SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik leer het nog weleensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, zo stromen de slijmvijvers vol mijn vriend
quote:
Waar had ik dat aan tegoedquote:
Niet te gewoontjes voor jouw doen, meestentijds kom je met ordinairdere aanzetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed gezongen en gewoon een mooie vrouw dat.
Wanneer dan? Denk niet dat zij gewoon is trouwens #mensenkennis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te gewoontjes voor jouw doen, meestentijds kom je met ordinairdere aanzetten?
Mee eens wel, die doet je na tien minuten al beseffen dat je er toch echt maar eentje hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer dan? Denk niet dat zij gewoon is trouwens #mensenkennis.
Binnenkort landt de NASA ook weer op Marsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt er op dat SpaceX morgenmiddag Boca Chica tijd Starship SN9 weer een vlucht en flip tot 12,5km gaat laten doen. afhankelijk van FAA approval.
ze zijn iig al non essential equipment van de launch pad aan het wegrijden:
voetbalhooligans verpesten het weer eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
Zijn we ons aan het gedragen of is het weer tijd om te rellen
En daarna 38 Chinese missies.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnenkort landt de NASA ook weer op Mars
Beter sturen ze ook een paar Indo-Chinezen mee zodat er tenminste een beetje fatsoenlijke babi pangang is als we daar naartoe kunnen als toeristen.quote:
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter sturen ze ook een paar Indo-Chinezen mee zodat er tenminste een beetje fatsoenlijke babi pangang is als we daar naartoe kunnen als toeristen.
Ik las iets dat er in Den Bosch voetbal hooligans met hesjes rondliepen goedgekeurd door de politie om ondersteuning te bieden ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
voetbalhooligans verpesten het weer eens
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.
Smaakt waarschijnlijk dan die taaigebakken vleermuizen met rattenstaarten in de normale Chinese keukenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.
Had het er met een vriend over tijdens het tennissen. Jaar geleden hadden we niet kunnen bedenken dat we naar huis moesten voor de avondklok en dat de harde kern van de lokale voetbalclub de stad aan het beschermen is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las iets dat er in Den Bosch voetbal hooligans met hesjes rondliepen goedgekeurd door de politie om ondersteuning te bieden ofzo
dat bedoel ik, ze verpesten het vermaak weer eens :/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las iets dat er in Den Bosch voetbal hooligans met hesjes rondliepen goedgekeurd door de politie om ondersteuning te bieden ofzo
Wel weer pussy relschoppers dat ze nu dan weg blijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het er met een vriend over tijdens het tennissen. Jaar geleden hadden we niet kunnen bedenken dat we naar huis moesten voor de avondklok en dat de harde kern van de lokale voetbalclub de stad aan het beschermen is.
Ik vraag me af of ze een dagje 'uitrusten' en dan weer beginnen. Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel weer pussy relschoppers dat ze nu dan weg blijven
Zolang die harde kern er rond loopt zullen ze wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een dagje 'uitrusten' en dan weer beginnen. Ik hoop het niet.
Over een paar jaar kun je over deze periode gewoon een complete Netflix-serie makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het er met een vriend over tijdens het tennissen. Jaar geleden hadden we niet kunnen bedenken dat we naar huis moesten voor de avondklok en dat de harde kern van de lokale voetbalclub de stad aan het beschermen is.
De winkels moeten eerst weer bevoorraad worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een dagje 'uitrusten' en dan weer beginnen. Ik hoop het niet.
Foqueville the Moviequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar jaar kun je over deze periode gewoon een complete Netflix-serie maken
had te maken met die quote uit het vorige topic. Maar laat anders maarquote:
Die is ruzie aan het maken in het coronatopic ofzo.quote:
Frank Lammersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even nadenken wie mij zou moeten spelen.
Brad Pitt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even nadenken wie mij zou moeten spelen.
Is die niet geknipt voor jouw karakter??quote:
nee joh vast niet. Die is daar veel te nuchter voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is ruzie aan het maken in het coronatopic ofzo.
dickpics aan het delenquote:
Brad is wel leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is die niet geknipt voor jouw karakter??
Molo heeft vast een dikkere lul dan ik. Vieze thai hermafrodiet shemale dat het isquote:
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh, wacht je was er helemaal niet?
Snel in bed gaan kijken!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh, wacht je was er helemaal niet?
LTVDK weet dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie kunnen we casten voor jouw rol?
Die ene met dat voorhoofd van 1000lbs sistersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie kunnen we casten voor jouw rol?
Spit it!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
maar dat kan eigenlijk niet. want die heeft al en dubbelganger hier op fok
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene met dat voorhoofd van 1000lbs sisters
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene met dat voorhoofd van 1000lbs sisters
Wacht maar tot ze ons in een Big Brother-huis zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er gebeurt te weinig voor een soap.
Oh, tijd voor een nieuwe wending dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er gebeurt te weinig voor een soap.
Ik binnen een dag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze ons in een Big Brother-huis zetten.
nee kan niet.quote:
Dit moet ik wel weten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee kan niet.
zit namelijk iemand hier op fok die echt als 2 druppels water hierop lijkt
@:molo weet wie
Leuk!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:DaMart heeft ooit een KSC Soap geschreven...![]()
Wat doe je nou steeds met dat gay filmpje?quote:
Vriendin van mij noem ik altijd Sy Snootles omdat die maar 48 kilo weegt en altijd belachelijk hoge hakken draagt en een legging die vacuüm getrokken is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer noemde me vroeger Salacious Crumb. Nu noemt ie me Jabba.
Wat doe je nou weer homofoob, het is 2021 hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe je nou steeds met dat gay filmpje?
Los trekt ieder weekend een spandex tenue aan om te fietsen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer homofoob, het is 2021 hoor
Beetje samen met kerels in het bos spelen in een latex pakje ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los trekt ieder weekend een spandex tenue aan om te fietsen.
Had hem al 3 keer na 2 sec weggeklikt maar is idd wel grappigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer homofoob, het is 2021 hoor
Dan is het goedquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had hem al 3 keer na 2 sec weggeklikt maar is idd wel grappig
Gemiddeld? Nee das lastigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even op de fiets gezeten bij een vriend van mij; maar ik trap niet zomaar 300W weg.
Niet om aan te horenquote:
Toch is sporten lekker. Net 1.5uur in de eigen gym geworsteld. Heerlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hield het binnen paar minuten voor gezien, pijn aan mijn benen.
Mijn eigen motivatie is nagenoeg 0. Uur tennisen met een vriend lukt me wel; maar zelf iets doen ho maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch is sporten lekker. Net 1.5uur in de eigen gym geworsteld. Heerlijk
Check!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee kan niet.
zit namelijk iemand hier op fok die echt als 2 druppels water hierop lijkt
@:molo weet wie
Ja zo vergelijk in m'n eigen figuur vaak, als dat van Snootlesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij noem ik altijd Sy Snootles omdat die maar 48 kilo weegt en altijd belachelijk hoge hakken draagt en een legging die vacuüm getrokken is.
Nou ja ik hoef hier niet te doen alsof ik net 20 km in mijn eigen zwembad in de kelder gezwommen heb want er zijn toch wel een paar lui die dan minstens 50 km gezwommen hebben dus ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch is sporten lekker. Net 1.5uur in de eigen gym geworsteld. Heerlijk
ik wel hoor, misschien wel iets meer zelfsquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik hoef hier niet te doen alsof ik net 20 km in mijn eigen zwembad in de kelder gezwommen heb want er zijn toch wel een paar lui die dan minstens 50 km gezwommen hebben dus ja.
Ja ik ben er erg druk mee inderdaad
Je hebt ook geen eigen gym nodig om te bewegen. Een flink stuk wandelen of fietsen kan in deze tijd ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik hoef hier niet te doen alsof ik net 20 km in mijn eigen zwembad in de kelder gezwommen heb want er zijn toch wel een paar lui die dan minstens 50 km gezwommen hebben dus ja.
Haha, gewoon de zolder inrichten met wat schermen, een Bench, wat bars en gewichten, een smart fietstrainer en je bent er.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wandelenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je hebt ook geen eigen gym nodig om te bewegen. Een flink stuk wandelen of fietsen kan in deze tijd ook.
Ik ken je nog niet lang genoeg, maar dat is dus precies wat ik probeer te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je hebt ook geen eigen gym nodig om te bewegen. Een flink stuk wandelen of fietsen kan in deze tijd ook.
Ik ben normaal meer van het fietsen, maar nu het kouder is, vind ik wandelen ook wel fijn om te doen. Normaal ga ik ook naar de sportschool, maar dat gaat nu dus even niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet lang genoeg, maar dat is dus precies wat ik probeer te doenIk ben al het hele jaar aan het wandelen en straatjes aan het af krassen waar ik geweest ben
Vlak voor de eerste lockdown was ik op mijn fitste in jaren. Nu gaat het weer redelijk maar paar kilo eraf kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was zo half december lichter en gespierder dan in 20 jaar. Toen kwam die vreterij en die shitlockdown.
Toch weer een kilo of 3-4 teruggeworpen.
Sinds vorige week weer 8-10K stappen en savonds min een uur gewichten of cardio. Gaat nu weer goed.
Dit is hoe ver ik inmiddels ongeveer ben. Na februari hoop ik weer verder te gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ben normaal meer van het fietsen, maar nu het kouder is, vind ik wandelen ook wel fijn om te doen. Normaal ga ik ook naar de sportschool, maar dat gaat nu dus even niet.
Wel herkenbaar. Op een gegeven moment is blijven bewegen noodzakelijk wanneer je hetzelfde wil blijven eten en drinken. Maar het voelt ook wel lekker om te sporten. Het is soms wel een opgave, maar achteraf altijd lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was zo half december lichter en gespierder dan in 20 jaar. Toen kwam die vreterij en die shitlockdown.
Toch weer een kilo of 3-4 teruggeworpen.
Sinds vorige week weer 8-10K stappen en savonds min een uur gewichten of cardio. Gaat nu weer goed.
In minder dan 1 jaar na de 1e NL besmettingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:40 schreef LTVDK het volgende:
We zitten op de 100 miljoen jongensCOVID-19: Wereldwijd 100.000.000 besmettingen
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is hoe ver ik inmiddels ongeveer ben. Na februari hoop ik weer verder te gaan![]()
[ afbeelding ]
Geel is tot eind mei '20
Oranje tot half juli '20
Rood tot eind september '20
Blauw tot eind november '20
Paars sindsdien.
Vorig jaar rond deze tijd waren dit de wereldwijde besmettingscijfers:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In minder dan 1 jaar na de 1e NL besmetting
Ze gaan medio juli 2021 de straten hernoemen in Deventer las ik ergens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is hoe ver ik inmiddels ongeveer ben. Na februari hoop ik weer verder te gaan![]()
[ afbeelding ]
Geel is tot eind mei '20
Oranje tot half juli '20
Rood tot eind september '20
Blauw tot eind november '20
Paars sindsdien.
ja, en ik ben de Paashaasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd waren dit de wereldwijde besmettingscijfers:
[ afbeelding ]
Mooie foto's met de herfstkleuren en uiteraard die paddenstoel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En soms loop ik nog wel echt fatsoenlijke afstanden![]()
TRV / Fles' Travelsnacks #6
ik denk dat dat echt vet hard moeilijk kapot strijder ranzig is dus ik like je leed vastquote:Op woensdag 27 januari 2021 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslikte me net zo hard in m'n eigen kwijl dat ik gewoon de adertjes in m'n oogbol zag oplichten tijdens het hoesten.
Hoe lang ben je in NL?quote:Op woensdag 27 januari 2021 07:53 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik heb de MadSauce hoor @:BudapestenaarWas de laatste in het schap.
Of misschien komt er een kleine kwiwiquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang ben je in NL?
Ga je aankondigen dat je gaat trouwen?
Waar kondig je zoiets aan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang ben je in NL?
Ga je aankondigen dat je gaat trouwen?
Of een hele fwuitschaal?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of misschien komt er een kleine kwiwi
Hopelijk nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of misschien komt er een kleine kwiwi
Lekker. Maar ik maak net twee boterhammen met runderleverquote:Op woensdag 27 januari 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je een boterham met hagelslag?
Gewoon hagelslag op de runderlever flikkerenquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker. Maar ik maak net twee boterhammen met runderlever
"Dislike"quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Een vierling, stoere Wappel, lange Bwanaan, lief Mwandarijntje en knappe Kwers
Gergi die je ouders om jouw hand gevraagd heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar kondig je zoiets aan?![]()
21u in NL
dat lijkt me nou geen lekkere combinatiequote:Op woensdag 27 januari 2021 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon hagelslag op de runderlever flikkeren
Zonde van de hagelslag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat lijkt me nou geen lekkere combinatie
Hmm twee problemen: 1, hij is niet mee en 2, m'n vader woont niet in Nederlandquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gergi die je ouders om jouw hand gevraagd heeft natuurlijk.
misschien heb ik het nu verpest aangezien het aanzoek nog moet komen.
Nu even niet. Net gegerrietquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:14 schreef Karzai het volgende:
Even ochtendgymnastiek jongens!
Hoofd schouders knie en teen
En het puntje van je neus!
Ok, nu ben ik wakkerquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:14 schreef Karzai het volgende:
Even ochtendgymnastiek jongens!
Hoofd schouders knie en teen
En het puntje van je neus!
ik neem wel een gewone boterham met hagelslag. De eerste twee boterhammen zijn inmiddels verslonden.quote:
Kom ik goed weg. Of hij is stiekem naar je vader gegaan nu je in Nederland bent.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm twee problemen: 1, hij is niet mee en 2, m'n vader woont niet in Nederland
quote:Op woensdag 27 januari 2021 07:53 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik heb de MadSauce hoor @:BudapestenaarWas de laatste in het schap.
Ik haat de hele dag de aandacht op me gevestigd hebben, dus nah. Lamazittequote:Op woensdag 27 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Trouwen is leuk hoor, iedereen doet daar altijd zo meeeeh en waaaah en spaaaaanond over maar het is gewoon echt leuk
Hooligan bescherming van de binnenstedenquote:
Bruiloft van mijn broer was echt oprecht een leuk feest. Mijn verwachtingen waren nagenoeg 0 maar het was een vrij enerverende dag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Trouwen is leuk hoor, iedereen doet daar altijd zo meeeeh en waaaah en spaaaaanond over maar het is gewoon echt leuk
Dankjequote:Op woensdag 27 januari 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Goeie rit terug naar huis, Kwiwi [ afbeelding ]
Ze waren hier ook weer op pad ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hooligan bescherming van de binnensteden
Ik zie vooral op tegen mijn vrienden die was "leuks" bedenken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat de hele dag de aandacht op me gevestigd hebben, dus nah. Lamazitte
Lage verwachtingen zijn altijd goedquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn broer was echt oprecht een leuk feest. Mijn verwachtingen waren nagenoeg 0 maar het was een vrij enerverende dag.
gewoon maandagochtend langs het gemeentehuis voor gratis trouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, dus zou naar een mooi tropisch eiland gaan. Misschien alleen m'n broer en zus meenemen ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog wel wat bruiloften herinneren waarbij de balans tussen de liefdestraan en wodkatomatensap tegen het plafond perfect was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn broer was echt oprecht een leuk feest. Mijn verwachtingen waren nagenoeg 0 maar het was een vrij enerverende dag.
Ja, maar dan zou trouwen an sich al nut moeten hebben voor me. Heeft het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon maandagochtend langs het gemeentehuis voor gratis trouwen.
Welke aandacht?
dat is een ander punt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou trouwen an sich al nut moeten hebben voor me. Heeft het niet.
Vooral omdat de vrouw van mijn broer echt alles minutieus geregeld had. Dag begon om 9:00 en ik lag rond een uur of 5:00 in mijn bed. Dus tot aan het feest 's avonds was het allemaal strakke planning.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lage verwachtingen zijn altijd goed
Als ik dát graag zou willen, werd het de gratis (dinsdag)ochtend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
Plus je kunt de liefde van je leven je vrouw noemen in plaats van je vriendin, me chick of heeeyyyyy.
Al vraag ik me een beetje af hoeveel van die hooligans anders misschien zelf mee hadden staan rellen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren hier ook weer op pad ja.
We sliepen in een of ander hotel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog wel wat bruiloften herinneren waarbij de balans tussen de liefdestraan en wodkatomatensap tegen het plafond perfect was.
Mja, een beetje knokken, ja. Maar dat al dat gesloop geloof ik niet hoor, ze zijn over het algemeen juist trots op hun stadje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al vraag ik me een beetje af hoeveel van die hooligans anders misschien zelf mee hadden staan rellen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker. Maar ik maak net twee boterhammen met runderlever
Grote gevaar is wel dat een groot deel van de wat simpelere mannen denkt, ha dat is nu toch mijn wijf, ik hoef mijn ballen echt niet meer te scheren totdat Annabelle met haar aantrekkelijke staartjes naast ze komt wonen, dan weet hij zijn scheermesje maar al te goed weer te vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dát graag zou willen, werd het de gratis (dinsdag)ochtend.
Jij gelooft serieus dat zo'n certificaatje wat verandert aan een goeie relatie?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote gevaar is wel dat een groot deel van de wat simpelere mannen denkt, ha dat is nu toch mijn wijf, ik hoef mijn ballen echt niet meer te scheren totdat Annabelle met haar aantrekkelijke staartjes naast ze komt wonen, dan weet hij zijn scheermesje maar al te goed weer te vinden.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We sliepen in een of ander hotel.
's morgens zouden we samen ontbijten met een aantal mensen, maar een aantal mensen waren niet echt in staat om tot het ontbijt te geraken.
Een van mijn schoonzussen heeft de halve nacht handje van haar vriend op de badkamer vast moeten houden omdat die meende dat het hele hotel draaide.
Oooooh sweet summerchild.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat zo'n certificaatje wat verandert aan een goeie relatie?
velen wel, maar er zit natuurlijk ook wel een groepje bij die gewoon met een groep de straat op wil en die het niet zo veel uitmaakt of ze bezig zijn met beschermen of kapot maken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, een beetje knokken, ja. Maar dat al dat gesloop geloof ik niet hoor, ze zijn over het algemeen juist trots op hun stadje.
Deze zijn sowieso vrij georganiseerd. Hebben ook hun eigen instagrampagina enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
velen wel, maar er zit natuurlijk ook wel een groepje bij die gewoon met een groep de straat op wil en die het niet zo veel uitmaakt of ze bezig zijn met beschermen of kapot maken.
Maar goed, zo lang het goed gaat zoals gisteravond in Maastricht heb ik er geen problemen mee.
Tot wat voetbalhooligans een relkind invalide trappen, dan krijg je weer een iets andere discussie natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
velen wel, maar er zit natuurlijk ook wel een groepje bij die gewoon met een groep de straat op wil en die het niet zo veel uitmaakt of ze bezig zijn met beschermen of kapot maken.
Maar goed, zo lang het goed gaat zoals gisteravond in Maastricht heb ik er geen problemen mee.
meh, meerdere trouwerijen geweest en geen 1 die ik echt leuk vond maar goed, totaal geen feestbeest ofzo, en voornamelijk ivm goed fatsoen maar wel gegaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik niet want ik weet beter uiteraard maar mannen worden over het algemeen erg slaperig en Yogi Bear in een huwelijk.quote:
Kijk uitstraling gaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 26-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 156 UitStraling
02 115 FranticDJ
03 113 Budapestenaar
04 092 Dr_Flash
05 082 dud0r
06 079 bitterbal
07 070 LTVDK
08 063 Citizen.Erased
09 058 Koen66
10 053 Ygritte
11 049 IJsdraakje
12 047 CherryLips
12 047 kwiwi
14 036 gianni61
15 026 Amarantha
15 026 Lospedrosa
17 025 Bomenverzameling
18 024 christmastsunami
18 024 shiitake
18 024 EttovanBelgie
21 023 Karzai
22 018 Jacquelinehasselbaink
23 014 crv
24 011 Haags
24 011 liesje1979
26 009 mschol
27 006 DerRabbit
28 005 Solotovski
29 002 DaMart
29 002 mangalie
31 001 engine
31 001 Molo
klik hier voor meer stats
Neequote:Op woensdag 27 januari 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zint me niets, neem eens ontslag.
6e plek valt een beetje tegen voor jou hoor.quote:
Druk met bankzaken Gianniquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
6e plek valt een beetje tegen voor jou hoor.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Haha uitstraling is een maagd zonder leven
quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal je het dubbele om te Fokken.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:40 schreef Karzai het volgende:
Haha uitstraling is een maagd zonder leven
Zorg maar eens dat de bankzaken weer open kunnen zodat ik voor mijn fauteuils kan gaan shoppenquote:
Ja dan had ik bij viruszaken moeten werkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorg maar eens dat de bankzaken weer open kunnen zodat ik voor mijn fauteuils kan gaan shoppen
Kijk dit zeg ik al jaren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
"Een goede ontlastingsgrafiek om mee te beginnen!"
https://www.nu.nl/werk/61(...)en-met-klachten.html
Hoe in hemelsnaam weet jij dat tweede?quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk dit zeg ik al jaren.
Ik ken wel iemand die vier keer per dag gaat. En z'n vader gaat eens in de vijf dagen.
Van die vriend. Duh.quote:Op woensdag 27 januari 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe in hemelsnaam weet jij dat tweede?
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Da's dus een onderdeel van het probleem, dat taboe.quote:
weinig Haags reactie op dergelijke opmerkingen de laatste tijdquote:
Jep. Ik ben er ook niet helemaal over uit wat ik er van moet vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Bizar eigenlijk wel, 2021 is het jaar waarin Nederlandse burgers afhankelijk zijn van voetbalsupporters voor hun veiligheid.
Je staat als regering wel in een week gedragen witte onderbroek in Tl-licht voor de spiegel in ieder geval.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Ik ben er ook niet helemaal over uit wat ik er van moet vinden.
Hij is erg afwezig inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2021 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weinig Haags reactie op dergelijke opmerkingen de laatste tijd
gewoon zoals in de films de maffia of motorbende betalen voor bescherming.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Ik ben er ook niet helemaal over uit wat ik er van moet vinden.
sterk afhankelijk wie Anne isquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je staat als regering wel in een week gedragen witte onderbroek in Tl-licht voor de spiegel in ieder geval.
Het is ook een beetje van heeeyyy buurman, ik kan mijn kind helemaal niet aan en hij is de baas over mij, kun jij eens een poging wagen met hem, krijg je een avondje met Anne erbij?
En als je twee weken met iemand op reis gaat en hij moet de hele tijd ergens schijten en ik kan niet op vakantie, dan komt dat weleens ter sprakequote:Op woensdag 27 januari 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dus een onderdeel van het probleem, dat taboe.
dat laatste dus, know, accept and exploit your enemiesquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Beetje het failliet van de vrije Westerse democratie ook die liever geld uitgeeft aan vrouwenzwembaddansen met ledverlichting en kraaltjes in het haar dan aan staatsveiligheid, als mensen het gezag maar overstelpen mogen ze de lakens uitdelen, kan me niet onttrekken aan het idee dat Justitie dacht, ja strak plan, we laten ze meehelpen anders hebben we zo meteen de voetbalsupporters ook nog eens tegen ons en een stel kinderen kunnen we al niet aan.
Tot zover de politieke beschouwingen met US
quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je twee weken met iemand op reis gaat en hij moet de hele tijd ergens schijten en ik kan niet op vakantie, dan komt dat weleens ter sprake
Voortaan een voetbalhooligan bellen als je ruzie met je buurman hebtquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste dus, know, accept and exploit your enemies
was dat niet als je vrije dagen had dat je dan een beetje ergens anders heen ging ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vakantie, wat was dat ook alweer?
Oh ja, daar was ik gisteren nog over aan het lezen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
was dat niet als je vrije dagen had dat je dan een beetje ergens anders heen ging ofzo
Wat is dat voor iets vreemds danquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:21 schreef gianni61 het volgende:
verhalen over hoe je met een groep mensen naar het buitenland kon gaan en daar gezellig kon eten en drinken in een hotel.
Heel raar. singlesreizen noemden ze dat.quote:
klinkt ook een beetje als een sprookje. Weet je zeker dat je niet een boek van de gebroeders grimm aan het lezen was?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik gisteren nog over aan het lezen.
verhalen over hoe je met een groep mensen naar het buitenland kon gaan en daar gezellig kon eten en drinken in een hotel.
Kan me niet voorstellen dat zo iets echt is
Bruls.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Beetje het failliet van de vrije Westerse democratie ook die liever geld uitgeeft aan vrouwenzwembaddansen met ledverlichting en kraaltjes in het haar dan aan staatsveiligheid, als mensen het gezag maar overstelpen mogen ze de lakens uitdelen, kan me niet onttrekken aan het idee dat Justitie dacht, ja strak plan, we laten ze meehelpen anders hebben we zo meteen de voetbalsupporters ook nog eens tegen ons en een stel kinderen kunnen we al niet aan.
Tot zover de politieke beschouwingen met US
Raar fenomeen eigenlijk, je bent te lelijk voor een partner en te bang en te debiel om zelf wat te regelen maar je wil toch graag erg de Grand Canyon zien, geen nood want nu hebben we singlesreizen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel raar. singlesreizen noemden ze dat.
Oeiquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar fenomeen eigenlijk, je bent te lelijk voor een partner en te bang en te debiel om zelf wat te regelen maar je wil toch graag erg de Grand Canyon zien, geen nood want nu hebben we singlesreizen.
Nou ja zeg. Lelijk ben ik dan wel, maar bang en debiel hoef je me nou ook weer niet te noemen..quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar fenomeen eigenlijk, je bent te lelijk voor een partner en te bang en te debiel om zelf wat te regelen maar je wil toch graag erg de Grand Canyon zien, geen nood want nu hebben we singlesreizen.
vind het ook wel een beetje ver gaan inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Lelijk ben ik dan wel, maar bang en debiel hoef je me nou ook weer niet te noemen..
Ik sprak in zijn algemeenheid.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Lelijk ben ik dan wel, maar bang en debiel hoef je me nou ook weer niet te noemen..
Ja, je zegt in het algemeen dat mensen die een singlesreis boeken lelijk en achterlijk zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sprak in zijn algemeenheid.
Dus als je níet autistisch in je eentje rond gaat reizen omdat je geen vrienden kan porren voor een reis, is 't ook niet goed?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, dit is geen rel joh.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
ik ga de popcorn vast opwarmen voor deze rel
nadat de popcorn warm is ga ik even stoken tot het wel een rel isquote:
Tnxquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen die alleen reizen altijd autistisch dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus als je níet autistisch in je eentje rond gaat reizen omdat je geen vrienden kan porren voor een reis, is 't ook niet goed?
HALLO VRIENDJEquote:
'Baaaaah vreemden bweeeeeeeh'quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen die alleen reizen altijd autistisch dan?
Ik wilde overigens helemaal niet naar de crand canyonquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus als je níet autistisch in je eentje rond gaat reizen omdat je geen vrienden kan porren voor een reis, is 't ook niet goed?
Misschien kunnen we met zn 2en iets boeken en doen alsof we samen gaan om de schijn van normaliteit hoog te houdenquote:
Als je naar de Grand Canyon gaat zou ik willen adviseren om naar de noordkant te gaan, veel mooier en 99,99% minder irritante Chinezenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
Ik wilde overigens helemaal niet naar de crand canyon
Waarom noem je mij lelijk?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke bange mensen met singlesreizen zijn toch ook vreemden?
Heel nuttig advies voor als ik straks in Italië zitquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je naar de Grand Canyon gaat zou ik willen adviseren om naar de noordkant te gaan, veel mooier en 99,99% minder irritante Chinezen
Je hoeft je hier niet te verantwoorden joh, laat je niet zo opstoken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Je zou maar eens zo iemand zijn die het wel gezellig kan hebben met wildvreemden. Je zou er maar eens vrienden aan overhouden. Bah.
Singlesreizen is misschien ook niet de juiste benaming, want in mijn groepen zaten er mensen met een relatie, alleen was de partner niet mee. En er was de laatste keer ook maar één iemand mee die ongeveer alle meiden is langsgegaan om te hosselenEn nog een gozer die na een nacht zuipen een ONS had met een grietje van de andere groep. Maar goed.
We organiseren een reisbureau met reizen voor lelijkerdsquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde overigens helemaal niet naar de crand canyon
[..]
Misschien kunnen we met zn 2en iets boeken en doen alsof we samen gaan om de schijn van normaliteit hoog te houden
Daar hebben ze vast ook een grote gleufquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel nuttig advies voor als ik straks in Italië zit
Ik denk dat bange mensen zich niet snel inschrijven om een week door te brengen met wildvreemdenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom noem je mij lelijk?
Bang ben ik, maar ik vind het vaak ook gezelliger met een groep, drie weken lang. En als je er even klaar mee bent, doe je een dag of meer je eigen ding. Je wordt niet aan het handje gehouden, alles is vrijblijvend, als je maar op tijd bij de bus staat om naar het volgende hotel te gaan. Dan gaan ze je wel zoeken, vind ik ook wel fijn. Je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden en niet de populaire boy uit te hangen.
Niet nuilen of dingen waar je niks van weet.
ik mag het hopenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast ook een grote gleuf
Ja ook dat. Ik zie mezelf als autist maar hier had ik geen problemen mee. Alleen hopen dat je kamergenoot een beetje oké is en anders gewoon extra geld neerleggen voor een eigen kamer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat bange mensen zich niet snel inschrijven om een week door te brengen met wildvreemden
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik zag nu 1 site met reizen die ik wel interessant vond.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook dat. Ik zie mezelf als autist maar hier had ik geen problemen mee. Alleen hopen dat je kamergenoot een beetje oké is en anders gewoon extra geld neerleggen voor een eigen kamer.
Ik ben zo'n ramp op wielen dat ik steeds alles vergeet qua kamernummer en vertrektijden en ontbijttijden dus ik heb wel een kamergenoot nodig.
Nogmaals, je hoeft je niet te verantwoorden, iedereen neemt op zijn of haar manier vakantie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook dat. Ik zie mezelf als autist maar hier had ik geen problemen mee. Alleen hopen dat je kamergenoot een beetje oké is en anders gewoon extra geld neerleggen voor een eigen kamer.
Ik ben zo'n ramp op wielen dat ik steeds alles vergeet qua kamernummer en vertrektijden en ontbijttijden dus ik heb wel een kamergenoot nodig.
Ja maar ik noem US ook geen lelijke mongool omdat hij liever alleen op reis gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nogmaals, je hoeft je niet te verantwoorden, iedereen neemt op zijn of haar manier vakantie.
Klinkt meer als een weekje in een verslavingskliniek als vakantie, raar wat hieruit spreekt, alsof er een hogere macht is die zegt, foei dat was niet de bedoeling om een meisje uit een andere groep aan te duwen, stoute jongen, jij snapt de spelregels niet en je krijgt geen snoepzakquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Je zou maar eens zo iemand zijn die het wel gezellig kan hebben met wildvreemden. Je zou er maar eens vrienden aan overhouden. Bah.
Singlesreizen is misschien ook niet de juiste benaming, want in mijn groepen zaten er mensen met een relatie, alleen was de partner niet mee. En er was de laatste keer ook maar één iemand mee die ongeveer alle meiden is langsgegaan om te hosselenEn nog een gozer die na een nacht zuipen een ONS had met een grietje van de andere groep. Maar goed.
Oh, ik maak je post vast voor je.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen die alleen reizen altijd autistisch dan?
Gewoon een eenpersoonskamer nemenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik zag nu 1 site met reizen die ik wel interessant vond.
Maar een kamergenoot weet ik nog niet of ik dat wel zou willen
Al die oordelen vooraf.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt meer als een weekje in een verslavingskliniek als vakantie, raar wat hieruit spreekt, alsof er een hogere macht is die zegt, foei dat was niet de bedoeling om een meisje uit een andere groep aan te duwen, stoute jongen, jij snapt de spelregels niet en je krijgt geen snoepzak
Zo te zien is het maar beter ook dat jij in je eentje op vakantie gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt meer als een weekje in een verslavingskliniek als vakantie, raar wat hieruit spreekt, alsof er een hogere macht is die zegt, foei dat was niet de bedoeling om een meisje uit een andere groep aan te duwen, stoute jongen, jij snapt de spelregels niet en je krijgt geen snoepzak
Net zo fictioneel als het gros van je verhalen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Doet me een beetje denken aan coming of age Amerikaanse High School shit ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |