SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Al het geld dat ik had opgespaard om afgelopen december naar Noorwegen te kunnen staat nog op mijn rekening.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een eenpersoonskamer nemenIs alleen wel duur.
Het valt vooral op als een gozer iedereen af gaat in een poging tot, lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is dus serieus not done dat er geneukt wordt tijdens singlesvakanties?
Ja dat is een een kroeg toch ook, nou ja vroeger dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt vooral op als een gozer iedereen af gaat in een poging tot, lijkt me.
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is dus serieus not done dat er geneukt wordt tijdens singlesvakanties?
Beetje als met hagel schieten op een roedel kalkoenen, je raakt er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.
Als je de vrouwelijke helft van de groep allemaal leuk vindt, is het misschien een beetje onverstandig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dan is het onverstandig om als single met een singlereis op vakantie gaan want stel dat je iemand leuk vind dan mag dat eigenlijk niet?
Beetje als Dudor dus?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je de vrouwelijke helft van de groep allemaal leuk vindt, is het misschien een beetje onverstandig.
Vind ik nog optimistisch.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk überhaupt over vakantie, dat zit er minstens het komende [b]halfjaar [/b]toch niet in.
Daarom staat er ook 'minstens' voor.quote:
Ik vat hem, vind de naam dan alleen niet kloppen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Het zal vast wel per groep verschillen, maar het doel van zo;n singlesreis is dus niet om een relatie aan te gaan. Meer voor mensen die niet helemaal in hun eentje willen gaan. Als je met een 'gewone' groepsreis gaat, bestaat de kans dat je tussen gezinnen en stelletjes komt en dan val je snel buiten de boot. Dan kun je inderdaad net zo goed alleen gaan.
En er zullen vast wel stelletjes uit ontstaan, maar het is niet het voornaamste doel.
Matige fictie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
Wat doet high school musical in de OP?
Ja, daar lachten we ook om.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een een kroeg toch ook, nou ja vroeger dan?
WAT??quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Lelijk ben ik dan wel, maar bang en debiel hoef je me nou ook weer niet te noemen..
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen hequote:Op woensdag 27 januari 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
vind het ook wel een beetje ver gaan inderdaad
Ik begin zo langzamerhand een patroon van projectie te zienquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen he
De schone bijna vergeten kunst van het zo strak mogelijk generaliseren wil zeggen dat er volop ruimte overblijft om links en rechts polemisch te pareren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen he
roddelnichtenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met welke organisatie(s) ben jij op vakantie geweest?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De schone bijna vergeten kunst van het zo strak mogelijk generaliseren wil zeggen dat er volop ruimte overblijft om links en rechts polemisch te pareren.
Djoser en Shoestringquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met welke organisatie(s) ben jij op vakantie geweest?
regen hierquote:
HET IS MET EEN NULquote:
Stak hij al uit?quote:
zo eentje die al kopjes geeft en dan er met zo'n noodgang uit schiet dat je bang bent dat die een backflip maakt en er terug in duiktquote:
omdat dat hip was om o met nullen te vervangen toen ik 20+ jaar geleden deze nickname kreegquote:
Bij Djoser zie ik ook wel een paar leuke dingen staan. Thnxquote:
Ik heb zo'n plons-wc dus hij ging meteen de glijbaan in.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo eentje die al kopjes geeft en dan er met zo'n noodgang uit schiet dat je bang bent dat die een backflip maakt en er terug in duikt
Volgens mij wel een wat oudere doelgroep, maar je kunt de groepssamenstelling in de gaten houden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij Djoser zie ik ook wel een paar leuke dingen staan. Thnx
maar dan kan je niet je creatie bewonderenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plons-wc dus hij ging meteen de glijbaan in.
is dat reden tot annulering daar?quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel een wat oudere doelgroep, maar je kunt de groepssamenstelling in de gaten houden.
maar nu heeft hij zwemles?quote:
En de hypochonder in me kan niet zien of ik doodga aan ietsquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan kan je niet je creatie bewonderen
ja, ik was al bij een paar reizen aan het kijken. Daarbij was 90% van de aanmeldingen 55+quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel een wat oudere doelgroep, maar je kunt de groepssamenstelling in de gaten houden.
Weduwenreisjesquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik was al bij een paar reizen aan het kijken. Daarbij was 90% van de aanmeldingen 55+
daar ga ik niet aan beginnen.
oh dat is wel een goed ietsquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de hypochonder in me kan niet zien of ik doodga aan iets
Wandelen in Wales of Ierland blijkt populair bij bejaardenquote:
Walesquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wandelen in Wales of Ierland blijkt populair bij bejaarden
nee je spreekt het wel uit als een oquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spreek je het dan ook uit als Dudnulr?
Okeequote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je spreekt het wel uit als een o
Ierland nog niet geweest, Wales wel. Was wel mooi. De afgelopen paar jaar steeds bij the lake district gezeten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WalesIerland
Bejaardenvakanties
Ik wil wel een beetje actieve vakantiequote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WalesIerland
Bejaardenvakanties
Oeh, Lake District staat ook op mijn lijstje. En Schotland is briljant. Aanraderquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ierland nog niet geweest, Wales wel. Was wel mooi. De afgelopen paar jaar steeds bij the lake district gezeten.
En ik wil nog een keertje naar schotland
ga naar australie in de zomer. dan is het daar winterquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje actieve vakantie
maar niet in een land waar het 40 graden is in de zomer
Ierland zijn de mensen zo lief en zachtaardigquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WalesIerland
Bejaardenvakanties
Mijn vakanties worden meer en meer wandelvakanties.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje actieve vakantie
maar niet in een land waar het 40 graden is in de zomer
Schotlandquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, Lake District staat ook op mijn lijstje. En Schotland is briljant. Aanrader
Ben je toevallig ook in het Peak District geweest
nee daar ben ik niet geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, Lake District staat ook op mijn lijstje. En Schotland is briljant. Aanrader
Ben je toevallig ook in het Peak District geweest
Geen zin om zo ver te vliegenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga naar australie in de zomer. dan is het daar winter
is ze een duivel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen zin om zo ver te vliegen
Maar zal misschien wel ooit gebeuren. Een vriend van me is nu net naar Tasmanië geëmigreerd.
Zn vrouw? nee, die is op zich wel aardig.quote:
ook een optiequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zn vrouw? nee, die is op zich wel aardig.
De gedachte aan 2 dagen in een vliegtuig doorbrengen houdt mij een beetje tegenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Japan is ook mooi, en lekker weer in het voorjaar
In zuid oost azie is het dan minder. 25/30 graden met gigantische luchtvochtigheidquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga naar australie in de zomer. dan is het daar winter
Laat Bitterbal daar maar lekker heen gaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zuid oost azie is het dan minder. 25/30 graden met gigantische luchtvochtigheid
daar moet je ook helemaal niet heen gaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zuid oost azie is het dan minder. 25/30 graden met gigantische luchtvochtigheid
ik ken wel iemand met tetten zo dik dat ze dat kan doenquote:
jammerquote:
hallo mevrouw paddenstoelquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Kan best eens handig zijn.![]()
En goedemorgen allemaal!
Edinburgh ben ik nu drie keer geweest. Leuke stad. Al ben ik zelf erg gecharmeerd van Invernessquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SchotlandWilde graag weer terug naar Edinburgh ook.
Ik wil er wel nog een keertje heen terug gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar moet je ook helemaal niet heen gaan
maar waarom? het klinkt er vies.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil er wel nog een keertje heen terug gaan.
Omdat mooie landen, mooie natuur, lekker eten, lekker warm etc.quote:
meh, trekt me niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat mooie landen, mooie natuur, lekker eten, lekker warm etc.
Australië trekt me ook wel, alleen het vliegen niet zo. 24 uur met mijn lange benen in mijn nekquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
meh, trekt me niet.
Wil nog wel een keer naar Australie en nieuw zeeland
canada lijkt me ook mooi.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Australië trekt me ook wel, alleen het vliegen niet zo. 24 uur met mijn lange benen in mijn nek
Denk dat ik dan toch de voorkeur geef aan Canada
Australië is toch niets voor jou, hele kusten vol met zogenaamd hippe mensen maar het is net zo hip als de Blokker daar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Australië trekt me ook wel, alleen het vliegen niet zo. 24 uur met mijn lange benen in mijn nek
Denk dat ik dan toch de voorkeur geef aan Canada
Je kunt ook met de boot, dat wil ik nog steeds ooit eens een keer doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
canada lijkt me ook mooi.
Ik heb een hekel aan vliegen dus dat is wel het nadeel met dat soort reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |