonder riem achterin?
Geen idee, maar als ze "lipjes getuit, tietjes vooruit" beter uit wilt toepassen, kan ze beter de veiligheidsgordel over haar borst, tussen haar tietjes laten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat laatste viel me ook al op.
Kan ze daar nog een bekeuring voor krijgen of niet??
de kans is groot dat de hunters volgende week het eiland weten en dan kan je er vrijwel niet ongezien komen volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Reed Fajah nou elke keer met de riem onder haar oksel en haar dochter zonder riem achterin?
Ben wel benieuwd naar volgende week, naar zo'n extractiepunt komen en daar meeten is altijd wel tricky. Hoe kom je ongezien naar zo'n eilandje?
Duikuitrusting aan en onderduiken maar...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kans is groot dat de hunters volgende week het eiland weten en dan kan je er vrijwel niet ongezien komen volgens mij
Die littekens van de borstvergroting, nog een borstvergroting en tenslotte weer een borstverkleining kunnen aardig trekken met zo'n gordel er overheen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ze "lipjes getuit, tietjes vooruit" beter uit wilt toepassen, kan ze beter de veiligheidsgordel over haar borst, tussen haar tietjes laten doen.
Het lijkt mij dat die truc met Jolanda wel gaat lukken. Ik vond dat slim gedaan van de hunters en het is ook saai als de hunters helemaal niet van dat eiland te weten komen toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:27 schreef Sorella het volgende:
De hunters weten toch nog steeds niet waar het extractie punt is ? Bilal had alleen die coördinaten en Faja had niets dus het is puur gokken voor ze waar het extractiepunt is op die streep.
O ik herinner me net die Jolanda ?ik hoop dat ze alles weggegooid heeft want dat kan het hele spel veranderen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef Leandra het volgende:
Jawel, Kim en Birgit hadden de kaart toch via FaceTime gezien, de afbeelding nagetekend en het op een kaart gevonden toch?
Zat ik ook al aan te denken idd. Beetje photoshop en de locatie op Maastricht zettenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Overigens als Klaas weet dat de Hunters via Twitter naar info over hem hengelen, kan hij dan niet wat vage contacten vragen hem te taggen door het hele land heen? Om een bos om een boom heen te zetten zeg maar.
Ja je zag ze wel ermee bezig maar ze waren er nog niet van overtuigd zo leek het. Maar goed: een klein overzichtelijk eiland: succes je daar te verschansen. Was best lastig op Texel, laat staan nu op Heeg. Ik zie de hunters wel een klopjacht beginnen ala afgelopen seizoen. Heel het eiland uitkammen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:33 schreef Leandra het volgende:
Jawel, Kim en Birgit hadden de kaart toch via FaceTime gezien, de afbeelding nagetekend en het op een kaart gevonden toch?
Ehm, het eiland is net 100m lang...quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja je zag ze wel ermee bezig maar ze waren er nog niet van overtuigd zo leek het. Maar goed: een klein overzichtelijk eiland: succes je daar te verschansen. Was best lastig op Texel, laat staan nu op Heeg. Ik zie de hunters wel een klopjacht beginnen ala afgelopen seizoen. Heel het eiland uitkammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |