quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef PKM het volgende:
@:Sunshine1982 ik heb haar in een Puckababy slaapzak met wantjes eraan. Als ze moeite heeft met in slaap vallen friemel ik het handje eruit en als ze vingers in haar mond doet in plaats van te drinken doe ik haar handjes juist erin.
@:Nolita goed dat je er wat van gaat zeggen. Poffertje mag ook om vijf uur nog een dutje doen, anders komen we niet zonder huilen door het avondeten.
Poffertje voelt zich weer beter. Wel wat extra nachtvoedingen maar dat is prima.
Ze gilde het uit van de pijn dus heb ik haar Nurofen gegeven.
Volgens mij was deze jeugdarts nog heel nieuw trouwens. Ik zei dat ik geen zetpillen in huis had maar wel Nurofen. Hij moest nog online opzoeken of dat ook werkt bij pijn en koorts. Vond ik wel grappig, want voor zoveel pijnstillers voor kinderen zijn er vast niet.![]()
BFD mijn vrolijkerd vanochtend
Ik ben even aan het kijken naar de 4 seizoenen puckababy. Waarom zijn deze slaapzakken zo bijzonder ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Smart_ass op 09-02-2021 16:44:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:08 schreef Donna het volgende:
Bad foto dinsdagWauw wat een mooi koppie! Heerlijke wangetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen nacht nagenoeg mogen doorslapen!quote:Op maandag 8 februari 2021 23:48 schreef Seven. het volgende:
@:NicolasJoy hoe is het nu, al wat verbetering?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef PKM het volgende:
@:Sunshine1982 ik heb haar in een Puckababy slaapzak met wantjes eraan. Als ze moeite heeft met in slaap vallen friemel ik het handje eruit en als ze vingers in haar mond doet in plaats van te drinken doe ik haar handjes juist erin.
@:Nolita goed dat je er wat van gaat zeggen. Poffertje mag ook om vijf uur nog een dutje doen, anders komen we niet zonder huilen door het avondeten.
Poffertje voelt zich weer beter. Wel wat extra nachtvoedingen maar dat is prima.
Ze gilde het uit van de pijn dus heb ik haar Nurofen gegeven.
Volgens mij was deze jeugdarts nog heel nieuw trouwens. Ik zei dat ik geen zetpillen in huis had maar wel Nurofen. Hij moest nog online opzoeken of dat ook werkt bij pijn en koorts. Vond ik wel grappig, want voor zoveel pijnstillers voor kinderen zijn er vast niet.![]()
BFD mijn vrolijkerd vanochtend
Leuke foto en fijn dat de nurofen werkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef Smart_ass het volgende:
@:Sunshine1982 wat vervelend! Ook wel herkenbaar, althans het zelf heel moeilijk weer in slaap kunnen komen dan. Bubbles zelf valt vaak redelijk snel weer in slaap gelukkig. Maar het lijkt me ook echt vervelend daar zo lang mee bezig te zijn en dat je dan zelf daarna ook nog maar 2/3u kunt slapen en dan niet in slaap kunt komen.. en je houdt de kamer wel zo donker mogelijk, niet teveel interactie, etc? Qua slaapzak: ik heb er twee met armpjes die je aan het einde om kan klappen zodat haar handjes bedekt zijn. Zelf gebruik ik het nooit want ik vind die slaapzakken met mouwen sowieso minder handig plus Bubbles steekt haar handjes nogal eens in haar mond. Koude handjes heeft ze hier soms ook maar lijkt ze geen last van te hebben.
@:Nolita zeker wat van zeggen hoor! Jij moet er daarna weer mee dealen, zij niet. En zoveel moeite is het voor hen niet toch?
@:PKM wat fijn dat Poffertje zich weer beter voelt! Leuke foto
Hier trouwens ook best veel slaapzakken en ik denk eraan om er nog weer bij te kopen. Na ongeveer elk slaapje heeft Bubbles wel gespuugd dus ze gaan er nogal snel doorheen zo..
Hier ook in het kader van BFD, tummy timeWat een lief ondeugend koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben maar 2 slaapzakken (om de dag in de was en we hebben een droger.
Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:08 schreef Donna het volgende:
Bad foto dinsdagAww, supercute is ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Aww wat lief! Lijkt me zo bijzonder, net als dat eerste lachje en eerste schaterlach.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ommegot, mijn meisje zei mama voor t eerst![]()
Beetje jammer dat ik zelf aan het werk wasmaar vanavond zei ze het weer terwijl ze om mijn man heen naar me aan het zoeken was
![]()
Echter nog steeds aan t werk
![]()
Hopelijk doet ze het morgenochtend weer
Wauw, gaat wel lekker daar! Zegt ze ook al 'die' ? Naar het schijnt ook een woordje dat ze al snel oppikken ('wil je die?') .quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:05 schreef QuattroF het volgende:
@:Zo-is-dat aah wat leuk! Hopelijk zegt ze het snel tegen jou.
Frum ‘praat’ steeds meer. Ze zei al mama, papa, bah en ‘hebbuh’. Maar vanavond tijdens het eten (gevulde courgettes) zei ze ‘Hmmmm mama’. Zo lief!
Ook slaat ze kruipen blijkbaar over? Ze tijgert al maanden, en nu staat ze continu op handen en voeten? En ze gaat nog niet zelf staan, maar als we haar neerzetten staat ze zelf. Het gaat zo snel!
Hrb je vanmorgen nog 'mama' gehoord?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oh wat een pech sunshine! Dan voelen minuten als uren![]()
Gelukkig was A kalmKnappe baby!
Neeeeeequote:Op woensdag 10 februari 2021 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hrb je vanmorgen nog 'mama' gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |