SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Al het geld dat ik had opgespaard om afgelopen december naar Noorwegen te kunnen staat nog op mijn rekening.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een eenpersoonskamer nemenIs alleen wel duur.
Het valt vooral op als een gozer iedereen af gaat in een poging tot, lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is dus serieus not done dat er geneukt wordt tijdens singlesvakanties?
Ja dat is een een kroeg toch ook, nou ja vroeger dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt vooral op als een gozer iedereen af gaat in een poging tot, lijkt me.
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is dus serieus not done dat er geneukt wordt tijdens singlesvakanties?
Beetje als met hagel schieten op een roedel kalkoenen, je raakt er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.
Als je de vrouwelijke helft van de groep allemaal leuk vindt, is het misschien een beetje onverstandig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dan is het onverstandig om als single met een singlereis op vakantie gaan want stel dat je iemand leuk vind dan mag dat eigenlijk niet?
Beetje als Dudor dus?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je de vrouwelijke helft van de groep allemaal leuk vindt, is het misschien een beetje onverstandig.
Vind ik nog optimistisch.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk überhaupt over vakantie, dat zit er minstens het komende [b]halfjaar [/b]toch niet in.
Daarom staat er ook 'minstens' voor.quote:
Ik vat hem, vind de naam dan alleen niet kloppen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Het zal vast wel per groep verschillen, maar het doel van zo;n singlesreis is dus niet om een relatie aan te gaan. Meer voor mensen die niet helemaal in hun eentje willen gaan. Als je met een 'gewone' groepsreis gaat, bestaat de kans dat je tussen gezinnen en stelletjes komt en dan val je snel buiten de boot. Dan kun je inderdaad net zo goed alleen gaan.
En er zullen vast wel stelletjes uit ontstaan, maar het is niet het voornaamste doel.
Matige fictie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
Wat doet high school musical in de OP?
Ja, daar lachten we ook om.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een een kroeg toch ook, nou ja vroeger dan?
WAT??quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, we vonden het hilarisch. Maar als je tien meiden van je groep uitnodigt op je kamer, is dat wel apart, want wijven praten onderling hč.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Lelijk ben ik dan wel, maar bang en debiel hoef je me nou ook weer niet te noemen..
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen hequote:Op woensdag 27 januari 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
vind het ook wel een beetje ver gaan inderdaad
Ik begin zo langzamerhand een patroon van projectie te zienquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen he
De schone bijna vergeten kunst van het zo strak mogelijk generaliseren wil zeggen dat er volop ruimte overblijft om links en rechts polemisch te pareren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tsja, US en z'n generaliserende opmerkingen he
roddelnichtenquote:Op woensdag 27 januari 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met welke organisatie(s) ben jij op vakantie geweest?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De schone bijna vergeten kunst van het zo strak mogelijk generaliseren wil zeggen dat er volop ruimte overblijft om links en rechts polemisch te pareren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |