Zijn die alweer open ?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Je moet op de kermis gaan staan met een glazen bol...![]()
Ja, maar we hebben ze straks allemaal in de eerste 5 minuten van de uitzending en de rest van de uitzending is ons feestjequote:
Even uit nieuwsgierigheid. Toen jullie het idee kregen dat het zwarte ding wel eens een auto zou kunnen zijn kwam het idee om social media af te struinen naar een zwarte auto.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben ze straks allemaal in de eerste 5 minuten van de uitzending en de rest van de uitzending is ons feestje
Je lijkt nu op op iemand die ondervraagd wordt en heel slecht kan liegen...quote:Op maandag 15 februari 2021 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben ze straks allemaal in de eerste 5 minuten van de uitzending en de rest van de uitzending is ons feestje
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep. Ik wist eigenlijk wel zeker dat het een auto moest zijn, maar ze had geen zwarte auto’s op haar naam (of bedrijf)quote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid. Toen jullie het idee kregen dat het zwarte ding wel eens een auto zou kunnen zijn kwam het idee om social media af te struinen naar een zwarte auto.
Zit ik warm als ik denk dat jullie al lang gezien hadden welke auto's zij of haar bedrijven op naam hebben en hij daar dan kennelijk niet tussen zat?
[..]
Maarten en Armani deden dat afgelopen seizoen ook geel veel. Sowieso is hun uitvoering bijna een blauwdrukquote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef Tegan het volgende:
Wat ik vandaag heb geleerd: Alles via Facetime communiceren.
[..]
[..]
Leuk! Maar ik vind het wel verwarrend dat ze het daar weer hebben over 'machtiging opvragen bij de Officier van Justitie'. Ik snap dat dat normaal met 'echte voortvluchtigen' zo gaat, maar in dit spel toch niet? Dan moet je 't toch juist puur en alleen hebben van de vrijwillige afgiftes?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die het nog niet gezien hebben, Q&A met de Hunters (05-02-2021):
https://www.npo3.nl/hoe-k(...)-2021/WO_AT_16426967
Ze werd na die afspraak met die vriendin dat ze het in de bus zou leggen weer para en heeft toen afgebeld dat ze dat niet moest doen, om vervolgens alsnog naar die bus af te reizen terwijl daar dus niks in zou liggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat Fajah en Irem naar die bus gingen om die kaart met het eiland eruit te halen, maar lag die er nou gewoon helemaal niet in?
Dan is het wel heel knullig die bus te gebruiken....
Sowieso behoorlijk knullig hoe ze gepakt zijn, al wist ik van het bestaan van die kaartjes met een IMEI in de auto ook niet af.
Ze vragen het aan de regie en die geeft alleen data vrij als een OvJ dat ook zou doen. En geen vrijwillige afgifte aan regie is dat je niet mag helpen. Er zal wellicht veel beeldmateriaal weggegooid worden omdat de hunters daar nooit achter komen.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Leuk! Maar ik vind het wel verwarrend dat ze het daar weer hebben over 'machtiging opvragen bij de Officier van Justitie'. Ik snap dat dat normaal met 'echte voortvluchtigen' zo gaat, maar in dit spel toch niet? Dan moet je 't toch juist puur en alleen hebben van de vrijwillige afgiftes?
Oh ja, dat was het verhaal inderdaad. Dan is het wel heel dom om toch naar die bus te gaan, terwijl je wél zo paranoïde bent om je telefoon in fucking aluminiumfolie te wikkelenquote:Op maandag 15 februari 2021 23:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze werd na die afspraak met die vriendin dat ze het in de bus zou leggen weer para en heeft toen afgebeld dat ze dat niet moest doen, om vervolgens alsnog naar die bus af te reizen terwijl daar dus niks in zou liggen.
Ze waren iig all over the place
Maar ik vind het dan leuk als ze dat beantwoorden, leg uit dat je het schetst alsof ze het bij de OvJ moeten aanvragen wat eigenlijk de productie is (zoals Selmar hier al heeft gedaan), want in die Q&A doen ze het overkomen alsof ze daadwerkelijk de OvJ vragen.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze vragen het aan de regie en die geeft alleen data vrij als een OvJ dat ook zou doen. En geen vrijwillige afgifte aan regie is dat je niet mag helpen. Er zal wellicht veel beeldmateriaal weggegooid worden omdat de hunters daar nooit achter komen.
En alsnog telkens dezelfde telefoon gebruikenquote:Op maandag 15 februari 2021 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het verhaal inderdaad. Dan is het wel heel dom om toch naar die bus te gaan, terwijl je wél zo paranoïde bent om je telefoon in fucking aluminiumfolie te wikkelen
Nou ja, ik zou er bijvoorbeeld persoonlijk ook niet bij stilstaan dat er een tap om de IMEI kan zitten. In dat licht bezien vond ik het wel slim om steeds van simkaart te wisselen (al helpt dat in de praktijk dan toch niet, maar het is dus een actie die ik persoonlijk ook zou kunnen doen).quote:Op maandag 15 februari 2021 23:13 schreef Moira het volgende:
[..]
En alsnog telkens dezelfde telefoon gebruikendat ze niet al eerder zijn gepakt is eerder geluk dan wijsheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |