Hij bakt brood zoals Jowi haar kniptquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef rinardo het volgende:
Deed hij nou de deeghaak erin? ik heb net zo 1 maar die deeghaak is alleen voor als je zelf nog niet het deeg al klaar gemaakt hebt, hij heeft het deeg al klaar .
Weet het niet, weet dat ik altijd een gat in het brood had. maar dat is eeuwen geleden. Misschien deed ik het toen ook al fout.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef rinardo het volgende:
Deed hij nou de deeghaak erin? ik heb net zo 1 maar die deeghaak is alleen voor als je zelf nog niet het deeg al klaar gemaakt hebt, hij heeft het deeg al klaar .
Dan kun je het toch net zo goed in oven doen.. Bij een broodmachien gooi je alles er in en dan kneed ie vanzelf ...quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef rinardo het volgende:
juist!!!! hij had het niet hoeven kneden, gewoon alle shit in dit ding en voila, werkt heel simpel ik doe het elke avond en zet dan de timer op 6 uur smorgensquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je het toch net zo goed in oven doen.. Bij een broodmachien gooi je alles er in en dan kneed ie vanzelf ...
Mag van mij als volgende eruitquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:31 schreef Ang3l het volgende:
"Zijn jullie brood aan't makohhh?"
Wat heeft die Zoey toch een snerpende stem
Nou, de interesse spat er vanafquote:
Elke avondquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
juist!!!! hij had het niet hoeven kneden, gewoon alle shit in dit ding en voila, werkt heel simpel ik doe het elke avond en zet dan de timer op 6 uur smorgens
Allemaal in haar kinnetje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die is zichzelf aan het volproppen
man vrouw 2 kinderenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Elke avond
Hoeveel broot eet jij op een dag joh![]()
Wij bakken hier 1 à 2 keer per week een brood.
Is wel geweldig, we hebben al zeker 5 jaar geen brood meer in een supermarkt gekocht. Lekker zelf bakken
heeft ze vannacht ook al gedaan , de beste eruit halenquote:
Ka heeft hij erin gedaan ik dacht ook al alles erin en hij kneed zelf de machinequote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef rinardo het volgende:
Man vrouw 1 kind.quote:
Vlaamse variant denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:41 schreef Kefke04 het volgende:
vreemde variant van uno spelen ze daar
we kunnen er 8 plakken van snijdenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Man vrouw 1 kind.
Het kind dat bij jou 3/4 brood per dag eet zou ik toch even laten nakijken
Of heb je een heel klein broodbakmachientje?
Ik las overlaatst een artikel dat de officiële spelregels in het boekje nogal verschillen van hoe dat de meeste mensen uno spelen. Zij zullen de spelregels gelezen hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:41 schreef Kefke04 het volgende:
vreemde variant van uno spelen ze daar
Ik ben blij dat Michel toch niet helemaal perfect is. Die machine doet alles zelf. Hij had alleen de ingrediënten erin hoeven gooien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:28 schreef rinardo het volgende:
Ja wat een onzin, Liese zei nog dat ze Jill leuk vindt en haar nog niet eruit wilt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Valgens Natte Lie had Djill genomineerd geweest als ze niet even eruit was geweest.
Ja, hij moet wel menselijk blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Michel toch niet helemaal perfect is. Die machine doet alles zelf. Hij had alleen de ingrediënten erin hoeven gooien.
Dat maakt zij toch niet uit?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:52 schreef TheLongCon het volgende:
[..]
Ja wat een onzin, Liese zei nog dat ze Jill leuk vindt en haar nog niet eruit wilt.
Is al gebeurtquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat Jill zich niet laat beïnvloeden
Komt door de RedBull, Snapju?!quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Mijn afkeer van de Kin word met de dag groter.
Precies, ze heeft al vaker gezegd dat ze snapjuhlie niet vertrouwtquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:53 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat Jill zich niet laat beïnvloeden
hoop da ze slimmer is en nadenkt waarom de kin haar erover aanspreektquote:
Echt he. Bah bah bah.quote:
dat jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:57 schreef danilel het volgende:
k*tzooi 2 woonkamer streams met slecht geluid
dan gaat er toch wat gebeuren is toch meestal zoquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:57 schreef danilel het volgende:
k*tzooi 2 woonkamer streams met slecht geluid
Wat was er precies leuk dan? Ik heb er namelijk geen kut van kunnen verstaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:58 schreef aswesleep het volgende:
Wel leuk dit gesprek tussen Nathalie en Jill, kunnen we volgende week kijken hoe sterk ze in haar schoenen staat.
wie?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb zin als ik haar in real life tegenkom om haar de huid vol te schelden. Wat een vieze vuile ....
Onzin, Liese vond het ok later ging ze naar Zoey en vertelde het, die was wat minder vriendelijk maar hier kan Nat natuurlijk weer een mooi verhaal omheen hangen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Valgens Natte Lie had Djill genomineerd geweest als ze niet even eruit was geweest.
Nathalie, wie andersquote:
Er werden een paar halve waarheden over Liese verteld (oa weer dat verhaal over dat Liese al grappend heeft gezegd dat ze in de finale zou staan) en verder dat Michel niet te vertrouwen is. Je kent het vaste praatje ondertussen wel. Oh ja en dat de sfeer toch zo slecht is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat was er precies leuk dan? Ik heb er namelijk geen kut van kunnen verstaan.
jeetje dan zou het huis bijna leeg zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:00 schreef TheLongCon het volgende:
[..]
Nee hier zitten mensen die geen achterbakse krengen mogen
quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Er werden een paar halve waarheden over Liese verteld (oa weer dat verhaal over dat Liese al grappend heeft gezegd dat ze in de finale zou staan) en verder dat Michel niet te vertrouwen is. Je kent het vaste praatje ondertussen wel. Oh ja en dat de sfeer toch zo slecht is.
Mij best. Kijk ik wel de hele dag naar Naomi.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
jeetje dan zou het huis bijna leeg zijn
nog een roddelaar bijgevoegd in de badkamer , kan nathalie helpen om jill te beinvloedenquote:
Ze heeft wel gelijk denk ik. Denk niet dat Jill weg gaat van Thomas en Natteliequote:Op woensdag 27 januari 2021 16:02 schreef Yolk het volgende:
Als de K4-poppetjes het niet doen, doet Nathalie het wel. Zoey heeft Jill al afgeschreven, dom!
ja, dat heb ik ook van het begin af alquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef lonneberga het volgende:
Nathalie doet mij denken aan Lot,ook zo'n stoker en op tv lief neergezet.
Die werd ook zo beschermt met tv beelden inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:01 schreef lonneberga het volgende:
Nathalie doet mij denken aan Lot,ook zo'n stoker en op tv lief neergezet.
ze draagt de nominatiequote:Op woensdag 27 januari 2021 16:05 schreef Angelique61 het volgende:
Els is mij te vrolijk uit de Dagboekkamer gekomen..
Wat mij betreft mag ze d'r nominatie linea recta naar huis dragen.quote:
Met wie wil ze naar bed?????quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:06 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja Sjakie, het volk heeft het gezien, lekker jezelf... achterbaks en saai![]()
[ afbeelding ]
Die heeft de euvele moed gehad om haar te nomineren! Doen er dat maar meer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:02 schreef Yolk het volgende:
Als de K4-poppetjes het niet doen, doet Nathalie het wel. Zoey heeft Jill al afgeschreven, dom!
Ja met haar duimen omhoogquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:05 schreef Angelique61 het volgende:
Els is mij te vrolijk uit de Dagboekkamer gekomen..
Volgens mij heeft ze te horen gekregen dat ze zich geen zorgen hoeft te makenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:08 schreef Sestra666 het volgende:
volgens mij heeft ze een peptalk gehad
quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Je bent nog niet klaar met de hottub
net zoals nat te horen heeft gekregen dat ze op tv goed overkwamquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze te horen gekregen dat ze zich geen zorgen hoeft te maken
Met zo'n gezicht kom je bij voorbaat al niet goed over, laat staan haar karakterquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
net zoals nat te horen heeft gekregen dat ze op tv goed ovekwam
zie hun weer grabbelen in de pot amaiquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:10 schreef engine het volgende:
Ik raak zelfs geirriteerd als ik Els drop zie pakken
Hier nog een maar dat komt op de manier waarop....lekker alle droppies eerst met je vingers aan raken....maar ja ze zijn van Els he. Die hele pot al op en gister gekregen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:10 schreef engine het volgende:
Ik raak zelfs geirriteerd als ik Els drop zie pakken
die is ranzig jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Ligt het aan mij of is dat water echt enorm ranzig
quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef aswesleep het volgende:
Stel je voor dat de hottub stuk is...
De bodem hebben ze al een paar dagen niet meer gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Wereldnieuwsquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaaahhhhhh Nathalie heeft haar pijn gedaan
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Bluedisplay het volgende:
B100, “ze moeten altijd mij hebben”.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Els zou ook de rol van Bassie van Bassie en Adriaan kunnen vertolken. Het is een mens met meerdere gezichten..Sjakie en Bassie.
Ik hoop het echt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat Thomas nog wel met Jill gaat praten. Rene heeft haar ook nog gewaarschuwd voor Naat en Els. Ik denk dat ze niet zo naïef als iedereen denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |