SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik leer het nog weleensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, zo stromen de slijmvijvers vol mijn vriend
quote:
Waar had ik dat aan tegoedquote:
Niet te gewoontjes voor jouw doen, meestentijds kom je met ordinairdere aanzetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed gezongen en gewoon een mooie vrouw dat.
Wanneer dan? Denk niet dat zij gewoon is trouwens #mensenkennis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te gewoontjes voor jouw doen, meestentijds kom je met ordinairdere aanzetten?
Mee eens wel, die doet je na tien minuten al beseffen dat je er toch echt maar eentje hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wanneer dan? Denk niet dat zij gewoon is trouwens #mensenkennis.
Binnenkort landt de NASA ook weer op Marsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt er op dat SpaceX morgenmiddag Boca Chica tijd Starship SN9 weer een vlucht en flip tot 12,5km gaat laten doen. afhankelijk van FAA approval.
ze zijn iig al non essential equipment van de launch pad aan het wegrijden:
voetbalhooligans verpesten het weer eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
Zijn we ons aan het gedragen of is het weer tijd om te rellen
En daarna 38 Chinese missies.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnenkort landt de NASA ook weer op Mars
Beter sturen ze ook een paar Indo-Chinezen mee zodat er tenminste een beetje fatsoenlijke babi pangang is als we daar naartoe kunnen als toeristen.quote:
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter sturen ze ook een paar Indo-Chinezen mee zodat er tenminste een beetje fatsoenlijke babi pangang is als we daar naartoe kunnen als toeristen.
Ik las iets dat er in Den Bosch voetbal hooligans met hesjes rondliepen goedgekeurd door de politie om ondersteuning te bieden ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
voetbalhooligans verpesten het weer eens
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze suiker en hond meenemen en iets roods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |