SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik leer het nog weleensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, zo stromen de slijmvijvers vol mijn vriend
quote:
Waar had ik dat aan tegoedquote:
Niet te gewoontjes voor jouw doen, meestentijds kom je met ordinairdere aanzetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed gezongen en gewoon een mooie vrouw dat.
Wanneer dan? Denk niet dat zij gewoon is trouwens #mensenkennis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te gewoontjes voor jouw doen, meestentijds kom je met ordinairdere aanzetten?
Mee eens wel, die doet je na tien minuten al beseffen dat je er toch echt maar eentje hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer dan? Denk niet dat zij gewoon is trouwens #mensenkennis.
Binnenkort landt de NASA ook weer op Marsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt er op dat SpaceX morgenmiddag Boca Chica tijd Starship SN9 weer een vlucht en flip tot 12,5km gaat laten doen. afhankelijk van FAA approval.
ze zijn iig al non essential equipment van de launch pad aan het wegrijden:
voetbalhooligans verpesten het weer eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
Zijn we ons aan het gedragen of is het weer tijd om te rellen
En daarna 38 Chinese missies.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnenkort landt de NASA ook weer op Mars
Beter sturen ze ook een paar Indo-Chinezen mee zodat er tenminste een beetje fatsoenlijke babi pangang is als we daar naartoe kunnen als toeristen.quote:
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter sturen ze ook een paar Indo-Chinezen mee zodat er tenminste een beetje fatsoenlijke babi pangang is als we daar naartoe kunnen als toeristen.
Ik las iets dat er in Den Bosch voetbal hooligans met hesjes rondliepen goedgekeurd door de politie om ondersteuning te bieden ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
voetbalhooligans verpesten het weer eens
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.
Smaakt waarschijnlijk dan die taaigebakken vleermuizen met rattenstaarten in de normale Chinese keukenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.
Had het er met een vriend over tijdens het tennissen. Jaar geleden hadden we niet kunnen bedenken dat we naar huis moesten voor de avondklok en dat de harde kern van de lokale voetbalclub de stad aan het beschermen is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las iets dat er in Den Bosch voetbal hooligans met hesjes rondliepen goedgekeurd door de politie om ondersteuning te bieden ofzo
dat bedoel ik, ze verpesten het vermaak weer eens :/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las iets dat er in Den Bosch voetbal hooligans met hesjes rondliepen goedgekeurd door de politie om ondersteuning te bieden ofzo
Wel weer pussy relschoppers dat ze nu dan weg blijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het er met een vriend over tijdens het tennissen. Jaar geleden hadden we niet kunnen bedenken dat we naar huis moesten voor de avondklok en dat de harde kern van de lokale voetbalclub de stad aan het beschermen is.
Ik vraag me af of ze een dagje 'uitrusten' en dan weer beginnen. Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel weer pussy relschoppers dat ze nu dan weg blijven
Zolang die harde kern er rond loopt zullen ze wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een dagje 'uitrusten' en dan weer beginnen. Ik hoop het niet.
Over een paar jaar kun je over deze periode gewoon een complete Netflix-serie makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het er met een vriend over tijdens het tennissen. Jaar geleden hadden we niet kunnen bedenken dat we naar huis moesten voor de avondklok en dat de harde kern van de lokale voetbalclub de stad aan het beschermen is.
De winkels moeten eerst weer bevoorraad worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een dagje 'uitrusten' en dan weer beginnen. Ik hoop het niet.
Foqueville the Moviequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar jaar kun je over deze periode gewoon een complete Netflix-serie maken
had te maken met die quote uit het vorige topic. Maar laat anders maarquote:
Die is ruzie aan het maken in het coronatopic ofzo.quote:
Frank Lammersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even nadenken wie mij zou moeten spelen.
Brad Pitt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even nadenken wie mij zou moeten spelen.
Is die niet geknipt voor jouw karakter??quote:
nee joh vast niet. Die is daar veel te nuchter voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is ruzie aan het maken in het coronatopic ofzo.
dickpics aan het delenquote:
Brad is wel leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is die niet geknipt voor jouw karakter??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |