SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Al het geld dat ik had opgespaard om afgelopen december naar Noorwegen te kunnen staat nog op mijn rekening.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een eenpersoonskamer nemenIs alleen wel duur.
Het valt vooral op als een gozer iedereen af gaat in een poging tot, lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is dus serieus not done dat er geneukt wordt tijdens singlesvakanties?
Ja dat is een een kroeg toch ook, nou ja vroeger dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt vooral op als een gozer iedereen af gaat in een poging tot, lijkt me.
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is dus serieus not done dat er geneukt wordt tijdens singlesvakanties?
Beetje als met hagel schieten op een roedel kalkoenen, je raakt er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.
Als je de vrouwelijke helft van de groep allemaal leuk vindt, is het misschien een beetje onverstandig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dan is het onverstandig om als single met een singlereis op vakantie gaan want stel dat je iemand leuk vind dan mag dat eigenlijk niet?
Beetje als Dudor dus?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je de vrouwelijke helft van de groep allemaal leuk vindt, is het misschien een beetje onverstandig.
Vind ik nog optimistisch.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk überhaupt over vakantie, dat zit er minstens het komende [b]halfjaar [/b]toch niet in.
Daarom staat er ook 'minstens' voor.quote:
Ik vat hem, vind de naam dan alleen niet kloppen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Het zal vast wel per groep verschillen, maar het doel van zo;n singlesreis is dus niet om een relatie aan te gaan. Meer voor mensen die niet helemaal in hun eentje willen gaan. Als je met een 'gewone' groepsreis gaat, bestaat de kans dat je tussen gezinnen en stelletjes komt en dan val je snel buiten de boot. Dan kun je inderdaad net zo goed alleen gaan.
En er zullen vast wel stelletjes uit ontstaan, maar het is niet het voornaamste doel.
Matige fictie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
Wat doet high school musical in de OP?
Ja, daar lachten we ook om.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een een kroeg toch ook, nou ja vroeger dan?
WAT??quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Lelijk ben ik dan wel, maar bang en debiel hoef je me nou ook weer niet te noemen..
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen hequote:Op woensdag 27 januari 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
vind het ook wel een beetje ver gaan inderdaad
Ik begin zo langzamerhand een patroon van projectie te zienquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen he
De schone bijna vergeten kunst van het zo strak mogelijk generaliseren wil zeggen dat er volop ruimte overblijft om links en rechts polemisch te pareren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen he
roddelnichtenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met welke organisatie(s) ben jij op vakantie geweest?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De schone bijna vergeten kunst van het zo strak mogelijk generaliseren wil zeggen dat er volop ruimte overblijft om links en rechts polemisch te pareren.
Djoser en Shoestringquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met welke organisatie(s) ben jij op vakantie geweest?
regen hierquote:
HET IS MET EEN NULquote:
Stak hij al uit?quote:
zo eentje die al kopjes geeft en dan er met zo'n noodgang uit schiet dat je bang bent dat die een backflip maakt en er terug in duiktquote:
omdat dat hip was om o met nullen te vervangen toen ik 20+ jaar geleden deze nickname kreegquote:
Bij Djoser zie ik ook wel een paar leuke dingen staan. Thnxquote:
Ik heb zo'n plons-wc dus hij ging meteen de glijbaan in.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo eentje die al kopjes geeft en dan er met zo'n noodgang uit schiet dat je bang bent dat die een backflip maakt en er terug in duikt
Volgens mij wel een wat oudere doelgroep, maar je kunt de groepssamenstelling in de gaten houden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij Djoser zie ik ook wel een paar leuke dingen staan. Thnx
maar dan kan je niet je creatie bewonderenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plons-wc dus hij ging meteen de glijbaan in.
is dat reden tot annulering daar?quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel een wat oudere doelgroep, maar je kunt de groepssamenstelling in de gaten houden.
maar nu heeft hij zwemles?quote:
En de hypochonder in me kan niet zien of ik doodga aan ietsquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan kan je niet je creatie bewonderen
ja, ik was al bij een paar reizen aan het kijken. Daarbij was 90% van de aanmeldingen 55+quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel een wat oudere doelgroep, maar je kunt de groepssamenstelling in de gaten houden.
Weduwenreisjesquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik was al bij een paar reizen aan het kijken. Daarbij was 90% van de aanmeldingen 55+
daar ga ik niet aan beginnen.
oh dat is wel een goed ietsquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hypochonder in me kan niet zien of ik doodga aan iets
Wandelen in Wales of Ierland blijkt populair bij bejaardenquote:
Walesquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wandelen in Wales of Ierland blijkt populair bij bejaarden
nee je spreekt het wel uit als een oquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spreek je het dan ook uit als Dudnulr?
Okeequote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je spreekt het wel uit als een o
Ierland nog niet geweest, Wales wel. Was wel mooi. De afgelopen paar jaar steeds bij the lake district gezeten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WalesIerland
Bejaardenvakanties
Ik wil wel een beetje actieve vakantiequote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WalesIerland
Bejaardenvakanties
Oeh, Lake District staat ook op mijn lijstje. En Schotland is briljant. Aanraderquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ierland nog niet geweest, Wales wel. Was wel mooi. De afgelopen paar jaar steeds bij the lake district gezeten.
En ik wil nog een keertje naar schotland
ga naar australie in de zomer. dan is het daar winterquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje actieve vakantie
maar niet in een land waar het 40 graden is in de zomer
Ierland zijn de mensen zo lief en zachtaardigquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WalesIerland
Bejaardenvakanties
Mijn vakanties worden meer en meer wandelvakanties.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje actieve vakantie
maar niet in een land waar het 40 graden is in de zomer
Schotlandquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, Lake District staat ook op mijn lijstje. En Schotland is briljant. Aanrader
Ben je toevallig ook in het Peak District geweest
nee daar ben ik niet geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, Lake District staat ook op mijn lijstje. En Schotland is briljant. Aanrader
Ben je toevallig ook in het Peak District geweest
Geen zin om zo ver te vliegenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga naar australie in de zomer. dan is het daar winter
is ze een duivel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen zin om zo ver te vliegen
Maar zal misschien wel ooit gebeuren. Een vriend van me is nu net naar Tasmanië geëmigreerd.
Zn vrouw? nee, die is op zich wel aardig.quote:
ook een optiequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zn vrouw? nee, die is op zich wel aardig.
De gedachte aan 2 dagen in een vliegtuig doorbrengen houdt mij een beetje tegenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Japan is ook mooi, en lekker weer in het voorjaar
In zuid oost azie is het dan minder. 25/30 graden met gigantische luchtvochtigheidquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga naar australie in de zomer. dan is het daar winter
Laat Bitterbal daar maar lekker heen gaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zuid oost azie is het dan minder. 25/30 graden met gigantische luchtvochtigheid
daar moet je ook helemaal niet heen gaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zuid oost azie is het dan minder. 25/30 graden met gigantische luchtvochtigheid
ik ken wel iemand met tetten zo dik dat ze dat kan doenquote:
jammerquote:
hallo mevrouw paddenstoelquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Kan best eens handig zijn.![]()
En goedemorgen allemaal!
Edinburgh ben ik nu drie keer geweest. Leuke stad. Al ben ik zelf erg gecharmeerd van Invernessquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SchotlandWilde graag weer terug naar Edinburgh ook.
Ik wil er wel nog een keertje heen terug gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar moet je ook helemaal niet heen gaan
maar waarom? het klinkt er vies.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil er wel nog een keertje heen terug gaan.
Omdat mooie landen, mooie natuur, lekker eten, lekker warm etc.quote:
meh, trekt me niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat mooie landen, mooie natuur, lekker eten, lekker warm etc.
Australië trekt me ook wel, alleen het vliegen niet zo. 24 uur met mijn lange benen in mijn nekquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
meh, trekt me niet.
Wil nog wel een keer naar Australie en nieuw zeeland
canada lijkt me ook mooi.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Australië trekt me ook wel, alleen het vliegen niet zo. 24 uur met mijn lange benen in mijn nek
Denk dat ik dan toch de voorkeur geef aan Canada
Australië is toch niets voor jou, hele kusten vol met zogenaamd hippe mensen maar het is net zo hip als de Blokker daar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Australië trekt me ook wel, alleen het vliegen niet zo. 24 uur met mijn lange benen in mijn nek
Je kunt ook met de boot, dat wil ik nog steeds ooit eens een keer doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
canada lijkt me ook mooi.
Ik heb een hekel aan vliegen dus dat is wel het nadeel met dat soort reizen
Economy extra of business class vliegen, dan heb je meer plek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, dat gedoe en gehannes, voel me de hele tijd ongemakkelijk en zwel op als een ballon.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
canada lijkt me ook mooi.
Ik heb een hekel aan vliegen dus dat is wel het nadeel met dat soort reizen
Ook een keer gehad, was een fijne verrassing en scheelde maar 40 euro ofzo. Bredere stoelen, eigen leeslampje, meer beenruimte.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Economy extra of business class vliegen, dan heb je meer plek.
Vaak is eco+ niet eens zo idioot veel duurder dan normale economy.
Wel leuke fietsjes ja. Niet perse voor mij, overigens.quote:
Leuke vrouw ookquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel leuke fietsjes ja. Niet perse voor mij, overigens.
dan ben je toch een pleuristijd onderwegquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook met de boot, dat wil ik nog steeds ooit eens een keer doen
Klopt ja, dag of 9. Plus dat je geen idee hebt wanneer je vertrekt. Moet je eigenlijk doen als je pensionado bent of zoquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ben je toch een pleuristijd onderweg
zodra dat ding in de lucht hangt vind ik het prima. Maar opstijgen, landen, bochtjes draaien, turbulentie vind ik echt verschrikkelijk. Doodsangsten uitstaan op die momenten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, dat gedoe en gehannes, voel me de hele tijd ongemakkelijk en zwel op als een ballon.
Weekje of tweequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon te voet gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Australië is toch niets voor jou, hele kusten vol met zogenaamd hippe mensen maar het is net zo hip als de Blokker daar.
Dan moet je ook niet met een schip de oceaan overquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra dat ding in de lucht hangt vind ik het prima. Maar opstijgen, landen, bochtjes draaien, turbulentie vind ik echt verschrikkelijk. Doodsangsten uitstaan op die momenten.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bakt er maar een extra, hongerrrrrrr
Bootjes zijn wel een beetje drijvende doodskisten na februari 2020.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, dag of 9. Plus dat je geen idee hebt wanneer je vertrekt. Moet je eigenlijk doen als je pensionado bent of zo
O nee, korte stukjes vind ik niet erg. Maar als het langer dan drie uur duurt voel ik me gewoon niet meer fijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra dat ding in de lucht hangt vind ik het prima. Maar opstijgen, landen, bochtjes draaien, turbulentie vind ik echt verschrikkelijk. Doodsangsten uitstaan op die momenten.
Liners deden een cross-atlantic vroeger in 4 dagen. Vanuit de UK dan wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, dag of 9. Plus dat je geen idee hebt wanneer je vertrekt. Moet je eigenlijk doen als je pensionado bent of zo
Wat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bootjes zijn wel een beetje drijvende doodskisten na februari 2020.
nee dat lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met een schip de oceaan over
Beetje om ijsbergen zigzaggenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liners deden een cross-atlantic vroeger in 4 dagen. Vanuit de UK dan wel.
Ja toen werd er nog niet zo naar het milieu gekekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liners deden een cross-atlantic vroeger in 4 dagen. Vanuit de UK dan wel.
Het zijn drijvende bejaardentehuizen. Als er iets heerst, heerst het ook meteen lekker goed.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat?
Doodskisten niet hoor, wel ultieme quarantainelocaties
Cruise schepen vooral jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn drijvende bejaardentehuizen. Als er iets heerst, heerst het ook meteen lekker goed.
Australië benauwd, helemaal kapot gemaakt door generaties aan backpackers die ze vakkundig hebben leren haten en met goede reden, beetje als Goa in India of sommige Thaise eilanden, ik denk dat Playa des Ingles nog beter, minder toeristisch en vrijer aanvoelt dan Bondi Beach of Ayers Rock bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hip is niks voor mij. Maar ik zou best eens de outback in willen daar. Beetje het Flying Doctors-gevoel opsnuiven.
Ook. Maar liners zijn verdwenen door de concurrentie met vliegtuigen. De QE II was de laatste.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja toen werd er nog niet zo naar het milieu gekeken
Uitstoot regelgeving is nogal verandert
Is een welbekende foto van een Nederlandse cruise maatschappij van een schip die door een U vormige ijsberg gaat. En vanwege pinguīns aan de ene kant, keerden ze om en deden het nog eens.quote:
Niet verdwenen. Liners bestaan nog steeds. Maar hebben een andere invulling gekregen. Nu vracht ipv passagiers.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook. Maar liners zijn verdwenen door de concurrentie met vliegtuigen. De QE II was de laatste.
Onderwegquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is goed, kom je dan zo langs?
Ja, Ayers Rock mogen ze houden. Het gaat me ook niet zozeer om de bezienswaardigheden, maar meer om de sfeer. En ik zou het wel leuk vinden om een oud-collega op te zoeken, die al jaren in Perth woont.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Australië benauwd, helemaal kapot gemaakt door generaties aan backpackers die ze vakkundig hebben leren haten en met goede reden, beetje als Goa in India of sommige Thaise eilanden, ik denk dat Playa des Ingles nog beter, minder toeristisch en vrijer aanvoelt dan Bondi Beach of Ayers Rock bijvoorbeeld
Dat is dan een verschil in definitie. Ik heb het over passagiersschepen die gebouwd zijn om op snelheid de oceaan over te stekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet verdwenen. Liners bestaan nog steeds. Maar hebben een andere invulling gekregen. Nu vracht ipv passagiers.
Ik wil nog eens overnachten op de Queen Mary.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook. Maar liners zijn verdwenen door de concurrentie met vliegtuigen. De QE II was de laatste.
Ik verveel me de pleuris op zo'n bootje na een paar uur, same same voor lange vliegreizen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dan een verschil in definitie. Ik heb het over passagiersschepen die gebouwd zijn om op snelheid de oceaan over te steken
Ik heb er nog ergens familie wonen, een oudoom.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Ayers Rock mogen ze houden. Het gaat me ook niet zozeer om de bezienswaardigheden, maar meer om de sfeer. En ik zou het wel leuk vinden om een oud-collega op te zoeken, die al jaren in Perth woont.
de meeste grote bezienswaardigheden lijken me niet echt leuk door de grote kuddes toeristen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Ayers Rock mogen ze houden. Het gaat me ook niet zozeer om de bezienswaardigheden, maar meer om de sfeer. En ik zou het wel leuk vinden om een oud-collega op te zoeken, die al jaren in Perth woont.
Die ligt in Californië, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog eens overnachten op de Queen Mary.
Ja stom is dat, thuis kan ik zo de hele dag achter m'n bureau op m'n krent zitten, maar in zo;n vliegtuig krijg ik de zenuwen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verveel me de pleuris op zo'n bootje na een paar uur, same same voor lange vliegreizen.
En het schijnt er te spoken als de tyfusquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ligt in Californië, toch?
Leuk
Ik heb nog verre familie in Canada, maar denk niet dat ik ze me zo voor een paar weken onderdak gaan aanbieden als ik belquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens familie wonen, een oudoom.
In een vliegtuig wel. Maar aan boord van een schip, vermaak ik me wel. Lekker lezen aan dek. Beetje naar de golfjes kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verveel me de pleuris op zo'n bootje na een paar uur, same same voor lange vliegreizen.
Same.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
O
[..]
Ik heb nog verre familie in Canada, maar denk niet dat ik ze me zo voor een paar weken onderdak gaan aanbieden als ik bel
Als onderdeel van de vakantie lijkt het me best chill om eens te doen ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een vliegtuig wel. Maar aan boord van een schip, vermaak ik me wel. Lekker lezen aan dek. Beetje naar de golfjes kijken
Ik weet dat ze bestaan. Daar houdt het ook ongeveer bij opquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.![]()
Ik was een keer toevallig thuis toen m'n ouders met ze aan het skypen waren, dawast.
M'n neven zijn wel naar die oom in Australië geweest om er een tijdje op de boerderij te werken. Daar scheen het te spoken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
O
[..]
Ik heb nog verre familie in Canada, maar denk niet dat ik ze me zo voor een paar weken onderdak gaan aanbieden als ik bel
Waren dat niet gewoon de Australische insecten en spinnen die ze hoorden lopen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n neven zijn wel naar die oom in Australië geweest om er een tijdje op de boerderij te werken. Daar scheen het te spoken.
Ik ken wel meerdere mensen die daar in de outback in de landbouw en grondverzet hebben gewerkt of stage gelopen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n neven zijn wel naar die oom in Australië geweest om er een tijdje op de boerderij te werken. Daar scheen het te spoken.
Ja daar zijn de huisspinnen hier niks bij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waren dat niet gewoon de Australische insecten en spinnen die ze hoorden lopen?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent wel vlot van de leg.quote:
Dikke spinnenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaarwel sekslevenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:35 schreef Puala het volgende:
Mijn kat komt net de woonkamer ingewandeld met een rauwe kippenpoot. Waar dat ie die nou weer vandaan heeft
Kan die zelf de koelkast open maken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:35 schreef Puala het volgende:
Mijn kat komt net de woonkamer ingewandeld met een rauwe kippenpoot. Waar dat ie die nou weer vandaan heeft
O, leuk verhaaltje. Ik heb in de keuken een zakje potgrond staan voor het geval ik iets wil verpotten, dan hoef ik niet die koude natte meuk van buiten te gebruiken. Maar ik had ook ontzettend veel last van rouwvliegjes de laatste tijd. Dus ik verschoof van de week die zak, kwam er een wolk van die vliegjes af, en in het hoekje erachter zat een spinnenwebje met daarin allemaal vliegjesquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja daar zijn de huisspinnen hier niks bij.
Nee, ergens buiten gevondenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan die zelf de koelkast open maken?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, leuk verhaaltje. Ik heb in de keuken een zakje potgrond staan voor het geval ik iets wil verpotten, dan hoef ik niet die koude natte meuk van buiten te gebruiken. Maar ik had ook ontzettend veel last van rouwvliegjes de laatste tijd. Dus ik verschoof van de week die zak, kwam er een wolk van die vliegjes af, en in het hoekje erachter zat een spinnenwebje met daarin allemaal vliegjesDus die zak staat weer buiten.
Ik heb ook nog verre familie in Canada. En mijn moeder is opgegroeid in Ontario. Zou ik heel graag eens heengaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:27 schreef gianni61 het volgende:
O
[..]
Dat is inderdaad wel kut aan vluchten naar zuid oost azië en Oceaniëquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder is er wel eens op bezoek geweest, maar dat was ook ergens in de pre historiequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook nog verre familie in Canada. En mijn moeder is opgegroeid in Ontario. Zou ik heel graag eens heengaan.
Slimme spin wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, leuk verhaaltje. Ik heb in de keuken een zakje potgrond staan voor het geval ik iets wil verpotten, dan hoef ik niet die koude natte meuk van buiten te gebruiken. Maar ik had ook ontzettend veel last van rouwvliegjes de laatste tijd. Dus ik verschoof van de week die zak, kwam er een wolk van die vliegjes af, en in het hoekje erachter zat een spinnenwebje met daarin allemaal vliegjesDus die zak staat weer buiten.
Mijn neef ging naar Australië en nam van dat zwartwitpoeder mee, van dat snoepgoed. Salmiak?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje (komt ie weer) was een half jaar in Australië, moest even tot zichzelf komen, had hij aan camper gekocht want dat is daar wel de manier van leven eigenlijk, echter zijn de mooie campings daar onbetaalbaar en altijd druk en overbezet en luidruchtig met parende mensen en verder zijn er alleen schijtlelijke stukken asfalt om op te parkeren, wildkamperen is daar een ernstiger misdrijf dan een Mexicaanse baby vermoorden maar ja hij lekker eigenwijs en een karaktertje, toen hij het land weer uit wilde had hij nog 16 K aan boetes openstaan en wilden ze hem opsluiten, heeft hij maar gezegd dat hij nooit meer terug wil komen in dat kutland en dat hebben ze zwart op wit gezet
jullie hebben allemaal gekke neefjes.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn neef ging naar Australië en nam van dat zwartwitpoeder mee, van dat snoepgoed. Salmiak?
Duurde even voor ze hem lieten gaan bij de douane.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn neef ging naar Australië en nam van dat zwartwitpoeder mee, van dat snoepgoed. Salmiak?
Ze zijn daar vrij streng in alles, zeker tegenover vrijvogelige backpackers.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, maar daar heb ik geen verhalen overquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie hebben allemaal gekke neefjes.
Dat zijn stiekem de ergstequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, maar daar heb ik geen verhalen over
Allemaal kloontjes van Donald Duckquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie hebben allemaal gekke neefjes.
Brrrrquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een droeftoeter. Als zou ik zijn latin lover-looks graag willen hebben
@bitterbalquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een droeftoeter. Als zou ik zijn latin lover-looks graag willen hebben
Ieder z'n smaak gelukkig.quote:
Je zoekt gewoon een excuus om naar je koffiemeisje te gaan..quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwuuh ik moet echt ophouden met zelf koffie zetten
Is US dan Dagobert?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal kloontjes van Donald Duck
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar heb ik geen excuus voor nodig natuurlijk. Maar het helpt welquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus om naar je koffiemeisje te gaan..
Niet druk genoeg om hier te postenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel te druk op het werk vandaag.
Wat is er mis met je eigen koffie dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
veel te sterk. Bitter. Goor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen koffie dan?
Krijgt ie geen zaadlozing vanquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen koffie dan?
te sterke koffie bestaat toch helemaal niet?quote:
Zo is datquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niks mis met sterke koffie. [ afbeelding ]
Dit dusquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Niks mis met sterke koffie.[ afbeelding ]
De middag gaat minder worden. Ze zijn weer met de straat bezig. Kutcompressor.quote:
Bedankt vriendquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Als thuiswerker moet ik hangen achter mijn laptopquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Ik blijf ook te lang hangen achter m'n laptop. Moet nog wat nuttige dingen gaan doen. [ afbeelding ]
Ja, heb ik normaal ook, maar ik ben vandaag vrij. Dus dan moet ik van mezelf eigenlijk wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als thuiswerker moet ik hangen achter mijn laptop
Hoofddoekje op en zuigenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Ik blijf ook te lang hangen achter m'n laptop. Moet nog wat nuttige dingen gaan doen. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, heb ik normaal ook, maar ik ben vandaag vrij. Dus dan moet ik van mezelf eigenlijk wat anders gaan doen.
Jouw huis?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:47 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn hier bezig met de voegen aan het uitslijpen. WAT EEN TERINGHERRIE.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
11:53
In Gorinchem komt voorlopig geen grootschalig testprogramma op het coronavirus zoals in Lansingerland en Charlois. In Gorinchem is de Zuid-Afrikaanse variant van het coronavirus aangetroffen.
Nee logisch. Vaccinatie zou geen bescherming bieden tegen deze variant. Dus waarom zou je willen weten hoe dit zich verspreid.
biedt wel bescherming, biedt alleen minder beschermingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik laat het hoofddoekje maar af.
zeg je dat ook altijd tegen de schoonmaakster als ze langs komtquote:
Mag ook.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
biedt wel bescherming, biedt alleen minder bescherming
Ja ik las het gisteren ook dat het wel zou beschermen tegen die variant.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
biedt wel bescherming, biedt alleen minder bescherming
Ja, eerst wilden ze wachten tot de steigers er stonden maar vanochtend zijn ze maar gelijk aan de slag gegaan want het is 'ideaal' weer ervoor ofzo.quote:
Dat stelt ze niet echt op prijs.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeg je dat ook altijd tegen de schoonmaakster als ze langs komt
Is dat een dure grap?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, eerst wilden ze wachten tot de steigers er stonden maar vanochtend zijn ze maar gelijk aan de slag gegaan want het is 'ideaal' weer ervoor ofzo.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofddoekje! Ze heeft het niet over haar bh, US.
*leest aandachtig terug.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofddoekje! Ze heeft het niet over haar bh, US.
niet? als de meeste sexy en begeerde man van Nederland dat tegen haar zegt stelt ze dat niet op prijs?quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat stelt ze niet echt op prijs.
Idem!quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel te druk op het werk vandaag.
Mja, ¤1750,-. Maar was wel hard nodig en nu zijn ze er toch mee bezig.quote:
Hou wel van een strakke voeg huehuequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ¤1750,-. Maar was wel hard nodig en nu zijn ze er toch mee bezig.
het is gratis.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Iets minder dan de helft van de thuiswerkers mist de gratis koffie op het werk, lees ik net.
![]()
Wat kan je nou missen aan die automatenrommel?
Wat ze waarschijnlijk missen is dat die dan gratis is ipv dat ze het zelf moeten kopenquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Iets minder dan de helft van de thuiswerkers mist de gratis koffie op het werk, lees ik net.
![]()
Valt nog wel mee.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ¤1750,-. Maar was wel hard nodig en nu zijn ze er toch mee bezig.
Hrrrrquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, eerst wilden ze wachten tot de steigers er stonden maar vanochtend zijn ze maar gelijk aan de slag gegaan want het is 'ideaal' weer ervoor ofzo.
Ik drink veel liever mijn eigen koffie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ze waarschijnlijk missen is dat die dan gratis is ipv dat ze het zelf moeten kopen
Zwart graag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink veel liever mijn eigen koffie.
Het zal meer de koffieautomaatpraat zijn denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Ik heb hier prima koffie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Heu heuquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt nog wel mee.
Had je vochtdoorslag?
Vocht zit hier sowieso nog in de huizen van de Watersnood, maar voegen waren ook erg slecht en op sommige plekken gewoon weg. Gaat straks geloof ik ook nog een laag vochtbescherming op de gevel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt nog wel mee.
Had je vochtdoorslag?
als je rust wil kan je ze zelf ook koffie geven wanneer je dat nodig hebt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef LTVDK het volgende:
Ah ze hebben even koffiepauze, eventjes rust ...
Dan komen ze niet meer aan werken toequote:Op woensdag 27 januari 2021 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je rust wil kan je ze zelf ook koffie geven wanneer je dat nodig hebt.
Respect voor de hardwerkende mens!quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef LTVDK het volgende:
Ah ze hebben even koffiepauze, eventjes rust ...
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Respect voor de hardwerkende mens!
Anders ga ze gewoon helpen en pak de pneumatische hamer op.
Bij mij is er jaren geld van mijn loon ingehouden voor de koffie op het werk..quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Beetje beschaafd bedrijf geeft gewoon koffiegeld voor thuis toch?
Dat is niet het punt Pedro.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit je daar een beetje binnen te niksen en te ergeren.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij is er jaren geld van mijn loon ingehouden voor de koffie op het werk..
Dat het een teringherrie is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sorry LTVDK wat is het punt dan?
Dat is inmiddels wel weer ingetrokken. Iets met CAO...quote:
Is Anne al een dertiger inmiddels?quote:
Scheelt dat we allemaal even snel ouder worden.quote:
Spektakelen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat we allemaal even snel ouder worden.
Ofja, sommigen hier takelen wel wat sneller af.
Jazeker, alweer bijna 5 jaar zelfs.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Anne al een dertiger inmiddels?
Jeetjequote:
Die zag ik niet aan komen..quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Hai Fles. Je bent de enige reden waarom ik hier durf te posten.
Dan weet ik dat het goed zit.
Sinds GF hier niet meer post, ben je de KSC opaquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje
[..]
Die zag ik niet aan komen..
Niet zo overdrijvenquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Hai Fles. Je bent de enige reden waarom ik hier durf te posten.
Dan weet ik dat het goed zit.
Over het algemeen wel jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:25 schreef Anne het volgende:
[..].
Als Fles hier ronddwaalt, moeten jullie wel aardige mensen zijn.
klopt, alle nog oudere posters hier zijn vertrokken / eldersquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds GF hier niet meer post, ben je de KSC opa
Wij wel, maar Haags is hier ook af en toe hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:25 schreef Anne het volgende:
[..].
Als 66 je leeftijd of geboortejaar is, ben ik wel een jonkie in vergelijking met jou, Koen!quote:
Ik twijfel even of CRV niet ouder is dan jij. Hij is dacht ik wel 50+quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, alle nog oudere posters hier zijn vertrokken / elders
een vrij hoog getal soms.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Als 66 je leeftijd of geboortejaar is, ben ik wel een jonkie in vergelijking met jou, Koen!
Maar leeftijd is maar een getal, zegt men.
US toch ook zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel even of CRV niet ouder is dan jij. Hij is dacht ik wel 50+
Ik heb altijd het idee dat iedereen hier dertiger isquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfel even of CRV niet ouder is dan jij. Hij is dacht ik wel 50+
De 40 komt al langzaam in zichtquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat iedereen hier dertiger is
Soms heb ik dat ook. Terwijl ik zelf bijna toe treed tot de veertigers...quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je dat over 10 jaar nog steeds maar denkt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:25 schreef Anne het volgende:
[..].
Ja maar jij ziet er gewoon nog uit als een jonge twintigerquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang je dat over 10 jaar nog steeds maar denkt.
Hij heeft een duimring, dus ik denk eind 40 begin 50quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud hij is..
Ik weet niet hoe jij dat weet, maar dat is blijkbaar wel waar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet er gewoon nog uit als een jonge twintiger
Ik gokte eigenlijk maarquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat weet, maar dat is blijkbaar wel waar.
Er wordt nog met enig regelmaat een ID gevraagd bij het kopen van alcohol.
Die lui kunnen gewoon niet schatten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat weet, maar dat is blijkbaar wel waar.
Er wordt nog met enig regelmaat een ID gevraagd bij het kopen van alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |