abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197902707
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef PKM het volgende:
@:Sunshine1982 ik heb haar in een Puckababy slaapzak met wantjes eraan. Als ze moeite heeft met in slaap vallen friemel ik het handje eruit en als ze vingers in haar mond doet in plaats van te drinken doe ik haar handjes juist erin.

@:Nolita goed dat je er wat van gaat zeggen. Poffertje mag ook om vijf uur nog een dutje doen, anders komen we niet zonder huilen door het avondeten.

Poffertje voelt zich weer beter. Wel wat extra nachtvoedingen maar dat is prima.
Ze gilde het uit van de pijn dus heb ik haar Nurofen gegeven.

Volgens mij was deze jeugdarts nog heel nieuw trouwens. Ik zei dat ik geen zetpillen in huis had maar wel Nurofen. Hij moest nog online opzoeken of dat ook werkt bij pijn en koorts. Vond ik wel grappig, want voor zoveel pijnstillers voor kinderen zijn er vast niet. :D

BFD mijn vrolijkerd vanochtend *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben even aan het kijken naar de 4 seizoenen puckababy. Waarom zijn deze slaapzakken zo bijzonder ?
pi_197903920
@Sunshine1982 Je hoeft met Puckababy niet meerdere slaapzakken te kopen per maat/seizoen. Ik vind ze in ieder geval erg fijn. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator/colorchick dinsdag 9 februari 2021 @ 12:02:50 #203
382129 crew  Donna
pi_197904373
Ik heb zo'n 5 slaapzakken per seizoen, maar G was een spuger. Dus een zak of 2 extra kon geen kwaad.

Vandaag is A haar eerste volle dag op de opvang. Spannend! Half 7 de wekker was wel echt vroeg en A was ook bijna niet wakker te krijgen. :D
pi_197904840
Hier ook 4 slaapzakken in maat 68-80.. Zijn van de Hema, die bevallen hier goed. Waarom 4? Omdat er regelmatig 1 onder de poep of plas zit en ze zo dik zijn dat drogen wel een dag of 2 duurt op een rekje. :’) Oh en er was er ook 1 voor de opvang, maar dat is nu even niet meer. Toen Frum newborn was had ik wel de Puckababy Piep. Dat vond ik echt een fantastisch ding. Die zou ik zo weer aanschaffen bij een 2e kindje.

@PKM wat een schatje!!

@Nolita inderdaad gewoon bespreken hoor. Ritme is belangrijk, ze horen zich ook wel aan die instructies te houden.
pi_197907461
@Sunshine1982 wat vervelend! Ook wel herkenbaar, althans het zelf heel moeilijk weer in slaap kunnen komen dan. Bubbles zelf valt vaak redelijk snel weer in slaap gelukkig. Maar het lijkt me ook echt vervelend daar zo lang mee bezig te zijn en dat je dan zelf daarna ook nog maar 2/3u kunt slapen en dan niet in slaap kunt komen.. en je houdt de kamer wel zo donker mogelijk, niet teveel interactie, etc? Qua slaapzak: ik heb er twee met armpjes die je aan het einde om kan klappen zodat haar handjes bedekt zijn. Zelf gebruik ik het nooit want ik vind die slaapzakken met mouwen sowieso minder handig plus Bubbles steekt haar handjes nogal eens in haar mond. Koude handjes heeft ze hier soms ook maar lijkt ze geen last van te hebben.

@Nolita zeker wat van zeggen hoor! Jij moet er daarna weer mee dealen, zij niet. En zoveel moeite is het voor hen niet toch?

@PKM wat fijn dat Poffertje zich weer beter voelt! Leuke foto O+

Hier trouwens ook best veel slaapzakken en ik denk eraan om er nog weer bij te kopen. Na ongeveer elk slaapje heeft Bubbles wel gespuugd dus ze gaan er nogal snel doorheen zo..

Hier ook in het kader van BFD, tummy time :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smart_ass op 09-02-2021 16:44:46 ]
  Moderator/colorchick dinsdag 9 februari 2021 @ 15:08:41 #206
382129 crew  Donna
pi_197907558
Bad foto dinsdag

SPOILER
  Moderator/colorchick dinsdag 9 februari 2021 @ 15:09:33 #207
382129 crew  Donna
pi_197907577
Oh @Smart_ass zo'n mooi meiske!! O+

@PKM heerlijk vrolijk zo'n lieverd!

@Seven. lekker hoor appelmoes, leuke foto

Duman, is ze donkerder van huidskleur dan U? Zo'n schatje!
pi_197909637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:08 schreef Donna het volgende:
Bad foto dinsdag

SPOILER
Wauw wat een mooi koppie! Heerlijke wangetjes.
pi_197909864
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:48 schreef Seven. het volgende:
@:NicolasJoy hoe is het nu, al wat verbetering?
Afgelopen nacht nagenoeg mogen doorslapen!

Vanochtend wel CB bezoek inclusief vaccinaties gehad, dus vandaag is rommelig..

Ze is nu 5 maand +
63,3 cm / 6,4 kilo. *)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 17:40:14 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197910731
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef PKM het volgende:
@:Sunshine1982 ik heb haar in een Puckababy slaapzak met wantjes eraan. Als ze moeite heeft met in slaap vallen friemel ik het handje eruit en als ze vingers in haar mond doet in plaats van te drinken doe ik haar handjes juist erin.

@:Nolita goed dat je er wat van gaat zeggen. Poffertje mag ook om vijf uur nog een dutje doen, anders komen we niet zonder huilen door het avondeten.

Poffertje voelt zich weer beter. Wel wat extra nachtvoedingen maar dat is prima.
Ze gilde het uit van de pijn dus heb ik haar Nurofen gegeven.

Volgens mij was deze jeugdarts nog heel nieuw trouwens. Ik zei dat ik geen zetpillen in huis had maar wel Nurofen. Hij moest nog online opzoeken of dat ook werkt bij pijn en koorts. Vond ik wel grappig, want voor zoveel pijnstillers voor kinderen zijn er vast niet. :D

BFD mijn vrolijkerd vanochtend *O*
SPOILER
Leuke foto en fijn dat de nurofen werkt!
Resistance is futile.
pi_197910793
@Miezziej hoe gaat het met jullie eigenlijk?
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:29:07 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197912642
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef Smart_ass het volgende:
@:Sunshine1982 wat vervelend! Ook wel herkenbaar, althans het zelf heel moeilijk weer in slaap kunnen komen dan. Bubbles zelf valt vaak redelijk snel weer in slaap gelukkig. Maar het lijkt me ook echt vervelend daar zo lang mee bezig te zijn en dat je dan zelf daarna ook nog maar 2/3u kunt slapen en dan niet in slaap kunt komen.. en je houdt de kamer wel zo donker mogelijk, niet teveel interactie, etc? Qua slaapzak: ik heb er twee met armpjes die je aan het einde om kan klappen zodat haar handjes bedekt zijn. Zelf gebruik ik het nooit want ik vind die slaapzakken met mouwen sowieso minder handig plus Bubbles steekt haar handjes nogal eens in haar mond. Koude handjes heeft ze hier soms ook maar lijkt ze geen last van te hebben.

@:Nolita zeker wat van zeggen hoor! Jij moet er daarna weer mee dealen, zij niet. En zoveel moeite is het voor hen niet toch?

@:PKM wat fijn dat Poffertje zich weer beter voelt! Leuke foto O+

Hier trouwens ook best veel slaapzakken en ik denk eraan om er nog weer bij te kopen. Na ongeveer elk slaapje heeft Bubbles wel gespuugd dus ze gaan er nogal snel doorheen zo..

Hier ook in het kader van BFD, tummy time :D
SPOILER
Wat een lief ondeugend koppie O+

Wij hebben maar 2 slaapzakken (om de dag in de was en we hebben een droger :P .
Resistance is futile.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:30:08 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197912657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 15:08 schreef Donna het volgende:
Bad foto dinsdag

SPOILER
Aww, supercute is ze!
Resistance is futile.
pi_197914617
Ommegot, mijn meisje zei mama voor t eerst O+

Beetje jammer dat ik zelf aan het werk was }:| maar vanavond zei ze het weer terwijl ze om mijn man heen naar me aan het zoeken was O+ O+ Echter nog steeds aan t werk :|W

Hopelijk doet ze het morgenochtend weer *O*
pi_197915160
@Zo-is-dat aah wat leuk! Hopelijk zegt ze het snel tegen jou.

Frum ‘praat’ steeds meer. Ze zei al mama, papa, bah en ‘hebbuh’. Maar vanavond tijdens het eten (gevulde courgettes) zei ze ‘Hmmmm mama’. Zo lief! O+

Ook slaat ze kruipen blijkbaar over? Ze tijgert al maanden, en nu staat ze continu op handen en voeten? En ze gaat nog niet zelf staan, maar als we haar neerzetten staat ze zelf. Het gaat zo snel!
  dinsdag 9 februari 2021 @ 22:23:22 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197916885
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ommegot, mijn meisje zei mama voor t eerst O+

Beetje jammer dat ik zelf aan het werk was }:| maar vanavond zei ze het weer terwijl ze om mijn man heen naar me aan het zoeken was O+ O+ Echter nog steeds aan t werk :|W

Hopelijk doet ze het morgenochtend weer *O*
Aww wat lief! Lijkt me zo bijzonder, net als dat eerste lachje en eerste schaterlach.

Colin zegt alleen mama als hij totaal overprikkeld aan het janken is.

'mamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamamaaaaaaa'

;( :'(

Niks cutes an zo -O- .
Met een beetje geluk draait dat over ruim een half jaar nog bij.
Resistance is futile.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 22:25:37 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197916935
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:05 schreef QuattroF het volgende:
@:Zo-is-dat aah wat leuk! Hopelijk zegt ze het snel tegen jou.

Frum ‘praat’ steeds meer. Ze zei al mama, papa, bah en ‘hebbuh’. Maar vanavond tijdens het eten (gevulde courgettes) zei ze ‘Hmmmm mama’. Zo lief! O+

Ook slaat ze kruipen blijkbaar over? Ze tijgert al maanden, en nu staat ze continu op handen en voeten? En ze gaat nog niet zelf staan, maar als we haar neerzetten staat ze zelf. Het gaat zo snel!
Wauw, gaat wel lekker daar! Zegt ze ook al 'die' ? Naar het schijnt ook een woordje dat ze al snel oppikken ('wil je die?') .
Resistance is futile.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 22:30:46 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197917008
Zijn jullie kinders ook van die herriemakers?

Colin is geen seconde stil :') . Hij is óf aan het janken (9 van de 10 keer honger) óf hij is aan het tetteren: 'heu heuuuuu heuuuuu heuuuuuu' x 20. Even stil. 'Heu heuuuuu heuuuu' :') .

Ik zal 'm eens opnemen, hij begint echt de clown uit te hangen. Hij is alleen wat stiller als hij in z'n eentje aan het spelen is met de Tiny Love of zijn rammelaar :D .
Resistance is futile.
pi_197918090
Haha herkenbaar ja. Bubbles ligt ook altijd nog best lang herrie te maken in bed voordat ze in slaapt valt. Alsof ze nog even hardop met zichzelf door moet nemen wat ze daarnet nou allemaal weer heeft meegemaakt.
pi_197919594
Hahah ja dat herrie maken. Gillen is ook weer teruggekomen. Leuk die eerste woordjes hier O+

Sokjes uittrekken is nu echt een hit. Had de oudste nooit dus ik dacht dat het aan de sokjes lag maar is gewoon wat hij zelf uittrekt steeds. }:| En maar rollen, zo leuk.

Vandaag eerste keer naar kantoor voor als uitzondering met de baas en van 9-17 uur, kolf mee, wereld aan eten. Vind het best spannend allemaal. Eerste keer ooit kolven op een andere locatie. Mijn hemel. Man moet hem fles en vast voedsel gaan geven, ook spannend. Hij is tijden niet naar opvang geweest, houden hem nu ook thuis omdat er waterpokken zouden zijn, en dat krijgen ze wel eens maar liever niet als baby en het kan zo, met thuiswerken wen je toch wel aan een baby
pi_197920581
Holy crap. Net weer wat meegemaakt...

Ik had A alvast in de auto gezet (om naar de opvang te gaan) om vervolgens de ramen ijsvrij te maken. Het slot van mijn deur haperde en ik weet niet meer precies wat er gebeurde, maar mijn deur viel in het slot en bleef op slot. Als mijn deur op slot zit, zitten al je andere deuren ook automatisch op slot. Dus... Auto op slot, sleutel in contact om de motor en kachel draaiende te houden en A. in de auto :o ;( :{ Ik ging gewoon instant in paniekmodus. Gelukkig bracht mijn vriend Noor naar school, dus die zou weer snel terug zijn, naar toch... Gewoon niet bij je kind kunnen, wat een hel. Gelukkig bleef hij vrij kalm, normaal gaat hij altijd huilen in een stilstaande auto. Bij buren aangebeld of ik bij hun vriend mocht bellen (telefoon lag dus ook in de auto), wist ik door alle commotie zijn nummer niet meer :') Het duurde voor mijn gevoel eeuwen voordat hij weer terug was.

Uiteindelijk heeft vriend mijn reserve sleutel in huis gepakt en kon ik weer in mijn auto :%
pi_197923776
Oh wat een pech sunshine! Dan voelen minuten als uren :'(

Gelukkig was A kalm O+ Knappe baby!
pi_197924110
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oh wat een pech sunshine! Dan voelen minuten als uren :'(

Gelukkig was A kalm O+ Knappe baby!
Hrb je vanmorgen nog 'mama' gehoord? O+
pi_197925317
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hrb je vanmorgen nog 'mama' gehoord? O+
Neeeeee :'( mooi niet als ik dr ben :o

Vanavond weer een kans *duimendraaien
pi_197931659
Wat lief dat ze mama zegt zo is dat. O+

Frum ook al echt woordjes, haar ontwikkeling lijkt niet geleden te hebben door de operaties en het ziek zijn volgens mij? Fijn hoor!

@Seven. Herriemakers? Wacht maar tot ze 3 zijn, haha. Peuter was laatst uit logeren en baby lag op een kleed naast de bank en we zeiden tegen elkaar, wat een rust in huis. :D
Ze slaakt wel hele lieve kreetjes van plezier als ik haar na een dag werken ophaal. O+

Oei Sun, wat een situatie vanochtend! Gelukkig was je vriend in de buurt!

Hilmo, hoe was het op kantoor en met kolven? Als je daar een ruimte voor hebt is het echt prima te doen vind ik. Het vervelendst vind ik om met mondkapje over de gang te moeten, maar dat moet ook voor het toilet of de printer haha.
Vandaag eens tijdens werk live kunnen voeden, normaal zijn de kindjes op de opvang of bij opa en oma als ik werk of heb ik afspraken op de voedingstijden dus dit was wel eens fijn.

Gisteren lag ik om deze tijd al in bed, moest echt even bijtanken. Heb zelf om 0:00 gevoed en vriend de voeding van 4:00 laten doen. Werd om 7:30 nog moe wakker, maar was wel fijn. Dit weekend misschien nog maar eens zo doen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:16:28 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197935235
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Holy crap. Net weer wat meegemaakt...

Ik had A alvast in de auto gezet (om naar de opvang te gaan) om vervolgens de ramen ijsvrij te maken. Het slot van mijn deur haperde en ik weet niet meer precies wat er gebeurde, maar mijn deur viel in het slot en bleef op slot. Als mijn deur op slot zit, zitten al je andere deuren ook automatisch op slot. Dus... Auto op slot, sleutel in contact om de motor en kachel draaiende te houden en A. in de auto :o ;( :{ Ik ging gewoon instant in paniekmodus. Gelukkig bracht mijn vriend Noor naar school, dus die zou weer snel terug zijn, naar toch... Gewoon niet bij je kind kunnen, wat een hel. Gelukkig bleef hij vrij kalm, normaal gaat hij altijd huilen in een stilstaande auto. Bij buren aangebeld of ik bij hun vriend mocht bellen (telefoon lag dus ook in de auto), wist ik door alle commotie zijn nummer niet meer :') Het duurde voor mijn gevoel eeuwen voordat hij weer terug was.

Uiteindelijk heeft vriend mijn reserve sleutel in huis gepakt en kon ik weer in mijn auto :%
Oh mennn, ik wacht op de dag dat mij dit overkomt :+ . Gelukkig bleef A relaxed.

Deze ff kijken tot het einde :D

Resistance is futile.
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:20:46 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197935357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:54 schreef Hilmo het volgende:
Hahah ja dat herrie maken. Gillen is ook weer teruggekomen. Leuk die eerste woordjes hier O+

Sokjes uittrekken is nu echt een hit. Had de oudste nooit dus ik dacht dat het aan de sokjes lag maar is gewoon wat hij zelf uittrekt steeds. }:| En maar rollen, zo leuk.

Vandaag eerste keer naar kantoor voor als uitzondering met de baas en van 9-17 uur, kolf mee, wereld aan eten. Vind het best spannend allemaal. Eerste keer ooit kolven op een andere locatie. Mijn hemel. Man moet hem fles en vast voedsel gaan geven, ook spannend. Hij is tijden niet naar opvang geweest, houden hem nu ook thuis omdat er waterpokken zouden zijn, en dat krijgen ze wel eens maar liever niet als baby en het kan zo, met thuiswerken wen je toch wel aan een baby
Ik vind thuiswerken met Colin ook heerlijk O+ . Ik kan 'm horen en als het helemaal de spuigaten uitloopt, dan kan ik meestal wel een paar minuutjes spenderen aan hem, maar gebeurt eigenlijk zelden.

Ik kolfde op m'n werk trouwens driftig typend achter mijn bureau :') . Nu kolf ik nog 3 keer (8:00, 17:00, 23:00) dus geen clash meer met werk.
Resistance is futile.
pi_197941340
https://vm.tiktok.com/ZMeR9NH82/

Een hele fijne en snelle manier om je baby te laten boeren. 🤗
Protège moi de mes désirs.
pi_197941881
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMeR9NH82/

Een hele fijne en snelle manier om je baby te laten boeren. 🤗
Wow, dat werkt supergoed! Ik zat alweer een half uur te klooien hier, binnen een halve minuut was het gepoept zo!
pi_197941922
Vandaag met Frum naar het CB geweest. Stats: 72,4 cm en 8530 gram, ze is 10.5 maand. Lengte exact gemiddeld, gewicht iets onder de 0-lijn maar dat is niet zo gek met haar operaties etc. Gelukkig een superfijne arts die heel relaxed is en vertrouwd op onze aanpak samen met het ziekenhuis. Dus een heel fijn gesprek. De vaccinaties vind ik altijd zo zielig. Hopelijk heeft ze er weinig last van de komende dagen.

Voor de moeders met kindjes in deze leeftijd: wat geven jullie je kind qua drinken naast melk? Wij enkel water, thee bieden we aan maar daar is ze niet zo gek op. Toch krijg ik regelmatig de reactie ‘ach wat zielig alleen water!’ en in mijn omgeving lijkt diksap, aanmaak of appelsap ook meer de norm te zijn. Terwijl wij het niet zo nodig vinden. Ze vindt water heerlijk en drinkt het goed. Hoe doen jullie dat?
pi_197942011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:41 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Wow, dat werkt supergoed! Ik zat alweer een half uur te klooien hier, binnen een halve minuut was het gepoept zo!
Ja, he! Ik heb uuuuren rondgelopen met U. destijds en nu ook met Z. Dit scheelt zoveel. :Y)
pi_197942649
Gewoon water geven als dat goed bevalt @QuattroF . Ik zie echt het nut bij een baby niet om dan limonade te geven.

*O* voor de goede stats.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197943138
Hoezo is alleen water zielig? Frum vindt water lekker, dus dikke prima o toch? Dat gebemoei van mensen altijd :{w
pi_197943240
Alleen melk en water is echt niet zielig. Juist goed voor ze. Tot 2 jaar kende U. niet eens wat anders.

Wat ze niet kennen missen ze niet, dus ga vooral door met het geven van water. :*
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:11:00 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197943247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:44 schreef QuattroF het volgende:
Vandaag met Frum naar het CB geweest. Stats: 72,4 cm en 8530 gram, ze is 10.5 maand. Lengte exact gemiddeld, gewicht iets onder de 0-lijn maar dat is niet zo gek met haar operaties etc. Gelukkig een superfijne arts die heel relaxed is en vertrouwd op onze aanpak samen met het ziekenhuis. Dus een heel fijn gesprek. De vaccinaties vind ik altijd zo zielig. Hopelijk heeft ze er weinig last van de komende dagen.

Voor de moeders met kindjes in deze leeftijd: wat geven jullie je kind qua drinken naast melk? Wij enkel water, thee bieden we aan maar daar is ze niet zo gek op. Toch krijg ik regelmatig de reactie ‘ach wat zielig alleen water!’ en in mijn omgeving lijkt diksap, aanmaak of appelsap ook meer de norm te zijn. Terwijl wij het niet zo nodig vinden. Ze vindt water heerlijk en drinkt het goed. Hoe doen jullie dat?
Prul is ruim 2 en drinkt nog steeds alleen water en thee (en bij de boterham een beker plantaardige melk). Niks mis mee hoor.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_197943703
Ik sluit aan bij water! Oudste kreeg dat ook en vraagt nu met 3,5 soms om thee of ranja als ze ziet dat wij dat drinken. Haar neefje krijgt alleen maar pakjes (met als argument dat ie anders niet drinkt) en daar krijgt ze dus standaard de vraag ‘wil je een pakje’. Tuurlijk zegt ze dan ja en dan vind ik 1 pakje meer dan genoeg. Als je haar vraagt wat ze wil drinken is de reactie standaard water of melk.
Ik ben ervan overtuigd dat je nu een goede basis kunt leggen voor later.
  Moderator/colorchick donderdag 11 februari 2021 @ 14:34:15 #237
382129 crew  Donna
pi_197944550
Onze oudste drinkt voornamelijk water, thee en soms melk.
En 1x per dag krijgt ze een beker limonade zonder extra toegevoegde suiker of appelsap met veel water erin.
Ik vind al die drankjes zelf ook veel te zoet dus wij drinken het zelf ook niet.

Rond een jaar kreeg ze wel eens diksap, maar dan ook heel dun.
pi_197944801
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:43 schreef Smart_ass het volgende:
@:miezziej hoe gaat het met jullie eigenlijk?
Hoi! Ja gaat wel goed hoor. Sinds deze maand nieuw werk, beetje druk :+
Loempia doet zijn ding. Ligt vaak te kletsen, tenen in de mond, rollen. Hij kan beide kanten oprollen, dus hij ligt soms op random plekken opeens :D Soms vergeet hij echter dat hij ook weer terug kan, en spuugt hij de halve boel onder wanneer hij te lang op zijn buik ligt }:|

Wat schrikken van het slot Sunshine1982. Wat kan de tijd dan lang duren he.

Fijn dat het goed gaat met Frum @QuattroF en dat het CB ook relaxed is.
M. dronk hier alleen nog maar melk met 10,5 maand. Maar ze kreeg bv, dus dat is dan weer anders dan met fv denk ik. Mijn schoonmoeder vond het trouwens maar raar dat loempia nog geen water drinkt :+
pi_197944972
Goed om te horen dat jullie er eigenlijk hetzelfde instaan. Dan gaan we lekker door met water! Bedankt, dat helpt zeker.

@SUN ik lees het nu pas van het slot. Wat schrikken! Gelukkig was vriend in de buurt! Je zou er bijna een ruitje door inslaan..
pi_197945941
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:44 schreef QuattroF het volgende:

Hier met de oudste 2 jaar volgehouden met alleen water, melk en thee.

Wat ze niet kennen ...

Ben bang dat de jongst wel eerder wat krijgt, die zal misschien eerder iets van de oudste zien/meekrijgen..
pi_197946693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:54 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Hier met de oudste 2 jaar volgehouden met alleen water, melk en thee.

Wat ze niet kennen ...

Ben bang dat de jongst wel eerder wat krijgt, die zal misschien eerder iets van de oudste zien/meekrijgen..
Met een tweede kindje kan ik me inderdaad voorstellen dat het lastiger is om het af te houden. Frum houdt niet van thee. Ze laat het direct weer uit haar mond lopen. :’)
  donderdag 11 februari 2021 @ 17:01:26 #242
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_197947067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:41 schreef QuattroF het volgende:

[..]

Met een tweede kindje kan ik me inderdaad voorstellen dat het lastiger is om het af te houden. Frum houdt niet van thee. Ze laat het direct weer uit haar mond lopen. :’)
Mijn oudste (bijna 2,5) drinkt alleen thee en water en de oma’s vinden dat ook zielig. Gezeur, ene oor in en het andere weer uit.

Van Hipp (en vast ook wel van andere merken) is er kinderthee, dat is thee zonder thee met alleen maar fruit. Misschien vindt ze dat wel lekker? En anders is water gewoon prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door 1inamelon op 11-02-2021 19:37:42 ]
  donderdag 11 februari 2021 @ 17:07:21 #243
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_197947199
Ik kom niet echt aangehaakt merk ik. Het is best druk met een peuter die niet naar de opvang mag en een baby die overdag alleen maar hazenslaapjes doet!

Maar Zusje doet het erg goed. Ze is een stuk groter en zwaarder dan haar grote broer met 3 maanden. Ze wil ook alleen maar eten, dat heeft ze van mij :') Op haar buik liggen vindt ze best wel leuk maar ze maakt nog geen aanstalten om om te rollen. Wel vind ik haar regelmatig half in ons bed als ik haar uit bed haal, dus ze beweegt wel! De nachten gaan ook goed (1 nachtfles ergens tussen 2 en 3). Alleen dat slapen overdag is een dingetje. Ik hoop dat dat goedkomt als de peuter weer naar de opvang gaat en ik echt al m’n aandacht aan haar kan besteden. Dat mis ik nu soms wel een beetje, bij beide kinderen ;(
pi_197947540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:01 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Mijn oudste (bijna 2,5) drinkt alleen thee en water en de oma’s vinden dat ook zielig. Gezeur, ene oor in en het andere weer uit.

Van Hipp (en vast ook wel van andere merken is er kinderthee, dat is thee zonder thee met alleen maar fruit. Misschien vindt ze dat wel lekker? En anders is water gewoon prima.
Ja die geven we haar inderdaad, maar dat vind ze echt niks. En ook onze thee (rooibos, fruit, of iets anders) niet. Nou ja, het is ook niet verplicht. Misschien kan ik het eens met een beetje melk proberen.
pi_197954080
Pittig 1inamelon met het overdag hazen slaapjes. Daar kunnen meer hier over mee praten ;)

Nou dat op kantoor was me een belevenis. Ten eerste een halve reünie met de collega's, iedereen hyper van elkaar zien haha. Mondkapje en afstand ging meteen al niet echt heel goed/strikt. Ik probeerde het nog wel in elk geval. Ik kon naar de kolfruimte maarcdie had ik moeten zoeken en geen zin en ver lopen dus op mijn afdeling gekeken met een collega en er was een klein kantoortje met wel een grote glazen deur maar uit de looproute. Ik heb aan de collega's aangekondigd jongens ik zit daar te kolven dus dan weet je het, en ook op tijd mijn moment aangegeven in het overleg van jongens 12 uur ben ik weg. Onder lunchpauze gedaan want anders miste ik overleg en vond het prima want uur pauze. Ik had een papier gemaakt met bezet kolven en twee borsten erop getekend :D met tape op het raam gehangen, met de rug naar de deur en gaan met die banaan. Selfie gemaakt want wie weet enige keer kolven op het werk haha. Van de hele werkdag alleen om 12 uur gedaan en toen thuis pas om 6 uur weer gevoed. Beetje to much, ik knapte redelijk en kind had al fles op en toen twee overvolle borsten dus daarna kreeg ik alles over me heen en baby ook. Ach ja haha, ik was wel leeg >:) ik moest sochtends gewoon huilen bij het weggaan en bij terugkomst was ik doodmoe van de prikkels en had ik F zo gemist achteraf. Hij haalfe dat vannacht ruim in haha. Hopelijk tijd niet meer nodig ook al was het leuk maar baby achterlaten vind ik echt niks. Ik wil gewoon bij hem zijn. O+
pi_197956737
Nah.. waar zijn alle sneeuwbaby’s? O+

M’n bolletje wol. O+

We weten niet wat ons overkomt. Beide kinderen lagen om 19:15 al op bed. Heb Z. net maar een droomvoeding gegeven. Ik ga de FOK!wet niet eens wegjagen want ik weet zelf ook heel goed dat dit eenmalig was. :D
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:36:20 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197956865
Aww Hilmo O+

Ik heb vandaag ondanks thuiswerken mijn lieve Colin enorm gemist. Ik zou om 10:00 beginnen aan een online meeting maar gelijk weer uit gegaan. Kreeg via de tamtam bericht dat het dak op m'n werk is bezweken onder de sneeuw. Mijn hele afdeling is geëvacueerd, geen gewonden. Voorlopig kunnen we niet naar kantoor. Ik ben om 20:30 op de bank geploft en toen eigenlijk nog 2 uurtjes gewerkt vanaf m'n mobiel. :+

Dus nu zit ik te wachten tot Colin wakker wordt voor zijn nachtvoeding. :')
Resistance is futile.
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:37:36 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197956876
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nah.. waar zijn alle sneeuwbaby’s? O+

[ afbeelding ]
M’n bolletje wol. O+

We weten niet wat ons overkomt. Beide kinderen lagen om 19:15 al op bed. Heb Z. net maar een droomvoeding gegeven. Ik ga de FOK!wet niet eens wegjagen want ik weet zelf ook heel goed dat dit eenmalig was. :D
Ahh wat een lieve foto weer O+ O+

Genieten van deze relaxte nacht ^O^
Resistance is futile.
pi_197956897
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:36 schreef Seven. het volgende:
Aww Hilmo O+

Ik heb vandaag ondanks thuiswerken mijn lieve Colin enorm gemist. Ik zou om 10:00 beginnen aan een online meeting maar gelijk weer uit gegaan. Kreeg via de tamtam bericht dat het dak op m'n werk is bezweken onder de sneeuw. Mijn hele afdeling is geëvacueerd, geen gewonden. Voorlopig kunnen we niet naar kantoor. Ik ben om 20:30 op de bank geploft en toen eigenlijk nog 2 uurtjes gewerkt vanaf m'n mobiel. :+

Dus nu zit ik te wachten tot Colin wakker wordt voor zijn nachtvoeding. :')
Oh nee, wat eng! :o Fijn dat er geen gewonden zijn..
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:38:53 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197956898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:07 schreef 1inamelon het volgende:
Ik kom niet echt aangehaakt merk ik. Het is best druk met een peuter die niet naar de opvang mag en een baby die overdag alleen maar hazenslaapjes doet!

Maar Zusje doet het erg goed. Ze is een stuk groter en zwaarder dan haar grote broer met 3 maanden. Ze wil ook alleen maar eten, dat heeft ze van mij :') Op haar buik liggen vindt ze best wel leuk maar ze maakt nog geen aanstalten om om te rollen. Wel vind ik haar regelmatig half in ons bed als ik haar uit bed haal, dus ze beweegt wel! De nachten gaan ook goed (1 nachtfles ergens tussen 2 en 3). Alleen dat slapen overdag is een dingetje. Ik hoop dat dat goedkomt als de peuter weer naar de opvang gaat en ik echt al m’n aandacht aan haar kan besteden. Dat mis ik nu soms wel een beetje, bij beide kinderen ;(
Klinkt alsof het lekker loopt, zelf al is je aandacht verdelen wel lastig ;)
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')