De scholen open is het beste besluit van de eeuw. Dat lost zoveel ellende op voor onze kwetsbare kinderen. Ik ben daar erg enthousiast over en blij mee.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:45 schreef bianconeri het volgende:
Geen verkeerde cijfers. Alleen de ziekenhuiscijfers blijven echt nog achter.
Gewoon huidige maatregelen nog heel februari aanhouden, ook dat achterlijke besluit om de scholen weer te open uitstellen.
Nog heel februari zo doorzetten en we zijn al echt een heel stuk verder.
Ook eens hier met de scholen weer open, alleen snap ik die urgentie om die avondklok weer af te schaffen niet zo. Laat die gewoon tot eind februari nog even zitten. Die kleine drie weken kunnen een best verschil maken.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De scholen open is het beste besluit van de eeuw. Dat lost zoveel ellende op voor onze kwetsbare kinderen. Ik ben daar erg enthousiast over en blij mee.
Voor de rest inderdaad februari doorzetten, daarna wordt het beter. Vaccinaties en mooi weer gaan ons weer helpen.
Inderdaad. De click&collect (alhoewel dat in mijn woonplaats al weken gebeurd) vind ik wel weer een goede stap. Kleine stapjes, laten we wel eerst even de opening van de scholen afwachten voor we weer een grote stap doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ook eens hier met de scholen weer open, alleen snap ik die urgentie om die avondklok weer af te schaffen niet zo. Laat die gewoon tot eind februari nog even zitten. Die kleine drie weken kunnen een best verschil maken.
Psychologisch doet de avondklok heel veel met mensen, dat moet je niet te lang doortrekken als je niet duidelijk weet wat het effect is (nog los van het feit dat je hem eigenlijk niet had moeten invoeren, maar dat is mijn mening)quote:Op maandag 1 februari 2021 15:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ook eens hier met de scholen weer open, alleen snap ik die urgentie om die avondklok weer af te schaffen niet zo. Laat die gewoon tot eind februari nog even zitten. Die kleine drie weken kunnen een best verschil maken.
Inderdaad......mensen kunnen nu elkaar voor negen uur bezoeken en er evt. voor kiezen om te blijven slapen, die paar mensen minder op straat nu tijdens de avondklok uren kun je op één hand tellen en dan nog hou je vingers overquote:Op maandag 1 februari 2021 15:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Psychologisch doet de avondklok heel veel met mensen, dat moet je niet te lang doortrekken als je niet duidelijk weet wat het effect is (nog los van het feit dat je hem eigenlijk niet had moeten invoeren, maar dat is mijn mening)
Ik ben vorige week wel met een noodgang naar huis gereden andersquote:Op maandag 1 februari 2021 16:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Inderdaad......mensen kunnen nu elkaar voor negen uur bezoeken en er evt. voor kiezen om te blijven slapen, die paar mensen minder op straat nu tijdens de avondklok uren kun je op één hand tellen en dan nog hou je vingers over
Hopelijk mogen nu ook gauw de middelbare en hoge scholen open......zoonlief wil zo graag weer eens een hele dag in het lab experimenteren........
Ha haquote:Op maandag 1 februari 2021 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vorige week wel met een noodgang naar huis gereden anders
Ik zie nu een meisje die met gierende banden door de bocht vliegtquote:Op maandag 1 februari 2021 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vorige week wel met een noodgang naar huis gereden anders
Het voordeel van wonen in donker Afrikaquote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk het niet, staan geen werkende flitspalen op die route
Waarschijnlijk kun je hem daar blijer mee maken dan mijn baas mij laatst maakte mijn virtuele loonsverhoging.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
IOohhh het spijt me!
Kan ik je blij maken met een virtuele appeltaart?
Nou, het was nog druk op de weg ook. Denk echt niet dat die allemaal netjes om negen uur thuis waren.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het voordeel van wonen in donker Afrika
Boefjes daar bij jou!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, het was nog druk op de weg ook. Denk echt niet dat die allemaal netjes om negen uur thuis waren.
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je hem daar blijer mee maken dan mijn baas mij laatst maakte mijn virtuele loonsverhoging.
Stuur je rekeningnummer, maak ik een tientje overquote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je hem daar blijer mee maken dan mijn baas mij laatst maakte mijn virtuele loonsverhoging.
quote:
Ik begin wel een crowdfundingsactie.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Stuur je rekeningnummer, maak ik een tientje over
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De scholen open is het beste besluit van de eeuw. Dat lost zoveel ellende op voor onze kwetsbare kinderen. Ik ben daar erg enthousiast over en blij mee.
Is juist 1 van de slechtere besluiten die ze gemaakt hebben sinds het begin van de uitbraak.quote:
Ja, dan halen ze allemaal onvoldoendes.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
I
Laat ze nog lekker even thuis blijven en gewoon online onderwijs krijgen.
Veel beter en dan blijven de cijfers ten minste laag.
Dit is wel echt heel kort door de bocht......zeker om zomaar aan te nemen dat ze lak hebben aan regels.....seriously? Ze zijn er bij hoor, lakse tieners, maar 90% houdt zich gewoon prima aan de regels....quote:Op maandag 1 februari 2021 16:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Is juist 1 van de slechtere besluiten die ze gemaakt hebben sinds het begin van de uitbraak.
Kinderen en de tieners kunnen prima zonder fysieke klassen, we leven in 2021.
En juist die groepen hebben zeer grote lak aan alle maatregelen en zullen dus echt niet opletten op klachten.
Houden met niets en niemand rekening.
Dan kun je beter winkels open doen of de avondklok bv afschaffen. Dat doet veel minder.
Laat ze nog lekker even thuis blijven en gewoon online onderwijs krijgen.
Veel beter en dan blijven de cijfers ten minste laag.
Nou ik weet niet waar jij woont...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dit is wel echt heel kort door de bocht......zeker om zomaar aan te nemen dat ze lak hebben aan regels.....seriously? Ze zijn er bij hoor, lakse tieners, maar 90% houdt zich gewoon prima aan de regels....
Misschien kun je dit melden in het andere topicquote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont...
Misschien een boerendorp met 10 inwoners waarvan de 2 scholieren zich wel moeten gedragen omdat het anders wel heel erg opvalt (en nee ik woon zelf zeker niet in een stad).
Als ik hier om mij heen kijk zie ik zeker tieners zich alles behalve aan de regels houden.
Staan massaal op het plein, fietsen in grote groepen weg.
Lopen gewoon overal met elkaar. Afstand houden doen ze absoluut niet.
In het weekend staan hier ook altijd groepen jongeren in het centrum schouder aan schouder.
Als er 1 groep is die er geen rekening mee houdt, naast de wappies, dan zijn het de tieners wel.
Ik woon juist in de zevende stad van dit land, ben veel onderweg vanwege mijn werk en ik zie juist de jeugd met mondkapjes en afstand houden.....quote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont...
Misschien een boerendorp met 10 inwoners waarvan de 2 scholieren zich wel moeten gedragen omdat het anders wel heel erg opvalt (en nee ik woon zelf zeker niet in een stad).
Als ik hier om mij heen kijk zie ik zeker tieners zich alles behalve aan de regels houden.
Staan massaal op het plein, fietsen in grote groepen weg.
Lopen gewoon overal met elkaar. Afstand houden doen ze absoluut niet.
In het weekend staan hier ook altijd groepen jongeren in het centrum schouder aan schouder.
Als er 1 groep is die er geen rekening mee houdt, naast de wappies, dan zijn het de tieners wel.
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
IOohhh het spijt me!
Kan ik je blij maken met een virtuele appeltaart?
Dit maakt al heel veel goedquote:
Ben wel benieuwd inderdaad......na wekenlang behoorlijke dalingen, ook in Engeland, zou het over een week weer fors gaan oplopen? Precies in de week dat de kinderen weer naar school mogen??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:02 schreef Oliver23 het volgende:
Komt een spannende week aan qua besmettingcijfers. Blijven ze dalen??? Zo ja, dan is het meer dan gerechtvaardigd om kritische vragen te stellen over ''de Britse variant''.
Het is niet zo dat als de kinderen volgende week maandag naar school mogen dat dinsdag al de cijfers bizar erg omhoog gaan he. Zit nog wel 1 a 2 weken tussen de besmettingenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd inderdaad......na wekenlang behoorlijke dalingen, ook in Engeland, zou het over een week weer fors gaan oplopen? Precies in de week dat de kinderen weer naar school mogen??
ze heeft gelijk, als de Engelse variant doet wat men verwacht dat deze gaat doen, dan gaat het deze week/volgende week weer stijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:35 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als de kinderen volgende week maandag naar school mogen dat dinsdag al de cijfers bizar erg omhoog gaan he. Zit nog wel 1 a 2 weken tussen de besmettingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |