Yep, daarom kon ik ze ook simpel gebruiken voor deze reconstructie animatie...quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:56 schreef Tegan het volgende:
De coördinaten zijn een aantal keer in beeld geweest toch?
De Slimste Mens zullen ze inderdaad niet winnen...quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:57 schreef Moira het volgende:
Ik moest trouwens ook wel lachen dat Kim en Birgit er beiden van overtuigd zijn dat het tussen die 2 specifieke punten gaat en dat ze daaruit moeten gaan kiezen![]()
Ah zo, top. Ik dacht even dat je het had gegokt a.d.h.v. dat scherm van Selmar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, daarom kon ik ze ook simpel gebruiken voor deze reconstructie animatie...
Nee, de coördinaten zelf heb ik ook in de animatie opgenomen...quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:59 schreef Tegan het volgende:
A
[..]
Ah zo, top. Ik dacht even dat je het had gegokt a.d.h.v. dat scherm van Selmar.
Kan me zó niet voorstellen dat je niet gelijk bedenkt dat je daar een lijn tussen moet trekkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Slimste Mens zullen ze inderdaad niet winnen...
Het bewijs dat niet iedereen dat bedenkt bij 2 dezelfde breedtegraden is door de dames geleverd...quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan me zó niet voorstellen dat je niet gelijk bedenkt dat je daar een lijn tussen moet trekken
Anders had de HTC10 ook nooit een aluminium unibody kunnen hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:30 schreef Selmar het volgende:
Klopt, uitzetten is voldoende. Kooi van Faraday werkt ook, aluminiumfolie niet
Inderdaad! Wat een verwend wicht! Een week niet op social media en je jankt alsof je leven voorbij is.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Janken omdat je even niet op social media kunt.
Hou op hoor.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb even wat met Photoshop in elkaar gefröbeld vanuit het beeld van Selmar bij het scherm en de daarop door hem geprojecteerde breedtegraad, waarna ik zelf die coördinaten in Google Maps heb ingevoerd en zo het beeld van Selmar kon reproduceren...Mooi!SPOILER: Animatie extractiepunt breedtegraadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zie dat het extractiepunt mogelijk in mijn achtertuin is, leuk!
Leuk natuurlijk, wij zien namelijk alleen ‘onze kant’.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:02 schreef Moira het volgende:
@:Selmar Hoe is het voor jullie eigenlijk om de afleveringen terug te kijken en te zien hoe de voortvluchtigen sommige acties hebben beredeneerd bijv.?
Volgens mij ligt het punt dat halverwege op de lijn ligt, ongeveer 6 kilometer oostelijk van het vliegveld. Ik ga eerder voor Eiland van Heeg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vliegveld Lelystad zou ook kunnen, met een heli of vliegtuigje. Alleen geen idee of de lijn daar doorheen ging.
Geen helicopter in je achtertuin geland afgelopen zomer?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi!
En ik zie dat het extractiepunt mogelijk in mijn achtertuin is, leuk!
Urk lijkt me een goede kandidaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
Voor iedereen die wil meekijken naar mogelijke extractiepunten:
https://www.google.nl/map(...).606499999999999&z=7
dat lijkt ook op het eiland wat in de leader zit, dus dat lijkt me vrij logischquote:
duidelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef king_key het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het punt dat halverwege op de lijn ligt, ongeveer 6 kilometer oostelijk van het vliegveld. Ik ga eerder voor Eiland van Heeg.
Ja ik zie het nu. Eiland van Heeg zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef king_key het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het punt dat halverwege op de lijn ligt, ongeveer 6 kilometer oostelijk van het vliegveld. Ik ga eerder voor Eiland van Heeg.
Geen twijfel meer mogelijk...quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef king_key het volgende:
[..]
Ik ga eerder voor Eiland van Heeg.
Dan zaten Faya en haar dochter al lekker in de buurt toen ze in Lemmer warenquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:43 schreef king_key het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |